Opelclub Fórum
ojnica, kluka 1.8i vs. 1.6 i

 
Odoslať novú tému   Odpovedať na tému    Obsah fóra Opelclub Fórum -> ASCONA, COMMODORE, MONZA, MANTA, SENÁTOR, REKORD - MOTOR/PREVODOVKA
Zobraziť predchádzajúcu tému :: Zobraziť nasledujúcu tému  
Autor Správa
Tommyxxx1
Pravidelný užívateľ...
Pravidelný užívateľ...


Založený: 16.05.2008
Príspevky: 52
Bydlisko: Roznava

PríspevokZaslal: Pi Máj 16, 2008 11:52 am    Predmet: ojnica, kluka 1.8i vs. 1.6 i Odpovedať s citátom

zdravim vsetkych, potreboval by som info ci bude pacovat kluka z 1.6i na 1,8 i, mam problem s ojnicou rozbije mi stale nove ojnicove loziska. neviem si rady
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mail
Kimi
Opelclub Member - Zlatý užívateľ...
Opelclub Member - Zlatý užívateľ...


Založený: 09.01.2006
Príspevky: 2841
Bydlisko: Diviacka Nová Ves

PríspevokZaslal: So Máj 17, 2008 1:05 pm    Predmet: Odpovedať s citátom

... hm tak toto som nikdy neštudoval podrobne, ale myslím si že nebude pasovať...
... ale neber to ako 100% info, skúsim zistiť
_________________


Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu
mirrco
Strieborný užívateľ....
Strieborný užívateľ....


Založený: 12.06.2007
Príspevky: 629
Bydlisko: Prievidza

PríspevokZaslal: So Máj 17, 2008 6:41 pm    Predmet: Re: ojnica, kluka 1.8i vs. 1.6 i Odpovedať s citátom

Ake mas cislo motora?
Ak mas ako som mal ja C16LZ je to smallblock urcite pasovat nebude pretoze ten motor je kratsi a tensi...
Ak mas 16SH ten sa mi zda ze bol jediny big block aj to som si neni isty ale viem ze sa da s toho motora dostat slusny vykon.
ALe SH mali vysoke kompresie je teda mozne ze ak tam das dlhsi stroker bude kompresia este vyssia, cim budes musiet tankovat viac oktanovy benzin aby ti nedetonoval benzin pred tym ako nastane iskra...
Ale ak chces tak toz vysit objem mal by si tam dat aj kratsie kratsie piesty aby si mal kompresiu do max 10 potom riskujes zivotnost motora.
Ale neviem ale na youtube som videl 16SH motory a zdali sa mi byt pri roznych upravach sania a vstrekovania totozne so vsetkimi bigblock blokmi.

Ja by tebou tak ak mas teda ten 16SH to je karburator, nahod tam vasiu klapku zvacsi vsetky trubice sania pretoze vykon sa odvozduje podla vzorca P=F*S pri ocm F je sila tlaciaca vzduchu , alebo na kazdy valec Weber DCOE 45 ale tie su pekne drahe Sad
_________________
Opel Ascona C 1.8i (C)18NE 74KW šaragľa
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu
macil
Forum Admin, Opelclub Member
Forum Admin, Opelclub Member


Založený: 25.02.2006
Príspevky: 29027
Bydlisko: Košice

PríspevokZaslal: So Máj 17, 2008 6:46 pm    Predmet: Odpovedať s citátom

Myslím, že Tommy nechce nič iné, len opraviť svoju 1,8-ku. Rolling Eyes

Tommy, napíš kód tvojho motora.
_________________
Opel Astra F-CC, X18XE Spritmonitor.de
Xing Tao Fu Shi 兴涛服饰 a diagnostika - 診斷
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mail Zobraziť autorove WWW stránky
mirrco
Strieborný užívateľ....
Strieborný užívateľ....


Založený: 12.06.2007
Príspevky: 629
Bydlisko: Prievidza

PríspevokZaslal: So Máj 17, 2008 7:14 pm    Predmet: Odpovedať s citátom

macil Napísal:
Myslím, že Tommy nechce nič iné, len opraviť svoju 1,8-ku. Rolling Eyes

Tommy, napíš kód tvojho motora.


Moze byt :)ALe najprv musime zistit ci ma 1.6 alebo 1.8 Very HappyVery HappyVery Happy
Ja som myslel ze ma 1.6, ale neviem ak ma 1.8 a da tam mensi hriadel z toho 16SH strati kompresiu, ten by mal byt kratsi a kedze pisty asi ponecha z 1.8 tak napr z 9.5 bude mozno aj 8 a to sa prejavy na spotrebe...
Ale clekovo som pozeral tie kluvky stoja okolo 3000kc - autokely
Ak by skusil tak kupit nejaky prehnili stary opel bez papierov s funkcnym motorom,podobny tvojmu, alebo nefungcny ale mechanicky v poriadku, elektriku by si si prehodil
_________________
Opel Ascona C 1.8i (C)18NE 74KW šaragľa
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu
macil
Forum Admin, Opelclub Member
Forum Admin, Opelclub Member


Založený: 25.02.2006
Príspevky: 29027
Bydlisko: Košice

PríspevokZaslal: So Máj 17, 2008 7:21 pm    Predmet: Odpovedať s citátom

Mám ti spraviť významový výklad slovného spojenia "...bude pacovat kluka z 1.6i na 1,8 i...?" Z toho je jasné, že chce dať do 1.8-ky kľuku z 1.6-ky. Aj keby to bolo myslené naopak, tak je to Tomikov problém a vlastne je to jedno. Niektoré sú totožné. Wink
_________________
Opel Astra F-CC, X18XE Spritmonitor.de
Xing Tao Fu Shi 兴涛服饰 a diagnostika - 診斷
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mail Zobraziť autorove WWW stránky
Kimi
Opelclub Member - Zlatý užívateľ...
Opelclub Member - Zlatý užívateľ...


Založený: 09.01.2006
Príspevky: 2841
Bydlisko: Diviacka Nová Ves

PríspevokZaslal: So Máj 17, 2008 7:27 pm    Predmet: Odpovedať s citátom

do 1.8i dáš kluku z 16N a 16SH
_________________


Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu
mirrco
Strieborný užívateľ....
Strieborný užívateľ....


Založený: 12.06.2007
Príspevky: 629
Bydlisko: Prievidza

PríspevokZaslal: So Máj 17, 2008 7:28 pm    Predmet: Odpovedať s citátom

Aha jasne Very Happy staci porozmyslat Very Happy keby sa to stalo mne bal by som sa to pravit, myslim tym ze kolko casu by som nad tym stravil, a vi by to bolo 100% riesenie, ci by sa zas nieco ine nepototo a tak..
Radsej dolozim 2000sk a to sa da kupi volaky stary kadet alebo co za 5000 som videl mnozstvo inzeratov Smile
No uz by tommyxxx1 mohol napisat ze aky ma kod motora Very HappyVery HappyVery Happy
Takto nic nevyriesime
_________________
Opel Ascona C 1.8i (C)18NE 74KW šaragľa
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu
Tommyxxx1
Pravidelný užívateľ...
Pravidelný užívateľ...


Založený: 16.05.2008
Príspevky: 52
Bydlisko: Roznava

PríspevokZaslal: Ut Máj 20, 2008 12:35 pm    Predmet: re tommy Odpovedať s citátom

zdravim rozobral som 1,6i aj 1,6d a okrem hlavy je vsetko rovnake jak na 1,8i, typ motora mojej 1,8i je C18NE
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mail
macil
Forum Admin, Opelclub Member
Forum Admin, Opelclub Member


Založený: 25.02.2006
Príspevky: 29027
Bydlisko: Košice

PríspevokZaslal: Ut Máj 20, 2008 5:44 pm    Predmet: Odpovedať s citátom

Takže kľuka by mala byť identická s motormi C18NT, 18SE, 18E, 16SH, 16S a 16N.
Tak praví ECP.
_________________
Opel Astra F-CC, X18XE Spritmonitor.de
Xing Tao Fu Shi 兴涛服饰 a diagnostika - 診斷
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mail Zobraziť autorove WWW stránky
mirrco
Strieborný užívateľ....
Strieborný užívateľ....


Založený: 12.06.2007
Príspevky: 629
Bydlisko: Prievidza

PríspevokZaslal: Ut Máj 20, 2008 9:43 pm    Predmet: Odpovedať s citátom

Tak to je zaujimave ze 1.6D ma rovnaku klukovku ako 1.6N Laughing
Ale ono tam staci aby klukovka mala posunute o 1,5mm dalej od stredu zachyty na ojnicie a piest ide 3mm vyssie cim sa kompresia moze aj zdvojnasobit.
Inac ak je to vsetko rovnake aj dlzka ojnic a piesty tak ked moje auto prestane fungovat spravim pokus, zbrusim hlavu a natankujem diesel Laughing
Ja som mal pred tym C16LZ a rovnake nebolo nic, ale zase sa mi to zdalo byt rovnake z typmi 13NE a odrody 1.3
Ved opel robil len 2 motory a to BIG a SMALL block a BIG block bol aj diesel tak tiez som aml raz taky nazor ze je to vsetko rovnake.
Ja by tebou vymenim aj tu ojnicu, mozno v nej je chyba a je tam priestor medzi tym polkruhovym loziskom a ojnocou alebo tam kde je to zachytene na klukovke...ono ale maly priestor tam moze byt ale vyplneny olejom tak skontroluj ci nie je upchata ta dierka s kade sa tam olej tlaci.
A prajem vela stastia Cool
_________________
Opel Ascona C 1.8i (C)18NE 74KW šaragľa
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu
macil
Forum Admin, Opelclub Member
Forum Admin, Opelclub Member


Založený: 25.02.2006
Príspevky: 29027
Bydlisko: Košice

PríspevokZaslal: Ut Máj 20, 2008 9:54 pm    Predmet: Odpovedať s citátom

Pre dízel je iná kľuka ako pre benzín. Neviem v čom je rozdiel ale v čísle určite.
_________________
Opel Astra F-CC, X18XE Spritmonitor.de
Xing Tao Fu Shi 兴涛服饰 a diagnostika - 診斷
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mail Zobraziť autorove WWW stránky
mirrco
Strieborný užívateľ....
Strieborný užívateľ....


Založený: 12.06.2007
Príspevky: 629
Bydlisko: Prievidza

PríspevokZaslal: Ne Máj 25, 2008 4:01 pm    Predmet: Odpovedať s citátom

No co ako priatelia?Nieco nove?
_________________
Opel Ascona C 1.8i (C)18NE 74KW šaragľa
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu
Tommyxxx1
Pravidelný užívateľ...
Pravidelný užívateľ...


Založený: 16.05.2008
Príspevky: 52
Bydlisko: Roznava

PríspevokZaslal: Po Máj 26, 2008 6:23 pm    Predmet: Odpovedať s citátom

blok motora som dal aj s klukou z vectri a hlavu povodnu uz to slape, len jeden problem mam taky ako predtym, pri jednotke a dvojke ked sa normalne pomalicky pohynam mi to zacne skakat, pokial pridam tomu riadne bez problemou ale to mozem kupovat nove gumy, jeden chlapim mi vravel ze klapku na sani treba vycistit tak neviem, sviecky som dal nove
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mail
mirrco
Strieborný užívateľ....
Strieborný užívateľ....


Založený: 12.06.2007
Príspevky: 629
Bydlisko: Prievidza

PríspevokZaslal: Po Máj 26, 2008 9:53 pm    Predmet: Odpovedať s citátom

pocuj a nerobi ti to este ze ked ides normlane na 5 stupni ale nepridavas, ale drzis konstantnu rychlost tak to obcas tak akoby kopne?
_________________
Opel Ascona C 1.8i (C)18NE 74KW šaragľa
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu
Tommyxxx1
Pravidelný užívateľ...
Pravidelný užívateľ...


Založený: 16.05.2008
Príspevky: 52
Bydlisko: Roznava

PríspevokZaslal: Po Máj 26, 2008 10:13 pm    Predmet: Odpovedať s citátom

no hej tak nejak to robi ale na patke to nepocitit velmi iba v jednotke a dvojke a to velmi
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mail
mirrco
Strieborný užívateľ....
Strieborný užívateľ....


Založený: 12.06.2007
Príspevky: 629
Bydlisko: Prievidza

PríspevokZaslal: Ut Máj 27, 2008 12:03 pm    Predmet: Odpovedať s citátom

Viac ludi malo z tymto problemy co mali c16NZ,LZ,E atd...lebo ta riadiacka je rovnaka..
olko oktanovy benzin tankujes? 95 by sa mala,
Ked otvoris kapotu na lavo hore je taka akoby pripojka, je to v skutocnosti prepinac RON95 a RON91,tak skus ho odpojit a otocit a vyskusaj sa odviezt.
Pootm vedal tiez v lavo hore je taky vacsi konektor, neviem ktore sa tam amju spojit ale len dva piny su tam z 10tich.tak tie spoj otoc klucik a pozeraj niekde by ti mala ziaroveck zacat vyblikavat chyby...
Tie chyby treba opravit a potom ich vynazat tak ze odpojis autobaterku na minutu(mne stacilo 2 sekundy) -s tym ze tie 2 piny v tom konektore mas stale spojene.Potom pripoj baterku a pozri ke chyby sa nasli...
malo vyblikat len 12 a to tak ze 1 blik a pootm 2bliky a dlha medzera to znamena 12, tieto kody sa opakuju vzdy 3x...
A tak isto je ten kod 12 na konci, teda ti to bude stale blikat 12 je to ok...
Nastartuj motor a chod sa odviezt a pozri chyby, mne to vzdy blikalo ze rich zmes to je asi kod 42 ale to koli tomu ze lamda sonda bola nefungcna-prepalena...
potom ak odstanis vsetky chyby zase zresetuj RJ tym ze odpojis baterku a mas tam spojene tie piny a je to...
Pretozen apr ak odpojis za behu motora regulator volnobehu RJ zapise chybu a prestane ho vobec pouzivat, pracuje v v rezime bez pouzivania volnobeznej klapky..nieco ako nudzovy rezim akurat budes mat stale vyssi volnobeh...je ot koli tomu zek ed sa ti nieco potento na dialnici v inom state aby si dosiel domov..mozno keby odpojis aj ine veci este by to bolo schopne fungovat a vsak na ukor efektivnosti motora.
Mne to co robilo tebe robilo tiez, ale ja som toho spravil strasne vela nviem cim to uz bolo, precistil som a poroztahoval vela kontaktov,co tam boli tie pripojky pocistil som ich, vyradil som aj EGR ventil ten nefungoval spravne a aj tak som v navodoch na tu nasiel ze je to blbost...
Ono ot co robi tebe neivem c je to isto tym ale sa mi zda ze to prestalo ked som precistoval kontakty na snimaci klapky-to je taky potenciometer...a on sa zvykne casom vydrat a preto to mozno cuka v nizzisch otackach ked mas pedal v nizzsej uvrati...
TEnto problem som mal teraz vo vahe vzduchu tam to bolo uz vydrate uplne tak som ten bezec trosku ohol a posunul o 1mm blizzsie a zatim to facha.
_________________
Opel Ascona C 1.8i (C)18NE 74KW šaragľa
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu
Zobraziť príspevky z predchádzajúcich:   
Odoslať novú tému   Odpovedať na tému    Obsah fóra Opelclub Fórum -> ASCONA, COMMODORE, MONZA, MANTA, SENÁTOR, REKORD - MOTOR/PREVODOVKA Časy uvádzané v GMT + 1 hodina
Strana 1 z 1

 
Prejdi na:  
Nemôžete odosielať nové témy do tohto fóra
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete hlasovať v tomto fóre



Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group