|
|
Zobraziť predchádzajúcu tému :: Zobraziť nasledujúcu tému |
Autor |
Správa |
buci_vectra Moderátor - Zlatý užívateľ...
Založený: 20.04.2009 Príspevky: 7280 Bydlisko: Košice
|
Zaslal: Ut Dec 25, 2012 11:08 pm Predmet: |
|
|
Marconi, prosim ta, necituj predchadzajuci prispevok! Na odpovedanie sluzi tlacidlo ODPOVEDAT, cituj len v pripade ak je to nutne. Upozornujem len koli tomu, aby si tu zas nevytvaral obrie citacie ako na predchadzajucej strane. _________________ Vectra B 1.8 16v sedan
Tigra X14XE
Zoznam dielov EPC online
MECHANICAL SYNFONICA BY FORMAT67.NET |
|
Návrat hore |
|
|
iurai Strieborný užívateľ....
Založený: 14.06.2007 Príspevky: 17354 Bydlisko: Brati ZLA va
|
Zaslal: St Dec 26, 2012 5:46 am Predmet: |
|
|
ja by som k nemu si siel vypytat peniaze naspat _________________ UPOZORNENIE: sukromne spravy mi nepiste. kontakt cez E-mail: jurajlanyi(zavinac)gmail.com
cas sa minul ... |
|
Návrat hore |
|
|
Marconi Nový užívateľ...
Založený: 15.12.2012 Príspevky: 22
|
Zaslal: St Dec 26, 2012 7:42 am Predmet: |
|
|
OK, v poriadku. Pochopil som. _________________ Astra 1,7 CDTi, 74 kW |
|
Návrat hore |
|
|
Marconi Nový užívateľ...
Založený: 15.12.2012 Príspevky: 22
|
Zaslal: Št Dec 27, 2012 5:29 pm Predmet: |
|
|
Dnes ráno sme prišli odtiahnuť auto, ešte "len tak" som skúsil dať štvorku, pohýbali sme autom a štartol som. Servis Opel trvrdí svoje, pán, čo repasuje štartéry tiež svoje. V Opli vraj všetko premerali, že je chyba v štartéri. Zajtra ide znova štartér k tomu, čo mi ho repasoval, tvrdil, že jediné, čo nemenil, je spínač, neviem presne, o čo ide. Jediné, čo mi napadlo, je veniec, no spojka je ok, necítiť vibrácie a ak by boli polámané zuby na venci, tak by hádam štartér sem tam točil naprázdno alebo by to dávalo čudné zvuky pri štarte alebo sa mýlim? _________________ Astra 1,7 CDTi, 74 kW |
|
Návrat hore |
|
|
danyn Pravidelný užívateľ...
Založený: 15.03.2010 Príspevky: 35 Bydlisko: okr. SK
|
Zaslal: Ut Jan 15, 2013 7:03 pm Predmet: |
|
|
Marconi Napísal: |
Dnes ráno sme prišli odtiahnuť auto, ešte "len tak" som skúsil dať štvorku, pohýbali sme autom a štartol som. Servis Opel trvrdí svoje, pán, čo repasuje štartéry tiež svoje. V Opli vraj všetko premerali, že je chyba v štartéri. Zajtra ide znova štartér k tomu, čo mi ho repasoval, tvrdil, že jediné, čo nemenil, je spínač, neviem presne, o čo ide. Jediné, čo mi napadlo, je veniec, no spojka je ok, necítiť vibrácie a ak by boli polámané zuby na venci, tak by hádam štartér sem tam točil naprázdno alebo by to dávalo čudné zvuky pri štarte alebo sa mýlim? |
Myslím, že kto si to prečítal do konca, rád by sa dozvedel ako to dopadlo a koľko to dokopy stálo. Mál pravdu servis, alebo fušér štartérov? Keď ani nevedel povedať čo repasoval, alebo vymenil? _________________ VB X20DTH |
|
Návrat hore |
|
|
Marconi Nový užívateľ...
Založený: 15.12.2012 Príspevky: 22
|
Zaslal: Pi Jan 18, 2013 10:23 pm Predmet: |
|
|
Akurát som to sem šiel napísať.
Celý problém bol v tom, že sa mi strácala voda, tá tiekla do tretieho valca, preto sa štartér zasekával, preto pomaly zhorel (dvakrát). Bola to prasknutá hlava. Koľko to stálo, nebudem písať, každý pochopí, bol to servis Opel. Hlavu valcov som zohnal mimo servis. Trvalo to ale hodne dlho, kým sa prišlo na problém, bol som s tým v dvoch servisoch, v provom trikráť, no bohužiaľ tí boli stále vedľa a totálne vedľa, pritom sú to bývalí opláci. Potom som to odniesol do origo servisu, tam otvorili motor, otázka bola, či pretlak hlavy alebo nie, rozhodol som sa pre výmenu, nakoniec to vyšlo lacnejšie ako test hlavy a všetko s tým spojené. Čo sa týka venca, ten je ok.
Toto všetko ma stálo veľa peňazí, času, nervov, narušené sviatky a osobne sa ospravedlním pánovi, ktorý štartér zrepasoval dobre, teraz to štartuje do dvoch sekúnd, aj za studena.
Takto sa tento príbeh končí....
ZATIAĽ
Ďakujem za záujem _________________ Astra 1,7 CDTi, 74 kW |
|
Návrat hore |
|
|
Marconi Nový užívateľ...
Založený: 15.12.2012 Príspevky: 22
|
Zaslal: Po Jan 28, 2013 5:30 pm Predmet: |
|
|
Páni, pred polhodinou sadnem do auta, napätie na batérii 10,9 V, ak otočím kľúčom 8,9 V pri žhavení, a štart sa nekonal. Všetko iba blikalo. Doteraz keď som jazdil, dobíjanie som mal vždy podľa zaťaženia, otáčok od 13,4 - 14 V. Je to dôveryhodná informácia z toho display-a? Lebo potom mi to vychádza na batériu, ibaže to je už druhá (Banner, 72 Ah) v priebehu ôsmich mesiacov.
Predtým som mal origo 60 Ah, (vymenil som ju, lebo mala šesť rokov) odkedy som vymenil silnejšiu batériu, toto je už druhá, rovnaká spomínaná, (tester v Opli povedal, že vymeniť) a teraz znova pokles napätia, po reklamácii asi 3 mesiace. Buď mi niečo zrazu sťahuje, o čom neviem alebo... V sobotu som šiel, pamätám, že už vtedy mala iba 11,5 V, ale naštartoval som, teraz 10,9 V.
Thank you for answers.... _________________ Astra 1,7 CDTi, 74 kW |
|
Návrat hore |
|
|
danyn Pravidelný užívateľ...
Založený: 15.03.2010 Príspevky: 35 Bydlisko: okr. SK
|
Zaslal: St Jan 30, 2013 9:45 pm Predmet: |
|
|
Marconi Napísal: |
Páni, pred polhodinou sadnem do auta, napätie na batérii 10,9 V, ak otočím kľúčom 8,9 V pri žhavení, a štart sa nekonal. Všetko iba blikalo. Doteraz keď som jazdil, dobíjanie som mal vždy podľa zaťaženia, otáčok od 13,4 - 14 V. Je to dôveryhodná informácia z toho display-a? Lebo potom mi to vychádza na batériu, ibaže to je už druhá (Banner, 72 Ah) v priebehu ôsmich mesiacov.
Predtým som mal origo 60 Ah, (vymenil som ju, lebo mala šesť rokov) odkedy som vymenil silnejšiu batériu, toto je už druhá, rovnaká spomínaná, (tester v Opli povedal, že vymeniť) a teraz znova pokles napätia, po reklamácii asi 3 mesiace. Buď mi niečo zrazu sťahuje, o čom neviem alebo... V sobotu som šiel, pamätám, že už vtedy mala iba 11,5 V, ale naštartoval som, teraz 10,9 V.
Thank you for answers.... |
Ak voltmeter po naštartovaní ukazuje napätie pod 14V je batéria vybitá. Pri nabitej batérii má ukazovať 14,4-14,6V. Pri krátkych jazdách a častom štartovaní sa batéria nestíha dobíjať, hlavne ak je silnejšia batéria, slabý alternátor a pripojených veľa spotrebičov. Batériu odpojiť od elektroinštalácie a nabíjať poriadnou nabíjačkou do 16,4-16,8V, merané pri zapojenej nabíjačke. Po odpojení a pár hodinách musí plne nabitá batéria mať 12,7-12,8V. _________________ VB X20DTH |
|
Návrat hore |
|
|
Marconi Nový užívateľ...
Založený: 15.12.2012 Príspevky: 22
|
Zaslal: Pi Feb 01, 2013 10:12 pm Predmet: |
|
|
Ďakujem za reakciu, bola to batéria. Nabil som ju, zatiaľ je to ok. _________________ Astra 1,7 CDTi, 74 kW |
|
Návrat hore |
|
|
|
|
Nemôžete odosielať nové témy do tohto fóra Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete hlasovať v tomto fóre
|
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
|