|
|
Zobraziť predchádzajúcu tému :: Zobraziť nasledujúcu tému |
Autor |
Správa |
digestor Nový užívateľ...
Založený: 01.05.2008 Príspevky: 24
|
Zaslal: Pi Máj 02, 2008 2:59 pm Predmet: Chod na 3 valce,trhanie na 2,3,4 prevodovom stupni... |
|
|
Caute.Uz tu bol nedavno popisany podobny problem, ale aj tak sa vam chcem zverit s mojim peoblemom...Mozno mi budete nejak poradit.Mam Opel Astru 1,4 16V CC r.v. 98 160 000km.Za studena, ked nastatujem mi ide auto na 3 valce asi 30 sekund, 4 valec do tych 30 sek. raz chyti, raz nie...Rychlosna paka sa cela trase, ale vseobecne cele auto sa trase...Otacky su asi na cca 1200.Po 30 sek. mi chyti aj 4 valec a motor ide pekne plinule na neutrali.Otacky padnu a upravia sa na 800-900(podotikam ze auto furt stoji).No ale zase po dlhsom stati na neutrale zacnu otacky kolisat a ako keby motor zacalo dusit.Pridam trocha plynu a motor ide na chvilku pekne, potom sa to zase stane.Po rozbehnuti za studena je jednotka OK, dvojka pri malych otackach zacne trhat, pri velkych otackach nie pokial plynulo stlacam plynovy pedal napr. na kruhaci, ale ako nahle ho silnejsie stlacim tak mi ide dusu vytriast napr. keby som chcel predbiehat...To iste sa deje pri 3 prevodovom stupni, 4 a niekdy aj 5.Samozrejme do kopca tiez sklbe s autom. Kontrolka nesvieti ziadna az na jednu.Je to Kontrolka emisii, ale ta len niekedy svieti potom zhasne.Nedaval by som to do suvislosti s hore popisanym problemom.Aj ked svieti alebo nesvieti trhanie pokracuje...Sacie potrubie na vzuch som vycistil.Vzduchovy filter je tiez cisty.Olej bol meneny Castol 10W-40 plnosyntetika, samoska aj olejovy filter, sviecky menene(stare vyzerali ok-boli ciste).Skusam tankovat V-power no zatial ziadna zmena.Takze dalsi postup pola Vas ostava aky?Mam ist vylucovacou metodou?Svieckove kable-ERG ventil,skrtiaca klapka,lambda atd...Dik moc za radu chalani... |
|
Návrat hore |
|
|
Signum Opelclub Member - Zlatý užívateľ...
Založený: 02.05.2007 Príspevky: 4787 Bydlisko: Galanta
|
Zaslal: Pi Máj 02, 2008 3:56 pm Predmet: |
|
|
Predpokladam dve mozne zavady 1.- pridieranie ventilov vo voditkach
2.- zapalovacia lista _________________ mám OPEL
*** Diagnostika vozidiel Opel*** |
|
Návrat hore |
|
|
digestor Nový užívateľ...
Založený: 01.05.2008 Príspevky: 24
|
Zaslal: Ut Máj 06, 2008 10:05 am Predmet: Re: Chod na 3 valce,trhanie na 2,3,4 prevodovom stupni... |
|
|
digestor Napísal: |
Caute.Uz tu bol nedavno popisany podobny problem, ale aj tak sa vam chcem zverit s mojim peoblemom...Mozno mi budete nejak poradit.Mam Opel Astru 1,4 16V CC r.v. 98 160 000km.Za studena, ked nastatujem mi ide auto na 3 valce asi 30 sekund, 4 valec do tych 30 sek. raz chyti, raz nie...Rychlosna paka sa cela trase, ale vseobecne cele auto sa trase...Otacky su asi na cca 1200.Po 30 sek. mi chyti aj 4 valec a motor ide pekne plinule na neutrali.Otacky padnu a upravia sa na 800-900(podotikam ze auto furt stoji).No ale zase po dlhsom stati na neutrale zacnu otacky kolisat a ako keby motor zacalo dusit.Pridam trocha plynu a motor ide na chvilku pekne, potom sa to zase stane.Po rozbehnuti za studena je jednotka OK, dvojka pri malych otackach zacne trhat, pri velkych otackach nie pokial plynulo stlacam plynovy pedal napr. na kruhaci, ale ako nahle ho silnejsie stlacim tak mi ide dusu vytriast napr. keby som chcel predbiehat...To iste sa deje pri 3 prevodovom stupni, 4 a niekdy aj 5.Samozrejme do kopca tiez sklbe s autom. Kontrolka nesvieti ziadna az na jednu.Je to Kontrolka emisii, ale ta len niekedy svieti potom zhasne.Nedaval by som to do suvislosti s hore popisanym problemom.Aj ked svieti alebo nesvieti trhanie pokracuje...Sacie potrubie na vzuch som vycistil.Vzduchovy filter je tiez cisty.Olej bol meneny Castol 10W-40 plnosyntetika, samoska aj olejovy filter, sviecky menene(stare vyzerali ok-boli ciste).Skusam tankovat V-power no zatial ziadna zmena.Takze dalsi postup pola Vas ostava aky?Mam ist vylucovacou metodou?Svieckove kable-ERG ventil,skrtiaca klapka,lambda atd...Dik moc za radu chalani... |
Takze som bol v Opli v Trnave.Vymenili mi zapalovaci modul http://www.elitecat.sk/ArticleSelection.aspx?B=0 cena samotneho modulu v Opli: 6452 Sk + montaz 339 Sk.Auto ide ok, tak ako ma...No ale nie to som vam chcel napisat.Chcel som vam napisat o zlave co ponuka momentalne Opel: http://servis.opel.sk/rezervacia/ Isiel som tam stym ze mi daju zlavu 30% na nahradny diel(zapalovaci modul)nakolko mam Astru r.v.98 a co sa nestalo...Servisak mi tvrdil ze zlava neexistuje, neda sa uplatnit v Trnave.Odpoved tipu: nenabehlo nam to este do systemu, zevraj len BA na tom funguje a druha opoved bola: keby som pocuval radio tak by som vedel...Akoze total salamisti...Neuveritelne!!!Pokial viem reklamu co maju na stranke je uz minimalne 4 mesiace a to nestihli za taky dlhy cas dat veci do poriadku ako maju na svojom letaku, alebo informovat ludi na ktore autorizovane predajne sa to zatial nevstahuje?Takze pozor chalani co mate namierene s vasimi 4 a viac rocnymi tatoskami do Oplu do Trnavy, chodte radsej do BA.No ja po tychto skusenostiach a pristupe ku zakaznikovi nenavstivim uz nikdy ziadny autorizovany servis OPEL a to som tam bol 1x.
PS 1: O zlave ktora sa nevstahuje na Trnavacky Opel som sa dozvedel az ked som mal namontovany modul, takze vyplatil som tym h.....m 6791 Sk a isiel som rozculeny do p..e!!!
PS 2: A ta ochota a pristup, na zaplakanie...!!!
Este 1 vec.Ked som sa vratil z Trnavy tak sa mi rosvietila kontrolka tlaku oleja.Cim to moze byt?Isiel som domov po dialnici a vytal som mu troska na cca 170km/h.To nemoze byt stoho?Asi nie, to je asi blbost...Olej som dolieval pri 160 000km a teraz mam 161 000 km.Castrol 10W-40 magnatec.Bol som aj pod autom, je suche, nikde netece olej.Ryska oleja je na 2/3, takze by to malo byt ok?Prosim poradte mi, mozem jazdit?Kde sa mi straca olej, ked mi svieti kontrolka?Je mozne ze odysiel nejaky senzor a motor moze ist bez oleja na suchu?Dik.
Caute.
Takze sa mi to na koniec horko tazko podarilo.Trvalo to asi tyzden a nejakych 5-6 hovorov s GM.Zlavu som dostal.
Naposledy upravil digestor dňa Ne Jún 01, 2008 8:56 am, celkom upravené 1 krát |
|
Návrat hore |
|
|
Rasto Opelclub Member - Zlatý užívateľ...
Založený: 05.12.2006 Príspevky: 1134 Bydlisko: Prievidza
|
Zaslal: St Máj 07, 2008 7:49 am Predmet: |
|
|
K acii opel. V podrobnostiach je uvedené: Zúčastňujú sa všetci dealeri, okrem týchto: Autotechnik Zralý, Autobon Group a.s., Omnitech Písek, Fair auto, MOTO MORAVA
Tak že ak Ti to uľavý na duši, podaj sťažnosť http://servis.opel.sk/index.php?action=section&id=609
S mazaním nie sú žarty, mohlo odísť čidlo a mohlo odísť aj niečo iné. Skús doliať olej po vrchnú risku a uvidíš. Každopádne ak Ti svieti kontrolka mazania tak s tým autom nejazdi. _________________ Programovanie riadiacich jednotiek vozidiel Opel, originálnym diagnostickým testerom GM MDI.
Lustrácia Security a Radio kódov z VIN čísla vozidiel Opel.
Opel Astra J Sport, 1.6, 85 kW, A16XER + LPG, r.v. 2010; Ex Opel Astra G, Z14XE + LPG, Ex Opel Astra G, X16XEL |
|
Návrat hore |
|
|
digestor Nový užívateľ...
Založený: 01.05.2008 Príspevky: 24
|
Zaslal: Ne Jún 01, 2008 9:04 am Predmet: |
|
|
Caute.
Takze sa mi to na koniec horko tazko podarilo.Trvalo to asi tyzden a nejakych 5-6 hovorov s GM.Zlavu som dostal. |
|
Návrat hore |
|
|
|
|
Nemôžete odosielať nové témy do tohto fóra Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete hlasovať v tomto fóre
|
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
|