Opelclub Fórum
asta 1,2 16v 48kw r.v.99 problemovy start

 
Odoslať novú tému   Odpovedať na tému    Obsah fóra Opelclub Fórum -> ASTRA - MOTOR/PREVODOVKA
Zobraziť predchádzajúcu tému :: Zobraziť nasledujúcu tému  
Autor Správa
TRHAC
Nový užívateľ...
Nový užívateľ...


Založený: 01.02.2008
Príspevky: 3
Bydlisko: SABINOV

PríspevokZaslal: Pi Feb 01, 2008 4:47 pm    Predmet: asta 1,2 16v 48kw r.v.99 problemovy start Odpovedať s citátom

Ahoj,neviete mi niekto poradiť ,mam taký problém motor nechce naštartovať,ale na roztlačenie naskoči volnobech drži len za studena po zahriati už nie.Bol som na diagnostiku a našlo 4-chyby tieto:0120 ,0335 ,1230 ,0130 kupil som nový snimač otáčok kľukového hriadeľa,ale nepomohlo.
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu
macil
Forum Admin, Opelclub Member
Forum Admin, Opelclub Member


Založený: 25.02.2006
Príspevky: 29027
Bydlisko: Košice

PríspevokZaslal: Pi Feb 01, 2008 5:14 pm    Predmet: Odpovedať s citátom

Zoznam kódov chýb: http://forum.opelclub.sk/viewtopic.php?t=2032
_________________
Opel Astra F-CC, X18XE Spritmonitor.de
Xing Tao Fu Shi 兴涛服饰 a diagnostika - 診斷
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mail Zobraziť autorove WWW stránky
TRHAC
Nový užívateľ...
Nový užívateľ...


Založený: 01.02.2008
Príspevky: 3
Bydlisko: SABINOV

PríspevokZaslal: Pi Feb 01, 2008 6:03 pm    Predmet: Odpovedať s citátom

Dakujem ,podľa kódov som to už pozeral no neviem čo s tým.zistil som že po zapnutí zapaľovania mi nezapne palivové čerpadlo,samotné čerpadlo je funkčne aj relé Pč je ok,premeral som aj prívod od RJ k relé -o.k, neviem čo dáva pokyn RJ aby zopla relé čerpadla
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu
alino
Strieborný užívateľ....
Strieborný užívateľ....


Založený: 24.10.2007
Príspevky: 152
Bydlisko: Modrý Kameň

PríspevokZaslal: So Feb 02, 2008 8:17 am    Predmet: Odpovedať s citátom

TRHAC Napísal:
Dakujem ,podľa kódov som to už pozeral no neviem čo s tým.zistil som že po zapnutí zapaľovania mi nezapne palivové čerpadlo,samotné čerpadlo je funkčne aj relé Pč je ok,premeral som aj prívod od RJ k relé -o.k, neviem čo dáva pokyn RJ aby zopla relé čerpadla


Relé čerpadla nepôjde, ak nezopne hlavné relé. Cez kontakt hlavného relé dostáva plus vinutie relé čerpadla a druhý koniec zopne RJ na kostru cez pin B3. Mám to s APM.
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu
Rasto
Opelclub Member - Zlatý užívateľ...
Opelclub Member - Zlatý užívateľ...


Založený: 05.12.2006
Príspevky: 1134
Bydlisko: Prievidza

PríspevokZaslal: So Feb 02, 2008 10:42 am    Predmet: Odpovedať s citátom

Možno Ti to pomôže (Opel AstraG, motor X12XE, Motronic M1.5.5):

P1230 - Primární obvod napájecího relé: Napětí na vstupu řídicí jednotky (svorka 7, 17 (X51)) je nižší než 4,0 V

P0335 - Žádný signál otáček motoru: Chybový kód P0335 se zobrazí vždy tehdy, zapne-li se zapalování. Jakmile snímač impulsů při startu přijme signál počtu otáček motoru, chyba se ihned vymaže, je-li systém v pořádku a zůstává neuložena do paměti.

P0120 - Snímač polohy škrticí klapky (TPS): môže to byť:
a) Napětí potenciometru škrticí klapky je vyšší než 4,9 V (Zkrat proti napětí).
b) Napětí potenciometru škrticí klapky je nižší než 0,08 V (Zkrat na kostru).
Řídicí jednotka počítá s úhlem škrticí klapky 30 °. Jiné funkce identifikují již jen dílčí zatížení a plné zatížení. Identifikace je závislá na zatížení motoru, na počtu otáček motoru a na signálu měřiče hmotnosti vzduchu.

P0130 - Obvod snímače O2, nízké napětí, vysoké napětí, přerušený obvod snímače O2.
Identifikace chyby se uvolní, jsou-li postupně za sebou splněny následující podmínky:
1.) Teplota chladicí kapaliny je vyšší než 70 °C;
2.) Podmínka 1.) je splněna na dobu 3 min;
3.) Signál zatížení motoru je větší než 3,0 ms;
4.) Po splnění podmínek 1.) až 3.) uplynula čekací doba 5 s;
5.) Nebyl identifikován následující chybový kód: P0100;

Typol by som to na problém s napätím, slabá baterka, veľký prechodový odpor na nejakom spoji, čistota kostriacich spojov.
Skontroluj ešte čidlo teploty vody, skús ho premerať, prípadne či je dobrý kontakt medzi snímačom a konektorom.
_________________
Programovanie riadiacich jednotiek vozidiel Opel, originálnym diagnostickým testerom GM MDI.
Lustrácia Security a Radio kódov z VIN čísla vozidiel Opel.
Opel Astra J Sport, 1.6, 85 kW, A16XER + LPG, r.v. 2010; Ex Opel Astra G, Z14XE + LPG, Ex Opel Astra G, X16XEL
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mail
TRHAC
Nový užívateľ...
Nový užívateľ...


Založený: 01.02.2008
Príspevky: 3
Bydlisko: SABINOV

PríspevokZaslal: So Feb 02, 2008 12:33 pm    Predmet: Odpovedať s citátom

Rasto dakujem za podrobný rozpis kódov,idem sa pozrieť na tie kontakty,večer dám vedieť čo som zistil
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu
Zobraziť príspevky z predchádzajúcich:   
Odoslať novú tému   Odpovedať na tému    Obsah fóra Opelclub Fórum -> ASTRA - MOTOR/PREVODOVKA Časy uvádzané v GMT + 1 hodina
Strana 1 z 1

 
Prejdi na:  
Nemôžete odosielať nové témy do tohto fóra
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete hlasovať v tomto fóre



Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group