Opelclub Fórum
Problem corsa1.0i 12V r:v99 kolisu otacky,dusi,striela.....
Choď na stránku 1, 2  Ďalší
 
Odoslať novú tému   Odpovedať na tému    Obsah fóra Opelclub Fórum -> CORSA, COMBO, MERIVA, AGILA - MOTOR/PREVODOVKA
Zobraziť predchádzajúcu tému :: Zobraziť nasledujúcu tému  
Autor Správa
wircom
Pravidelný užívateľ...
Pravidelný užívateľ...


Založený: 23.01.2009
Príspevky: 39
Bydlisko: Topoľčany

PríspevokZaslal: Pi Jan 23, 2009 6:56 pm    Predmet: Problem corsa1.0i 12V r:v99 kolisu otacky,dusi,striela..... Odpovedať s citátom

Zdravim. Neviete mi poradit v com by mohla byt chyba?
Auto nastartujem hned vsak vyskocia otacky na 4-5000 po par sekundach klesnu a zacnu kolisat medzi 1400-1800
obcaqs to i streli do sania, robi to stale aj ked je motor tepli... ked chcem pridat plyn reaguje az ked ho zoslapnem na plne inak len dusi... svieti i porucha elektroniky motora.
menil som novy krokac, cistil som klapku,egr, vahu i snimac klapky

po nasledovnych experimentoch sa motor spraval nasledovne:
po vytiahnuti konektora s krokaca sa nic nezmenilo i ked som ho napichol naspet nic,

po vytiahnuti konektora z vahy vzduchu motor skapal

po vytiahnuti konektora z egr ventila ziadna reakcia

po vitiahnuti konektora z potenciometra klapky motor dusil i po zoslapnuti plynu na plne

po vytiahnuti konektora zo snimaca vackovky bezo zmeny nereagoval

ak vas nieco napada poradte....
viem ze by som mal ist na diagnostiku no nejak servisi nemam v laske

vyblikat sa neda nakolko nemam obsadene potrebne konektory....

a este toto:

ked som skusal cistit stary krokac a nahodil som ho nqazad tak auto zacalo ist normalne a zhasla i kontrolka poruchy motora, po cca 10km sa znova rozsvietila no motor isiel ok a po cca dalsich 20 km znova zacal problem z motorom ktory opisujem v uvode.
na zaklade tejto skutocnosti som dospel k nazoru ze je zlý krokac.
kupil som novy vymenil ho a je to to iste.
a vcul babo rad??????? Idea
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mail Zobraziť autorove WWW stránky
standape
Opelclub Member - Zlatý užívateľ...
Opelclub Member - Zlatý užívateľ...


Založený: 14.02.2008
Príspevky: 822
Bydlisko: Senec

PríspevokZaslal: Pi Jan 23, 2009 8:33 pm    Predmet: Odpovedať s citátom

neber to zle ale to co si vrazil do novych suciastok by si mal 5diagnostik a auto by ti fachalo,na aute je dost cidiel ktore mozes menit a nakoniec moze to byt chyba aj mechanicka Question Question

preto ti odporucam diagnostiku....ved nemusi byt origo u opla vsak sa tu najde par ludi co ti ju radi spravia pomaly za kavu... Laughing

tak dotoho
_________________
Skoda 120LS 781.136(46KW)r.v.06/82,SC-058AP-(ex)
Opel Corsa B 1.0 12V X10XE(40KW)r.v.06/98-TWEN,SC-747BJ-(ex)
Opel Corsa D 1.4 16V A14XER(74KW)r.v.01/11-Red Magma/Black Zaphire
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mail
wircom
Pravidelný užívateľ...
Pravidelný užívateľ...


Založený: 23.01.2009
Príspevky: 39
Bydlisko: Topoľčany

PríspevokZaslal: So Jan 24, 2009 2:12 pm    Predmet: Odpovedať s citátom

ja soo do toho moc este nevrazil Razz
kupil som len krokovy motorcek a ostatne vycistil carburator cleanerom....

kto tu robi diagnostiku v okoli TO???

inak okrem toho este aj dimy jak besne..... ale to asi preto ze nejak divne páli...

som myslel ze tu dakto mal podobny problem a bude vediet ako na to...
no co v pondelok sa pojde teda do oplu

Crying or Very sad
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mail Zobraziť autorove WWW stránky
wircom
Pravidelný užívateľ...
Pravidelný užívateľ...


Založený: 23.01.2009
Príspevky: 39
Bydlisko: Topoľčany

PríspevokZaslal: Ne Jan 25, 2009 7:28 pm    Predmet: Odpovedať s citátom

a este taka otazka.
ten piestik ktorý je v egr ventile sa ma medzi komorami pohybovat?
ten moj totiz vyzera byt ako keby zapeceny ..nejde s nim ani pohnut Idea Idea Idea
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mail Zobraziť autorove WWW stránky
rado.c
Strieborný užívateľ....
Strieborný užívateľ....


Založený: 27.02.2007
Príspevky: 1282
Bydlisko: Košice

PríspevokZaslal: Po Jan 26, 2009 8:51 am    Predmet: Odpovedať s citátom

a co hlava rozdelovaca, ci zapalovacia lista, ci co to vlastne tam je??? proste, to, od coho idu napatove kable ku svieckam.
_________________
Opel VECTRA B, 1.6i 16V - bejvávalo
-------------------------------------------
Opel ZAFIRA, 2.0DTI, 11/2002
-------------------------------------------
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu
langdon2
Opelclub Member - Zlatý užívateľ...
Opelclub Member - Zlatý užívateľ...


Založený: 16.01.2008
Príspevky: 14262
Bydlisko: Nitra

PríspevokZaslal: Po Jan 26, 2009 8:57 am    Predmet: Odpovedať s citátom

wircom Napísal:
a este taka otazka.
ten piestik ktorý je v egr ventile sa ma medzi komorami pohybovat?
ten moj totiz vyzera byt ako keby zapeceny ..nejde s nim ani pohnut Idea Idea Idea


hej, ta ihla sa ma pohybovat...Potom mozes mat kludne priseknuty EGR ventil.....Skusal si ho vycistit?
_________________
Opel Astra G 1,4 16V
palubne pc. a tempomaty do Oplov
diagnostika, rychlo servis
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mail
standape
Opelclub Member - Zlatý užívateľ...
Opelclub Member - Zlatý užívateľ...


Založený: 14.02.2008
Príspevky: 822
Bydlisko: Senec

PríspevokZaslal: Po Jan 26, 2009 9:24 pm    Predmet: Odpovedať s citátom

wircom Napísal:
a este taka otazka.
ten piestik ktorý je v egr ventile sa ma medzi komorami pohybovat?
ten moj totiz vyzera byt ako keby zapeceny ..nejde s nim ani pohnut Idea Idea Idea


presne tak to vstrede sa ma pohybovat,ja som to cistil acetonom a islo to krasne a aby som tu hriadelku vycistil dokladne napojil som EGR(prvy a posledny kontakt v koncovke)na baterku 12V aby sa ten hriadel vysunul na max a poriadne ho vycistil az sa leskol (myslim ze to je to najpodstatnejsie),nove tesnenie a such naspat Wink
_________________
Skoda 120LS 781.136(46KW)r.v.06/82,SC-058AP-(ex)
Opel Corsa B 1.0 12V X10XE(40KW)r.v.06/98-TWEN,SC-747BJ-(ex)
Opel Corsa D 1.4 16V A14XER(74KW)r.v.01/11-Red Magma/Black Zaphire
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mail
Tabco
Pravidelný užívateľ...
Pravidelný užívateľ...


Založený: 26.01.2009
Príspevky: 34

PríspevokZaslal: St Jan 28, 2009 9:19 pm    Predmet: Odpovedať s citátom

potreboval pomocť...Ked naštartujem auto a idem tak za studena my vynechava a skacka...Ked sa zohreje ide celkom fajn..Až na to že ked idem na 3ke tak cca 60km/h mi zase začne vynechavať Sad Neviete čim to može byť?Vaha vzduchu ma tak max rok
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu
bukelo
Moderátor - Zlatý užívateľ...
Moderátor - Zlatý užívateľ...


Založený: 24.01.2008
Príspevky: 17800
Bydlisko: Banská Bystrica

PríspevokZaslal: St Jan 28, 2009 11:57 pm    Predmet: Odpovedať s citátom

zadrbanu mas skrtiacu klapku, poriadne ju vycisti, nieje mozne ze ti skacka na cistej. Vahu si pozri, otvo cidlo a ci je leske..ak nieje..je to aj vo vahe...namoc do Izopropylu a posuchaj tyckou na usi, potom poriadne preplachni..a nahaj ushcnut, nepackaj prstami po pliesku, a zaloz naspat..a chod sa previest...nebude nic skaskat, anidusit, ani sklbat...toto som mal aj ja na tom istom motore co mas ty vlani, od vtedy ako som toto co som spomenul vycistil, chodim ako na rakete Very Happy
_________________

Spritmonitor.de
::: Čoskoro opäť amatérske diagnostikovanie pomocou OP-COM :::
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu
Tabco
Pravidelný užívateľ...
Pravidelný užívateľ...


Založený: 26.01.2009
Príspevky: 34

PríspevokZaslal: Št Jan 29, 2009 2:38 pm    Predmet: Odpovedať s citátom

Very Happy diky moc idem to hned spraviť Wink
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu
bukelo
Moderátor - Zlatý užívateľ...
Moderátor - Zlatý užívateľ...


Založený: 24.01.2008
Príspevky: 17800
Bydlisko: Banská Bystrica

PríspevokZaslal: Št Jan 29, 2009 4:05 pm    Predmet: Odpovedať s citátom

ak by ti to nepomohlo, mam pre teba jednu vahu vzduchu., fungel novu za 50 €, ak by si chcel.
_________________

Spritmonitor.de
::: Čoskoro opäť amatérske diagnostikovanie pomocou OP-COM :::
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu
Tabco
Pravidelný užívateľ...
Pravidelný užívateľ...


Založený: 26.01.2009
Príspevky: 34

PríspevokZaslal: Št Jan 29, 2009 5:51 pm    Predmet: Odpovedať s citátom

Počuj a heplni mi kde je ta šrtiaca klapka lebo som s toho jeleň Very Happy
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu
bukelo
Moderátor - Zlatý užívateľ...
Moderátor - Zlatý užívateľ...


Založený: 24.01.2008
Príspevky: 17800
Bydlisko: Banská Bystrica

PríspevokZaslal: Št Jan 29, 2009 8:58 pm    Predmet: Odpovedať s citátom

Tabco Napísal:
Počuj a heplni mi kde je ta šrtiaca klapka lebo som s toho jeleň Very Happy
vsak chod po tej rure,z acina airbox, rura, vaha, rura, a tam to ide dole ...no a pod tym krytom ked ho das dole, tusim 3 torxy, mas uz vchod, ako ju odmontovat je v jak na to...navod...nechce sa mi to pisat, najdes ho aj tu...len pozor, uchyt si hadice z chladica, nech sa ti nestrati zmes, bo budes muist dolievat.
_________________

Spritmonitor.de
::: Čoskoro opäť amatérske diagnostikovanie pomocou OP-COM :::
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu
wircom
Pravidelný užívateľ...
Pravidelný užívateľ...


Založený: 23.01.2009
Príspevky: 39
Bydlisko: Topoľčany

PríspevokZaslal: Pi Jan 30, 2009 8:46 am    Predmet: Odpovedať s citátom

inak k tomu mojmu problemu....
egr som znova cistil lebo sice bol cisty ale nebehal.. spravil som tak ako tu niekto radil vyčistit a zapojit prvy s posledným kontaktom .
trochu sa otukal a teraz ide krasne...
po vycisteni egr sa zacalo auto spravat asi tak ze ked nastartujem otacky vyskocia nacca 4000 a po chvíli klesnu na cca 1500 a tam skaču. pokial su vysoke zhasne kontrolka motora no ked padnu na tych 1500 a zacne to kolisat hned sa rozsvieti....

Bol som v opli no pani robia diagnostiku na objednavku...takze idem zajtra...uvidime co a ako...

inak teraz jazdim tak ze mam odpojený snimac skrtiacej klapky a fachci to ok az na to ze svieti ta blba kontrolka a pri vysokých otackach zacne auto pridusat....
ked ho totiz zapojim tak to vrci,skace....jak blondinka v autoskole.....

takze snad to bude len tym snimačom....


dam potom vediet

caute
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mail Zobraziť autorove WWW stránky
wircom
Pravidelný užívateľ...
Pravidelný užívateľ...


Založený: 23.01.2009
Príspevky: 39
Bydlisko: Topoľčany

PríspevokZaslal: So Jan 31, 2009 8:56 pm    Predmet: Odpovedať s citátom

Takže dnes som bol na diagnostike v OPLi a okrem toho ze som vycaloval za 10minut kecania 26€ zistili mi chybu P0505 z čoho vypliva že može byť nefunkčné hocičo z tychto veci:
vaha vzduchu, klapka, snimač klapky, krokovy motorćek, falošný vzduch....

no čo konkretne by to malo byť mi v opli nevedeli povedať.
a som tam kde pred tyždnom...... Sad
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mail Zobraziť autorove WWW stránky
macil
Forum Admin, Opelclub Member
Forum Admin, Opelclub Member


Založený: 25.02.2006
Príspevky: 29027
Bydlisko: Košice

PríspevokZaslal: Ne Feb 01, 2009 12:17 am    Predmet: Odpovedať s citátom

P0505 - ovládanie voľnobehu.
Krokáč si síce vymenil, ale skontroloval si aj vedenie?
_________________
Opel Astra F-CC, X18XE Spritmonitor.de
Xing Tao Fu Shi 兴涛服饰 a diagnostika - 診斷
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mail Zobraziť autorove WWW stránky
wircom
Pravidelný užívateľ...
Pravidelný užívateľ...


Založený: 23.01.2009
Príspevky: 39
Bydlisko: Topoľčany

PríspevokZaslal: Ne Feb 01, 2009 10:58 am    Predmet: Odpovedať s citátom

vedenie?
mas tym na mysli tie 4 kable veduce do konektoru ku krokacu?

co na tom treba kontrolovat.

idu asi 10cm samostatne a potom sa zlucia do hrubeho zvazku medzi dalsie kable..... tam vyzualne poskodenie nevidim
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mail Zobraziť autorove WWW stránky
macil
Forum Admin, Opelclub Member
Forum Admin, Opelclub Member


Založený: 25.02.2006
Príspevky: 29027
Bydlisko: Košice

PríspevokZaslal: Ne Feb 01, 2009 11:12 am    Predmet: Odpovedať s citátom

"Zkontrolujte konektor(y): Kontrolujte konektor(y) a pokud je to potřeba vyčistit nebo přichytit je pro zajištění dobrého připojení. Regulační motor volnoběhu: Zkontrolujte funkčnost: Vypněte zapalování. Demontujte konektor motoru ovládání rychlosti volnoběhu. Přiložte krátce (2 vteřiny) napětí akumulátoru k pinu 1 a kostře pinu 2. Hřídel škrticí klapky by měl klapku otevřít nebo uzavřít. Prohoďte přívody. Hřídel škrticí klapky by se měl otáčet opačným směrem. Zkontrolujte napájecí napětí: Vypněte zapalování. Demontujte konektor motoru ovládání rychlosti volnoběhu. Zapněte zapalování. Změřte napětí mezi svorkou 1 nebo 2 konektoru a zápornou svorkou akumulátoru. Obojí by mělo být rovno napětí akumulátoru. Pokud ne, kontrolujte vedení. Zkontrolujte připojení k řídicí jednotce (ECU): Vypněte zapalování. Demontujte konektor jednotky řízení rychlosti volnoběhu a řídící jednotky (ECU). Změřte odpory mezi svorkami 1 nebo 2 konektoru a odpovídajícími svorkami v konektoru řídicí jednotky (ECU). Měl by být < 1 ohm. Pokud ne, kontrolujte vedení. Zkontrolujte aktivaci motoru ovládání rychlosti volnoběhu: Připojte osciloskop k oběma signálovým pinů řídicí jednotky (ECU). Spusťte motor a stiskněte a uvolněte škrticí klapku. Řídicí jednotka nyní upraví rychlost volnoběhu. Porovnejte se zobrazenou obrazovkou. Spínač volnoběhu: Zkontrolujte napájecí napětí: Vypněte zapalování. Demontujte konektor motoru ovládání rychlosti volnoběhu. Zapněte zapalování. Změřte napětí mezi svorkou 3 konektoru a zápornou svorkou akumulátoru. Mělo by být 5 V. Pokud ne, kontrolujte vedení pak kontrolujte řídicí jednotku (ECU). Zkontrolujte připojení k řídicí jednotce (ECU): Vypněte zapalování. Demontujte konektor jednotky řízení rychlosti volnoběhu a řídící jednotky (ECU). Změřte odpor mezi svorkou 3 konektoru a odpovídající svorkou v konektoru řídící jednotky (ECU). Měl by být < 1 ohm. Pokud ne, kontrolujte vedení. Zkontrolujte připojení ke kostře: Zkontrolujte podle schématu, zda je kostra spínače volnoběhu připojena přímo ke kostře nebo k elektronické řídicí jednotce (ECU). Pokud je připojena přímo ke kostře, změřte odpor mezi svorkou 4 konektoru a zápornou svorkou akumulátoru. Když je připojena k elektronické řídicí jednotce (ECU), zapněte zapalování, změřte odpor mezi svorkou 4 konektoru a odpovídající svorkou konektoru elektronické řídicí jednotky (ECU). Měl by být < 1 ohm. Pokud ne, zkontrolujte vedení. Zkontrolujte přepínání signálu: Připojte osciloskop nebo voltmetr na odpovídající pin řídicí jednotky (ECU) a kostře. Zapněte zapalování. Výstupní napětí by mělo být 0 V. Stiskněte škrticí klapku, výstupní napětí by mělo být 5 V."
_________________
Opel Astra F-CC, X18XE Spritmonitor.de
Xing Tao Fu Shi 兴涛服饰 a diagnostika - 診斷
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mail Zobraziť autorove WWW stránky
wircom
Pravidelný užívateľ...
Pravidelný užívateľ...


Založený: 23.01.2009
Príspevky: 39
Bydlisko: Topoľčany

PríspevokZaslal: Št Feb 05, 2009 10:28 am    Predmet: Odpovedať s citátom

macil.
ako si napisal tak som to za pomoci autoelektrikara peskusal
vsetky obvody su ok.
uz mi asi zostava ist na to vylucovacou metodou.
najvačšie podozrenie mam na snimač polohy klapky alebo na iny snimač /vačkovky,klukovky/
asi budem musiet zainvestovat a postupne kupovat a menit....
co uz aspon bude ,,po malej elektronickej go,, Very Happy
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mail Zobraziť autorove WWW stránky
macil
Forum Admin, Opelclub Member
Forum Admin, Opelclub Member


Založený: 25.02.2006
Príspevky: 29027
Bydlisko: Košice

PríspevokZaslal: Št Feb 05, 2009 11:32 am    Predmet: Odpovedať s citátom

Tak neviem, ale keby bolo vadné niektoré z čidiel, hlásila by to kontrolka. Napadá ma jedine odpojiť jedno z nich a pozorovať, čo sa bude diať. Teraz si niesom, v prípade tvojho motora istý, ale bez jedného z nich by sa mal dať motor po trochu dlhšom točení naštartovať a mal by bežať v núdzovom režime. Ak sa neprejavia vyššie popísané problémy, tak by to mohlo byť ním, ale ruku do ohňa za to nedám. Ešte ma napadlo čidlo teploty motora pre RJ. Ale to už strieľam viacmenej naslepo. Myslím, že je niekde zozadu pod sacími parohami.
_________________
Opel Astra F-CC, X18XE Spritmonitor.de
Xing Tao Fu Shi 兴涛服饰 a diagnostika - 診斷
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mail Zobraziť autorove WWW stránky
Zobraziť príspevky z predchádzajúcich:   
Odoslať novú tému   Odpovedať na tému    Obsah fóra Opelclub Fórum -> CORSA, COMBO, MERIVA, AGILA - MOTOR/PREVODOVKA Časy uvádzané v GMT + 1 hodina
Choď na stránku 1, 2  Ďalší
Strana 1 z 2

 
Prejdi na:  
Nemôžete odosielať nové témy do tohto fóra
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete hlasovať v tomto fóre



Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group