Opelclub Fórum
info motor
Choď na stránku 1, 2  Ďalší
 
Odoslať novú tému   Odpovedať na tému    Obsah fóra Opelclub Fórum -> KADETT - MOTOR/PREVODOVKA
Zobraziť predchádzajúcu tému :: Zobraziť nasledujúcu tému  
Autor Správa
stando466
Pravidelný užívateľ...
Pravidelný užívateľ...


Založený: 21.01.2009
Príspevky: 37

PríspevokZaslal: Št Jan 22, 2009 12:13 am    Predmet: info motor Odpovedať s citátom

zdravim vas chalosi mam kadett gsi 2l 16v chcem sa spitat je spolahlivi tento motor ?aku mate vy spotrebu pri tomto motore?je velmi zle ked radim pri otackach 1500 richlosti pri 55km/h mam uz 5stupen je dusenie pre tento motor velmi zle ??niekdo mi hovoril ze ked radim v niskich otackach mozem motor nejak ze zoslabit pripadne ze nebude taky zivi neskor neviem co je pravda ak to tu je tak prepacte snad mi niekdo odpovie?koncovi tlmic nemam seriovi ale remus ak dam original novi posledni tlmic vifuku spotreba klesne ?? dakujem moc za odpoved
_________________
GSI 2l 16V
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mail
langdon2
Opelclub Member - Zlatý užívateľ...
Opelclub Member - Zlatý užívateľ...


Založený: 16.01.2008
Príspevky: 14262
Bydlisko: Nitra

PríspevokZaslal: Št Jan 22, 2009 6:37 am    Predmet: Odpovedať s citátom

Fuu, si si mal radsej diesel kupit......Ale sak mas 16V, optimalne otacky na preradovanie su podla mna 2500 a hore vyssie.....Riadne ho dusis....No tak moze sa ti to cele dodrbat, zakarbonovat, popripade strelit piest dosledkom podtacania.
_________________
Opel Astra G 1,4 16V
palubne pc. a tempomaty do Oplov
diagnostika, rychlo servis
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mail
Stanley224
Opelclub Member - Zlatý užívateľ...
Opelclub Member - Zlatý užívateľ...


Založený: 12.03.2008
Príspevky: 949
Bydlisko: Veľké Leváre

PríspevokZaslal: Št Jan 22, 2009 9:21 am    Predmet: Odpovedať s citátom

no chudák motor,ked pri takých nízkych otáčkach radíš.
_________________
Vectra C-Y22DTR-92kw,r.v.02
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu
langdon2
Opelclub Member - Zlatý užívateľ...
Opelclub Member - Zlatý užívateľ...


Založený: 16.01.2008
Príspevky: 14262
Bydlisko: Nitra

PríspevokZaslal: Št Jan 22, 2009 9:25 am    Predmet: Odpovedať s citátom

Presne tak. To ze mas velky motor, bo niekto si to o dvoj litroch mysli, tak to neni tak, ze jemu stacia nizke otacky, bo je silny a utiahne to, uz aj take domyslania som pocul. Proste je to benzinovy 16V tak si zasluzi poriadne otacky. Ja kolko krat radim pri 3500 a spotrebu mam v meste do 7 litrov.
_________________
Opel Astra G 1,4 16V
palubne pc. a tempomaty do Oplov
diagnostika, rychlo servis
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mail
stando466
Pravidelný užívateľ...
Pravidelný užívateľ...


Založený: 21.01.2009
Príspevky: 37

PríspevokZaslal: Pi Jan 23, 2009 10:06 am    Predmet: Odpovedať s citátom

nom parada zacnem radit minimalne pri 2300otacok ...este by som sa chcel opitat ako ze strelit piest ?? jako prepalit sa moze ?? je vela 317000km pre tento motor ?? zatial som s nim velmi spokojni nezerie olej nic a vikon je stale oziveni
_________________
GSI 2l 16V
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mail
langdon2
Opelclub Member - Zlatý užívateľ...
Opelclub Member - Zlatý užívateľ...


Založený: 16.01.2008
Príspevky: 14262
Bydlisko: Nitra

PríspevokZaslal: Pi Jan 23, 2009 10:11 am    Predmet: Odpovedať s citátom

Hm, no kilometrov dost.Ja mam 217000 a piest mi zhorel, praskol. Chyba vstreku. No hej...nadmierne podtacanie motora vedie k destrukcii.
Len sa neboj, ten motor potrebuje otacky, uvidis jak sa zobudi, a bude ovela sviznejsi. Hlavne ked bude zohriaty, ho troska prevetraj do obmedzovaca, a tolko sajrajtu co z neho vyleti.....Budes prekvapeny.
_________________
Opel Astra G 1,4 16V
palubne pc. a tempomaty do Oplov
diagnostika, rychlo servis
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mail
stando466
Pravidelný užívateľ...
Pravidelný užívateľ...


Založený: 21.01.2009
Príspevky: 37

PríspevokZaslal: Pi Jan 23, 2009 10:15 am    Predmet: Odpovedať s citátom

heh dneska natankujem za 10e a ideme nato Very Happy za 20minut je po benzine Very Happy lebo ked som to kupil bolo to strasne silne proste ece silnejsie ale teraz kamos ze tusim ti o trolilinku menej zaltaca do sedacky tak ho prevetram :d nech si da ale tak snad znese ten motor by mal dost zniest nie??
_________________
GSI 2l 16V
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mail
langdon2
Opelclub Member - Zlatý užívateľ...
Opelclub Member - Zlatý užívateľ...


Založený: 16.01.2008
Príspevky: 14262
Bydlisko: Nitra

PríspevokZaslal: Pi Jan 23, 2009 10:21 am    Predmet: Odpovedať s citátom

Ja mam 1,4 16V. Ma to 90 koni. A ten tak isto znese. Neboj sa toho....preto tam ten obmedzovac je. Len nechaj ho dobre zohriat. Potom mu trocha slap na krky, a prosim tam...Nedus to uz....Dopraj mu otacky...... Cool
Vcera som jazdil na Fabia 1,4 TDi, tam tiez, pod 2000 ot to je katastrofa....
_________________
Opel Astra G 1,4 16V
palubne pc. a tempomaty do Oplov
diagnostika, rychlo servis
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mail
iurai
Strieborný užívateľ....
Strieborný užívateľ....


Založený: 14.06.2007
Príspevky: 17354
Bydlisko: Brati ZLA va

PríspevokZaslal: Pi Jan 23, 2009 10:23 am    Predmet: Odpovedať s citátom

1500 je OK, aj len s malo stlacenym plynom
ale motor sa takto zanasa. otacok sa preto netreba bat

optimalne otacky pre motor su tak 3000-4000. ovsem nie na spotrebu, ale pre motor
_________________
UPOZORNENIE: sukromne spravy mi nepiste. kontakt cez E-mail: jurajlanyi(zavinac)gmail.com
cas sa minul ...
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu Zobraziť autorove WWW stránky
stando466
Pravidelný užívateľ...
Pravidelný užívateľ...


Založený: 21.01.2009
Príspevky: 37

PríspevokZaslal: Pi Jan 23, 2009 10:24 am    Predmet: Odpovedať s citátom

ALE TAK ZASA TO MAS DISEL TO MUSIS TIES TROSKU HORE PRERADIT BO TO SKPAE :d ... a to ked dusim tak sa to zakarbonuje a usadzuje ??
_________________
GSI 2l 16V
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mail
langdon2
Opelclub Member - Zlatý užívateľ...
Opelclub Member - Zlatý užívateľ...


Založený: 16.01.2008
Príspevky: 14262
Bydlisko: Nitra

PríspevokZaslal: Pi Jan 23, 2009 10:25 am    Predmet: Odpovedať s citátom

Iuraj, suhlasim s tebou, ale iba ciastocne. Sa zapocuvaj na ten zvuk, ked ides na benzinovom aute na 1500 ot.
Ten motor keby mal nohy, sa podla mna dvihne, streli ti facku a odide.....Very Happy
nic v zlom.....
_________________
Opel Astra G 1,4 16V
palubne pc. a tempomaty do Oplov
diagnostika, rychlo servis
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mail
langdon2
Opelclub Member - Zlatý užívateľ...
Opelclub Member - Zlatý užívateľ...


Založený: 16.01.2008
Príspevky: 14262
Bydlisko: Nitra

PríspevokZaslal: Pi Jan 23, 2009 10:26 am    Predmet: Odpovedať s citátom

stando466 Napísal:
ALE TAK ZASA TO MAS DISEL TO MUSIS TIES TROSKU HORE PRERADIT BO TO SKPAE :d ... a to ked dusim tak sa to zakarbonuje a usadzuje ??

hej, cele sa to zasiera. A tym ze mu dneska doprajes trocha otacky, tam budu vecsie tlaky, a precisti ti to, aspon ciastocne
_________________
Opel Astra G 1,4 16V
palubne pc. a tempomaty do Oplov
diagnostika, rychlo servis
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mail
stando466
Pravidelný užívateľ...
Pravidelný užívateľ...


Založený: 21.01.2009
Príspevky: 37

PríspevokZaslal: Pi Jan 23, 2009 10:33 am    Predmet: Odpovedať s citátom

jak to mislis ?? ze streli facku a odide heh jak ??
_________________
GSI 2l 16V
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mail
langdon2
Opelclub Member - Zlatý užívateľ...
Opelclub Member - Zlatý užívateľ...


Založený: 16.01.2008
Príspevky: 14262
Bydlisko: Nitra

PríspevokZaslal: Pi Jan 23, 2009 10:35 am    Predmet: Odpovedať s citátom

To bolo myslene ironicky zo srandy...
No ze podla mna sa to tomu motoru nepaci.....Trapi sa, v tak nizkych otackach
_________________
Opel Astra G 1,4 16V
palubne pc. a tempomaty do Oplov
diagnostika, rychlo servis
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mail
stando466
Pravidelný užívateľ...
Pravidelný užívateľ...


Založený: 21.01.2009
Príspevky: 37

PríspevokZaslal: Pi Jan 23, 2009 10:36 am    Predmet: Odpovedať s citátom

sak jasne pochopil som to ale nepochopil to ze ci jako vistartuje abo odide ze bude k.o
_________________
GSI 2l 16V
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mail
azmodan
Strieborný užívateľ....
Strieborný užívateľ....


Založený: 29.08.2007
Príspevky: 2872

PríspevokZaslal: Pi Jan 23, 2009 10:59 am    Predmet: Odpovedať s citátom

pozri mas 2.0 16v , vynikajuci motor a na ten objem aj vynikajuci vykon... to ze ma najazdene 320000km je teraz nepodstatne, pises ze je v dobrej kondicii.. ked chces jazdit kludne tak drz otacky okolo 2000, ked ides dole kopcom alebo dochadzas na semafor kludne daj prec nohu z plynu a nechaj ich padnut aj na 1500...pod 1500 uz radsej podrad, alebo vyrad rychlost lebo benzin neusetris a pokial sa chces zase pohnut tak zase by si mal mal aspon 2000otacok ked sa zacnes pohynat..ked mas menej motor sa ti trapi...

a semtam mu daj kludne tych 5000/6000 otacok (myslim ze tvoj motor ma maximalny vykon nieco pod 6000otacok takze viacej ho netoc nema to zmysel,na obmedzovac zabudni je to zbytocne ho "vyuzivat") nech sa trosku zobudi a prevetraju sa rozne hadicky..men pravidelne olej a motorom sa netrap Wink staraj sa o hrdzu a podvozok Wink spotrebu budes mat od 8 do 10.... Wink viacej sa neda...


Naposledy upravil azmodan dňa Pi Jan 23, 2009 11:02 am, celkom upravené 1 krát
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu
langdon2
Opelclub Member - Zlatý užívateľ...
Opelclub Member - Zlatý užívateľ...


Založený: 16.01.2008
Príspevky: 14262
Bydlisko: Nitra

PríspevokZaslal: Pi Jan 23, 2009 11:01 am    Predmet: Odpovedať s citátom

Amen...... Wink
_________________
Opel Astra G 1,4 16V
palubne pc. a tempomaty do Oplov
diagnostika, rychlo servis
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mail
Viktor
Strieborný užívateľ....
Strieborný užívateľ....


Založený: 03.02.2008
Príspevky: 597
Bydlisko: V.Horeš, okr. TV

PríspevokZaslal: Pi Jan 23, 2009 11:17 pm    Predmet: Odpovedať s citátom

ak je menený olej, nič neklepe, nekvapká, tak tie kilometre sú v norme, a výrobca dal obmedzovač tam kde je preto aby sa mohol motor využívať v celom rozmedzí od voľnobehu do obmedzovača, a keď je všetko OK s motorom tak prečo mu nedať tých 5000, pri 16ventiloch je lepšie držať motor vo vyšších otáčkach, 8V pri 1800 to je pohodová jazda ale 16V pri 1800 to je trápenie, máš 110kW motor 2liter tak sa musíš zmieriť so spotrebou okolo 9litrov, mať tvoj motor v mojom kadette tak pod 12nejdem Very Happy Very Happy ten adrenalín, 110kW a hmotnosť do tony....
_________________
Kadett E 1.6
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu
azmodan
Strieborný užívateľ....
Strieborný užívateľ....


Založený: 29.08.2007
Príspevky: 2872

PríspevokZaslal: So Jan 24, 2009 8:31 am    Predmet: Odpovedať s citátom

To neznamena, ze ked tam mas obmedzovac ze je uzitocne ho vytacat az do obmedzovaca Rolling Eyes ked pojdes po dlhej rovnej ceste tak tam hod dvojku a toc ju zlahka od 2000 az do obmedzovaca a budes krasne citit kde ti taha a kde ti prestane tahat a uz len stupaju otacky a motor sa trapi, potom hodis trojku a na 3tom prevodovom stupni ti bude motor tahat lepsie ako na 2ke v obmedzovaci...

pozri si vykonovy graf toho motoru, od cca 5800 otacok vykon KLESA a tvoje auto zrychluje uz len kvoli tomu, ze pokles vykonu je este vykompenzovany stupajucimi otackami..keby sa dal tento motor tocit do 10 000 otacok a maximum vykonu by mal pri 5800 tak by si krasne videl, ze pri 10 000 otackach by si siel pomalsie ako pri 5800 otackach a to z hore popisaneho dovodu, ze po maximalnom vykone nastava POKLES vykonu a cim viac otacok od maximalneho vykonu tym prudsi je ten pokles..
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu
Viktor
Strieborný užívateľ....
Strieborný užívateľ....


Založený: 03.02.2008
Príspevky: 597
Bydlisko: V.Horeš, okr. TV

PríspevokZaslal: So Jan 24, 2009 10:27 am    Predmet: Odpovedať s citátom

máš pravdu, ja som to myslel tak že keby sa na aute malo jazdiť do 2000ot, tak by mohol dať výrobca obmedzovač na 2500, ale ten obmedzovač je tam kde je aby sa ten motor mohol využívať v širokom spektre otáčok, tých 5000ot nie je na trvalú jazdu to hej ale často využívam pri predbiehaní, je to bezpečnejšie predbehnúť kamión o 3sekundy rýchlejšie
_________________
Kadett E 1.6
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu
Zobraziť príspevky z predchádzajúcich:   
Odoslať novú tému   Odpovedať na tému    Obsah fóra Opelclub Fórum -> KADETT - MOTOR/PREVODOVKA Časy uvádzané v GMT + 1 hodina
Choď na stránku 1, 2  Ďalší
Strana 1 z 2

 
Prejdi na:  
Nemôžete odosielať nové témy do tohto fóra
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete hlasovať v tomto fóre



Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group