Opelclub Fórum
prehrievanie motora
Choď na stránku 1, 2  Ďalší
 
Odoslať novú tému   Odpovedať na tému    Obsah fóra Opelclub Fórum -> CORSA, COMBO, MERIVA, AGILA - MOTOR/PREVODOVKA
Zobraziť predchádzajúcu tému :: Zobraziť nasledujúcu tému  
Autor Správa
ixo
Nový užívateľ...
Nový užívateľ...


Založený: 24.04.2008
Príspevky: 1

PríspevokZaslal: Št Apr 24, 2008 1:03 pm    Predmet: prehrievanie motora Odpovedať s citátom

mam corsu 1996 1.2, a po chvili soferovania sa mi zacne prehrievat motor? som laik do auta a neviem co by to mohlo byt?

dakujem
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu
macil
Forum Admin, Opelclub Member
Forum Admin, Opelclub Member


Založený: 25.02.2006
Príspevky: 29027
Bydlisko: Košice

PríspevokZaslal: Št Apr 24, 2008 2:54 pm    Predmet: Odpovedať s citátom

Popíš podrobnejšie.
_________________
Opel Astra F-CC, X18XE Spritmonitor.de
Xing Tao Fu Shi 兴涛服饰 a diagnostika - 診斷
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mail Zobraziť autorove WWW stránky
bukelo
Moderátor - Zlatý užívateľ...
Moderátor - Zlatý užívateľ...


Založený: 24.01.2008
Príspevky: 17800
Bydlisko: Banská Bystrica

PríspevokZaslal: Št Apr 24, 2008 2:58 pm    Predmet: Odpovedať s citátom

možno termostat, možno nemas chladiacu zmes, alebo máš deravý chladič, alebo upchatý, alebo poškodenú hadicu, alebo ti nezapne ventilátor, keď dlho stojíš (kolóny, a pod), nemáš olej, ....
_________________

Spritmonitor.de
::: Čoskoro opäť amatérske diagnostikovanie pomocou OP-COM :::
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu
dolomit
Bronzový užívateľ...
Bronzový užívateľ...


Založený: 07.10.2008
Príspevky: 108
Bydlisko: TN

PríspevokZaslal: Ut Júl 20, 2010 9:15 pm    Predmet: Odpovedať s citátom