|
|
Zobraziť predchádzajúcu tému :: Zobraziť nasledujúcu tému |
Autor |
Správa |
mirko608 Strieborný užívateľ....
Založený: 10.08.2008 Príspevky: 222 Bydlisko: Žilina
|
Zaslal: St Sep 10, 2008 8:44 pm Predmet: Teplota motora VeBe 2.0 DTI 74KW |
|
|
Chcem sa popytat kto ma tento motor.Ako sa sprava RUCICKA TEPTOTY MOTORA.Stoji alebo sa pohybuje okolo 90st?Chcem vedet ako to fakci vam?
Prosim len ma neignorujte bojim sa o moju lasku!
edited by moderator
Naposledy upravil mirko608 dňa Št Sep 11, 2008 6:46 pm, celkom upravené 1 krát |
|
Návrat hore |
|
|
Stanley224 Opelclub Member - Zlatý užívateľ...
Založený: 12.03.2008 Príspevky: 949 Bydlisko: Veľké Leváre
|
Zaslal: St Sep 10, 2008 10:20 pm Predmet: |
|
|
ono sa to pohybuje medzi 80-90.ak to stupne nahodou vyssie,tak za chvilu to klesne.teplotu to drzi ked idem stabilnou rychlostou. _________________ Vectra C-Y22DTR-92kw,r.v.02 |
|
Návrat hore |
|
|
Bruno Opelclub Member - Zlatý užívateľ...
Založený: 01.03.2007 Príspevky: 9867 Bydlisko: Bojnice
|
Zaslal: Št Sep 11, 2008 6:49 am Predmet: |
|
|
Aj mne tak 80-90 pri stabilnej jazde - ono to stale hore dole beha, ak idem do kopcov a vonku je taky 35 hic a mam zapnutu klimu tak 95. _________________ Mercedes-Benz A-Klasse W168 A160 75kW Avantgarde...lebo medved
www.branko.salem.sk |
|
Návrat hore |
|
|
macil Forum Admin, Opelclub Member
Založený: 25.02.2006 Príspevky: 29027 Bydlisko: Košice
|
Zaslal: Št Sep 11, 2008 9:28 am Predmet: |
|
|
Teraz budem zase zlý a nebudete ma mať radi.
Názov príspevku, poťažme vlákna, by mal charakterizovať problém, prípadne tému vlákna. Názov "Pomôžte prosím", alebo "Prosím o radu", či "Poraďte" by mohlo mať 99% príspevkov v tomto fóre. Prosím o trochu ohľaduplnosti k tým ktorí tu prídu s rovnakým problémom po vás a budú ho chcieť vyhľadať. Samozrejme založia novú tému s ničnehovoriacim názvom a mňa trafí šľak. Ja viem, to by sa vám páčilo, ale je tu ešte Rado.
Z vyššie napísaného vyplýva, že téma teploty motorov, či už benzínových, alebo DTI, sa tu premieľa furt a dookola, stačí trochu pohľadať.
V najbližšom čase pravdepodobne vypracujem pravidlá správania sa na fóre a po ich uverejnení tu už takýto príspevok odo mňa určite nenájdete, pretože budeme rovno mazať.
Svetu mier. _________________ Opel Astra F-CC, X18XE
Xing Tao Fu Shi 兴涛服饰 a diagnostika - 診斷
|
|
Návrat hore |
|
|
mirko608 Strieborný užívateľ....
Založený: 10.08.2008 Príspevky: 222 Bydlisko: Žilina
|
Zaslal: Št Sep 11, 2008 6:45 pm Predmet: |
|
|
mne to beha od 90 do 95 a klimu tam vobec nemam.............zalezi od sposobu mojej jazdy.Mal som 20 rocneho golfa a tam to drzalo stale ci som salel alebo isiel do kopca.Tak preto sa pytam |
|
Návrat hore |
|
|
mirko608 Strieborný užívateľ....
Založený: 10.08.2008 Príspevky: 222 Bydlisko: Žilina
|
Zaslal: Št Sep 11, 2008 6:47 pm Predmet: |
|
|
Macil hladal som na fore a su tam nejake temy ale nic o aky motor sa jedna a tak......................tak potom sorry |
|
Návrat hore |
|
|
macil Forum Admin, Opelclub Member
Založený: 25.02.2006 Príspevky: 29027 Bydlisko: Košice
|
Zaslal: Št Sep 11, 2008 9:02 pm Predmet: |
|
|
Neviem, ako je to u Golfa, ale na škodovke bola dolná hranica teplomera 40°C a rafička končila, tuším, na 120°C. Pohyb ručičky v rámci piatich stupňov bol takmer nepozorovateľný a ručička držala ako pribitá. Na mojej Astre sa ručička začína hýbať pri 80°C a pole končí na približne 110°C, takže pri zmene teploty o 5°C je pohyb ručičky značný.
Pokiaľ pri ustálenej jazde je teplota stabilná, myslím, že nemáš problém. Je normálne, že so zmenou zaťaženia sa do určitej miery mení aj teplota motora, najnepriaznivejší prípad je posúvanie v kolóne, kedy je ventilátor na chladiči takmer v permanencii. To je pochopiteľné, keďže chladič nie je obtekaný náporovým vzduchom tak, ako počas jazdy.
Ak by si predsalen chcel mať kľudný spánok, vymeň termostat. _________________ Opel Astra F-CC, X18XE
Xing Tao Fu Shi 兴涛服饰 a diagnostika - 診斷
|
|
Návrat hore |
|
|
rado.c Strieborný užívateľ....
Založený: 27.02.2007 Príspevky: 1282 Bydlisko: Košice
|
Zaslal: Št Sep 11, 2008 9:40 pm Predmet: |
|
|
lenze pri diesli je (aspon minimalne pri mojich oboch je to tak) rozdiel teplot viditelnejsi... pri plynulej jazde (nizsich otackach) sa motor dobre chladi, vidno to aj na kolisani teploty. zase pri vysich otackach, vyssej zatazi atd, je teplota vyssia. nepripisujem to pokazenemu termostatu, jednoducho viem, ze diesel sa dlhsie zohrieva... je to na dlhsie rozpisovanie. _________________ Opel VECTRA B, 1.6i 16V - bejvávalo
-------------------------------------------
Opel ZAFIRA, 2.0DTI, 11/2002
------------------------------------------- |
|
Návrat hore |
|
|
macil Forum Admin, Opelclub Member
Založený: 25.02.2006 Príspevky: 29027 Bydlisko: Košice
|
Zaslal: Št Sep 11, 2008 10:24 pm Predmet: |
|
|
Tak potom, ako píšem vyššie, Mirko žiadny problém nemá a je zbytočné to tu dalej riešiť. _________________ Opel Astra F-CC, X18XE
Xing Tao Fu Shi 兴涛服饰 a diagnostika - 診斷
|
|
Návrat hore |
|
|
mirko608 Strieborný užívateľ....
Založený: 10.08.2008 Príspevky: 222 Bydlisko: Žilina
|
Zaslal: Pi Sep 12, 2008 6:06 pm Predmet: |
|
|
Termostat som vymenil ale za neoriginal dufam ze neva.Len ked pridam razatnejsie plyn tak po takom kilometri to stupne a potom zae klesne a tak dookoloa asi je to normalne len sa chcem uistit lebo predtym so mal 0ctaviu 1,9 TDI a tam sa motor zohrial na 90 a nikdy sa mi to odtial nepohlo za akykolvek rezim jazdy tak preto sa pytam |
|
Návrat hore |
|
|
macil Forum Admin, Opelclub Member
Založený: 25.02.2006 Príspevky: 29027 Bydlisko: Košice
|
Zaslal: Ne Sep 14, 2008 3:05 pm Predmet: |
|
|
mirko608 Napísal: |
Termostat som vymenil ale za neoriginal dufam ze neva.... |
Neviem, či to neva. Ak tam sedí, tesní a otvára vtedy, kedy má, tak snáď nie. _________________ Opel Astra F-CC, X18XE
Xing Tao Fu Shi 兴涛服饰 a diagnostika - 診斷
|
|
Návrat hore |
|
|
mirko608 Strieborný užívateľ....
Založený: 10.08.2008 Príspevky: 222 Bydlisko: Žilina
|
Zaslal: Ne Sep 14, 2008 8:23 pm Predmet: |
|
|
myslim ze je to uz v poriadku ked je teraz chladnejsie drzi na 90 a sem tam o Stupen sa pohne ale minimum ako ked bolo 25 stupnov vonku |
|
Návrat hore |
|
|
Teo Opelclub Member - Zlatý užívateľ...
Založený: 19.01.2008 Príspevky: 5072 Bydlisko: Bratislava
|
Zaslal: Po Sep 15, 2008 1:55 pm Predmet: |
|
|
tak je fajn ale kopec vebe ma zanesene chladice a tie su potom malo ucinne _________________ Omega B caravan 2,5 DTI 150PS
tel. 0903 75 75 34
www.teoracing.sk
www.tec2000.sk
Opravíme aj to čo už nik nedokáže |
|
Návrat hore |
|
|
mirko608 Strieborný užívateľ....
Založený: 10.08.2008 Príspevky: 222 Bydlisko: Žilina
|
Zaslal: Po Sep 15, 2008 1:57 pm Predmet: |
|
|
a z coho sa zanesu? _________________ 2.0 DTI, rv. 1999, 74Kw |
|
Návrat hore |
|
|
Teo Opelclub Member - Zlatý užívateľ...
Založený: 19.01.2008 Príspevky: 5072 Bydlisko: Bratislava
|
Zaslal: Po Sep 15, 2008 1:58 pm Predmet: |
|
|
zla chladiaca kvapalina a tak....stara.... _________________ Omega B caravan 2,5 DTI 150PS
tel. 0903 75 75 34
www.teoracing.sk
www.tec2000.sk
Opravíme aj to čo už nik nedokáže |
|
Návrat hore |
|
|
mirko608 Strieborný užívateľ....
Založený: 10.08.2008 Príspevky: 222 Bydlisko: Žilina
|
Zaslal: Po Sep 15, 2008 1:59 pm Predmet: |
|
|
vsak nadobka je taka cista ako nova _________________ 2.0 DTI, rv. 1999, 74Kw |
|
Návrat hore |
|
|
Teo Opelclub Member - Zlatý užívateľ...
Založený: 19.01.2008 Príspevky: 5072 Bydlisko: Bratislava
|
Zaslal: Po Sep 15, 2008 2:17 pm Predmet: |
|
|
ale co usadeniny na hliniku? _________________ Omega B caravan 2,5 DTI 150PS
tel. 0903 75 75 34
www.teoracing.sk
www.tec2000.sk
Opravíme aj to čo už nik nedokáže |
|
Návrat hore |
|
|
mirko608 Strieborný užívateľ....
Založený: 10.08.2008 Príspevky: 222 Bydlisko: Žilina
|
Zaslal: Po Sep 15, 2008 2:21 pm Predmet: |
|
|
a cim to mam vycistit?a musim demontovat chladic vsak? _________________ 2.0 DTI, rv. 1999, 74Kw |
|
Návrat hore |
|
|
|
|
Nemôžete odosielať nové témy do tohto fóra Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete hlasovať v tomto fóre
|
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
|