|
|
Zobraziť predchádzajúcu tému :: Zobraziť nasledujúcu tému |
Autor |
Správa |
Miroslav Halaj Strieborný užívateľ....
Založený: 18.01.2012 Príspevky: 168 Bydlisko: ,Banska Bystrica
|
Zaslal: Ne Feb 03, 2013 9:28 pm Predmet: |
|
|
A ako vieš že ho nemá |
|
Návrat hore |
|
|
Lubec Strieborný užívateľ....
Založený: 17.08.2010 Príspevky: 5170 Bydlisko: Bardejov SK
|
Zaslal: Ne Feb 03, 2013 10:08 pm Predmet: |
|
|
V pohode, vydrzme a pockajme si na foto. _________________ VeBe X25XE - Phoenix
VeBe X25XE Sport - rozobrata na organy
VeBe X16XEL Caravan - ex
,,Opel wir leben autos...Aber nur ein bisschen" |
|
Návrat hore |
|
|
Miroslav Halaj Strieborný užívateľ....
Založený: 18.01.2012 Príspevky: 168 Bydlisko: ,Banska Bystrica
|
Zaslal: Ne Feb 03, 2013 10:14 pm Predmet: |
|
|
Ja to už asi ne vydržím |
|
Návrat hore |
|
|
Miroslav Halaj Strieborný užívateľ....
Založený: 18.01.2012 Príspevky: 168 Bydlisko: ,Banska Bystrica
|
Zaslal: Ne Feb 03, 2013 10:15 pm Predmet: |
|
|
Ja to už asi ne vydržím |
|
Návrat hore |
|
|
jurajjuraj Nový užívateľ...
Založený: 29.01.2013 Príspevky: 12 Bydlisko: košice
|
Zaslal: Ne Feb 03, 2013 10:22 pm Predmet: |
|
|
Ked ho auto ma tak hadicka ide z alternatora z vyvevy do toho el. Ventilu a z neho k turbu do membrany klapky co ptrpusta nadbytocny tlak do vyfuku.v mojom pripade alternator tam ma blend a turbo z klapkou je prepojene len z takou kratkou hadickou cca 7cm to znamena ze turbo ked zacne fukat poviem priklad 1,8 co uz je vela tak si samo otvori membranu a tlak prepusti cez bajpas |
|
Návrat hore |
|
|
Lubec Strieborný užívateľ....
Založený: 17.08.2010 Príspevky: 5170 Bydlisko: Bardejov SK
|
Zaslal: Ne Feb 03, 2013 10:53 pm Predmet: |
|
|
Mozno by tu mohol niekto checknut, kto ma nejaku databazu kodov, co naozaj znamena kod 1125.
Vobec by ma neprekvapilo, ak by mal problem s potenciometrom na plyn. pedaly. _________________ VeBe X25XE - Phoenix
VeBe X25XE Sport - rozobrata na organy
VeBe X16XEL Caravan - ex
,,Opel wir leben autos...Aber nur ein bisschen" |
|
Návrat hore |
|
|
macil Forum Admin, Opelclub Member
Založený: 25.02.2006 Príspevky: 29027 Bydlisko: Košice
|
Zaslal: Ne Feb 03, 2013 11:08 pm Predmet: |
|
|
_________________ Opel Astra F-CC, X18XE
Xing Tao Fu Shi 兴涛服饰 a diagnostika - 診斷
|
|
Návrat hore |
|
|
Lubec Strieborný užívateľ....
Založený: 17.08.2010 Príspevky: 5170 Bydlisko: Bardejov SK
|
Zaslal: Ne Feb 03, 2013 11:11 pm Predmet: |
|
|
Tak nist. Budeme ho musiet zajtra na foto najst _________________ VeBe X25XE - Phoenix
VeBe X25XE Sport - rozobrata na organy
VeBe X16XEL Caravan - ex
,,Opel wir leben autos...Aber nur ein bisschen" |
|
Návrat hore |
|
|
Peter Kuľha Opelclub Member - Zlatý užívateľ...
Založený: 07.12.2010 Príspevky: 469 Bydlisko: Michalovce
|
Zaslal: Ne Feb 03, 2013 11:26 pm Predmet: |
|
|
1. Auto si už tak kúpil alebo to začalo samo?
2. Ja by som hľadal príčinu prečo to tak bolo urobené.
3. Asi preto sa tá chyba nedá vymazať lebo ten ventil tam nie je a RJ to vie. _________________ Vectra B X18XE1 2000 http://forum.opelclub.sk/viewtopic.php?t=37110
Vectra B X25XE Steinmetz - ND
e-mail: peterkulha7@gmail.com
tel. : 0944393951 |
|
Návrat hore |
|
|
Kajo Opelclub Member - Zlatý užívateľ...
Založený: 09.05.2008 Príspevky: 9412 Bydlisko: Bratislava
|
Zaslal: Po Feb 04, 2013 12:08 am Predmet: |
|
|
A čo ak má chalan pravdu a trik je v tom, že riadiaca jednotka podľa tlakových pomerov v sacom potrubí identifikovala zaseknutý WG ventil na turbe?
Ja mám na HDi tiež také turbo, ktoré si WG otvára samé.
A som si istý, že ak by tlak v sacom nebol v istom rozmedzí, vyhodí to nejakú chybu.
Ibaže 1125 je dosť jednoznačná chyba.
Treba asi pozrieť servisný manuál, čo všetko chybu 1125 môže spôsobiť. _________________
|
|
Návrat hore |
|
|
bukelo Moderátor - Zlatý užívateľ...
Založený: 24.01.2008 Príspevky: 17800 Bydlisko: Banská Bystrica
|
Zaslal: Po Feb 04, 2013 9:48 am Predmet: |
|
|
Pozrel som TIS a tam pre chyby 1225 sú pre tvoj motor 4 možné chybové stavy s týmto popisom: Preto pozri ake cislo mas za 1225tkou (na diagnostike to zvacsa vidno, ak si chybu len nevyblikaval cez pedale)
1. Solenoidovy ventil plniaceho tlaku: vysoke napatie
2. Solenoidovy ventil plniaceho tlaku: nízke napatie
3. Kriticka systemova porucha 1
4. Kriticka systemova porucha 2
Ako uvadzas, ze ventil nemas, tak sa zameraj na chyby 3 a 4.
Riešenie chyby 3:
Skontrolovat netesnosti (vedlajsi vzduch, porovitost, upchatie) v systeme sania/ systeme plnenia vzduchu.
Moznosti identifikacie ako to zistit je vela, pre nedostatok casu ich neprepisujem z TISu.
Riešenie chyby 4:
Detto ako pri 3. _________________
::: Čoskoro opäť amatérske diagnostikovanie pomocou OP-COM ::: |
|
Návrat hore |
|
|
|
|
Nemôžete odosielať nové témy do tohto fóra Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete hlasovať v tomto fóre
|
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
|