|
|
Zobraziť predchádzajúcu tému :: Zobraziť nasledujúcu tému |
Autor |
Správa |
147dusan Pravidelný užívateľ...
Založený: 23.04.2008 Príspevky: 69 Bydlisko: kracunovce c,267
|
Zaslal: St Dec 24, 2008 2:28 pm Predmet: budik teploty vody |
|
|
prosim o radu ci sa da opravit budik tepl vody raz mi to ukazuje 92az95 a raz mi to vyleti az cez 100 mam novy chladic aj origo termostat GM ked mam teplotu cez 100 zastavim vypnem motor a hnet ho zapnem zapolovani tak mi to ukaze 95 |
|
Návrat hore |
|
|
luboš Strieborný užívateľ....
Založený: 12.09.2008 Príspevky: 724 Bydlisko: borovce- PN
|
Zaslal: Št Dec 25, 2008 10:16 am Predmet: |
|
|
pomenil si kopu vecí - drakších. a čo čidlo? myslím že budík je neopravitelný. to by musel mat len neaký slabší spoj - studený, a aby sa to vyriešilo tymto sposobom. _________________ VEBE X20DTH 99-00 |
|
Návrat hore |
|
|
147dusan Pravidelný užívateľ...
Založený: 23.04.2008 Príspevky: 69 Bydlisko: kracunovce c,267
|
Zaslal: Št Dec 25, 2008 10:51 am Predmet: |
|
|
mam nove aj cidlo |
|
Návrat hore |
|
|
sali170 Pravidelný užívateľ...
Založený: 19.11.2008 Príspevky: 36 Bydlisko: Spisska Nova Ves
|
Zaslal: Pi Dec 26, 2008 11:20 pm Predmet: |
|
|
a ine budiky su OK ? _________________ vectra A 1.7TD isuzu |
|
Návrat hore |
|
|
iurai Strieborný užívateľ....
Založený: 14.06.2007 Príspevky: 17354 Bydlisko: Brati ZLA va
|
Zaslal: So Dec 27, 2008 6:12 pm Predmet: Re: budik teploty vody |
|
|
147dusan Napísal: |
prosim o radu ci sa da opravit budik tepl vody raz mi to ukazuje 92az95 a raz mi to vyleti az cez 100 mam novy chladic aj origo termostat GM ked mam teplotu cez 100 zastavim vypnem motor a hnet ho zapnem zapolovani tak mi to ukaze 95 |
ukazuje 90-100 aj pri studenom motore ? _________________ UPOZORNENIE: sukromne spravy mi nepiste. kontakt cez E-mail: jurajlanyi(zavinac)gmail.com
cas sa minul ... |
|
Návrat hore |
|
|
147dusan Pravidelný užívateľ...
Založený: 23.04.2008 Príspevky: 69 Bydlisko: kracunovce c,267
|
Zaslal: Ne Dec 28, 2008 11:00 am Predmet: |
|
|
pri studenom nic prejdem asi 7km a mam na budiku cez 100 nerobi to stale nikedy mam vmorme 95 nedavno som isiel do pesova po par km cez 100 teplota zapnem kurenie naplno ventilator taltiez na plno a teplota spadla na 90 nemoze byt chyba v elektrike uz som skusal premerat teplotu mam multimeter je nanom aj meranie teploty na budiku 100 a na multymetri 95 som stoho blazon |
|
Návrat hore |
|
|
sali170 Pravidelný užívateľ...
Založený: 19.11.2008 Príspevky: 36 Bydlisko: Spisska Nova Ves
|
Zaslal: Po Dec 29, 2008 1:57 am Predmet: |
|
|
podla mna ak je merak spolahlivy a nameral ti rozdiel 5 stupnov tak si myslim ze je to OK a problem je niekde inde a to ze sa ti prehrieva motor aj ked podla mna do tej stovky je to v pohode, aspon lepsie hreje.
urob test
napoj merak aj budik na cidlo a jazdi a porovnavaj hodnoty ,ak budu s malym rozdielom (do tych 5 stupnov) tak budik je v poriadku _________________ vectra A 1.7TD isuzu |
|
Návrat hore |
|
|
macil Forum Admin, Opelclub Member
Založený: 25.02.2006 Príspevky: 29027 Bydlisko: Košice
|
Zaslal: Po Dec 29, 2008 7:56 am Predmet: |
|
|
2 147dusan:
Skús či pri tých 100°C nie sú príliš natlakované hadice, prípadne ovoňaj, či z vyrovnávacej nádržky chl. kvapaliny necítiť spaliny. Nádržku, samozrejme, otváraj až po čiastočnom ochladení motora. _________________ Opel Astra F-CC, X18XE
Xing Tao Fu Shi 兴涛服饰 a diagnostika - 診斷
|
|
Návrat hore |
|
|
Trdlo Nový užívateľ...
Založený: 19.12.2008 Príspevky: 27 Bydlisko: ČR - Sudety, Reichenberg
|
Zaslal: Po Dec 29, 2008 8:00 am Predmet: |
|
|
Macil: Tipuješ těsnění pod hlavou? _________________ Astra G X14XE, OO, white, xenony and m.o.
Zafira A X18XE1, 99, silver, vrátila se a zůstane
Corsa A, 1.5D, 91, malý spolehlivý stařeček
K tomu dva Fordi, oba na práci |
|
Návrat hore |
|
|
macil Forum Admin, Opelclub Member
Založený: 25.02.2006 Príspevky: 29027 Bydlisko: Košice
|
Zaslal: Po Dec 29, 2008 8:02 am Predmet: |
|
|
Len ma to napadlo. _________________ Opel Astra F-CC, X18XE
Xing Tao Fu Shi 兴涛服饰 a diagnostika - 診斷
|
|
Návrat hore |
|
|
Patricius Strieborný užívateľ....
Založený: 14.12.2008 Príspevky: 1206 Bydlisko: Trenčín
|
Zaslal: Po Dec 29, 2008 12:11 pm Predmet: |
|
|
macil Napísal: |
2 147dusan:
Skús či pri tých 100°C nie sú príliš natlakované hadice, prípadne ovoňaj, či z vyrovnávacej nádržky chl. kvapaliny necítiť spaliny. Nádržku, samozrejme, otváraj až po čiastočnom ochladení motora. |
No k tomuto sa pripojím, len pre istotu, koľko má vodná pumpa? Mne sa stala podobná vec na seate, vymenil som termostat, a nič, tak som pre istotu kúpil aj tesnenie pod hlavu, lebo tlakovalo hadice. A nakoniec som zistil, že vodná pumpa včudu. Pokiaľ sa netrati voda, tesnenie by nemuselo byť kaput. _________________ VW Passat 1,9TDI
Opel Vectra OPC line 1,8 16V LPG 1999 sedan - ex
_________________
HACCP |
|
Návrat hore |
|
|
Trdlo Nový užívateľ...
Založený: 19.12.2008 Príspevky: 27 Bydlisko: ČR - Sudety, Reichenberg
|
Zaslal: Po Dec 29, 2008 1:35 pm Predmet: |
|
|
macil Napísal: |
Len ma to napadlo. |
Mně taky.
Zkus nastartovat a otevři nádržku kapaliny, pokud do ní půjdou bubliny, je pryč těsnění pod hlavou., Další možnost je jak psal Macil ohmatat hadice, pokud budou natlakované, je to taqky tím.
Nebo místo víčka nádržky našroubovat redukci s manometrem a soustavu otlakovat. _________________ Astra G X14XE, OO, white, xenony and m.o.
Zafira A X18XE1, 99, silver, vrátila se a zůstane
Corsa A, 1.5D, 91, malý spolehlivý stařeček
K tomu dva Fordi, oba na práci |
|
Návrat hore |
|
|
147dusan Pravidelný užívateľ...
Založený: 23.04.2008 Príspevky: 69 Bydlisko: kracunovce c,267
|
Zaslal: Ut Dec 30, 2008 9:43 pm Predmet: |
|
|
vodnu pumpu mam novu pred dvoma rokmi som menil komplet rozvody este kuknem jak mam natlakovanu nadicu od termostatu k chladicu ale ved hadica by mala byt natlakovana v uzavretom okruhu a pri teplote 95 vznikne tlak keby sami motor prehrieval tak by zapol ventilator ja ked mam rucicku teploty v cervenom cez 100 necham auto bezat na volnobeh este dost dlho cakam az tak mi zapne ventilator este skusi otvorit nadrzku nastartovat ci neidu bublinky |
|
Návrat hore |
|
|
Patricius Strieborný užívateľ....
Založený: 14.12.2008 Príspevky: 1206 Bydlisko: Trenčín
|
Zaslal: Ut Dec 30, 2008 10:41 pm Predmet: |
|
|
jasne, ja len pre sicher...náhoda je blbec...
mne to prestalo aj kúriť...necirkulovala voda, hneď mi šla ručička vody hore napádalo ma všeličo, len pumpa nie...tak veľa zdaru _________________ VW Passat 1,9TDI
Opel Vectra OPC line 1,8 16V LPG 1999 sedan - ex
_________________
HACCP |
|
Návrat hore |
|
|
147dusan Pravidelný užívateľ...
Založený: 23.04.2008 Príspevky: 69 Bydlisko: kracunovce c,267
|
Zaslal: Št Jan 01, 2009 5:30 pm Predmet: |
|
|
dnes som skusal tie hadice niesu moc natlakovane z nadrzkz mi neidu bublinky toto je ok |
|
Návrat hore |
|
|
macil Forum Admin, Opelclub Member
Založený: 25.02.2006 Príspevky: 29027 Bydlisko: Košice
|
Zaslal: Št Jan 01, 2009 5:36 pm Predmet: |
|
|
Tak neviem, ale na vadný samotný merák by som to netipoval. _________________ Opel Astra F-CC, X18XE
Xing Tao Fu Shi 兴涛服饰 a diagnostika - 診斷
|
|
Návrat hore |
|
|
sali170 Pravidelný užívateľ...
Založený: 19.11.2008 Príspevky: 36 Bydlisko: Spisska Nova Ves
|
Zaslal: Št Jan 01, 2009 9:45 pm Predmet: |
|
|
137dusan:
aky motor vlastne mas ?
ten problem sa vyskytol len tera , alebo si kupil pokazene auto?
nemas nahodou nejake bariery na prednej maske (pridavne svetla, alebo ine doplky) , ktore obmedzuju prisun vzduchu do chladica?
vsetky hadice su spravne zapojene, nemes niekde prelomenu hadicu? _________________ vectra A 1.7TD isuzu |
|
Návrat hore |
|
|
147dusan Pravidelný užívateľ...
Založený: 23.04.2008 Príspevky: 69 Bydlisko: kracunovce c,267
|
Zaslal: Št Jan 01, 2009 11:16 pm Predmet: |
|
|
motor mam1,6 16V X16XEL UZ SOM PISAL CHLADIC MAM NOVY ZIDNE BARIERI NEMAM MNE SA VYDI ZE TO JE ELEKTRIKE VCERA IDEM MOTOR ZOHRIATY PEKNE 90 ZAPOL SOM VENTILATOR TOPENIA NA 4 A RUICKA HNET STUPALA CEZ 100 VYPNEM A KLESLA NA 90 ESTE KUKNEM NA TIE HADICE ALE URCITE SU DOBRE NAPOJENE |
|
Návrat hore |
|
|
macil Forum Admin, Opelclub Member
Založený: 25.02.2006 Príspevky: 29027 Bydlisko: Košice
|
Zaslal: Št Jan 01, 2009 11:44 pm Predmet: |
|
|
Prístrojovka je napájaná stabilizovaným napätím, tuším 5V. Skús premerať bez a aj pri zapnutom ventilátore kúrenia. Napätie musí držať. _________________ Opel Astra F-CC, X18XE
Xing Tao Fu Shi 兴涛服饰 a diagnostika - 診斷
|
|
Návrat hore |
|
|
iurai Strieborný užívateľ....
Založený: 14.06.2007 Príspevky: 17354 Bydlisko: Brati ZLA va
|
Zaslal: Pi Jan 02, 2009 4:42 pm Predmet: |
|
|
macil Napísal: |
Prístrojovka je napájaná stabilizovaným napätím, tuším 5V. Skús premerať bez a aj pri zapnutom ventilátore kúrenia. Napätie musí držať. |
ja si myslim, ze pristrojovka je napajana 12-14 voltami a tych 5 voltov bude niekde vo vnutri pristrojovky
alebo myslis odmerat napatie privedene na snimac teploty ?
sinmac teploty je napajany z pristrojovky. ak je na snimaci zle napatie z dovodov - zle ukostrenie ci uz v kabine, alebo v motorovom priestore, alebo je nejaky velky prechodovy odpor , rucicka ukaze zlu teplotu
ak zapnutie/vypnutie vetraku kurenia ovplyvnuje zobrazovanu teplotu, tak asi z takehoto dovodu _________________ UPOZORNENIE: sukromne spravy mi nepiste. kontakt cez E-mail: jurajlanyi(zavinac)gmail.com
cas sa minul ... |
|
Návrat hore |
|
|
|
|
Nemôžete odosielať nové témy do tohto fóra Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete hlasovať v tomto fóre
|
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
|