|
|
Zobraziť predchádzajúcu tému :: Zobraziť nasledujúcu tému |
Autor |
Správa |
jany Nový užívateľ...
Založený: 24.09.2006 Príspevky: 14 Bydlisko: Levice
|
Zaslal: Po Okt 16, 2006 1:09 am Predmet: Prosím o radu na presné a spoľahlivé nastavenie rozvodov |
|
|
Vie mi niekto poradiť ako presne a spoľahlivo nastaviť rozvody na Tigre 1.4 16 V.
Zatiaľ som ich nastavil tak, že 1. valec som dal pomocou tyčky zasunutej do otvoru zapalovacej sviečky do hornej zážehovej úvrate a tak som nastavil oproti sebe rysky na rozvodových kolesách. Údajne to má byť presne ako "hodinky", preto sa bojím zatiaľ naštartovať. |
|
Návrat hore |
|
|
harry.dj Strieborný užívateľ....
Založený: 26.01.2006 Príspevky: 680 Bydlisko: Bratislava
|
Zaslal: Po Okt 16, 2006 11:16 am Predmet: |
|
|
vyber všetky sviečky a golaklučom (račnou) si pootačaj remenicu a pokiaľ ti pojde nalahko a o nič nezachyti je to ok. a ak sa ti opre piest o ventil ucitiš to tak že ti tozadrhne,ale nič nezničiš. _________________ Opel OMEGA 2.0i,CD,16V caravan.X20XE |
|
Návrat hore |
|
|
vladimir Opelclub Member - Zlatý užívateľ...
Založený: 02.05.2006 Príspevky: 441 Bydlisko: Handlová
|
Zaslal: Ut Okt 17, 2006 8:47 pm Predmet: |
|
|
To su veci.... , |
|
Návrat hore |
|
|
Fastspeed Strieborný užívateľ....
Založený: 08.01.2006 Príspevky: 986 Bydlisko: Komárno
|
|
Návrat hore |
|
|
jany Nový užívateľ...
Založený: 24.09.2006 Príspevky: 14 Bydlisko: Levice
|
Zaslal: St Okt 18, 2006 9:57 am Predmet: |
|
|
Ak namontujeme hlavu valcov na X14XE - s klímou a servom v polohe takej, že:
1./ piest 1. valca z hornej zážehovej úvrate vrátime späť o 1/4 otáčky a
2./ rysky na kolesách vačkoviek budú presne oproti sebe na úrovni hornej hrany hlavy valcov (najlepšie je ich takto vopred zafixovať) a
potom všetko riadne spriahneme ozubeným remeňom tak, že najprv pootočíme kľukovku o 1/4 otáčky dopredu a všetky rysky budú lícovať s predpísanými značkami, nemôžu sa ventily zraziť s piestmi.
Museli by sme sa seknúť pri dodržaní lícovania rysky na kľukovke o cca. 9 - 14 zubov (dopredu alebo dozadu) na kolesách vačkoviek oproti ich predpísanej polohe. Najhorší je prípad seknutia sa o 11.5 zuba. Vtedy ide piest hore a naproti nemu ide ventil dole.
SKUTOČNE SA TO DÁ ODSKÚŠAŤ TOČENÍM SKRUTKY KĽUKOVKY RAČŇOU DOPREDU V SMERE HODINOVÝCH RUČIČIEK. VŽDY MUSIA BYŤ VŠETKY KOLESÁ SPRIAHNUTÉ OZUBENÝM REMEŇOM !!! |
|
Návrat hore |
|
|
vladimir Opelclub Member - Zlatý užívateľ...
Založený: 02.05.2006 Príspevky: 441 Bydlisko: Handlová
|
Zaslal: So Okt 21, 2006 9:16 pm Predmet: |
|
|
Fastspeed Napísal: |
Ja by som rozvody len tak nenastavoval. Bál by som sa, že zničím motor. Keby som mal motor C20NE, vetdy by som sa nebál, lebo piest sa tam nevie oprieť o ventil. |
no ved preto!!!! |
|
Návrat hore |
|
|
harry.dj Strieborný užívateľ....
Založený: 26.01.2006 Príspevky: 680 Bydlisko: Bratislava
|
Zaslal: Pi Nov 10, 2006 8:58 am Predmet: |
|
|
_________________ Opel OMEGA 2.0i,CD,16V caravan.X20XE |
|
Návrat hore |
|
|
vladimir Opelclub Member - Zlatý užívateľ...
Založený: 02.05.2006 Príspevky: 441 Bydlisko: Handlová
|
Zaslal: Pi Nov 10, 2006 10:32 pm Predmet: |
|
|
.....to su veci..... |
|
Návrat hore |
|
|
|
|
Nemôžete odosielať nové témy do tohto fóra Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete hlasovať v tomto fóre
|
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
|