|
|
Zobraziť predchádzajúcu tému :: Zobraziť nasledujúcu tému |
Autor |
Správa |
Kajo Opelclub Member - Zlatý užívateľ...
Založený: 09.05.2008 Príspevky: 9412 Bydlisko: Bratislava
|
Zaslal: So Feb 09, 2013 1:46 pm Predmet: |
|
|
Tak nám to s Lubecom vyšlo.
To zvládneš aj sám, neboj.
Hlavne nezabudni nové skrutky hlavové. _________________
|
|
Návrat hore |
|
|
Markusenka Strieborný užívateľ....
Založený: 01.02.2011 Príspevky: 193 Bydlisko: Krásná Lípa
|
Zaslal: So Feb 09, 2013 6:36 pm Predmet: |
|
|
Díky za důvěru. Šrouby na hlavu už mám nové, těsnění taky, vše nějaký "victor reintz". Snad to něco vydrží. Mám nachystané rozvody. Hlava bude po GO už asi v úterý. Vačky vypadaly v pohodě. Pán na hlavě udělá i vodítka pro ventily, vyměníme po dohodě i vadné hydroštely. Celkově hlavu i srovná, cenu odhadl cca 4500,-Kč, no a pak začne pucle.
Písty a blok motoru mám vyčištěné, písty drží, neprotékají, uff.
Zejtra se v práci asi ani nepohnu, už mě teď bolí celá záda _________________ Opel Corsa C, 1,4/16V/66Kw (Z14XE) - Sport, sekvenční LPG + svíčky NGK Laser Line 1 + FlashLube, vložka sacího filtru Green + sání z GSI, 15" Alu, střešní okno, zatmavovací folie, zámek zpátečky - Defend, rádio s MC a CD měničem, vyhřívaná sedadla, sluneční clony s osvětlením, samozatmavovací zpětné zrcátko, vyleptané VIN na všech sklech, zaslepený EGR ventil, centrální zamykání - DeadLock, Tempomat, diagnostika Op-Com a LPG Elpigaz, spotřeba 6,8l LPG / 100Km a jedna usmrcená laň. |
|
Návrat hore |
|
|
Markusenka Strieborný užívateľ....
Založený: 01.02.2011 Príspevky: 193 Bydlisko: Krásná Lípa
|
Zaslal: Ne Feb 10, 2013 10:59 am Predmet: |
|
|
Ahoj.
Potřebuji poradit. Jakým momentem mám utáhnou zpět hnací kola vačkových hřídelů? Když by jste někdo věděl prosím napište. No a když by jste někdo měl nějakou tabulku jak utáhnou i ostatní části rozvodů byl bych v sedmém nebi .
Rozvody, sadu mám INA, vydrží?
Mára _________________ Opel Corsa C, 1,4/16V/66Kw (Z14XE) - Sport, sekvenční LPG + svíčky NGK Laser Line 1 + FlashLube, vložka sacího filtru Green + sání z GSI, 15" Alu, střešní okno, zatmavovací folie, zámek zpátečky - Defend, rádio s MC a CD měničem, vyhřívaná sedadla, sluneční clony s osvětlením, samozatmavovací zpětné zrcátko, vyleptané VIN na všech sklech, zaslepený EGR ventil, centrální zamykání - DeadLock, Tempomat, diagnostika Op-Com a LPG Elpigaz, spotřeba 6,8l LPG / 100Km a jedna usmrcená laň. |
|
Návrat hore |
|
|
langdon2 Opelclub Member - Zlatý užívateľ...
Založený: 16.01.2008 Príspevky: 14262 Bydlisko: Nitra
|
Zaslal: Ne Feb 10, 2013 11:01 am Predmet: |
|
|
INA je vyborna znacka.. toho by som sa nebal...
Ja tieto veci bezne zatahujem.. neriadim sa momentami..
Treba to tak zdravo dotiahnut....neni treba jak koleso |
|
Návrat hore |
|
|
Kajo Opelclub Member - Zlatý užívateľ...
Založený: 09.05.2008 Príspevky: 9412 Bydlisko: Bratislava
|
Zaslal: Ne Feb 10, 2013 1:07 pm Predmet: |
|
|
Na Omege to bolo ak sa dobre pamätäm 180 Nm.
Použi pastu proti uvoľneniu, anaeróbnu a máš to. _________________
|
|
Návrat hore |
|
|
langdon2 Opelclub Member - Zlatý užívateľ...
Založený: 16.01.2008 Príspevky: 14262 Bydlisko: Nitra
|
Zaslal: Ne Feb 10, 2013 1:09 pm Predmet: |
|
|
Kajo, a potom to uz ani boh neodtahne..
Nie som velky zastanca tychto past a lepidiel.. |
|
Návrat hore |
|
|
Kajo Opelclub Member - Zlatý užívateľ...
Založený: 09.05.2008 Príspevky: 9412 Bydlisko: Bratislava
|
Zaslal: Ne Feb 10, 2013 1:17 pm Predmet: |
|
|
To sú všetko demontovateľné pasty.
Vw zas používa jednorazové podložky pokryté diamantovým prachom. _________________
|
|
Návrat hore |
|
|
bukelo Moderátor - Zlatý užívateľ...
Založený: 24.01.2008 Príspevky: 17800 Bydlisko: Banská Bystrica
|
Zaslal: Ne Feb 10, 2013 8:05 pm Predmet: |
|
|
Mara, keby si mal pristup k TISu, tak tam mas vsetky momenty vypisane, ako co utiahnut. Aspon pre predstavu aj ked nebudes momentovym dotahovat, ale aspon mrknes, ci viac, ci menej dotiahnut. Aj by som ti to nejak zverejnil, ale z TISU sa neda kopirovat, jedine prepisovat, alebo fotit obrazovky, ale kedze je toho vela, nemam moc casu na to. _________________
::: Čoskoro opäť amatérske diagnostikovanie pomocou OP-COM ::: |
|
Návrat hore |
|
|
Markusenka Strieborný užívateľ....
Založený: 01.02.2011 Príspevky: 193 Bydlisko: Krásná Lípa
|
Zaslal: Po Feb 11, 2013 8:35 pm Predmet: |
|
|
Takže vyhraje zdravej rozum a to modré lepidlo na pojištění závitů.
Info z GO hlavy: všechny výfukové ventily jsou ohnuté. Proč? Na pístech není nic vidět, že by se to potkalo. Že by únava. Sací ventily jsou v pořádku rovné, nejsou podpálené. Tak se GO lehce prodraží, ale to neva, hlavně že bude motůrek jako novej.
Průšvih (štěstí v neštěstí) je, že jsem zjistil, že při dělání rozvodů po koupení Bobíka se nám mechanik v*prdnul na vodní pumpu a snad i napínák. Aby mu mráz zadnici rozthal.
Pak někomu věřte, fujoš.
Mára _________________ Opel Corsa C, 1,4/16V/66Kw (Z14XE) - Sport, sekvenční LPG + svíčky NGK Laser Line 1 + FlashLube, vložka sacího filtru Green + sání z GSI, 15" Alu, střešní okno, zatmavovací folie, zámek zpátečky - Defend, rádio s MC a CD měničem, vyhřívaná sedadla, sluneční clony s osvětlením, samozatmavovací zpětné zrcátko, vyleptané VIN na všech sklech, zaslepený EGR ventil, centrální zamykání - DeadLock, Tempomat, diagnostika Op-Com a LPG Elpigaz, spotřeba 6,8l LPG / 100Km a jedna usmrcená laň. |
|
Návrat hore |
|
|
Kajo Opelclub Member - Zlatý užívateľ...
Založený: 09.05.2008 Príspevky: 9412 Bydlisko: Bratislava
|
Zaslal: Po Feb 11, 2013 9:03 pm Predmet: |
|
|
Budeš mať auto v dokonalom stave.
Tie výfukové ventily, to je tým, že sú poddimenzované, resp. takto.
LPG znamená vyššie tepelné zaťaženie motora.
Pri viac namáhaných motoroch sa používajú výfukové ventily, ktoré majú stopku plnenú dddd, čím to?? nejakou zlúčeninou sodíka alebo čistým sodíkom ak sa nemýlim.
Slúži to na lepší odvod tepla.
Ja to mám na Omege tiež tak, ale myslím, že tieto menšie motory to nemali.
Ale však nič sa nedeje, opäť najazdíš aspoň 100.000 kým sa ohnú.
(keby sa to "potkalo", ako vravíš, škoda bude iba na 2 valcoch) _________________
|
|
Návrat hore |
|
|
Lubec Strieborný užívateľ....
Založený: 17.08.2010 Príspevky: 5170 Bydlisko: Bardejov SK
|
Zaslal: Po Feb 11, 2013 10:06 pm Predmet: |
|
|
Cize suma sumarum, vyfuk. ventil je tepelne namahany viac ako saci. Preto su krive. _________________ VeBe X25XE - Phoenix
VeBe X25XE Sport - rozobrata na organy
VeBe X16XEL Caravan - ex
,,Opel wir leben autos...Aber nur ein bisschen" |
|
Návrat hore |
|
|
bukelo Moderátor - Zlatý užívateľ...
Založený: 24.01.2008 Príspevky: 17800 Bydlisko: Banská Bystrica
|
Zaslal: Ut Feb 12, 2013 10:00 am Predmet: |
|
|
Kajo Napísal: |
...nejakou zlúčeninou sodíka alebo čistým sodíkom ak sa nemýlim. |
Troška z chémie 7. ročníka ZDŠ: Sodík je mäkký, ľahký, striebornolesklý kov, ktorý rýchlo reaguje s kyslíkom aj vodou, preto sa s ním v prírode stretávame iba vo forme zlúčenín. Reakcia sodíka s vodou je natoľko exotermická, že unikajúci vodík reakčným teplom zvyčajne samovoľne explozívne vzplanie. Elementárny kovový sodík možno dlhodobo skladovať, napr. prekrytý vrstvou alifatických uhľovodíkov, ako petrolej alebo nafta, s ktorými nereaguje.
Takže ak sodík, tak len ako zlúčenina s niečim iným. _________________
::: Čoskoro opäť amatérske diagnostikovanie pomocou OP-COM ::: |
|
Návrat hore |
|
|
Markusenka Strieborný užívateľ....
Založený: 01.02.2011 Príspevky: 193 Bydlisko: Krásná Lípa
|
Zaslal: Ut Feb 12, 2013 5:42 pm Predmet: |
|
|
Dneska po návratu z práce, jsem se jal, si připravit a vyčistit sácí kanály s otvory pro vstřiky a víko vačkových hřídelů. Dopadlo to dobře, sací kanály jsou jeden lesklý hliník ...., to se to bude nasávat.
Našel jsem doma barvu na brzdové bubny (červenou), říkám si, že v době čekání na hlavu si víko stříknu, ikdyž?
Mára _________________ Opel Corsa C, 1,4/16V/66Kw (Z14XE) - Sport, sekvenční LPG + svíčky NGK Laser Line 1 + FlashLube, vložka sacího filtru Green + sání z GSI, 15" Alu, střešní okno, zatmavovací folie, zámek zpátečky - Defend, rádio s MC a CD měničem, vyhřívaná sedadla, sluneční clony s osvětlením, samozatmavovací zpětné zrcátko, vyleptané VIN na všech sklech, zaslepený EGR ventil, centrální zamykání - DeadLock, Tempomat, diagnostika Op-Com a LPG Elpigaz, spotřeba 6,8l LPG / 100Km a jedna usmrcená laň. |
|
Návrat hore |
|
|
bukelo Moderátor - Zlatý užívateľ...
Založený: 24.01.2008 Príspevky: 17800 Bydlisko: Banská Bystrica
|
Zaslal: Ut Feb 12, 2013 8:36 pm Predmet: |
|
|
Nestriekaj _________________
::: Čoskoro opäť amatérske diagnostikovanie pomocou OP-COM ::: |
|
Návrat hore |
|
|
Kajo Opelclub Member - Zlatý užívateľ...
Založený: 09.05.2008 Príspevky: 9412 Bydlisko: Bratislava
|
Zaslal: Ut Feb 12, 2013 9:09 pm Predmet: |
|
|
Teda bukelo, chémia pre 7. ročník neklame, ale všade sa stretávam iba s tým, že je to plnené sodíkom, preto nepilovať, nebúchať kladivom a tak:
http://cs.wikipedia.org/wiki/Ventil
Myslím si, že v tej ventilovej stopke je to uzavreté pred vlhkom a kyslíkom, takže kým sa to neotvorí, vzplanutie nehrozí. _________________
|
|
Návrat hore |
|
|
bukelo Moderátor - Zlatý užívateľ...
Založený: 24.01.2008 Príspevky: 17800 Bydlisko: Banská Bystrica
|
Zaslal: Ut Feb 12, 2013 9:12 pm Predmet: |
|
|
OK _________________
::: Čoskoro opäť amatérske diagnostikovanie pomocou OP-COM ::: |
|
Návrat hore |
|
|
Markusenka Strieborný užívateľ....
Založený: 01.02.2011 Príspevky: 193 Bydlisko: Krásná Lípa
|
Zaslal: St Feb 13, 2013 11:18 am Predmet: |
|
|
Pár obrázků.
Pěkně prázdno:
Blok:
Sací kanály a vodní průchodka:
Víko vaček:
_________________ Opel Corsa C, 1,4/16V/66Kw (Z14XE) - Sport, sekvenční LPG + svíčky NGK Laser Line 1 + FlashLube, vložka sacího filtru Green + sání z GSI, 15" Alu, střešní okno, zatmavovací folie, zámek zpátečky - Defend, rádio s MC a CD měničem, vyhřívaná sedadla, sluneční clony s osvětlením, samozatmavovací zpětné zrcátko, vyleptané VIN na všech sklech, zaslepený EGR ventil, centrální zamykání - DeadLock, Tempomat, diagnostika Op-Com a LPG Elpigaz, spotřeba 6,8l LPG / 100Km a jedna usmrcená laň. |
|
Návrat hore |
|
|
dream7000 Pravidelný užívateľ...
Založený: 26.02.2009 Príspevky: 38
|
Zaslal: St Feb 13, 2013 2:19 pm Predmet: |
|
|
iba doplnim ked skusas v akom stave su valce, nalieva sa petrolej, olej je moc husty, benzin zase riedky |
|
Návrat hore |
|
|
Markusenka Strieborný užívateľ....
Založený: 01.02.2011 Príspevky: 193 Bydlisko: Krásná Lípa
|
Zaslal: St Feb 13, 2013 2:44 pm Predmet: |
|
|
Díky za doplnění, dělal jsem benzínem. Pak jsem nalil olej a protočil motor aby se nakonzervovaly válce, když to bude chvilku takhle stát.
Olej je sice hustý, ale pořád je kapalný, takže když tam ten olej už pár dní bez změny zůstává, taky mě to ujištuje o tom, že jsou písty a kroužky OK.
Dám i nový olej s filtrem: Motorový olej Shell Helix HX8 5W-40, 4L - olej motorový syntetický, balení 4 litry, specifikace: ACEA A3/B3/B4, API SM/CF, VW 502 00/505 00, BWM LL-01, MB-Approval 229.5, RN 0700, RN 0710 - 1x 619,-
Mára _________________ Opel Corsa C, 1,4/16V/66Kw (Z14XE) - Sport, sekvenční LPG + svíčky NGK Laser Line 1 + FlashLube, vložka sacího filtru Green + sání z GSI, 15" Alu, střešní okno, zatmavovací folie, zámek zpátečky - Defend, rádio s MC a CD měničem, vyhřívaná sedadla, sluneční clony s osvětlením, samozatmavovací zpětné zrcátko, vyleptané VIN na všech sklech, zaslepený EGR ventil, centrální zamykání - DeadLock, Tempomat, diagnostika Op-Com a LPG Elpigaz, spotřeba 6,8l LPG / 100Km a jedna usmrcená laň. |
|
Návrat hore |
|
|
Markusenka Strieborný užívateľ....
Založený: 01.02.2011 Príspevky: 193 Bydlisko: Krásná Lípa
|
Zaslal: St Feb 13, 2013 4:58 pm Predmet: |
|
|
Jeden dotaz:
Jak mám v autě instalaci LPG s výhřevem reduktoru, tak bych potřeboval vyměnit ty "vodní" hadice. Kde já, smrtelník seženu takovou hadici na kapalinu do auta. Je to klasická rovná hadice o průměru, když jsem to přeměřil tak cca 20 mm.
Díky za případný odkaz.
Mára _________________ Opel Corsa C, 1,4/16V/66Kw (Z14XE) - Sport, sekvenční LPG + svíčky NGK Laser Line 1 + FlashLube, vložka sacího filtru Green + sání z GSI, 15" Alu, střešní okno, zatmavovací folie, zámek zpátečky - Defend, rádio s MC a CD měničem, vyhřívaná sedadla, sluneční clony s osvětlením, samozatmavovací zpětné zrcátko, vyleptané VIN na všech sklech, zaslepený EGR ventil, centrální zamykání - DeadLock, Tempomat, diagnostika Op-Com a LPG Elpigaz, spotřeba 6,8l LPG / 100Km a jedna usmrcená laň. |
|
Návrat hore |
|
|
|
|
Nemôžete odosielať nové témy do tohto fóra Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete hlasovať v tomto fóre
|
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
|