Opelclub Fórum
corsa stratila ťah
Choď na stránku 1, 2, 3, 4  Ďalší
 
Odoslať novú tému   Odpovedať na tému    Obsah fóra Opelclub Fórum -> CORSA, COMBO, MERIVA, AGILA - MOTOR/PREVODOVKA
Zobraziť predchádzajúcu tému :: Zobraziť nasledujúcu tému  
Autor Správa
Eifel
Bronzový užívateľ...
Bronzový užívateľ...


Založený: 08.03.2007
Príspevky: 97
Bydlisko: Turčianske Teplice

PríspevokZaslal: Pi Jún 13, 2008 5:56 pm    Predmet: corsa stratila ťah Odpovedať s citátom

Zdravím všetkých bleskom ...! Poraďte prosím, corsa stratila ťah, akonáhle sa má rozbehnúť ( pohnúť ) do kopca čo i len malého motor len zdusí alebo zhasne a žiaden ťah. Skontroloval som vzduchový filter (ako nový), vymenil som palivový filter, vymenil sviečky ( sviečky boli čierne ale suché ), vyčistil škrtiacu klapku ( vcelku čistá ), natankoval benzin na inej pumpe. Štartuje z veľkými problémami na 4-5. pretetočenie motora (štartér v poriadku). V otáčkach nad 3000 auto ide ale je cítiť úbytok výkonu. Privítam akékoľvek rady (na diagnostiku idem na budúci týždeň ) ktoré by mi pomohli v liečení corsičky.

P.S.: Sviečky, filtre, olej boli menené pred 6. mesiacmi (3000 km), motor reaguje na slačenie plynového padálu trochu oneskorene
_________________
Opel Zafira X18XE1 1,8 16V 85kW
Opel Corsa X10XE 1,0 12V
Škoda Fábia 1,4 44 kW( minulosť)
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu
mikele_g
Pravidelný užívateľ...
Pravidelný užívateľ...


Založený: 24.10.2006
Príspevky: 42
Bydlisko: Hrnčiarska 36, Pozdišovce, 07201

PríspevokZaslal: Ne Jún 15, 2008 7:46 pm    Predmet: Odpovedať s citátom

Diagnostika povie viac, typoval by som na chudobnú zmes. Vaha vzduchu, lambda. Nedymi viac ???
_________________
Opel Agila Z10XE 03/03
Opel Corsa Z10XE 08/03
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mail MSN Messenger
spidy
Strieborný užívateľ....
Strieborný užívateľ....


Založený: 02.04.2006
Príspevky: 433
Bydlisko: Trnovec nad vahom

PríspevokZaslal: Po Jún 16, 2008 1:12 pm    Predmet: Odpovedať s citátom

mikele_g Napísal:
Diagnostika povie viac, typoval by som na chudobnú zmes. Vaha vzduchu, lambda. Nedymi viac ???


popripade to moze mat aj v triskach ak nie v niecom inom
_________________
1)opel astraf 1,8 16v gsi motor x18xe rv:93
2)opel astraf 1,8 16v motor c18xel rv:95
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mail
Eifel
Bronzový užívateľ...
Bronzový užívateľ...


Založený: 08.03.2007
Príspevky: 97
Bydlisko: Turčianske Teplice

PríspevokZaslal: St Jún 25, 2008 9:29 pm    Predmet: Odpovedať s citátom

Tak a máme rozlúštenie závady, v stredu som bol na diagnostike ( neautorizovaný servis ), diagnostika OK až na to že je prerušený obvod žiarovky " porucha elektroniky". Následne diagnostika v autorizovanom servise - výsledok to isté. Asi upchatý výfuk - zhodili - bez zmeny. Vymenená váha vzduchu - bez zmeny. Mal som olej 10W-40 ESSO - vymenili za plnú syntetiku ( že vraj sú tieto motory háklivé na polosyntetiku). Bez zmeny. Ďalšia varianta pridreté zdvihátka ventilov. K tomu sa nedostali lebo usúdili že by mohlo ísť o rozvody - kontrola a výsledok reťaz preskočená o dva zuby. Reťaz napravená - bez zmeny. Dali dole hlavu valcov - ohnuté ventily ( stretli sa s piestami). Výsledok : oprava hlavy výmena rozvodov a oči pre plač zo schudnutej peňaženky. Auto bude hotové asi do konca týždňa - dúfam že to bude OK.

P.S.: Podľa tvrdenia servisáka sa toto isté sa asi stalo predošlému majiteľovi lebo ventily boli vyrazené v piestoch už predtým - postrhané hrany na šrouboch , zle dotahnuté, atď. Mad
_________________
Opel Zafira X18XE1 1,8 16V 85kW
Opel Corsa X10XE 1,0 12V
Škoda Fábia 1,4 44 kW( minulosť)
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu
bukelo
Moderátor - Zlatý užívateľ...
Moderátor - Zlatý užívateľ...


Založený: 24.01.2008
Príspevky: 17800
Bydlisko: Banská Bystrica

PríspevokZaslal: Št Jún 26, 2008 9:17 am    Predmet: Odpovedať s citátom

s tym oneskoreným plynom to budes mat stale, to mam aj ja, a menenu mam vahu vzduchu, a vsetky filtre menene, s tym nic nenarobis, corsa X10Xe je raz taka.
_________________

Spritmonitor.de
::: Čoskoro opäť amatérske diagnostikovanie pomocou OP-COM :::
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu
standape
Opelclub Member - Zlatý užívateľ...
Opelclub Member - Zlatý užívateľ...


Založený: 14.02.2008
Príspevky: 822
Bydlisko: Senec

PríspevokZaslal: Št Jún 26, 2008 10:26 am    Predmet: Odpovedať s citátom

tak ako hovori BUKELO ten plyn je raz taky,treba si zvyknut a viac ho stlacit Very Happy
P.S.:stym startom mam cosi aj ja mozno je to normalne.raz to chyti hned na brnk niekedy dlhsie toci,inokedy menej Rolling Eyes moze to mat nieco spolocne s tlakom benzina?kde sa ten tlak moze stracat?neviem Confused
_________________
Skoda 120LS 781.136(46KW)r.v.06/82,SC-058AP-(ex)
Opel Corsa B 1.0 12V X10XE(40KW)r.v.06/98-TWEN,SC-747BJ-(ex)
Opel Corsa D 1.4 16V A14XER(74KW)r.v.01/11-Red Magma/Black Zaphire
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mail
bukelo
Moderátor - Zlatý užívateľ...
Moderátor - Zlatý užívateľ...


Založený: 24.01.2008
Príspevky: 17800
Bydlisko: Banská Bystrica

PríspevokZaslal: Št Jún 26, 2008 11:01 am    Predmet: Odpovedať s citátom

standape Napísal:
tak ako hovori BUKELO ten plyn je raz taky,treba si zvyknut a viac ho stlacit Very Happy
P.S.:stym startom mam cosi aj ja mozno je to normalne.raz to chyti hned na brnk niekedy dlhsie toci,inokedy menej Rolling Eyes moze to mat nieco spolocne s tlakom benzina?kde sa ten tlak moze stracat?neviem Confused
tak vam sem capnem moj najnovsi postreh, ked som mal este polopokazenu vahu vzduchu, startovala mi corsa fajn, na prvy brnk, bez problemov. Teraz ako ju mam vymenenu, na studeny motor startuje fajn,ale ak chcem anstartovat na teply motor znova, ked zapnem klucik do polohy II, musim pockat tak par sekund (ked zhasne kontrolka airbagu - tak asi po sekunde, dvoch), a potom nastartuje na prvy brnk ako ked je studena. Pri studenom starte nemusim na nic cakat a chyti fajn, asi sa tam fakt nieco deje s pripravou zmesy alebo co, lebo inaj nechapem. Kebyze som nepockal do zhasnutia tej kontrolky, motor sice nastartuje na 1 x, ale rozbehne sa tak nejak divne, strasne nizke otacky, ako keby nemalo palivo, alebo sa zadusilo a zdochne.
_________________

Spritmonitor.de
::: Čoskoro opäť amatérske diagnostikovanie pomocou OP-COM :::
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu
azmodan
Strieborný užívateľ....
Strieborný užívateľ....


Založený: 29.08.2007
Príspevky: 2872

PríspevokZaslal: Št Jún 26, 2008 1:19 pm    Predmet: Odpovedať s citátom

cakat kym zhasnu kontrolky mas tak ci tak Mad
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu
bukelo
Moderátor - Zlatý užívateľ...
Moderátor - Zlatý užívateľ...


Založený: 24.01.2008
Príspevky: 17800
Bydlisko: Banská Bystrica

PríspevokZaslal: Št Jún 26, 2008 2:08 pm    Predmet: Odpovedať s citátom

azmodan Napísal:
cakat kym zhasnu kontrolky mas tak ci tak Mad
a ktore? kontrolka motora, dobijanie, mazanie, airbag? Jedina ktora zhazne je airbag, ostatne svietia nepretrzite stale (pravdepodobne do vybitia baterky, alebo zhorenia cohosi v motore Very Happy) a kde sa o tom pise? tom som teda este nepocul aby na benzinovom som musel na daco cakat, kym zhasne. To sa na dieslom potrebuje nazhavit nie? co sa ma co zhavit na benzine? hm?
_________________

Spritmonitor.de
::: Čoskoro opäť amatérske diagnostikovanie pomocou OP-COM :::
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu
azmodan
Strieborný užívateľ....
Strieborný užívateľ....


Založený: 29.08.2007
Príspevky: 2872

PríspevokZaslal: Št Jún 26, 2008 4:45 pm    Predmet: Odpovedať s citátom

vsetky kontrolky ktore zhasinaju tak zhasnut maju... to nie je skodovka ze startujes hned Very Happy

inak neznasam 3 veci Very Happy ked niekto vyraduje z kopca, ked vodic stoji na cervenu na semafore so stlacenou spojkou pol hodiny a ked startuje presne tak ako si to popisal ty Wink

a este som nedavno cital ze startovat sa ma s vyhodenou rychlostou bez stlacenej spojky nie s rychlostou a stlacenou spojkou...zevraj to tak robi cely svet len slovaci maju stlacenu spojku...ja to uz praktikujem novym sposobom Laughing Cool spojka ma byt stlacena len ked je to nutne nie ked stojis ked ides do zakruty a milion dalsich pseudoprilezitosti ktore sa daju najst..
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu
bukelo
Moderátor - Zlatý užívateľ...
Moderátor - Zlatý užívateľ...


Založený: 24.01.2008
Príspevky: 17800
Bydlisko: Banská Bystrica

PríspevokZaslal: Pi Jún 27, 2008 7:27 am    Predmet: Odpovedať s citátom

azmodan Napísal:
...
to je vsetko pekne, ale mne tie kontrolky nezhasnu ani co by co bolo, niekomu snad na corse po case shasnu a tak ide startovat? By som si pozrel.
_________________

Spritmonitor.de
::: Čoskoro opäť amatérske diagnostikovanie pomocou OP-COM :::
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu
azmodan
Strieborný užívateľ....
Strieborný užívateľ....


Založený: 29.08.2007
Príspevky: 2872

PríspevokZaslal: Pi Jún 27, 2008 4:59 pm    Predmet: Odpovedať s citátom

no ved zhasnu iba tie ktore zhasnut maju aj mne zhasina iba airbag a abs..po nastartovani motora mi zhasnu dalsie 3 ci 4...ale nestartujem skor ako mi tie 2 (abs airbag) nezhasnu...snad nebudem cakat kym mi nezhasnu vsetky

a moj postup je taky ze strcim klucik otocik do polohy 2 , zapnem si pas, a ked mam zapnuty pas akurat mam zhasnute kontrolky co je na tom tazke... a ver tomu ze kazdy normalny vodic pocka kym tie kontrolky pozhasinaju
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu
Kajo
Opelclub Member - Zlatý užívateľ...
Opelclub Member - Zlatý užívateľ...


Založený: 09.05.2008
Príspevky: 9412
Bydlisko: Bratislava

PríspevokZaslal: Pi Jún 27, 2008 10:41 pm    Predmet: Odpovedať s citátom

@azmodan
Hmm, súhlasím, že spojka sa používa častejšie, než by sa malo.
Ale. Pred rokom som si bol zajazdiť na BA autoslalome, autá boli Audi A3 150 PS TDI. Motor mal ťah iba v úzkom rozsahu otáčok, bola to katastrofa s tým jazdiť. Tak som to držal v optimálnych otáčkach maximálneho výkonu a rýchlosť som reguloval spojkou Smile Je to síce na zaplakanie, ale ver mi, že inak sa nedal dosiahnuť dobrý čas s týmto autom. Hrozný motor
_________________
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mail
azmodan
Strieborný užívateľ....
Strieborný užívateľ....


Založený: 29.08.2007
Príspevky: 2872

PríspevokZaslal: So Jún 28, 2008 7:10 am    Predmet: Odpovedať s citátom

kajo mas asi na mysli 2.0 TDi so 140 PS ... ano suhlasim ze ma tah len v uzkom pasme napokon ako kazdy turbodizel... ja som siel cez serpentiny s jednym TD a kazdu zakratu som musel preradovat 3-4, 3-4 a takto stale uz mi to liezlo na nervy vtedy som pochopil ze mat automat a som za vodou Laughing ale TD zase taha krasne od spodu a kazdy benzin az hore... kazde ma nieco do seba ale ak chces aby ta zatlacil do sedacky TD tak ti staci 170koni bohate a ak chces aby ta tlacil benzin tak potrebujes aspon 250 podla mna...

no a k tej A3ke sa vyjadrovat nejdem chuda asi bola rada ked si vystupil Cool spojkou regulovat rychlost Very Happy Cool

inak v tej A3 som bol aj ja a citil som sa tam strasne stiesnene ty nie? Laughing
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu
bukelo
Moderátor - Zlatý užívateľ...
Moderátor - Zlatý užívateľ...


Založený: 24.01.2008
Príspevky: 17800
Bydlisko: Banská Bystrica

PríspevokZaslal: So Jún 28, 2008 10:28 pm    Predmet: Odpovedať s citátom

azmodan Napísal:
a moj postup je taky ze strcim klucik otocik do polohy 2 , zapnem si pas, ...
...ja si davam pas, az ked ma to napadne, zvycajne po upozorneni spolujazdcom...aj to asi na 2hy krat Very Happy Very Happy
_________________

Spritmonitor.de
::: Čoskoro opäť amatérske diagnostikovanie pomocou OP-COM :::
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu
azmodan
Strieborný užívateľ....
Strieborný užívateľ....


Založený: 29.08.2007
Príspevky: 2872

PríspevokZaslal: So Jún 28, 2008 10:32 pm    Predmet: Odpovedať s citátom

no to uz je na tebe ci sa chces rozflakat o okno Cool
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu
Eifel
Bronzový užívateľ...
Bronzový užívateľ...


Založený: 08.03.2007
Príspevky: 97
Bydlisko: Turčianske Teplice

PríspevokZaslal: Pi Júl 11, 2008 6:01 am    Predmet: Odpovedať s citátom

Eifel Napísal:
Tak a máme rozlúštenie závady, v stredu som bol na diagnostike ( neautorizovaný servis ), diagnostika OK až na to že je prerušený obvod žiarovky " porucha elektroniky". Následne diagnostika v autorizovanom servise - výsledok to isté. Asi upchatý výfuk - zhodili - bez zmeny. Vymenená váha vzduchu - bez zmeny. Mal som olej 10W-40 ESSO - vymenili za plnú syntetiku ( že vraj sú tieto motory háklivé na polosyntetiku). Bez zmeny. Ďalšia varianta pridreté zdvihátka ventilov. K tomu sa nedostali lebo usúdili že by mohlo ísť o rozvody - kontrola a výsledok reťaz preskočená o dva zuby. Reťaz napravená - bez zmeny. Dali dole hlavu valcov - ohnuté ventily ( stretli sa s piestami). Výsledok : oprava hlavy výmena rozvodov a oči pre plač zo schudnutej peňaženky. Auto bude hotové asi do konca týždňa - dúfam že to bude OK.

P.S.: Podľa tvrdenia servisáka sa toto isté sa asi stalo predošlému majiteľovi lebo ventily boli vyrazené v piestoch už predtým - postrhané hrany na šrouboch , zle dotahnuté, atď. Mad


doplnenie: po poskladaní motor nemohli naštartovať - vraj je asi vadný snímač vačkového hriadeľa lebo keď ho odpojili motor naskočil ( požičali z druhého auta - to isté ). Následná porucha - riadiaca jednotka. Prehrali nový software v RJ a niečo doladili . Výsledok - auto konečne pojazdné Laughing Laughing Laughing
_________________
Opel Zafira X18XE1 1,8 16V 85kW
Opel Corsa X10XE 1,0 12V
Škoda Fábia 1,4 44 kW( minulosť)
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu
shipply
Strieborný užívateľ....
Strieborný užívateľ....


Založený: 06.08.2007
Príspevky: 557
Bydlisko: Bratislava

PríspevokZaslal: St Júl 23, 2008 7:22 pm    Predmet: Odpovedať s citátom

a kolko ta to cele stalo? inak pre ostatnych oneskorenie pri zosliapnuti pedalu plynu sa da celkom lahko doladit cez soft alebo vymenou potaku skrtiacej klapky byva to najcastejsia zavada
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mail
standape
Opelclub Member - Zlatý užívateľ...
Opelclub Member - Zlatý užívateľ...


Založený: 14.02.2008
Príspevky: 822
Bydlisko: Senec

PríspevokZaslal: St Júl 23, 2008 8:00 pm    Predmet: Odpovedať s citátom

shipply Napísal:
a kolko ta to cele stalo? inak pre ostatnych oneskorenie pri zosliapnuti pedalu plynu sa da celkom lahko doladit cez soft alebo vymenou potaku skrtiacej klapky byva to najcastejsia zavada

akeho potaku(co to je?) Rolling Eyes potenciometer? Embarassed
za novy ?
_________________
Skoda 120LS 781.136(46KW)r.v.06/82,SC-058AP-(ex)
Opel Corsa B 1.0 12V X10XE(40KW)r.v.06/98-TWEN,SC-747BJ-(ex)
Opel Corsa D 1.4 16V A14XER(74KW)r.v.01/11-Red Magma/Black Zaphire
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mail
shipply
Strieborný užívateľ....
Strieborný užívateľ....


Založený: 06.08.2007
Príspevky: 557
Bydlisko: Bratislava

PríspevokZaslal: St Júl 23, 2008 9:32 pm    Predmet: Odpovedať s citátom

no potenciometer skrtiacej klapky
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mail
Zobraziť príspevky z predchádzajúcich:   
Odoslať novú tému   Odpovedať na tému    Obsah fóra Opelclub Fórum -> CORSA, COMBO, MERIVA, AGILA - MOTOR/PREVODOVKA Časy uvádzané v GMT + 1 hodina
Choď na stránku 1, 2, 3, 4  Ďalší
Strana 1 z 4

 
Prejdi na:  
Nemôžete odosielať nové témy do tohto fóra
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete hlasovať v tomto fóre



Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group