|
|
Zobraziť predchádzajúcu tému :: Zobraziť nasledujúcu tému |
Autor |
Správa |
Vesly Nový užívateľ...
Založený: 11.03.2008 Príspevky: 8
|
Zaslal: Ut Mar 11, 2008 9:41 am Predmet: Kolísání otáček volnoběhu 900 -50rpm pravidelně, Z20LET |
|
|
Ahoj, koupil jsem si Astra 2.0T coupe 190PS.
Nechal jsem udělat garančku a rozvody, takže fajn, ale mám nepříjemný problém a to s otáčkami na volnoběh. Jakmile nastartuju a je jedno jestli je studený, nebo teplý motor, tak auto drží 900 otáček.
Každých cca 5 vteřin motor jakoby cukne a otáčky spadnou na 850 a ihned s vrátí na 900 rpm.
S bráchou jsme to zkoušeli hledat a když dám klíček na polohu 1, tak cca 10s bzučí škrtící klapka a je zavřená. Po 10s se mírně otevře. Bzučí to po každém otevření klíčku na polohu č.1.
Jen ještě dodám, že mi trochu vrže alternátor a vše výše uvedené bylo prováděno při vypnutých všech spotřebičích.
Četl jsem to tu i hledal, ale odpověď nenašel. Může mi někdo poradit..?
Díky |
|
Návrat hore |
|
|
Majkl Strieborný užívateľ....
Založený: 18.11.2007 Príspevky: 141 Bydlisko: BA - Petržalka
|
Zaslal: Ut Mar 11, 2008 11:13 am Predmet: |
|
|
Zdravim ta bohuzial ti neviem poradit ale mam rovnaky problem s otackami. Zhodou okolnosti tiez po vymene rozvodov. Ked na nieco pridem dam ti vediet _________________ Astra Coupe Turbo |
|
Návrat hore |
|
|
Vesly Nový užívateľ...
Založený: 11.03.2008 Príspevky: 8
|
Zaslal: Ut Mar 11, 2008 11:43 am Predmet: re |
|
|
OK díky, doufám, že nato přijdeš dív než já |
|
Návrat hore |
|
|
B@rt0 Bronzový užívateľ...
Založený: 09.12.2006 Príspevky: 104 Bydlisko: Poprad
|
Zaslal: Ut Mar 11, 2008 2:25 pm Predmet: |
|
|
nazdar... takze pripajam sa k vasmu problemu...tiez mam po vymene rozvodov, ale robilo mi to aj pred vymenou..presne ako to popisal Vesly...myslel som ze vzduchovy filter, ale ten som menil za otvoreny kit a ziadna zmena.. _________________ Astra G-CC OPC II, 2,0Turbo, 147KW/200, Z20LET, r.v. 2003 |
|
Návrat hore |
|
|
joky Strieborný užívateľ....
Založený: 03.03.2007 Príspevky: 149 Bydlisko: Víťaz
|
Zaslal: Ut Mar 11, 2008 6:01 pm Predmet: |
|
|
no chlapci a mate pravdu mne to zacalo robit cca po mesiaci ked som vymenil rozvody sice, ale uz som si zvykol vsetko som skusal cital a nepomohlo este vymenim sviecky a uvidim ale mne to robi len pri vyhodeni rychlosti ze otacky neklesnu na 900 ako ma byt ale ostanu 1200-1500 a ked zastanem hned su spet ako maju byt pomaly je to normalne pre mna a nerobi to vzdy a tiez som si myslel ze je to filtrom tak som tam dal tiez sportovy otvoreny kit a nic po vymene sviecok napisem co a ako ale zazraky necakam lebo auto ide ako ma. _________________ ASTRA F CC 1,4i 44KW , červený šíp X14NZ |
|
Návrat hore |
|
|
Vesly Nový užívateľ...
Založený: 11.03.2008 Príspevky: 8
|
Zaslal: Ut Mar 11, 2008 6:55 pm Predmet: |
|
|
joky Napísal: |
no chlapci a mate pravdu mne to zacalo robit cca po mesiaci ked som vymenil rozvody sice, ale uz som si zvykol vsetko som skusal cital a nepomohlo este vymenim sviecky a uvidim ale mne to robi len pri vyhodeni rychlosti ze otacky neklesnu na 900 ako ma byt ale ostanu 1200-1500 a ked zastanem hned su spet ako maju byt pomaly je to normalne pre mna a nerobi to vzdy a tiez som si myslel ze je to filtrom tak som tam dal tiez sportovy otvoreny kit a nic po vymene sviecok napisem co a ako ale zazraky necakam lebo auto ide ako ma. |
Možná ti poradím. Stoupni si před auto u motoru a nakloň se dopředu. Vpravo dole je do škrtící klapky připojena gumová hadice, která ihned zatáčí doleva, pak následuje nějaký černý ventil o průměru cca 3cm a dále rovná želená trubka, která končí pod vzduchovým boxem v nějakém ventilu s el.konektorem. Celá tahle cesta je podtlaková a při vypovytažení kdekoli na cestě to mírně syčí a otáčky se i při vyřazení drží kolem 1200-1500. Srovnají se jakmile zastavíš.
Takže to tu hadici pořádně zkontroluj, případně vyměň, nebo utěsni netěsnosti. Mělo by to být pak OK. |
|
Návrat hore |
|
|
B@rt0 Bronzový užívateľ...
Založený: 09.12.2006 Príspevky: 104 Bydlisko: Poprad
|
Zaslal: St Mar 12, 2008 9:02 am Predmet: |
|
|
Vesly Napísal: |
joky Napísal: |
no chlapci a mate pravdu mne to zacalo robit cca po mesiaci ked som vymenil rozvody sice, ale uz som si zvykol vsetko som skusal cital a nepomohlo este vymenim sviecky a uvidim ale mne to robi len pri vyhodeni rychlosti ze otacky neklesnu na 900 ako ma byt ale ostanu 1200-1500 a ked zastanem hned su spet ako maju byt pomaly je to normalne pre mna a nerobi to vzdy a tiez som si myslel ze je to filtrom tak som tam dal tiez sportovy otvoreny kit a nic po vymene sviecok napisem co a ako ale zazraky necakam lebo auto ide ako ma. |
Možná ti poradím. Stoupni si před auto u motoru a nakloň se dopředu. Vpravo dole je do škrtící klapky připojena gumová hadice, která ihned zatáčí doleva, pak následuje nějaký černý ventil o průměru cca 3cm a dále rovná želená trubka, která končí pod vzduchovým boxem v nějakém ventilu s el.konektorem. Celá tahle cesta je podtlaková a při vypovytažení kdekoli na cestě to mírně syčí a otáčky se i při vyřazení drží kolem 1200-1500. Srovnají se jakmile zastavíš.
Takže to tu hadici pořádně zkontroluj, případně vyměň, nebo utěsni netěsnosti. Mělo by to být pak OK. |
Na tu podtlakovu hadicu ktoru spominas som napojil BLOW-OFF...zo zaciatku som nevidel ziadnu zmenu v chovani auta ...potom som zistil ze auto bolo na volnobehu kludnejsie....myslim ze otacky az tak nekolisali.....ked som ho skusal za jazdy tak pri prudkom zoslapnuti plynu sa mi rozsvietila kontrolka ESP...pri cuvani mi napriklad zdochol motor..co sa mi este nikdy nestalo ....
joky ja som menil aj sviecky a ziadna zmena..takze naozaj, necakaj od toho vela .. _________________ Astra G-CC OPC II, 2,0Turbo, 147KW/200, Z20LET, r.v. 2003 |
|
Návrat hore |
|
|
dulo Moderátor - Zlatý užívateľ...
Založený: 20.06.2007 Príspevky: 18298 Bydlisko: Levoča
|
Zaslal: St Mar 12, 2008 10:22 am Predmet: |
|
|
Ja mám síce Z18XE, ale mal som podobný problém, kúpil som spray na čistenie karburátorov a škrtiacich klapiek, poriadne som to prečistil a je to ok.... Možno, že to spolu súvisí... _________________ Omega B Sport X30XE 155 kW (1998) A/T + Omega B MV6 X30XE 155 kW(1997) LPG RAT STYLE
Omega B Sport X25XE 125 kW (1998) - ex
Omega B Sport Y26SE 132 kW (2001) - ex
Corsa C GSi Z18XE 92 kW (2001) - ex
Der Opel Omega - Technik, die Begeistert |
|
Návrat hore |
|
|
B@rt0 Bronzový užívateľ...
Založený: 09.12.2006 Príspevky: 104 Bydlisko: Poprad
|
Zaslal: St Mar 12, 2008 10:29 am Predmet: |
|
|
aj ja sa chystam vycistit skrtiacu klapku a skontrolovat motorcek _________________ Astra G-CC OPC II, 2,0Turbo, 147KW/200, Z20LET, r.v. 2003 |
|
Návrat hore |
|
|
dulo Moderátor - Zlatý užívateľ...
Založený: 20.06.2007 Príspevky: 18298 Bydlisko: Levoča
|
Zaslal: St Mar 12, 2008 10:35 am Predmet: |
|
|
treba vyskúšať, určite sa tým nič nepokazí, mne to od vtedy vôbec nerobí, auto šľape, ako má _________________ Omega B Sport X30XE 155 kW (1998) A/T + Omega B MV6 X30XE 155 kW(1997) LPG RAT STYLE
Omega B Sport X25XE 125 kW (1998) - ex
Omega B Sport Y26SE 132 kW (2001) - ex
Corsa C GSi Z18XE 92 kW (2001) - ex
Der Opel Omega - Technik, die Begeistert |
|
Návrat hore |
|
|
Majkl Strieborný užívateľ....
Založený: 18.11.2007 Príspevky: 141 Bydlisko: BA - Petržalka
|
Zaslal: St Mar 12, 2008 2:06 pm Predmet: |
|
|
Skusali sme aj klapku vycistit ale u mna nepomohlo _________________ Astra Coupe Turbo |
|
Návrat hore |
|
|
dulo Moderátor - Zlatý užívateľ...
Založený: 20.06.2007 Príspevky: 18298 Bydlisko: Levoča
|
Zaslal: St Mar 12, 2008 3:10 pm Predmet: |
|
|
Skúšal si prípadne prietokomer vzduchu, či nie je vadný??? _________________ Omega B Sport X30XE 155 kW (1998) A/T + Omega B MV6 X30XE 155 kW(1997) LPG RAT STYLE
Omega B Sport X25XE 125 kW (1998) - ex
Omega B Sport Y26SE 132 kW (2001) - ex
Corsa C GSi Z18XE 92 kW (2001) - ex
Der Opel Omega - Technik, die Begeistert |
|
Návrat hore |
|
|
Majkl Strieborný užívateľ....
Založený: 18.11.2007 Príspevky: 141 Bydlisko: BA - Petržalka
|
Zaslal: St Mar 12, 2008 3:16 pm Predmet: |
|
|
jo Signum vyskusal jednu fintu ale nic. Ale zevraj mozu byt aj posunute rozvody. Boli pripady ked to blblo iba na volnobehu a v otackach to nic nerobilo. Takze cez vikend sa na to ideme mrknut s kolegom takze potom vam dam vediet _________________ Astra Coupe Turbo |
|
Návrat hore |
|
|
joky Strieborný užívateľ....
Založený: 03.03.2007 Príspevky: 149 Bydlisko: Víťaz
|
Zaslal: St Mar 12, 2008 9:23 pm Predmet: |
|
|
dulo Napísal: |
treba vyskúšať, určite sa tým nič nepokazí, mne to od vtedy vôbec nerobí, auto šľape, ako má |
no tak skrtiacu klapku mam cistu ako slza to bola prva vec ktoru som spravil _________________ ASTRA F CC 1,4i 44KW , červený šíp X14NZ |
|
Návrat hore |
|
|
joky Strieborný užívateľ....
Založený: 03.03.2007 Príspevky: 149 Bydlisko: Víťaz
|
Zaslal: St Mar 12, 2008 9:30 pm Predmet: |
|
|
Vesly Napísal: |
joky Napísal: |
no chlapci a mate pravdu mne to zacalo robit cca po mesiaci ked som vymenil rozvody sice, ale uz som si zvykol vsetko som skusal cital a nepomohlo este vymenim sviecky a uvidim ale mne to robi len pri vyhodeni rychlosti ze otacky neklesnu na 900 ako ma byt ale ostanu 1200-1500 a ked zastanem hned su spet ako maju byt pomaly je to normalne pre mna a nerobi to vzdy a tiez som si myslel ze je to filtrom tak som tam dal tiez sportovy otvoreny kit a nic po vymene sviecok napisem co a ako ale zazraky necakam lebo auto ide ako ma. |
Možná ti poradím. Stoupni si před auto u motoru a nakloň se dopředu. Vpravo dole je do škrtící klapky připojena gumová hadice, která ihned zatáčí doleva, pak následuje nějaký černý ventil o průměru cca 3cm a dále rovná želená trubka, která končí pod vzduchovým boxem v nějakém ventilu s el.konektorem. Celá tahle cesta je podtlaková a při vypovytažení kdekoli na cestě to mírně syčí a otáčky se i při vyřazení drží kolem 1200-1500. Srovnají se jakmile zastavíš.
Takže to tu hadici pořádně zkontroluj, případně vyměň, nebo utěsni netěsnosti. Mělo by to být pak OK. |
no tak ja sa na to pozriem ale ja tam mam tych hadic viacej asi 4 su tam a pod vzduchovy box neide ziadna lebo ten uz som vyhodil a ta bola len ako podtlakova na otvaranie tepleho vzduch cize klapky ktora brani studenemu vzduchu ist do motora a berie si teply od vyfukoveho potrubia _________________ ASTRA F CC 1,4i 44KW , červený šíp X14NZ |
|
Návrat hore |
|
|
Majkl Strieborný užívateľ....
Založený: 18.11.2007 Príspevky: 141 Bydlisko: BA - Petržalka
|
Zaslal: Po Mar 17, 2008 5:49 pm Predmet: |
|
|
Hoši ja mam problem vyrieseny!!!!! Rozvody boli posunute o jeden zub. A pritom to blblo iba na volnobehu v otackach motor isiel pekne. Teraz je to uplne v poriadku takze odporucam skontrolovat _________________ Astra Coupe Turbo |
|
Návrat hore |
|
|
B@rt0 Bronzový užívateľ...
Založený: 09.12.2006 Príspevky: 104 Bydlisko: Poprad
|
Zaslal: Ut Apr 01, 2008 8:12 pm Predmet: |
|
|
Majkl Napísal: |
Hoši ja mam problem vyrieseny!!!!! Rozvody boli posunute o jeden zub. A pritom to blblo iba na volnobehu v otackach motor isiel pekne. Teraz je to uplne v poriadku takze odporucam skontrolovat |
ako si skontroloval ci mas rozvody nastavene spravne ?....su tam znacky poloh? _________________ Astra G-CC OPC II, 2,0Turbo, 147KW/200, Z20LET, r.v. 2003 |
|
Návrat hore |
|
|
Majkl Strieborný užívateľ....
Založený: 18.11.2007 Príspevky: 141 Bydlisko: BA - Petržalka
|
Zaslal: Ut Apr 01, 2008 9:07 pm Predmet: |
|
|
hej je to oznacene _________________ Astra Coupe Turbo |
|
Návrat hore |
|
|
Signum Opelclub Member - Zlatý užívateľ...
Založený: 02.05.2007 Príspevky: 4787 Bydlisko: Galanta
|
Zaslal: Ut Apr 01, 2008 9:23 pm Predmet: |
|
|
B@rt0 Napísal: |
Majkl Napísal: |
Hoši ja mam problem vyrieseny!!!!! Rozvody boli posunute o jeden zub. A pritom to blblo iba na volnobehu v otackach motor isiel pekne. Teraz je to uplne v poriadku takze odporucam skontrolovat |
ako si skontroloval ci mas rozvody nastavene spravne ?....su tam znacky poloh? |
Veru tak pani jeden zub je poznat iba na volnobehu _________________ mám OPEL
*** Diagnostika vozidiel Opel*** |
|
Návrat hore |
|
|
B@rt0 Bronzový užívateľ...
Založený: 09.12.2006 Príspevky: 104 Bydlisko: Poprad
|
Zaslal: St Apr 02, 2008 7:06 am Predmet: |
|
|
dik chlapi..pojdem si to dat skontrolovat...uz mi to dlhu dobu vadi _________________ Astra G-CC OPC II, 2,0Turbo, 147KW/200, Z20LET, r.v. 2003 |
|
Návrat hore |
|
|
|
|
Nemôžete odosielať nové témy do tohto fóra Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete hlasovať v tomto fóre
|
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
|