Opelclub Fórum
Čistenie klapky a EGR na X10XE (eventuálne X12XE)
Choď na stránku 1, 2, 3  Ďalší
 
Odoslať novú tému   Odpovedať na tému    Obsah fóra Opelclub Fórum -> CORSA, COMBO, MERIVA, AGILA - MOTOR/PREVODOVKA
Zobraziť predchádzajúcu tému :: Zobraziť nasledujúcu tému  
Autor Správa
bukelo
Moderátor - Zlatý užívateľ...
Moderátor - Zlatý užívateľ...


Založený: 24.01.2008
Príspevky: 17800
Bydlisko: Banská Bystrica

PríspevokZaslal: Pi Máj 01, 2009 8:22 pm    Predmet: Čistenie klapky a EGR na X10XE (eventuálne X12XE) Odpovedať s citátom

Dnes som menil vzduchovy a pelovy filter, a tak ma napadlo, ze ked to uz menim, precistil by som aj klapku, resp. aspon by pozrel ci je velmi zanesena.
Cistit som ju necistil, z dovodu ze v BB skoro na vsetkych pumpach (cca 6) nemali carburator cleaner, ani v baumaxe, ani v tescu..proste neni k mani Smile
Aspon som sa snazil to oddeklovat a pozret co jej je.
Momentálna diagnóza:
Tu je videlo, takto sa mi spravaju otacky ked pridam plyn a pustim pedal (motor bo este studeny, tak to bolo este na sytici), otacky sa zastavia na sekundu dve na 15OO a potom klesnu zas na normal...a pritom zatrasie.

http://www.youtube.com/watch?v=voonmu4Jd9o

Ku klapke sa mi zatial podarilo dostat po tadialto:

Ked som ju manualne otvoril cez potiahnutie plynoveho lanka

Vyzera to byt pekne zasrate...cca rok od posledneho cistenia (ale to som ja necistil)

Mam odkrutit este aj tie 4 srauby? Ked som sa na to tak blizsie pozrel, hadice od chladica asi velmi nemusim davat dole, nie?
Alebo ano?
Su tam pritom este kade sprostosti ktore neviem ci ma pustia, ak odkrutim len tie 4 srauby...neviem, bojim sa do toho pustat.
Co som skusil utret vrch klapky, tak siel aj pekne cistou handrickou...kedze ziadny cleaner nemali...
Ako mam teda dalej postupovat? Vdaka za rady.
_________________

Spritmonitor.de
::: Čoskoro opäť amatérske diagnostikovanie pomocou OP-COM :::


Naposledy upravil bukelo dňa Ne Máj 03, 2009 7:34 pm, celkom upravené 1 krát
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu
axl111
Bronzový užívateľ...
Bronzový užívateľ...


Založený: 05.08.2008
Príspevky: 82
Bydlisko: Bratislava

PríspevokZaslal: So Máj 02, 2009 3:17 pm    Predmet: Odpovedať s citátom

bukelo, ta klapka by mala ist cela dolu Wink.. odpoj hadicky, pripadne si ich oznas, aby si vedel, ktora kam ide.. ja som to mal cele dolu az po tie trubky veduce do motora a cistil som to doma. nijak tomu neublizis. ak nevies zohnat carb cleaner, sprav to aj technickym benzinom a ja osobne som cistil zubnou kefkou a tymto benzinom, hehe Razz . potom to nechaj dobre presusit. krokac by sa mal trosku namazat..
_________________
-Julco Zulco-

Opel Corsa A 1.2, motor C12NZ

Opel Astra F Caravan 2.0 8V, motor C20NE (moja ex)
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu
bukelo
Moderátor - Zlatý užívateľ...
Moderátor - Zlatý užívateľ...


Založený: 24.01.2008
Príspevky: 17800
Bydlisko: Banská Bystrica

PríspevokZaslal: So Máj 02, 2009 4:33 pm    Predmet: Odpovedať s citátom

tak klapka sla nakoniec dole, odkrutil som tie 4 srauby, zlozil dole hadice, aspon niektore, aby som ju mohol kus vytcit, a tak vycistit. Klapka je cista, cistil som ju handrickou a izopropylalkoholom, slo to dobre dole.
Neviem ci sa dobre chapeme co som este mal dat dole, ale zlozil som ju po tu podlozku..taku plastovu. Potom bola uz len rura, priemeru cca 5 cm...ta bola tiez pekne nasadnuta, ale to som neutieral, aj tak by som to neutrel cele a nevidim tam ziadnu uz mechanicku cast co by malo branit v otvarani\zatvarani.
Zamontoval som to nazad, skusil nastartovat, a sprava sa to rovnako, po pridani plynu otacky idu hore rychlo a plynule, ale padaju pomaly a zastanu stale na 15OO, a potom az na 1000.

Rozmyslam, nemoze byt chyba v krokaci?
Ten som od skrtiacej odmontovala to bolo tak asi vsetko...co sa snim da dalej robit? Ziadny srobik na nom nevidim, ze by sa dal rozobrat, neviem ani co mam na nom cistit?...tu pruzinku? kontakt na konci?...


AK to nebude krokac, moze to byt aj EGR? ten som este nedaval cistit, a pochybujem, ze aj nemcur predomnou...ten nemoze toto zapricinovat, ze neklesnu hned otacky? predsa bol studeny motor, ori otackach 1500, vtedy je EGR funkcny....hm..napada vas nieco?
_________________

Spritmonitor.de
::: Čoskoro opäť amatérske diagnostikovanie pomocou OP-COM :::
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu
mario1977
Pravidelný užívateľ...
Pravidelný užívateľ...


Založený: 21.04.2009
Príspevky: 54
Bydlisko: Piestany,Plzen

PríspevokZaslal: So Máj 02, 2009 6:32 pm    Predmet: Odpovedať s citátom

no podobny problem s otackami mam aj ja na astre,ael popri tom mi to aj dusi pri pridavani,tiez som vycistil klapku,krokac neviem najst a kedze problem pretrvava tak idem na egr ventil....
_________________
Astra 1,8,16w,1999,X18XE1
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu
Komo
Strieborný užívateľ....
Strieborný užívateľ....


Založený: 19.03.2007
Príspevky: 2924
Bydlisko: Komjatna [RK]

PríspevokZaslal: So Máj 02, 2009 7:19 pm    Predmet: Odpovedať s citátom

Mam sice VeA ale mne to robil krokac, nakolko EGR nemam Smile

Potrebujes ten carb cleaner, ten rozpusti vsetko. Jednoducho odklopis tu cast kde sa krokac otvara a sprejujes. A uz sa len divas, ako ti odtial vyteka bordel.

Ak mas cestu kolo RK alebo ZA, tak ti to vystriekam niekde na parkovisku Smile este by som mal mat trochu toho cleaneru.

// bol som pozriet, ci este mam a zistil som ze uz nemam...sorry :-/
_________________
VeCe Z18XE
VeA C20NE - ex
- Diagnostika -
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu
bukelo
Moderátor - Zlatý užívateľ...
Moderátor - Zlatý užívateľ...


Založený: 24.01.2008
Príspevky: 17800
Bydlisko: Banská Bystrica

PríspevokZaslal: So Máj 02, 2009 9:01 pm    Predmet: Odpovedať s citátom

Este mi pani povedzte co mam na tom krokaci cistit?
Otvorit sa neda, teda cistit a vymyt len tu strunku s kontaktom na konci?, alebo sa pokusit to dako otvorit, a daco tam dnu?, ale vyzera to byt prachotesne uzatvorene, a spina sa tam velmi asi dnu nema ako dostat, tak neviem...vyzera to asi takto:


Hm?
A este mam jedno zistenie:
Pri zapnutom motore a otvorenej kapote som skusil manualne pridat plyn, aby sa krokac uvolnil, a nebol od plynoveho lanka zaklapnuty, a potom pustil, otacky po zatlaceni na krokac este ostali chvilu vysoke, a az tak sa vratili na default...cize chyba od plynoveho lanka, ze by bolo moc nasponovane odpada...
_________________

Spritmonitor.de
::: Čoskoro opäť amatérske diagnostikovanie pomocou OP-COM :::
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu
macil
Forum Admin, Opelclub Member
Forum Admin, Opelclub Member


Založený: 25.02.2006
Príspevky: 29027
Bydlisko: Košice

PríspevokZaslal: So Máj 02, 2009 9:30 pm    Predmet: Odpovedať s citátom

V tvojom prípade sa krokáč nečistí, keďže ovláda priamo škrtiacu klapku.
_________________
Opel Astra F-CC, X18XE Spritmonitor.de
Xing Tao Fu Shi 兴涛服饰 a diagnostika - 診斷
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mail Zobraziť autorove WWW stránky
bukelo
Moderátor - Zlatý užívateľ...
Moderátor - Zlatý užívateľ...


Založený: 24.01.2008
Príspevky: 17800
Bydlisko: Banská Bystrica

PríspevokZaslal: So Máj 02, 2009 9:36 pm    Predmet: Odpovedať s citátom

na teda...tak vymalovane...tak skusit ten EGR ventil precistit teda?
moze byt chyba tam? alebo moze byt krokac sam o sebe vadny? kontrolka ale nesvieti, tak si myslim, ze cely problem je len v zaneseni necistotami....vyvedte ma z omylu ak sa mylim...len nahlas rozmyslam.
_________________

Spritmonitor.de
::: Čoskoro opäť amatérske diagnostikovanie pomocou OP-COM :::
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu
macil
Forum Admin, Opelclub Member
Forum Admin, Opelclub Member


Založený: 25.02.2006
Príspevky: 29027
Bydlisko: Košice

PríspevokZaslal: So Máj 02, 2009 10:20 pm    Predmet: Odpovedať s citátom

Ťažko povedať, píšeš, že to robí za studena. Robí to aj po vypnutí sytiča, resp. po zohriatí na prevádzkovú teplotu? Predtým sa to správalo inak?
Ešte môžeš prekontrolovať hadičky a hadice na celistvosť.
Tiež len uvažujem. Rolling Eyes
_________________
Opel Astra F-CC, X18XE Spritmonitor.de
Xing Tao Fu Shi 兴涛服饰 a diagnostika - 診斷
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mail Zobraziť autorove WWW stránky
bukelo
Moderátor - Zlatý užívateľ...
Moderátor - Zlatý užívateľ...


Založený: 24.01.2008
Príspevky: 17800
Bydlisko: Banská Bystrica

PríspevokZaslal: So Máj 02, 2009 10:29 pm    Predmet: Odpovedať s citátom

ano, je to aj pri zohriatom motore...ci to robilo aj predtym...no robi to stale, a zacina ma to vytacat.. ale to tak nemoze byt..ze sa otacky zasekavaju...ci?
hadice som prekontroloval, nic falosne by nemalo nasavat...
Ked vytocim trosku do otacok pri pohybe, tak na dvojke, trojke zaradenej, a pustim plyn, autom sklbne, ako by si este samo kus pridalo raz drakrat prerusovane, a potom uz je klud...
_________________

Spritmonitor.de
::: Čoskoro opäť amatérske diagnostikovanie pomocou OP-COM :::
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu
standape
Opelclub Member - Zlatý užívateľ...
Opelclub Member - Zlatý užívateľ...


Založený: 14.02.2008
Príspevky: 822
Bydlisko: Senec

PríspevokZaslal: Ne Máj 03, 2009 9:49 am    Predmet: Odpovedať s citátom

cau bukelo.tiez som este minuly rok riesil ten krokac ci sa da alebo neda otvorit ale citanim po forach a uchylkou k rozoberaniu Laughing som zistil ze sa da otvorit a vo vnutry precistit trocha kontakty toho motorceka(nic viac),ale je to dost zle rozoberanie kedze hrozi ze tie vonkajsie plastove uchytky sa lahko ulomia(prachnivost plastu).....tie plastove uchytky su po jeho obvode musis ich mat viacej kusou odcvakanych a odelis spodok od vrchu(chce to cit a cvik)...ked to mas uz odelene uvidis motorcek a jeho napajanie cez take dva medene pasiky(tie som mal trocha cierne tak som ich trocha prebrusil do medena)...tot vse nic viac tam neni
_________________
Skoda 120LS 781.136(46KW)r.v.06/82,SC-058AP-(ex)
Opel Corsa B 1.0 12V X10XE(40KW)r.v.06/98-TWEN,SC-747BJ-(ex)
Opel Corsa D 1.4 16V A14XER(74KW)r.v.01/11-Red Magma/Black Zaphire
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mail
bukelo
Moderátor - Zlatý užívateľ...
Moderátor - Zlatý užívateľ...


Založený: 24.01.2008
Príspevky: 17800
Bydlisko: Banská Bystrica

PríspevokZaslal: Ne Máj 03, 2009 10:10 am    Predmet: Odpovedať s citátom

a k tomu cukaniu nevies co moze byt? pri jazde po ubrati plynu? alebo to zastavenie otacok pri 15OO? podla mna povodcom oboch tychto prolemov je jedna vec...len ktora?
Ty ked si tie pliesky v krokaci ocistitl, zmenilo sa daco na spravani auta?
_________________

Spritmonitor.de
::: Čoskoro opäť amatérske diagnostikovanie pomocou OP-COM :::
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu
standape
Opelclub Member - Zlatý užívateľ...
Opelclub Member - Zlatý užívateľ...


Založený: 14.02.2008
Príspevky: 822
Bydlisko: Senec

PríspevokZaslal: Ne Máj 03, 2009 12:05 pm    Predmet: Odpovedať s citátom

to sklbnutie po ubrati plynu ma urcite nasvedomi EGR aj ja ho budem musiet(po tazkej zime)vycistit....hlavne mi to vadi ked idem dlho v kolone(kazde rano v tyzdni)a zaradena jednicka,obcas to skoci brutalne Laughing
hlavne treba vycistit tu osku toho ventila(najlepsie ked ho napojis na 12V to je prvy a posledny pin v konektore a vtedy ti vyskoci osicka na max. a poriadne vycistit do cista)

a ci to moze robit aj to dlhe padanie otacok skor nie(ale nikdy nevies)

po vycisteni toho krokoveho motorceka mam stale to iste(mna to tak jemne sklbe alebo kope ked idem takou 80kmh na 5-kvalte skoro bez plynu,ako keby sa nevedel rozhodnut ci ist alebo brzdit)
_________________
Skoda 120LS 781.136(46KW)r.v.06/82,SC-058AP-(ex)
Opel Corsa B 1.0 12V X10XE(40KW)r.v.06/98-TWEN,SC-747BJ-(ex)
Opel Corsa D 1.4 16V A14XER(74KW)r.v.01/11-Red Magma/Black Zaphire
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mail
axl111
Bronzový užívateľ...
Bronzový užívateľ...


Založený: 05.08.2008
Príspevky: 82
Bydlisko: Bratislava

PríspevokZaslal: Ne Máj 03, 2009 2:09 pm    Predmet: Odpovedať s citátom

jj, ak cistenie klapky nepomohlo (co ani mne), je dobre sa dalej uberat EGR ventilom (to sa chystam tento tyzden za pomoci servisu, kedze mi idu davat dole hlavu kvoli novym tesneniam). mozno ste citali moje problemy s autom, ale ja zacinam upodozrievat elektrinu v aute. totiz blbol mi starter, zapalovanie, vybila sa mi ziarovka na reflektori - vymenil som ju a po 2 dnoch odisla aj ta. tak preto podozrievam z tychto u mna mierne blbnucich otacok aj elektrinu. mne to nerobi vzdy a ked to robi, tak vacsinou za tepla a niekedy za studena na 2 a 3 stupni, ked silnejsie zosliapnem plyn pedal. mierne klesne vykon a mierne pridusi. asi je to aj teplom, ale klapku, hoci nemam zanesenu, ani krokac - precistil som ich a trochu sa zlepsilo odvtedy.. co mi ide hadica do sania z EGR, tak viem, ze tade ide kopec sajrajtu, bo je to proste vidiet, ale klapka mi to splachne v pohode, to potrubie pod nou je krasne strieborne, takze asi tak..

takze mozno trepem blbosti, ale mam pocit, ze tie otacky mozu byt aj vadnym ukostrenim abo svieckovymi kablami (co som ja uz stihol vylucit), napatim, atd.. hmm? co vy na to?
_________________
-Julco Zulco-

Opel Corsa A 1.2, motor C12NZ

Opel Astra F Caravan 2.0 8V, motor C20NE (moja ex)
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu
bukelo
Moderátor - Zlatý užívateľ...
Moderátor - Zlatý užívateľ...


Založený: 24.01.2008
Príspevky: 17800
Bydlisko: Banská Bystrica

PríspevokZaslal: Ne Máj 03, 2009 3:18 pm    Predmet: Odpovedať s citátom

dnes som sa bol previest, este pred tym ako sa idem pusit do EGRka.
Zistenie:
Nastartujem na studenom motore, otaccky sa ustalia na 1OOO.Pri rychlosti cca 50 km\hod vyradim do neutralu, a otacky klesu z dakych 3000 a stanu vysiet na 15OO po celu dobu ako ide napriklad auto dole briezkom vyradene. Ako nahle zacnem brzdit, tak cca od 20 km\hod otacky zacnu klesat, az kym neubrzdim..hoci je rychlost vyradena, otacky padaju dole podla rychlosti...co to ma na svedomi?
Vcera som cistil len klapku, a vymontoval a nahodil nazad krokac...nic viac, nic menej...do teraz mi to nerobilo...hm...
_________________

Spritmonitor.de
::: Čoskoro opäť amatérske diagnostikovanie pomocou OP-COM :::
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu
bukelo
Moderátor - Zlatý užívateľ...
Moderátor - Zlatý užívateľ...


Založený: 24.01.2008
Príspevky: 17800
Bydlisko: Banská Bystrica

PríspevokZaslal: Ne Máj 03, 2009 6:51 pm    Predmet: Odpovedať s citátom

EGR vycistene, teda snad, vymontoval som ho z bloku motora, odpojil privodnu hadicku z vodneho okruhu...tam slo vody..secka vytiekla..ale budis...ocistil som tam tie komorky, a taku malu osku...bol knej ale blby pristup, tak len co dociahla mala zubna kefka...nejak pohnut som snou nedokazal, a nasilu som to znicit nechcel..tak som to len kus odmocil, preplachol a zalozil nazad.
Pozapaal zvysne konektory..dolial vodu do chladica...a nahal kus odvzdusnit ako sa doporucuje..pri X10XE sa to odvsdusnuje same, kym sa nezohreje motor po prvom doliati...do vtedy bolo secko dobre..aj otacky klesali pekne...tak som sa siel previest, reku ci to aj chodi.
Nejaku zmen u v jazdnej dynamike som nepocitil, cuka to stale po ubrati plynu, ale vsimol som si aj ze nejak som zacal moc dymit...najma po pridani plynu...co som pokazil ze to dymi?
Ked som daval dole EGR, tak mi hadica s vodou nesla dole, ani po odopnuti eskapasky, tak som odkrutil ventil a voda kus potiekla cez to tesnenie..ze by natiaklo kus aj kde nemalo do bloku?
Co stym teraz? nahat to tak ze sa to vyjazdi? persiel som cca 5 km a dymi stale rovnako...Ci som daco zle spravil, zeby nesedelo dobre tesnenie na tom EGR ventile? dotiahnute je to dobre... Embarassed
_________________

Spritmonitor.de
::: Čoskoro opäť amatérske diagnostikovanie pomocou OP-COM :::
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu
standape
Opelclub Member - Zlatý užívateľ...
Opelclub Member - Zlatý užívateľ...


Založený: 14.02.2008
Príspevky: 822
Bydlisko: Senec

PríspevokZaslal: Ne Máj 03, 2009 8:19 pm    Predmet: Odpovedať s citátom

ja si myslym ze je to len voda co bola v okruhu a natiekla do kanalou vyfuku a sania...si nevedel ze treba trocha vody vypustit Laughing ...ale ne nechcem rypat viem ake je to ked si na aute chces nieco opravit a bac si to po....s

vsimaj si ci sa ti to nezacne prehrievat motor,alebo ubudat chladiaca z expanzky vtedy by bolo zle nasadene to tesnenie...ono 5Km je malo aby to vyplulo vsetku vodu von co ti tam nechtiac natiekla
_________________
Skoda 120LS 781.136(46KW)r.v.06/82,SC-058AP-(ex)
Opel Corsa B 1.0 12V X10XE(40KW)r.v.06/98-TWEN,SC-747BJ-(ex)
Opel Corsa D 1.4 16V A14XER(74KW)r.v.01/11-Red Magma/Black Zaphire
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mail
bukelo
Moderátor - Zlatý užívateľ...
Moderátor - Zlatý užívateľ...


Založený: 24.01.2008
Príspevky: 17800
Bydlisko: Banská Bystrica

PríspevokZaslal: Ne Máj 03, 2009 8:33 pm    Predmet: Odpovedať s citátom

kiez by si mal pravdu s tou vodou, ze je to len zvysok co natiekol z expanzky...ale stale mi nejde do hlavy ako sa dostane do vyfukoveho potrubia...ved do EGR idu vyfukove plyny z vyfuku a ide to nazad do sania...to ako ta voda prebehne cez piesty, spali sa, a ta para ide von? to by sa neprejavovalo potom nejakym extremnym sklbanim?..lebo islo auto normalne..no len ten dym..ale asi je to mozne..neviem...snad je to tak... Embarassed


A k tej miznucej vode....to mi mizne stale..dolievam tak pol litra na 500 km....nasiel som si od stopliku kde sa dolieva olej biele flaky..zrejme od vody...takze mi to kdesi prepusta...a to je uz problem...ale to je ina tema..
_________________

Spritmonitor.de
::: Čoskoro opäť amatérske diagnostikovanie pomocou OP-COM :::
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu
standape
Opelclub Member - Zlatý užívateľ...
Opelclub Member - Zlatý užívateľ...


Založený: 14.02.2008
Príspevky: 822
Bydlisko: Senec

PríspevokZaslal: Ne Máj 03, 2009 8:45 pm    Predmet: Odpovedať s citátom

veru prejde to piestami a zas do vyfuku pokial to neni velke mnozstvo tak pri tej teplote to nespravy nic s chodom motora
_________________
Skoda 120LS 781.136(46KW)r.v.06/82,SC-058AP-(ex)
Opel Corsa B 1.0 12V X10XE(40KW)r.v.06/98-TWEN,SC-747BJ-(ex)
Opel Corsa D 1.4 16V A14XER(74KW)r.v.01/11-Red Magma/Black Zaphire
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mail
bukelo
Moderátor - Zlatý užívateľ...
Moderátor - Zlatý užívateľ...


Založený: 24.01.2008
Príspevky: 17800
Bydlisko: Banská Bystrica

PríspevokZaslal: Ne Máj 03, 2009 9:24 pm    Predmet: Odpovedať s citátom

dolial som 2 litre...po zemi vytieklo dost...ze to nie je velke mnozstvo co sa mohlo dostat dnu? Smile..uvidim zajtra, napisem ako sa to spravalo, cito skackalo, alebo nedajboh ani nenastartujem...uvidim, pripadne dalsie zavady budeme riesit, ak nastanu..teda dufam ze nie.

PS: to tesnenie netreba menit na EGR ventile? ked som ho dal dole, bolo dost take otlacene, neviem ci aj to nahodou uz tak dobre nedolieha...predsa je z takeho materialu..co ja viem, tvrdeho..ako daka tvrda folia, ziadna guma ani nic vlacne....tak neviem, zas len nahlas rozmyslam...
_________________

Spritmonitor.de
::: Čoskoro opäť amatérske diagnostikovanie pomocou OP-COM :::
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu
Zobraziť príspevky z predchádzajúcich:   
Odoslať novú tému   Odpovedať na tému    Obsah fóra Opelclub Fórum -> CORSA, COMBO, MERIVA, AGILA - MOTOR/PREVODOVKA Časy uvádzané v GMT + 1 hodina
Choď na stránku 1, 2, 3  Ďalší
Strana 1 z 3

 
Prejdi na:  
Nemôžete odosielať nové témy do tohto fóra
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete hlasovať v tomto fóre



Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group