Opelclub Fórum
Biely dym poraďte
Choď na stránku 1, 2, 3  Ďalší
 
Odoslať novú tému   Odpovedať na tému    Obsah fóra Opelclub Fórum -> VECTRA - MOTOR/PREVODOVKA
Zobraziť predchádzajúcu tému :: Zobraziť nasledujúcu tému  
Autor Správa
nototo
Pravidelný užívateľ...
Pravidelný užívateľ...


Založený: 20.05.2011
Príspevky: 62
Bydlisko: Košice

PríspevokZaslal: So Júl 07, 2012 3:03 pm    Predmet: Biely dym poraďte Odpovedať s citátom

Mám Vectru B 2,0Dti 16 V 74kw. Jedného dňa asi týždeň po výmene oleja som naštartoval a z výfuku sa vyrútil biely štipľavy dym, auto stratilo výkon a šlo zrejme na tri valce lebo s ním trepalo jak s traktorom. Ďalšia vec olej vo vyrovnávacej nádržke. Bolo mi povedané, že to bude tesnenie pod hlavou alebo hlava. Po rozobratí bolo zistené, že tesnenie je ok a hlava vyzerala tiež ok. šla na pretlakovanie a výbrus a tam mi povedali, že je ako nová, že jej nič nie je.

Tak kde je chyba? Môže byť že mi chalanisko prelial olej pri výmene? A toto zapríčinilo, že vytlačilo olej do nádržky? Alebo to bude niečo iné? Vďaka za radu.
_________________
Opel Vectra B Caravan Sport, 2,0DTI 16V
VW Golf III 1,9 GT Tdi Special
Š-Octavia 1,6i
Mitsubishi Colt 1,4 16V
Š-Fábia 1,2 12V
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu
TUKESKO
Strieborný užívateľ....
Strieborný užívateľ....


Založený: 11.12.2008
Príspevky: 1336
Bydlisko: Hrádok medzi NM a PN pri D1

PríspevokZaslal: So Júl 07, 2012 7:47 pm    Predmet: Odpovedať s citátom

ked by ti dal vela oleja tak ti pretlači gufero ale nie že ti pretlačí do nadržky z vodou! tam sa ti to muselo dastat niekade inakade cez nejake tesnenie!
_________________
0918338400
Opel omega B 3.2 CARAVAN
auto scan opel
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu Zobraziť autorove WWW stránky
nototo
Pravidelný užívateľ...
Pravidelný užívateľ...


Založený: 20.05.2011
Príspevky: 62
Bydlisko: Košice

PríspevokZaslal: Ne Júl 08, 2012 7:15 am    Predmet: Odpovedať s citátom

Ved to, len kade inakade.
_________________
Opel Vectra B Caravan Sport, 2,0DTI 16V
VW Golf III 1,9 GT Tdi Special
Š-Octavia 1,6i
Mitsubishi Colt 1,4 16V
Š-Fábia 1,2 12V
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu
macil
Forum Admin, Opelclub Member
Forum Admin, Opelclub Member


Založený: 25.02.2006
Príspevky: 29027
Bydlisko: Košice

PríspevokZaslal: Ne Júl 08, 2012 8:09 am    Predmet: Odpovedať s citátom

Z medzichladiča oleja. Je v dolnej časti motora. V ňom je olej chladený chl. kvapalinou.
_________________
Opel Astra F-CC, X18XE Spritmonitor.de
Xing Tao Fu Shi 兴涛服饰 a diagnostika - 診斷
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mail Zobraziť autorove WWW stránky
nototo
Pravidelný užívateľ...
Pravidelný užívateľ...


Založený: 20.05.2011
Príspevky: 62
Bydlisko: Košice

PríspevokZaslal: Ne Júl 08, 2012 11:15 pm    Predmet: Odpovedať s citátom

A tam čo treba? Tesnenie nové?
_________________
Opel Vectra B Caravan Sport, 2,0DTI 16V
VW Golf III 1,9 GT Tdi Special
Š-Octavia 1,6i
Mitsubishi Colt 1,4 16V
Š-Fábia 1,2 12V
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu
macil
Forum Admin, Opelclub Member
Forum Admin, Opelclub Member


Založený: 25.02.2006
Príspevky: 29027
Bydlisko: Košice

PríspevokZaslal: Ne Júl 08, 2012 11:18 pm    Predmet: Odpovedať s citátom

Neviem, v dízloch sa nevyznám, ale asi bude treba vymeniť celý medzichladič.
_________________
Opel Astra F-CC, X18XE Spritmonitor.de
Xing Tao Fu Shi 兴涛服饰 a diagnostika - 診斷
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mail Zobraziť autorove WWW stránky
nototo
Pravidelný užívateľ...
Pravidelný užívateľ...


Založený: 20.05.2011
Príspevky: 62
Bydlisko: Košice

PríspevokZaslal: St Aug 01, 2012 9:56 pm    Predmet: Odpovedať s citátom

No takže chalani takto som dopadol, všetko šlo z auta von aj ta najposlednejšia skrutka. Tesnenie bolo ok, hlava po pretlakovaní, výbruse tiež bola ok. Ten vyššie spomenutý medzichladič oleja pretlakovaný a je ok. EGR ok. Váha vzduchu ok. Vymenené všetky hadičky, všetky spojky, objimky a tesnenia a snímače na teplotu vody. Termostat je ok. Rozvody nastavené tak, že ani z výroby to auto nemalo tak nastavené rozvody. Štartuje na prvú šupu, krásne si prdká. Ale stále dymí na bielosivo - je to hnusný štiplavý smrad, akoby nespálená nafta. Čerpadlo je tiež ok. Poi naštartovaní beží motor na volnobehu v poriadku. Kec mu šlapnem na pedál ťahá až do ošalenia ale potom zasvieti kontrolka ENGINE a hodí motor akoby do nudzového režimu a ťahá max po 2000 otačok a vtedy začne dymyť. . Ked ho nechám chvílu volne bežať dym zmizne, dymý už len ako každý diesel . Diagnostika ukázala asi 10 chýb, ktoré k ničomu neviedli. Už neviem čo ďalej. Kukali sa na to 3 mechanici, ktorý už dali ruky prečo od toho. To mi fakt ostáva kúpiť už len 1 l benzinu? Bude to stačiť na combi? Smile Alebo sa najd niekto kto poradí?
_________________
Opel Vectra B Caravan Sport, 2,0DTI 16V
VW Golf III 1,9 GT Tdi Special
Š-Octavia 1,6i
Mitsubishi Colt 1,4 16V
Š-Fábia 1,2 12V
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu
zippi
Strieborný užívateľ....
Strieborný užívateľ....


Založený: 05.04.2011
Príspevky: 163
Bydlisko: NR

PríspevokZaslal: St Aug 01, 2012 10:08 pm    Predmet: Odpovedať s citátom

no skusme tym ze sem napises tych 10 chyb... Smile
_________________
Astra G Caravan 2.0DI 60kW X20DTL r.v.98 (ABS, man. klima, el. okna, tempomat)
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu
nototo
Pravidelný užívateľ...
Pravidelný užívateľ...


Založený: 20.05.2011
Príspevky: 62
Bydlisko: Košice

PríspevokZaslal: St Aug 01, 2012 10:33 pm    Predmet: Odpovedať s citátom

P 1690 - (4) Malfunction indication lamp (MIL) Circuit open - Not present
P 1694 - (4) Glow time Telltale circuit open - Not present
P 1220 - (A) Critical system malfunction 1 (refer to checking procedure : trouble code discription) - Not present
P 0400 - (5) Critical system malfunction 2 (refer to checking procedure : trouble code discription) - Not present

Ostatne prihodim potom toto si pamätám.
_________________
Opel Vectra B Caravan Sport, 2,0DTI 16V
VW Golf III 1,9 GT Tdi Special
Š-Octavia 1,6i
Mitsubishi Colt 1,4 16V
Š-Fábia 1,2 12V
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu
Kajo
Opelclub Member - Zlatý užívateľ...
Opelclub Member - Zlatý užívateľ...


Založený: 09.05.2008
Príspevky: 9412
Bydlisko: Bratislava

PríspevokZaslal: St Aug 01, 2012 11:09 pm    Predmet: Odpovedať s citátom

Možno niečo z toho, čo si spomínal nebude úplne ok.
Napr. EGR.
Podtlak je dostatočný?
_________________
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mail
nototo
Pravidelný užívateľ...
Pravidelný užívateľ...


Založený: 20.05.2011
Príspevky: 62
Bydlisko: Košice

PríspevokZaslal: Št Aug 02, 2012 9:40 pm    Predmet: Odpovedať s citátom

Podtlak na egri ano, vyskúšal som aj solenoidné ventili. Vraj mám skontrolovať ešte kabeláž či niekde nie je prehryzené alebo voľačo také.
_________________
Opel Vectra B Caravan Sport, 2,0DTI 16V
VW Golf III 1,9 GT Tdi Special
Š-Octavia 1,6i
Mitsubishi Colt 1,4 16V
Š-Fábia 1,2 12V
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu
zippi
Strieborný užívateľ....
Strieborný užívateľ....


Založený: 05.04.2011
Príspevky: 163
Bydlisko: NR

PríspevokZaslal: Ne Aug 05, 2012 7:25 pm    Predmet: Odpovedať s citátom

mas dobre zacvaknute konektory? do riadiacky atd.
skontroluj si taktiez kable ako tu bolo pisne
Circuit open - znamena rozpojeny obvod, takze poskonedy kabel, zle zacvaknuty konektor, alebo chybna suciastka

este taka poznamka - ked vymazes chyby, ktore ti po jazde naskocia?
_________________
Astra G Caravan 2.0DI 60kW X20DTL r.v.98 (ABS, man. klima, el. okna, tempomat)
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu
nototo
Pravidelný užívateľ...
Pravidelný užívateľ...


Založený: 20.05.2011
Príspevky: 62
Bydlisko: Košice

PríspevokZaslal: Po Aug 06, 2012 9:27 pm    Predmet: Odpovedať s citátom

ok dik hned to kuknem dam vediet aj dopíšem ostatné chyby čo vyhadzuje diagnostika
_________________
Opel Vectra B Caravan Sport, 2,0DTI 16V
VW Golf III 1,9 GT Tdi Special
Š-Octavia 1,6i
Mitsubishi Colt 1,4 16V
Š-Fábia 1,2 12V
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu
nototo
Pravidelný užívateľ...
Pravidelný užívateľ...


Založený: 20.05.2011
Príspevky: 62
Bydlisko: Košice

PríspevokZaslal: Ut Aug 14, 2012 12:13 pm    Predmet: Odpovedať s citátom

http://www.acamas.salem.sk/fotka.php?sif=HQSTT3TRU3TiQSTT3TR0031RR.ms=iP

[img]http://www.acamas.salem.sk/fotka.php?sif=HQSTT3TRU3TiQSTT3TR0031RR.ms=iP[/img]
_________________
Opel Vectra B Caravan Sport, 2,0DTI 16V
VW Golf III 1,9 GT Tdi Special
Š-Octavia 1,6i
Mitsubishi Colt 1,4 16V
Š-Fábia 1,2 12V
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu
nototo
Pravidelný užívateľ...
Pravidelný užívateľ...


Založený: 20.05.2011
Príspevky: 62
Bydlisko: Košice

PríspevokZaslal: Ut Aug 14, 2012 12:16 pm    Predmet: Odpovedať s citátom

Toť foto chyb z diagnostiky

Niečo som vyčítal niečo nie:

P0400 - Systém lineární recirkulace výfukových plynů (EGR) C-16
0100 Chybný signál od váhy vzduchu
0105 Chybný signál od čidla tlaku MAP
0110 Čidlo teploty vzduchu nasávaného
0115 Čidlo teploty motoru
1345 Porucha čerpadla vstřikovacího
1690 Kontrolka obvodu/systému

Tieto neviem isto:

P1220 Injection Timing Control Excessive/Insufficient Flow Detected
cerpadlo vstrekuje v nespravnom case ?????????????
P1690 znamena porucha kontrolky elektroniky motoru ????????????
P1694 ???
_________________
Opel Vectra B Caravan Sport, 2,0DTI 16V
VW Golf III 1,9 GT Tdi Special
Š-Octavia 1,6i
Mitsubishi Colt 1,4 16V
Š-Fábia 1,2 12V
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu
zippi
Strieborný užívateľ....
Strieborný užívateľ....


Založený: 05.04.2011
Príspevky: 163
Bydlisko: NR

PríspevokZaslal: Ut Aug 14, 2012 3:00 pm    Predmet: Odpovedať s citátom

podla tych chyb vyzera kaput cerpadlo, ale ak by tak bolo, motor by ti nesiel - alebo cochvila skape uplne...
alebo je to v niecom uplne inom, kable a konektry mas OK?
_________________
Astra G Caravan 2.0DI 60kW X20DTL r.v.98 (ABS, man. klima, el. okna, tempomat)
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu
nototo
Pravidelný užívateľ...
Pravidelný užívateľ...


Založený: 20.05.2011
Príspevky: 62
Bydlisko: Košice

PríspevokZaslal: Ut Aug 14, 2012 8:31 pm    Predmet: Odpovedať s citátom

zippi Napísal:
podla tych chyb vyzera kaput cerpadlo, ale ak by tak bolo, motor by ti nesiel - alebo cochvila skape uplne...
alebo je to v niecom uplne inom, kable a konektry mas OK?


Ved to, že na tomto type ti kľakne čerpadlo tak, že už nenaštartuješ a ani ti nedá vopred vedieť nijako, že by malo kľaknúť, keby bolo zlé už motor nenatočím, káble a konektory 2x prekontrolované, konektory prečistené aj s kontoxom, nezaoxidované ani nič také podobné. Tak neviem fakt už. EGR je nový, solenoiidy su ok, hadičky nové, podtlak tam je.
_________________
Opel Vectra B Caravan Sport, 2,0DTI 16V
VW Golf III 1,9 GT Tdi Special
Š-Octavia 1,6i
Mitsubishi Colt 1,4 16V
Š-Fábia 1,2 12V
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu
zippi
Strieborný užívateľ....
Strieborný užívateľ....


Založený: 05.04.2011
Príspevky: 163
Bydlisko: NR

PríspevokZaslal: St Aug 15, 2012 1:11 pm    Predmet: Odpovedať s citátom

stretni sa s niekym kto ti nahra live data z auta, ine rozumne riesenie neviem - idealne to porovnat s druhym autom ze kde nastava rozdiel
ak je elektronika ok (cerpadlo a riadiacka) tak potom moze blbnut vaha vzduchu, MAP senzor, ovladanie turba, ovladanie erg a virivych klapiek a s tym spojene selenoidy... nic ine na tom motore nie je
kontolka motora ti nabehne aj pri vonobehu alebo len pri zatazi
ked nastartujes tak motor dymi hned? alebo az pocas jazdy
lebo podtlakovy system so selenoidmi nema vplyv na chod motora na volnobehu (na X20DTL - predpokladam ze na tvojom je to rovnako)
co robi motor ked po nastartovani odpojis vahu vzduchu?
mizne ti olej? mizne ti voda?
myslim si ze ina farba dymu ako cierna sa neda doshianut bez vody alebo oleja
_________________
Astra G Caravan 2.0DI 60kW X20DTL r.v.98 (ABS, man. klima, el. okna, tempomat)
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu
nototo
Pravidelný užívateľ...
Pravidelný užívateľ...


Založený: 20.05.2011
Príspevky: 62
Bydlisko: Košice

PríspevokZaslal: St Aug 15, 2012 4:48 pm    Predmet: Odpovedať s citátom

Kontrolka zasvieti len pri záťaži.
Motor zadymí a potom dymí v kuse už pri naštartovaní.
Olej nemizne ani voda.
Po odpojení váhy dymí stále.
_________________
Opel Vectra B Caravan Sport, 2,0DTI 16V
VW Golf III 1,9 GT Tdi Special
Š-Octavia 1,6i
Mitsubishi Colt 1,4 16V
Š-Fábia 1,2 12V
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu
Lubec
Strieborný užívateľ....
Strieborný užívateľ....


Založený: 17.08.2010
Príspevky: 5170
Bydlisko: Bardejov SK

PríspevokZaslal: St Aug 15, 2012 4:54 pm    Predmet: Odpovedať s citátom

Vymen cerpadlo a auto ti pobezi jak nove. Prip mozes skusit opravu RJ cerpadla, no bez zaruky dlhej zivotnosti.

Ale je mi sympaticke, ze si toho tolko pomenil a nestratil si humor. Smile
_________________
VeBe X25XE - Phoenix
VeBe X25XE Sport - rozobrata na organy
VeBe X16XEL Caravan - ex
,,Opel wir leben autos...Aber nur ein bisschen"
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu
Zobraziť príspevky z predchádzajúcich:   
Odoslať novú tému   Odpovedať na tému    Obsah fóra Opelclub Fórum -> VECTRA - MOTOR/PREVODOVKA Časy uvádzané v GMT + 1 hodina
Choď na stránku 1, 2, 3  Ďalší
Strana 1 z 3

 
Prejdi na:  
Nemôžete odosielať nové témy do tohto fóra
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete hlasovať v tomto fóre



Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group