|
|
Zobraziť predchádzajúcu tému :: Zobraziť nasledujúcu tému |
Autor |
Správa |
leader91 Bronzový užívateľ...
Založený: 23.06.2008 Príspevky: 121 Bydlisko: Žilina
|
Zaslal: Pi Feb 10, 2012 7:02 pm Predmet: Omega 2.5 TD únik nafty cez čerpadlo |
|
|
Zdravím páni, prešiel som aj ostatné témy, ale odpoved som nenašiel. Pred pár dňami som sa dostal k omege B rok 98 s motorom X25TD. Môj problém spočíva v týchto veciach. 1:Motor podľa mňa nemá taký ťah aký by mal podľa mňa mať, bez problémov ide do otáčok, ale nesprevádza ho to takzvané opieranie do sedačky(moja laguna 1.9 dti 72kw je na tom oveľa lepšie), všetko ide plynulo č 2: Pri preradovaní rýchlosti ( je jedno či z 1 do 2 alebo 3-4) pri vymačknutí spojky a padaní otáčok sa pri 1500ot/min rozvieti kontrolka motora, hned zhasne a otáčky spadnú dole až s autom na okamih zatrasie, ked preradím akurá pri tých 1500ot tak auto nereaguje na plyn vôbec, musím ho pustiť a opätovne pridať , niekedy vymačknuť aj spojku problém č 3: tečie mi z čerpadla nafta, teda myslím si že je to čerpadlo, nachádza sa to na vodčovej strane kúsok pod sánim,, z jednej strany sú tam tri torxy a jeden podivný šrob( a privedená hadica zo strany), ktoré držia čiernu časť čerpadla a práve cez ten divný šrob mi kvapká nafta čo pociťujem na mojej peňaženke Môžem sa to pokúsiť niečim dotiahnuť alebo by som to mohol nejako rozladiť a ešte tomu viac ublížiť, Myslíte že problémi č 1 a 2 môžu byť spôsobené tým únikom nafty? _________________ Veľa zabúdam |
|
Návrat hore |
|
|
Kajo Opelclub Member - Zlatý užívateľ...
Založený: 09.05.2008 Príspevky: 9412 Bydlisko: Bratislava
|
Zaslal: Pi Feb 10, 2012 7:24 pm Predmet: |
|
|
Sanie zmontuj a odfoť ten únik.
Ovládanie lopatiek turba je pohyblivé? _________________
|
|
Návrat hore |
|
|
leader91 Bronzový užívateľ...
Založený: 23.06.2008 Príspevky: 121 Bydlisko: Žilina
|
Zaslal: Pi Feb 10, 2012 7:39 pm Predmet: |
|
|
To či je ovládanie lopatiek pohyblivé ani netuším. Únik neviem ako odfotiť, jednoducho to kvapká ked je to naštartované. Zhruba každú sekundu jedna kvapka. Nhttp://www.omegaowners.com/forum/YaBB.pl?num=1277930219/0a tomto odkaze je presne to odkiaľ to uniká, tu je ten šrob vľavo hore _________________ Veľa zabúdam |
|
Návrat hore |
|
|
tomukur Pravidelný užívateľ...
Založený: 22.09.2010 Príspevky: 70 Bydlisko: nitra
|
Zaslal: Po Feb 13, 2012 7:05 pm Predmet: |
|
|
mne robilo to isté s tým trhaním diagnostika vypisuje chybu snimača na triske, a s tou naftou by som skusil vymeniť medenne o kružky ale ak to nevieš odvzdušniť tak si daj radsej urobiť a s tým záťahom strašne zaleží od nafty raz som natankoval sr.čku a auto absolutne netahalo a ku koncu nadrže začalo zdochýňať, možne je aj to že som s tým odpalil aj ten snímač (teoreticky) od vtedy som tankoval iba na istej rakuskej sieti pump a auto išlo jak besné _________________ diagnostika a opravy stačí zavolať alebo napísať |
|
Návrat hore |
|
|
leader91 Bronzový užívateľ...
Založený: 23.06.2008 Príspevky: 121 Bydlisko: Žilina
|
Zaslal: Po Feb 13, 2012 10:01 pm Predmet: |
|
|
Tak a tečie to nakoniec spopod vrchnej časti (vrchnáku), zajtra sa vymení tesnenie, dnes nebolo vhodné po ruke aj ked sa skúšalo kadečo ale cez jedno miesto to stále tieklo. Zajtra budem múdrejší, držte palce nech omega poslúcha _________________ Veľa zabúdam |
|
Návrat hore |
|
|
leader91 Bronzový užívateľ...
Založený: 23.06.2008 Príspevky: 121 Bydlisko: Žilina
|
Zaslal: Št Feb 16, 2012 12:43 pm Predmet: |
|
|
Čerpadlo opravené Tieklo to cez viaceré tesnenia a navyše bol prasknutý ten vrchný kryt. Tesnenia aj kryt bol odobratý z iného totožného čerpadla, ktoré bolo z auta značky Renault . Skúsim zistil ešte z akého.. Síce už to netečie, ale problém s výkonom aj s nereagovaním na plyn ostáva Nejaké nápady čím by to mohlo ešte byť? _________________ Veľa zabúdam |
|
Návrat hore |
|
|
dulo Moderátor - Zlatý užívateľ...
Založený: 20.06.2007 Príspevky: 18298 Bydlisko: Levoča
|
Zaslal: Št Feb 16, 2012 3:01 pm Predmet: |
|
|
dáva naftu? Ja mám jednu Omegu na diely, motor 2,5 DTi a tam blbne podávacie čerpadlo _________________ Omega B Sport X30XE 155 kW (1998) A/T + Omega B MV6 X30XE 155 kW(1997) LPG RAT STYLE
Omega B Sport X25XE 125 kW (1998) - ex
Omega B Sport Y26SE 132 kW (2001) - ex
Corsa C GSi Z18XE 92 kW (2001) - ex
Der Opel Omega - Technik, die Begeistert |
|
Návrat hore |
|
|
leader91 Bronzový užívateľ...
Založený: 23.06.2008 Príspevky: 121 Bydlisko: Žilina
|
Zaslal: Št Feb 16, 2012 11:01 pm Predmet: |
|
|
Naftu dáva, aj štartuje bez problémov, len ten výkon je biedny a ten problém s reakciou a plyn. Auto nechcípne ani nič také, len pri tých 1500 otáčkach nereaguje. Poradte ako by som vyskúšal funkčnosť turba bez diagnostiky. Prípadne nie je tu niekto s diagnostikou z okolia ZA? _________________ Veľa zabúdam |
|
Návrat hore |
|
|
Miro Kohut Strieborný užívateľ....
Založený: 28.02.2008 Príspevky: 4063 Bydlisko: Trencianske Teplice
|
Zaslal: Št Feb 16, 2012 11:15 pm Predmet: |
|
|
ma to auto kat? ak ano odpoj vyfuk pred nim a chod sa povozit.
mne upchaty kat zrusil vykon na firemnej audine.
po odpojeni auto islo nomalne _________________ bratranec ma omegu.....tak pridem na šniclu do Likavky ked bude |
|
Návrat hore |
|
|
tuning-hifi Opelclub Member - Zlatý užívateľ...
Založený: 10.12.2009 Príspevky: 2906 Bydlisko: Martin, Pata
|
Zaslal: Pi Feb 17, 2012 12:20 am Predmet: |
|
|
leader, a nahodou ten elektronicky pedal to nieje?? na tychto dizlakoch sa to sem tam menilo.. _________________ Blacky - Opel Omega A Limuzina 2,6i CD manual
Drobcek2 - Opel Omega A Caravan 2,6i CD Automat
Evolution - Opel Omega B limuzina 2,0i 16v manual
Evolution II - Opel Omega B limuzina 2,5 V6 manual
Srsen - Opel Corsa A 1,2
Maco - Mitsubishi Pajero Wagon GLS 3.0 V6 |
|
Návrat hore |
|
|
leader91 Bronzový užívateľ...
Založený: 23.06.2008 Príspevky: 121 Bydlisko: Žilina
|
Zaslal: Pi Feb 17, 2012 9:19 am Predmet: |
|
|
Ked sa trochu ustáli počasie tak zase prekontrolujem hadičky, či nie je nejaká vypadnutá alebo prasknutá. Ten kat neviem či má alebo nie, zistíme vyskúšame. Ako by som zistil či to robí ten pedál okrem výmeny za iný? _________________ Veľa zabúdam |
|
Návrat hore |
|
|
leader91 Bronzový užívateľ...
Založený: 23.06.2008 Príspevky: 121 Bydlisko: Žilina
|
Zaslal: Ut Feb 21, 2012 12:15 pm Predmet: |
|
|
Práve som prišiel z diagnostiky. chyby:
64 - Ovladac množství paliva
- Nesprávný
- Prerušovaný/nesouvislý
92 - Tempomat
- vysoký napätie/ otvorený obvod
- stály/trvalý
Neviem o tom že by som mal tempomat, ale skôr ma znepokojuje chyba 64. Nejaké nápady čo s tým? _________________ Veľa zabúdam |
|
Návrat hore |
|
|
tuning-hifi Opelclub Member - Zlatý užívateľ...
Založený: 10.12.2009 Príspevky: 2906 Bydlisko: Martin, Pata
|
Zaslal: Ut Feb 21, 2012 7:18 pm Predmet: |
|
|
Predpokladam pedal.. potenciometer na pedali bude naprd, alebo bude mat vydrate miesta.. len ti neviem povedat ake ma mat hodnoty.. _________________ Blacky - Opel Omega A Limuzina 2,6i CD manual
Drobcek2 - Opel Omega A Caravan 2,6i CD Automat
Evolution - Opel Omega B limuzina 2,0i 16v manual
Evolution II - Opel Omega B limuzina 2,5 V6 manual
Srsen - Opel Corsa A 1,2
Maco - Mitsubishi Pajero Wagon GLS 3.0 V6 |
|
Návrat hore |
|
|
|
|
Nemôžete odosielať nové témy do tohto fóra Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete hlasovať v tomto fóre
|
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
|