Opelclub Fórum
problem zo štartovaním, výmena uhlíkov na štarteri
Choď na stránku Predchádzajúci  1, 2
 
Odoslať novú tému   Odpovedať na tému    Obsah fóra Opelclub Fórum -> ASTRA - ELEKTRO
Zobraziť predchádzajúcu tému :: Zobraziť nasledujúcu tému  
Autor Správa
buci_vectra
Moderátor - Zlatý užívateľ...
Moderátor - Zlatý užívateľ...


Založený: 20.04.2009
Príspevky: 7280
Bydlisko: Košice

PríspevokZaslal: Ut Dec 25, 2012 11:08 pm    Predmet: Odpovedať s citátom

Marconi, prosim ta, necituj predchadzajuci prispevok! Na odpovedanie sluzi tlacidlo ODPOVEDAT, cituj len v pripade ak je to nutne. Upozornujem len koli tomu, aby si tu zas nevytvaral obrie citacie ako na predchadzajucej strane.
_________________
Vectra B 1.8 16v sedan
Tigra X14XE
Zoznam dielov EPC online
MECHANICAL SYNFONICA BY FORMAT67.NET
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mail
iurai
Strieborný užívateľ....
Strieborný užívateľ....


Založený: 14.06.2007
Príspevky: 17354
Bydlisko: Brati ZLA va

PríspevokZaslal: St Dec 26, 2012 5:46 am    Predmet: Odpovedať s citátom

ja by som k nemu si siel vypytat peniaze naspat
_________________
UPOZORNENIE: sukromne spravy mi nepiste. kontakt cez E-mail: jurajlanyi(zavinac)gmail.com
cas sa minul ...
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu Zobraziť autorove WWW stránky
Marconi
Nový užívateľ...
Nový užívateľ...


Založený: 15.12.2012
Príspevky: 22

PríspevokZaslal: St Dec 26, 2012 7:42 am    Predmet: Odpovedať s citátom

OK, v poriadku. Smile Pochopil som.
_________________
Astra 1,7 CDTi, 74 kW
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu
Marconi
Nový užívateľ...
Nový užívateľ...


Založený: 15.12.2012
Príspevky: 22

PríspevokZaslal: Št Dec 27, 2012 5:29 pm    Predmet: Odpovedať s citátom

Dnes ráno sme prišli odtiahnuť auto, ešte "len tak" som skúsil dať štvorku, pohýbali sme autom a štartol som. Servis Opel trvrdí svoje, pán, čo repasuje štartéry tiež svoje. V Opli vraj všetko premerali, že je chyba v štartéri. Zajtra ide znova štartér k tomu, čo mi ho repasoval, tvrdil, že jediné, čo nemenil, je spínač, neviem presne, o čo ide. Jediné, čo mi napadlo, je veniec, no spojka je ok, necítiť vibrácie a ak by boli polámané zuby na venci, tak by hádam štartér sem tam točil naprázdno alebo by to dávalo čudné zvuky pri štarte alebo sa mýlim?
_________________
Astra 1,7 CDTi, 74 kW
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu
danyn
Pravidelný užívateľ...
Pravidelný užívateľ...


Založený: 15.03.2010
Príspevky: 35
Bydlisko: okr. SK

PríspevokZaslal: Ut Jan 15, 2013 7:03 pm    Predmet: Odpovedať s citátom

Marconi Napísal:
Dnes ráno sme prišli odtiahnuť auto, ešte "len tak" som skúsil dať štvorku, pohýbali sme autom a štartol som. Servis Opel trvrdí svoje, pán, čo repasuje štartéry tiež svoje. V Opli vraj všetko premerali, že je chyba v štartéri. Zajtra ide znova štartér k tomu, čo mi ho repasoval, tvrdil, že jediné, čo nemenil, je spínač, neviem presne, o čo ide. Jediné, čo mi napadlo, je veniec, no spojka je ok, necítiť vibrácie a ak by boli polámané zuby na venci, tak by hádam štartér sem tam točil naprázdno alebo by to dávalo čudné zvuky pri štarte alebo sa mýlim?

Myslím, že kto si to prečítal do konca, rád by sa dozvedel ako to dopadlo a koľko to dokopy stálo. Mál pravdu servis, alebo fušér štartérov? Keď ani nevedel povedať čo repasoval, alebo vymenil?
_________________
VB X20DTH
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu
Marconi
Nový užívateľ...
Nový užívateľ...


Založený: 15.12.2012
Príspevky: 22

PríspevokZaslal: Pi Jan 18, 2013 10:23 pm    Predmet: Odpovedať s citátom

Akurát som to sem šiel napísať. Smile

Celý problém bol v tom, že sa mi strácala voda, tá tiekla do tretieho valca, preto sa štartér zasekával, preto pomaly zhorel (dvakrát). Bola to prasknutá hlava. Koľko to stálo, nebudem písať, každý pochopí, bol to servis Opel. Hlavu valcov som zohnal mimo servis. Trvalo to ale hodne dlho, kým sa prišlo na problém, bol som s tým v dvoch servisoch, v provom trikráť, no bohužiaľ tí boli stále vedľa a totálne vedľa, pritom sú to bývalí opláci. Potom som to odniesol do origo servisu, tam otvorili motor, otázka bola, či pretlak hlavy alebo nie, rozhodol som sa pre výmenu, nakoniec to vyšlo lacnejšie ako test hlavy a všetko s tým spojené. Čo sa týka venca, ten je ok.

Toto všetko ma stálo veľa peňazí, času, nervov, narušené sviatky a osobne sa ospravedlním pánovi, ktorý štartér zrepasoval dobre, teraz to štartuje do dvoch sekúnd, aj za studena.

Takto sa tento príbeh končí....

ZATIAĽ Sad

Ďakujem za záujem Smile
_________________
Astra 1,7 CDTi, 74 kW
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu
Marconi
Nový užívateľ...
Nový užívateľ...


Založený: 15.12.2012
Príspevky: 22

PríspevokZaslal: Po Jan 28, 2013 5:30 pm    Predmet: Odpovedať s citátom

Páni, pred polhodinou sadnem do auta, napätie na batérii 10,9 V, ak otočím kľúčom 8,9 V pri žhavení, a štart sa nekonal. Všetko iba blikalo. Doteraz keď som jazdil, dobíjanie som mal vždy podľa zaťaženia, otáčok od 13,4 - 14 V. Je to dôveryhodná informácia z toho display-a? Lebo potom mi to vychádza na batériu, ibaže to je už druhá (Banner, 72 Ah) v priebehu ôsmich mesiacov.

Predtým som mal origo 60 Ah, (vymenil som ju, lebo mala šesť rokov) odkedy som vymenil silnejšiu batériu, toto je už druhá, rovnaká spomínaná, (tester v Opli povedal, že vymeniť) a teraz znova pokles napätia, po reklamácii asi 3 mesiace. Buď mi niečo zrazu sťahuje, o čom neviem alebo... V sobotu som šiel, pamätám, že už vtedy mala iba 11,5 V, ale naštartoval som, teraz 10,9 V.

Thank you for answers....
_________________
Astra 1,7 CDTi, 74 kW
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu
danyn
Pravidelný užívateľ...
Pravidelný užívateľ...


Založený: 15.03.2010
Príspevky: 35
Bydlisko: okr. SK

PríspevokZaslal: St Jan 30, 2013 9:45 pm    Predmet: Odpovedať s citátom

Marconi Napísal:
Páni, pred polhodinou sadnem do auta, napätie na batérii 10,9 V, ak otočím kľúčom 8,9 V pri žhavení, a štart sa nekonal. Všetko iba blikalo. Doteraz keď som jazdil, dobíjanie som mal vždy podľa zaťaženia, otáčok od 13,4 - 14 V. Je to dôveryhodná informácia z toho display-a? Lebo potom mi to vychádza na batériu, ibaže to je už druhá (Banner, 72 Ah) v priebehu ôsmich mesiacov.

Predtým som mal origo 60 Ah, (vymenil som ju, lebo mala šesť rokov) odkedy som vymenil silnejšiu batériu, toto je už druhá, rovnaká spomínaná, (tester v Opli povedal, že vymeniť) a teraz znova pokles napätia, po reklamácii asi 3 mesiace. Buď mi niečo zrazu sťahuje, o čom neviem alebo... V sobotu som šiel, pamätám, že už vtedy mala iba 11,5 V, ale naštartoval som, teraz 10,9 V.

Thank you for answers....

Ak voltmeter po naštartovaní ukazuje napätie pod 14V je batéria vybitá. Pri nabitej batérii má ukazovať 14,4-14,6V. Pri krátkych jazdách a častom štartovaní sa batéria nestíha dobíjať, hlavne ak je silnejšia batéria, slabý alternátor a pripojených veľa spotrebičov. Batériu odpojiť od elektroinštalácie a nabíjať poriadnou nabíjačkou do 16,4-16,8V, merané pri zapojenej nabíjačke. Po odpojení a pár hodinách musí plne nabitá batéria mať 12,7-12,8V.
_________________
VB X20DTH
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu
Marconi
Nový užívateľ...
Nový užívateľ...


Založený: 15.12.2012
Príspevky: 22

PríspevokZaslal: Pi Feb 01, 2013 10:12 pm    Predmet: Odpovedať s citátom

Ďakujem za reakciu, bola to batéria. Nabil som ju, zatiaľ je to ok.
_________________
Astra 1,7 CDTi, 74 kW
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu
Zobraziť príspevky z predchádzajúcich:   
Odoslať novú tému   Odpovedať na tému    Obsah fóra Opelclub Fórum -> ASTRA - ELEKTRO Časy uvádzané v GMT + 1 hodina
Choď na stránku Predchádzajúci  1, 2
Strana 2 z 2

 
Prejdi na:  
Nemôžete odosielať nové témy do tohto fóra
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete hlasovať v tomto fóre



Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group