Opelclub Fórum
turbo VECE 92kw diesel

 
Odoslať novú tému   Odpovedať na tému    Obsah fóra Opelclub Fórum -> VECTRA - MOTOR/PREVODOVKA
Zobraziť predchádzajúcu tému :: Zobraziť nasledujúcu tému  
Autor Správa
patopresov
Pravidelný užívateľ...
Pravidelný užívateľ...


Založený: 03.01.2012
Príspevky: 55

PríspevokZaslal: Ne Apr 15, 2012 6:28 pm    Predmet: turbo VECE 92kw diesel Odpovedať s citátom

caves chalani, zacalo mi piskat turbo a to tym sposobom, ze ked rozbehujem auto a preradujem rychlosti, tak pocut ako piska turbo. A STALE PRVY KRAT KED STARTUJEM AUTO, MI CHYTII PO CCA 3-4sek a vyjde mi biely dym z vyfuku, nie nejaka halda ale podla mna asi by to tak nemalo robit.
Dik za radu
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu
buci_vectra
Moderátor - Zlatý užívateľ...
Moderátor - Zlatý užívateľ...


Založený: 20.04.2009
Príspevky: 7280
Bydlisko: Košice

PríspevokZaslal: Ne Apr 15, 2012 7:33 pm    Predmet: Odpovedať s citátom

Turbo je podľa mňa v prdeli, ten biely dym je olej.
Moja mienka...
_________________
Vectra B 1.8 16v sedan
Tigra X14XE
Zoznam dielov EPC online
MECHANICAL SYNFONICA BY FORMAT67.NET
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mail
patopresov
Pravidelný užívateľ...
Pravidelný užívateľ...


Založený: 03.01.2012
Príspevky: 55

PríspevokZaslal: Ne Apr 15, 2012 7:38 pm    Predmet: Odpovedať s citátom

buci_vectra Napísal:
Turbo je podľa mňa v prdeli, ten biely dym je olej.
Moja mienka...

aha, a je to turbom ze ked pridavam plynovym pedalom a auto sa rozbehuje nie umerne stlaceniu pedalu. Robi to vacsinou na trojke, stvorke a patke. Sa mi niekedy vidi ze ide akokeby na silu. Ked obehujem na trojke, tak stane sa ze pedal na podlahe a auto sa akokeby rozbehavalo, ze nejde sumerne so stlacenim plyn pedalu
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu
alzafir
Strieborný užívateľ....
Strieborný užívateľ....


Založený: 15.09.2010
Príspevky: 164
Bydlisko: Ostrava

PríspevokZaslal: Ne Apr 15, 2012 8:02 pm    Predmet: Odpovedať s citátom

Bílý kouř po startu je špatně spálená nafta. Vystrč nos z auta po nastartování, ověříš si to. Jestli točíš pár vteřin, něco nespálené nafty projde válcem.
_________________
Zafira 2,2DTi 2005
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mail
Miro Kohut
Strieborný užívateľ....
Strieborný užívateľ....


Založený: 28.02.2008
Príspevky: 4063
Bydlisko: Trencianske Teplice

PríspevokZaslal: Ne Apr 15, 2012 8:04 pm    Predmet: Odpovedať s citátom

buci_vectra Napísal:
Turbo je podľa mňa v prdeli, ten biely dym je olej.
Moja mienka...

suhlas : osobne som to zazil na ford galaxy
_________________
bratranec ma omegu.....tak pridem na šniclu do Likavky ked bude
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mail
patopresov
Pravidelný užívateľ...
Pravidelný užívateľ...


Založený: 03.01.2012
Príspevky: 55

PríspevokZaslal: Ne Apr 15, 2012 8:23 pm    Predmet: Odpovedať s citátom

alzafir Napísal:
Bílý kouř po startu je špatně spálená nafta. Vystrč nos z auta po nastartování, ověříš si to. Jestli točíš pár vteřin, něco nespálené nafty projde válcem.

a aka moze byt pricina nespalenej nafty? Zavzdusneny system, aleo co najskor to moze byt, co si myslis?
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu
alzafir
Strieborný užívateľ....
Strieborný užívateľ....


Založený: 15.09.2010
Príspevky: 164
Bydlisko: Ostrava

PríspevokZaslal: Po Apr 16, 2012 8:12 am    Predmet: Odpovedať s citátom

V první řadě si ověř, jestli to je nespálená nafta nebo olej. To po čuchu poznáš. Very Happy
A příčiny....jestli mluvíme o naftě...špatné žhavení, ale kontrolku motoru nezmiňuješ, tak asi ne, začíná se zavzdušňovat ( např už nestačí jednou protočit motor, aby se nafta dostala do válce pod tlakem), slabá baterka ( i když se třeba nezdá) , malé točky startéru ( vyměnil jsem uhlíky a málem to urvalo motor, taky to startovalo dobře, ale teď se to nedá srovnat...), nízká komprese, špatná startovací dávka čerpadla, zmatené čidlo teploty motoru.......
Může toho být víc.
Když začneš startovat, vzduch ve válci se stlačuje a ohřívá. Před dosažením horní úvratě se do tohoto prostoru vstříkne nafta. Když je dostatečný tlak, teplota a množství nafty, chytne to a shoří, když něco z toho je mimo , už se nafta jen ohřeje a vyjde z výfuku jako bílý smradlavý kouř .
To se s olejem nedá zaměnit. Takže to nejdřív ověř.
_________________
Zafira 2,2DTi 2005
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mail
miko455
Bronzový užívateľ...
Bronzový užívateľ...


Založený: 20.04.2008
Príspevky: 86
Bydlisko: Vráble

PríspevokZaslal: St Apr 18, 2012 10:33 am    Predmet: Odpovedať s citátom

s tým turbom by som išiel na diagnostiku, nech ti pozrú ako funguje, plniace tlaky, a pod. Potom budeš múdrejší. Ale keďže nepíšeš o žiadnej kontrolke že svieti, možno to bude len subjektívny pocit Smile
_________________
Vectra C 2.2 DTI 16V Y22DTR
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu
patopresov
Pravidelný užívateľ...
Pravidelný užívateľ...


Založený: 03.01.2012
Príspevky: 55

PríspevokZaslal: St Apr 18, 2012 12:10 pm    Predmet: Odpovedať s citátom

alzafir Napísal:
V první řadě si ověř, jestli to je nespálená nafta nebo olej. To po čuchu poznáš. Very Happy
A příčiny....jestli mluvíme o naftě...špatné žhavení, ale kontrolku motoru nezmiňuješ, tak asi ne, začíná se zavzdušňovat ( např už nestačí jednou protočit motor, aby se nafta dostala do válce pod tlakem), slabá baterka ( i když se třeba nezdá) , malé točky startéru ( vyměnil jsem uhlíky a málem to urvalo motor, taky to startovalo dobře, ale teď se to nedá srovnat...), nízká komprese, špatná startovací dávka čerpadla, zmatené čidlo teploty motoru.......
Může toho být víc.
Když začneš startovat, vzduch ve válci se stlačuje a ohřívá. Před dosažením horní úvratě se do tohoto prostoru vstříkne nafta. Když je dostatečný tlak, teplota a množství nafty, chytne to a shoří, když něco z toho je mimo , už se nafta jen ohřeje a vyjde z výfuku jako bílý smradlavý kouř .
To se s olejem nedá zaměnit. Takže to nejdřív ověř.

sami zda a som si asi na 99percent isty ze z vyfuku vyjde nefta, nespalena, tak sa mi to vidi
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu
patopresov
Pravidelný užívateľ...
Pravidelný užívateľ...


Založený: 03.01.2012
Príspevky: 55

PríspevokZaslal: St Apr 18, 2012 12:12 pm    Predmet: Odpovedať s citátom

miko455 Napísal:
s tým turbom by som išiel na diagnostiku, nech ti pozrú ako funguje, plniace tlaky, a pod. Potom budeš múdrejší. Ale keďže nepíšeš o žiadnej kontrolke že svieti, možno to bude len subjektívny pocit Smile

no, kontrolka mi žiadna nesvieti, a nepočul som žeby mala svietit ked je nejaka porucha na turbe, ale to je len moja asi neznalost, a ked otvotim kapotu tak ako je turbo tak na kapote z vnutra mam tam oprskane od oleja aj turbo je trosku oprskane, nie vela ale je... tak neviem asi fakt pojdem na diagnostiku..
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu
langdon2
Opelclub Member - Zlatý užívateľ...
Opelclub Member - Zlatý užívateľ...


Založený: 16.01.2008
Príspevky: 14262
Bydlisko: Nitra

PríspevokZaslal: St Apr 18, 2012 12:32 pm    Predmet: Odpovedať s citátom

Na diagnostike ti mozu skontrolovat plniaci tlak..
Na LIVE Datach
_________________
Opel Astra G 1,4 16V
palubne pc. a tempomaty do Oplov
diagnostika, rychlo servis
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mail
patopresov
Pravidelný užívateľ...
Pravidelný užívateľ...


Založený: 03.01.2012
Príspevky: 55

PríspevokZaslal: St Apr 18, 2012 12:45 pm    Predmet: Odpovedať s citátom

langdon2 Napísal:
Na diagnostike ti mozu skontrolovat plniaci tlak..
Na LIVE Datach

ok dikes za rady chlapi, tak teda pojdem na diagnostiku..... a budeme vediet co sa ozaj robi
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu
Salamander
Strieborný užívateľ....
Strieborný užívateľ....


Založený: 09.12.2008
Príspevky: 160
Bydlisko: Trenčín

PríspevokZaslal: Št Máj 03, 2012 11:03 am    Predmet: Odpovedať s citátom

Niečo nové?
_________________
Vectra C-GTS 2,2DTI - Y22DTR - 2003
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu
stanob
Nový užívateľ...
Nový užívateľ...


Založený: 18.10.2012
Príspevky: 7
Bydlisko: Sever

PríspevokZaslal: Po Okt 22, 2012 7:35 am    Predmet: Odpovedať s citátom

Zdravim páni.
Rychla otazka. je toto normalne? myslim ten biely povlak na turbe. Motor 2.2 dti signum 2004, 155tis Km. Auto je zive akurat od 1500-2000 nejak cudne pisti..ide to z pravej strany tak pocitam ze to moze byt klinovy remen alebo turbo?

diagnostika bez chyb,skusal som dotiahnut sroby vsetky su na doraz




http://www.pixhost.org/show/3810/14570266_dsc_0926.jpg
http://www.pixhost.org/show/3810/14570263_dsc_0927.jpg


Naposledy upravil stanob dňa Po Okt 22, 2012 2:13 pm, celkom upravené 2 krát
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu
iurai
Strieborný užívateľ....
Strieborný užívateľ....


Založený: 14.06.2007
Príspevky: 17354
Bydlisko: Brati ZLA va

PríspevokZaslal: Po Okt 22, 2012 1:14 pm    Predmet: Odpovedať s citátom

funguju niekomu obrazky ?
_________________
UPOZORNENIE: sukromne spravy mi nepiste. kontakt cez E-mail: jurajlanyi(zavinac)gmail.com
cas sa minul ...
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu Zobraziť autorove WWW stránky
Zobraziť príspevky z predchádzajúcich:   
Odoslať novú tému   Odpovedať na tému    Obsah fóra Opelclub Fórum -> VECTRA - MOTOR/PREVODOVKA Časy uvádzané v GMT + 1 hodina
Strana 1 z 1

 
Prejdi na:  
Nemôžete odosielať nové témy do tohto fóra
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete hlasovať v tomto fóre



Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group