|
|
Zobraziť predchádzajúcu tému :: Zobraziť nasledujúcu tému |
Autor |
Správa |
marek1512 Strieborný užívateľ....
Založený: 11.04.2008 Príspevky: 1654 Bydlisko: UK
|
Zaslal: Št Nov 08, 2012 11:51 pm Predmet: |
|
|
Laguna II ??? C5 ??? A to vraj vlajkové lode značiek A čo takto 1.9 dci? Alebo elektrika Renaultov ako takých? Mal som Clio 2 1998 a rozobral som ho do súčiastky. Najhoršie auto aké som kedy mal. Momentálne mám jedného Megana - rovnaká kategória ako Clio...
Z Frantíkov je najspoľahlivejší Peugeot. Osobne by som sa nebál ísť ani do jedného modelu. No Citroen a Renault - ani keby mi Pán Boh všetky hriechy odpustil _________________ Porsche 944 2.5 1988
VAUXHALL VECTRA B 1.8 16v 1999
Ford Focus 2.0 16v ZETEC 1998
ex - OPEL VECTRA B 1.6 16v 1998
ex - Škoda Favorit 1.3 1992 |
|
Návrat hore |
|
|
peteri.numelin Opelclub Member - Zlatý užívateľ...
Založený: 24.09.2012 Príspevky: 478 Bydlisko: Bratislavská Petržlenka
|
Zaslal: Št Nov 08, 2012 11:54 pm Predmet: |
|
|
Kajo Napísal: |
Väčšina z toho, čo píšete sú podľa mňa predsudky.
A väčšina ľudí, ktorí nemajú radi F. autá nemá s tými autami skúsenosť.
Pre mňa je to veľká záhada, úplne nepochopiteľné.
Keď mi to niekto objasní, budem rád.
Ale prosím seriózne argumenty, nie domnienky alebo jpp.
|
Kajo, Francúzov zúžim na Renault od polovice 90tych rokov dodnes. Staršie boli ževraj fasa a na R19 mnohí dodnes z láskou spomínajú ako na posledného dobrého renólta. Pežóty veľké nepoznám, len viem, že malé 206 mali a majú hrozné problémy s elektrikou a 207 je len prerastená 206 (rovnaké motory a k dobru 300 kíl živej váhy), čo nie je dobrý recept. Preto mi tam nesedí tá tvoja 206CC - hlavne ranné modely mali problémy aj so skladacou strechou. Citróny sú dizajnovo krásne, komfortom neprekonateľné, o tom žádná. Kvalitou asi už tak nie.
Spat k Renaultom: Scénic RX4 1,9dCi 2001. Dobré ako nové. presne do 80.000km. Potom: odfajčené čapy, tyčky stabilizátorov a tyče riadenia menené ako na bežiacom páse, 2 vodné čerpadlá (to druhé zničilo aj klinový remeň = nové kladky), odišlo turbo a zobralo zo sebou všetok olej do nasávania a motora (80.000 Sk), kardan menený, druhý bol pred výmenou (súčiastka za 50.000 Sk), EGR, žhaviče, iné čidlo (už neviem aké), trubky sania rozpadnuté, do 6 rokov komplet zhnitý výfuk, začínajúca hrdza na zadných dverách, nefunčný zadný stierač, večne odpálené žiarovky svetlometov... na aute som najazdil 216.000km a malo 7 rokov. V servise bolo po tých prvých 80.000km v priemere každých 5.000km s opravou za priemerných 8000Sk. A to som nespomenul ešte, že rozmer pneu 215/65 R16 nebol vtedy taký rozšírený a tieto gumy boli v cenovej úrovni dnešných 225/55 R16 a vďaka večne zničeným podvozkovým komponentom bola ich živnotnosť značne znížená, lebo vyzerali ako ozubené kolesá. Za autom sa každý otočil, bolo krásne. Interiér bol celých 7 rokov v dobrom stave. Ale to je trochu málo na to, aby som si o renaultoch nemyslel, že sú to totálne krámy.
Nepoučený sme zaobstarali priateľke Mégan hatchback 1,4e 51,5kW z roku 1997. Výbava len hmlovky, žiadna elektrika (okná na švihadlo, rádio základné, bez posilovača riadenia, iba teplý vítr z výdechú). Že reku v tak jednoduchom aute sa nemá čo pokaziť. A predsa. Zase ten nešťastný výfuk (až si moja myslela, že má turbo). nefunkčná ručná brzda. Snáď u všetkých renaultov známe "preblikavanie" zadných svetiel pri spustenom blinkri, zapečené ložiská, prehrdzavené trubky chladenia v motore, tiež problémy s prednou nápravou napriek ľahkému motoru, o hrdzi celkovo radšej pomlčím, napriek tomu, že bolo vyše 10 rokov garážované.
Keď definitívne skončil, mal najazdených len 120.000 km. Napriek tomu, že starostlivosť sa nezanedbávala, trošku málo, nie? Plus? iba ten komfort a to, že v takom aute ti mohlo byť jedno, či ti ho niekto doškriabe alebo otlčie.
Asi pre toto si myslím, že frantíci to vedia s jedlom, ale s autami už nie. Oni radšej štrajkujú. _________________ Omega MV6 ´97 AT4
Vectra B 2,5 V6 '97 AT4
dream: VXR8
crazy dream: Bathurst S |
|
Návrat hore |
|
|
marek1512 Strieborný užívateľ....
Založený: 11.04.2008 Príspevky: 1654 Bydlisko: UK
|
Zaslal: Pi Nov 09, 2012 12:01 am Predmet: |
|
|
Plný súhlas. Vieš o čom píšeš. Presne rovnaké, ak nie horšie príznaky u Laguna II. _________________ Porsche 944 2.5 1988
VAUXHALL VECTRA B 1.8 16v 1999
Ford Focus 2.0 16v ZETEC 1998
ex - OPEL VECTRA B 1.6 16v 1998
ex - Škoda Favorit 1.3 1992 |
|
Návrat hore |
|
|
peteri.numelin Opelclub Member - Zlatý užívateľ...
Založený: 24.09.2012 Príspevky: 478 Bydlisko: Bratislavská Petržlenka
|
Zaslal: Pi Nov 09, 2012 12:28 am Predmet: |
|
|
OT _________________ Omega MV6 ´97 AT4
Vectra B 2,5 V6 '97 AT4
dream: VXR8
crazy dream: Bathurst S
Naposledy upravil peteri.numelin dňa Pi Nov 09, 2012 1:00 am, celkom upravené 1 krát |
|
Návrat hore |
|
|
macil Forum Admin, Opelclub Member
Založený: 25.02.2006 Príspevky: 29027 Bydlisko: Košice
|
Zaslal: Pi Nov 09, 2012 12:38 am Predmet: |
|
|
Neviem, kde skutočne žiješ, ale často ani tú nie.
Toto vlákno je predovšetkým o autách a nie o tých, čo sa v nich vozia a ak sa tu znovu objavia akékoľvek narážky tohto druhu. Budem to tvrdo postihovať a téma okamžite poputuje do koša. _________________ Opel Astra F-CC, X18XE
Xing Tao Fu Shi 兴涛服饰 a diagnostika - 診斷
|
|
Návrat hore |
|
|
peteri.numelin Opelclub Member - Zlatý užívateľ...
Založený: 24.09.2012 Príspevky: 478 Bydlisko: Bratislavská Petržlenka
|
Zaslal: Pi Nov 09, 2012 12:40 am Predmet: |
|
|
marek1512 Napísal: |
Plný súhlas. Vieš o čom píšeš. Presne rovnaké, ak nie horšie príznaky u Laguna II. |
kedze som po servisoch renaultu po celom SVK stravil nejaky ten cas, sami servisaci povazovali Lagunu II za velky omyl. Nielen u Laguny sa chvalili vysokou mierou pasivnej bezpecnosti. Ta aktivna bola viac ako zufala. _________________ Omega MV6 ´97 AT4
Vectra B 2,5 V6 '97 AT4
dream: VXR8
crazy dream: Bathurst S |
|
Návrat hore |
|
|
Respo Strieborný užívateľ....
Založený: 22.08.2009 Príspevky: 1073 Bydlisko: Pressburg
|
Zaslal: Pi Nov 09, 2012 12:50 am Predmet: |
|
|
ja na takéto autá nemám pekného slova :/ ...
( NEREAGOVAŤ ) OT:
priniesli éru "lacných" automobilov . Vôbec by mi to nevadilo keby pežotíki a podobná háveď bola taká nanič ale bohužial museli začať konkurovať aj ostatné automobilky a dotoho ešte euro norma takže inak povedané dnešné autá stoja za prd .
teraz mám nerv na to že mi odišiel 3 ročný monitor za 500€
neviem si predstaviť čo by som robil keby som mal 5 ročné auto a ono to už je len pojazdný šrot.
Já len tvrdím jedno všeci sa mi smejú že preferujem staré autá a blá ale príde čas zúčtovania a včeci tý lobotomici v thaliječkách a pežotíkoch budú plakať že nemajú radšej "starý vergel omegu"
prosím nekomentovať ! zbytočne to rozpúta hádku
PS: napokon aby mi o živote rozhodovala elektronika auta nie dakujem ... buď to viem jazdiť alebo nie ... a nie že prudšie šlapnem na brzdu a brzdoví asistentko si brzdí kludne aj sám , Alebo (pámboh chráň že Astra g a možno celkovo opel má dobré ABS ) tie ABS ktoré nás vo vačšine dostanú akurát do kolíznych situacií ...
Možno som len tak zaujatý ale osobne sa mi to tak viac páči _________________ mám OPEL |
|
Návrat hore |
|
|
iurai Strieborný užívateľ....
Založený: 14.06.2007 Príspevky: 17354 Bydlisko: Brati ZLA va
|
Zaslal: Pi Nov 09, 2012 1:49 am Predmet: |
|
|
je to zaujimava teoria, ako francuzi robia vytrvalo zle auta.
a potom este ti ludia, co im to vytrvalo kupuju _________________ UPOZORNENIE: sukromne spravy mi nepiste. kontakt cez E-mail: jurajlanyi(zavinac)gmail.com
cas sa minul ... |
|
Návrat hore |
|
|
peteri.numelin Opelclub Member - Zlatý užívateľ...
Založený: 24.09.2012 Príspevky: 478 Bydlisko: Bratislavská Petržlenka
|
Zaslal: Pi Nov 09, 2012 6:05 am Predmet: |
|
|
Kupuju, lebo:
1. Lubivy dizajn
2. Cenova politika
3. Auta v zaruke netreba riesit
4. Je x% ludi, co si povedia, ze len mali smolu na zly kus a kvoli bodu 1 a 2 kupia znova. Ale u niektorych znaciek je sanca, ze dostanu zly kus, vyssia ako u inych. _________________ Omega MV6 ´97 AT4
Vectra B 2,5 V6 '97 AT4
dream: VXR8
crazy dream: Bathurst S |
|
Návrat hore |
|
|
zippi Strieborný užívateľ....
Založený: 05.04.2011 Príspevky: 163 Bydlisko: NR
|
Zaslal: Pi Nov 09, 2012 7:36 am Predmet: |
|
|
iurai Napísal: |
je to zaujimava teoria, ako francuzi robia vytrvalo zle auta.
a potom este ti ludia, co im to vytrvalo kupuju |
ani ja im nerozumiem, ale robia to....
kajo: s pezotom ani citronom osobnu skusenost nemam, ale ma ich vela ludi okolo mna... treba uznat ze PSA slo za posledne roky spolahlivostou hore a VW dole takze za poslednych 5-7 rokov je kvalita celkom vyrovnana
comu nechapem je to preco automobilky nevyrobia tak spolahlive auto ako napr nissan primera P11, almera, honda civic 6g, mazda 323 atd.
osobna skusenost: v rodine sme mali/mame embecku (otras), Forman (jeden s poslednych vyrob. kusov) - na prekvapenie spolahlive auto, primera P11, fiat bravo, mazda 6 vsetko nove auta
ako jazdene nissan almera, VeCe 1.9 110kw a moja astra
a ktore sa najviac kazili? ..... a preto chodim na toto forum _________________ Astra G Caravan 2.0DI 60kW X20DTL r.v.98 (ABS, man. klima, el. okna, tempomat) |
|
Návrat hore |
|
|
dulo Moderátor - Zlatý užívateľ...
Založený: 20.06.2007 Príspevky: 18298 Bydlisko: Levoča
|
Zaslal: Pi Nov 09, 2012 9:57 am Predmet: |
|
|
Zippi: jednoduché, pretože sa robia na spotrebu, nie na vytrvalosť.
Pre výrobcu je dôležité, aby si ako spotrebiteľ každých 4/5 rokov kupil nové auto, nie aby ti vydržalo 10-15 bez problémov, potom nezarobí.... _________________ Omega B Sport X30XE 155 kW (1998) A/T + Omega B MV6 X30XE 155 kW(1997) LPG RAT STYLE
Omega B Sport X25XE 125 kW (1998) - ex
Omega B Sport Y26SE 132 kW (2001) - ex
Corsa C GSi Z18XE 92 kW (2001) - ex
Der Opel Omega - Technik, die Begeistert |
|
Návrat hore |
|
|
dulo Moderátor - Zlatý užívateľ...
Založený: 20.06.2007 Príspevky: 18298 Bydlisko: Levoča
|
Zaslal: Pi Nov 09, 2012 10:02 am Predmet: |
|
|
Síce OT, ale dám to sem:
Je zaujímavé, že prevažna väčšina ľudí, čo som teda ja postrehol, si motor 2,2 16V vo Vectre B veľmi chváli, ako veľmi spoľahlivý.
Pritom servisáci, napr. Signum, ho neodporúčajú.... _________________ Omega B Sport X30XE 155 kW (1998) A/T + Omega B MV6 X30XE 155 kW(1997) LPG RAT STYLE
Omega B Sport X25XE 125 kW (1998) - ex
Omega B Sport Y26SE 132 kW (2001) - ex
Corsa C GSi Z18XE 92 kW (2001) - ex
Der Opel Omega - Technik, die Begeistert |
|
Návrat hore |
|
|
Kajo Opelclub Member - Zlatý užívateľ...
Založený: 09.05.2008 Príspevky: 9412 Bydlisko: Bratislava
|
Zaslal: Pi Nov 09, 2012 11:00 am Predmet: |
|
|
peteri.numelin Napísal: |
Kajo, Francúzov zúžim na Renault od polovice 90tych rokov dodnes. |
Chyba!
peteri.numelin Napísal: |
Staršie boli ževraj fasa a na R19 mnohí dodnes z láskou spomínajú ako na posledného dobrého renólta |
R19 bolo jedným slovom úžasné auto, bolo chybou predať ho, dnes viem.
peteri.numelin Napísal: |
Pežóty veľké nepoznám, len viem, že malé 206 mali a majú hrozné problémy s elektrikou a 207 je len prerastená 206 (rovnaké motory a k dobru 300 kíl živej váhy), čo nie je dobrý recept. Preto mi tam nesedí tá tvoja 206CC - hlavne ranné modely mali problémy aj so skladacou strechou. |
206CC mal ujo (a on je každý deň u mňa, takže som s tým jazdil aj ja skoro stále) od februára '12 do októbra '12 a jediný problém bola zadná náprava, čo sme ale pri kúpe vedeli a hneď sme ju nechali spraviť. Skladacia strecha fungovala krásne, koža vnútri ako nová, môžem postnúť foto. Aj video strechy. To auto malo 10 rokov (2002) a teraz pozor - komplet s novými gumami a nápravou ho vyšlo 4200 a predal ho za 5000. Nič v zlom, ale porovnaj to s cenou iných jazdeniek, myslím, že si to pekne drží cenu, to asi o niečom svedčí.
peteri.numelin Napísal: |
Scénic RX4 1,9dCi 2001. Presne do 80.000km. Potom: odfajčené čapy, tyčky stabilizátorov a tyče riadenia menené ako na bežiacom páse, 2 vodné čerpadlá (to druhé zničilo aj klinový remeň = nové kladky), odišlo turbo a zobralo zo sebou všetok olej do nasávania a motora (80.000 Sk), kardan menený, druhý bol pred výmenou (súčiastka za 50.000 Sk), EGR, žhaviče, iné čidlo (už neviem aké), trubky sania rozpadnuté, do 6 rokov komplet zhnitý výfuk, začínajúca hrdza na zadných dverách, nefunčný zadný stierač, večne odpálené žiarovky svetlometov... |
Po 80.000km má väčšina áut odfajčené čapy. A čapy predsa nevyrába Renault! Keby si tam dal Moog, tak vydržia ďalších 40.000. Vodné čerpadlo tiež nevyrába Renault, ani turbo, žhaviče sú bežná vec a tiež ich vyrába Beru... Jedine tie trubky sania uznám ako chybu a hrdzu _________________
|
|
Návrat hore |
|
|
Kajo Opelclub Member - Zlatý užívateľ...
Založený: 09.05.2008 Príspevky: 9412 Bydlisko: Bratislava
|
Zaslal: Pi Nov 09, 2012 11:21 am Predmet: |
|
|
Respo Napísal: |
priniesli éru "lacných" automobilov. Vôbec by mi to nevadilo keby pežotíki a podobná háveď bola taká nanič ale bohužial museli začať konkurovať aj ostatné automobilky a dotoho ešte euro norma takže inak povedané dnešné autá stoja za prd. |
Éru lacných áut nepriniesli francúzi.
Prvý bol Ford s modelom T, ďalším mílnikom bol asi VW chrobák, či KDF.
Volks-wagen - ľudové vozidlo.
Potom sa začal presadzovať predný pohon, ktorý zlacnil výrobu a je pravda, že ho vymysleli Renaulťáci.
(Ale ten máš v aute aj Ty Respo a možno vďaka nemu máš auto.)
Potom prišli kórejci a teraz Dacia a nasledovať budú Indovia a Číňania so superlacákmi.
Takže pežotíky a podobná háveď skoro za nič nemôžu.
Neprávom sú francúzi osočovaní.
Ľudia prosto asi potrebujú nájsť vinníka za tú všetku biedu automobilizmu posledných rokov _________________
|
|
Návrat hore |
|
|
dulo Moderátor - Zlatý užívateľ...
Založený: 20.06.2007 Príspevky: 18298 Bydlisko: Levoča
|
Zaslal: Pi Nov 09, 2012 11:24 am Predmet: |
|
|
Kajo: sa smejem, aký ty chceš byť objektívny a pritom ti to vôbec nejde _________________ Omega B Sport X30XE 155 kW (1998) A/T + Omega B MV6 X30XE 155 kW(1997) LPG RAT STYLE
Omega B Sport X25XE 125 kW (1998) - ex
Omega B Sport Y26SE 132 kW (2001) - ex
Corsa C GSi Z18XE 92 kW (2001) - ex
Der Opel Omega - Technik, die Begeistert |
|
Návrat hore |
|
|
Kajo Opelclub Member - Zlatý užívateľ...
Založený: 09.05.2008 Príspevky: 9412 Bydlisko: Bratislava
|
Zaslal: Pi Nov 09, 2012 11:29 am Predmet: |
|
|
Akože nejde?
Však vysvetli dulo jeden podrývačný _________________
|
|
Návrat hore |
|
|
dulo Moderátor - Zlatý užívateľ...
Založený: 20.06.2007 Príspevky: 18298 Bydlisko: Levoča
|
Zaslal: Pi Nov 09, 2012 11:31 am Predmet: |
|
|
Už to tu aj Macil napísal
hodnotíš autá, ktoré nepoznáš, resp. nemáš s nimi skúsenosti, Francúzov chváliš, lebo sa náhodou práve na nich vozíš a sú to pomerne nové autá, ktoré ešte fungujú _________________ Omega B Sport X30XE 155 kW (1998) A/T + Omega B MV6 X30XE 155 kW(1997) LPG RAT STYLE
Omega B Sport X25XE 125 kW (1998) - ex
Omega B Sport Y26SE 132 kW (2001) - ex
Corsa C GSi Z18XE 92 kW (2001) - ex
Der Opel Omega - Technik, die Begeistert |
|
Návrat hore |
|
|
Kajo Opelclub Member - Zlatý užívateľ...
Založený: 09.05.2008 Príspevky: 9412 Bydlisko: Bratislava
|
Zaslal: Pi Nov 09, 2012 11:54 am Predmet: |
|
|
Rukami mi prešlo niekoľko 100 áut.
A je to ináč, to nie je tak, žeby som sa náhodou na Francúzovi vozil, tiež som trpel predsudkami.
Ale potom som tú techniku spoznal a začal som si klásť otázky typu, prečo je ten motor taký tichý, keď sú to také nahovno autá? A pod.
Takže Francúza som si zvolil zámerne.
A vôbec ho nechcem chváliť, má svoje chyby.
Ale na tie sa ma nikto nespýtal!
Každý tu a-priori odsúdi Francúzov.
A pritom sa ide robiť aliancia P-O, k tomu sa tu tiež nikto nevyjadril! _________________
|
|
Návrat hore |
|
|
buci_vectra Moderátor - Zlatý užívateľ...
Založený: 20.04.2009 Príspevky: 7280 Bydlisko: Košice
|
Zaslal: Pi Nov 09, 2012 1:24 pm Predmet: |
|
|
Zas tu niečo tresnem, nech je sranda
Keď peugeota, tak 206. Mne sa to autíčko veľmi páčilo, šikovné, pohodlné, výborne ovladatelné a aj z najslabším motorom dostatočne živé. Kufor dostačujúci, kombík ani nehovorím. Extra to nehrdzavie, jediné ozaj slabé miesto je zadná náprava, keď sa ozve, je už zväčša po nej a na repas je neskoro.
Tá aliancia PSA a Opla ma neteší. Zas ďalšie autá sa začnu viac na seba podobať, resp budú takmer identické...
Ale možno to prinesie lepšie ceny zo všetkými dôsledkami _________________ Vectra B 1.8 16v sedan
Tigra X14XE
Zoznam dielov EPC online
MECHANICAL SYNFONICA BY FORMAT67.NET |
|
Návrat hore |
|
|
lubo098 Strieborný užívateľ....
Založený: 11.09.2008 Príspevky: 1260 Bydlisko: LV
|
Zaslal: Pi Nov 09, 2012 1:51 pm Predmet: |
|
|
kajo tvoja objektivita je asi taka, ako dopravnych policajtov, ked sa stanu ucastnikmi nehody.
ked hovoris o autach ktore su ti nesympaticke, hovors len o znacke a ked o tych co su ti srdcu blizke tak o konkretnych modeloch a aj to tak, ze nehovoris o ich chybach lebo sa nikto nepytal.zato inym automobilkam vycitas, ze ty niesi schopny objednat rozvodovu sadu.
mam pocit ze toto len dalsia komplextema, ktora ma vypovednu hodnotu ako informacia o spotrebe Tigry 1,6 kde netreba do stovky radit ani trojku a jazdi za 7l.keby si zaradil 5ku tak benzin asi zacne vyrabat. _________________ vectra uz je prec, ostala zena, dva psy a dcera... |
|
Návrat hore |
|
|
|
|
Nemôžete odosielať nové témy do tohto fóra Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete hlasovať v tomto fóre
|
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
|