Opelclub Fórum
Regenerace DPF pres OPCOM - zkusenosti

 
Odoslať novú tému   Odpovedať na tému    Obsah fóra Opelclub Fórum -> VECTRA - MOTOR/PREVODOVKA
Zobraziť predchádzajúcu tému :: Zobraziť nasledujúcu tému  
Autor Správa
msliva
Nový užívateľ...
Nový užívateľ...


Založený: 21.10.2011
Príspevky: 16
Bydlisko: Ostrava

PríspevokZaslal: St Feb 01, 2012 8:42 pm    Predmet: Regenerace DPF pres OPCOM - zkusenosti Odpovedať s citátom

Zdravim Vas.
Pred nekolika dny jsem se tady dotazoval na regeneraci DPF pres OPCOM. Zakoupil jsem si onen bazmek na Ebay a tak jsem to vyzkousel. To proto, ze momentalne pouzivam auto jen do prace tam a zpet, ani se mi poradne nezahreje motor a zacinal jsem mit o nej obavy. Po pripojeni mi diagnostika ukázala na Diesel Particulate filter saturation = 80%. Coz jsem pochopil jako 80% zaplneni. Tak jsem po zahrati motoru na provozni teplotu spustil manualne regeneraci. Nejprve otacky motoru vyskocili na skoro 4000 a pri techto otackach se cekalo za se DPF zahreje na 620 stupnu. Po te zacala regenerace, trvala cca 10 min. Z vyfuku se valil dym a smrad, ktery postupne slabl. Po ukonceni cely radosti jsem spustil diagnostiku a zdesene jsem koukal na hodnotu Diesel particulate filter saturation. I kdyz mi vyskocila hlaska ze regenerace je uspesne dokoncena tato hodnota se snizila na 70%. Cili cela regenarece mi odplivla jen 10 % . Tak a ted budto tu hodnotu DPF saturation chapu blbe, nebo OPCOM ukazuje kraviny. V navode nedoporucuji provadet regeneraci nekolikrat za sebou. Radeji jsem toho nechal a ted bych se rad zeptal jestli s tim mate nekdo podobne zkusenosti nebo nemate pro me nejakou radu.

Diky
Marek
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu
buci_vectra
Moderátor - Zlatý užívateľ...
Moderátor - Zlatý užívateľ...


Založený: 20.04.2009
Príspevky: 7280
Bydlisko: Košice

PríspevokZaslal: St Feb 01, 2012 9:52 pm    Predmet: Odpovedať s citátom

Ja by som to vyskúšal po pár dňoch zase...
_________________
Vectra B 1.8 16v sedan
Tigra X14XE
Zoznam dielov EPC online
MECHANICAL SYNFONICA BY FORMAT67.NET
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mail
msliva
Nový užívateľ...
Nový užívateľ...


Založený: 21.10.2011
Príspevky: 16
Bydlisko: Ostrava

PríspevokZaslal: Št Feb 02, 2012 10:41 am    Predmet: Re: Regenerace DPF pres OPCOM - zkusenosti Odpovedať s citátom

Tak jsem to vygooglil. Je to v pořádku, s odkazem na http://www.dpfremoval.co.uk/technical/. Píši tam:

Vauxhall/Saab 1.9 CDTI TID Forced Regeneration

The exhaust gas temperature will increase to over 600 °C, so you must perform this outside on a non-flammable ground.

The regeneration procedure is completely controlled by the engine control unit.

Prerequisites:

•Engine is running at idle.
•Engine is fully warmed up.
•to avoid damage the regeneration may only be carried out once.
[select engine bosch edc16 system] > [programming] > [particulate filter regeneraion] > [start regeneration] > [please wait until the regeneration to be completed]

Note, after “DPF Regeneration” is finished live data “Diesel Particulate Filter Saturation” will show 70%. When engine controller has performed a dynamic regeneration value will be changed.
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu
zelenay
Pravidelný užívateľ...
Pravidelný užívateľ...


Založený: 16.12.2008
Príspevky: 75

PríspevokZaslal: Pi Feb 03, 2012 7:51 pm    Predmet: Odpovedať s citátom

ja to robím každých 1000 km asi 7 mesiacov a zatiaľ OK.
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu
tomas832
Strieborný užívateľ....
Strieborný užívateľ....


Založený: 04.10.2009
Príspevky: 216
Bydlisko: Namestovo

PríspevokZaslal: Ne Feb 26, 2012 1:15 pm    Predmet: Odpovedať s citátom

najlepsi sposob je vykuchat dpf a clovek ma pokoj....moja skusenost je taka ze moja vece 110kw ma vykuchany dpf a chip na 144kw a pri emisnej ukazala este mensie emisne hodnoty ako bolo predpisane.takze z toho som vysudil ze dpf je zbytocny kus zeleza v aute za ktory si automobilky pitaju obrovske peniaze a sposobuju tiez nemale starosti...na aute clovek ma jazdit a nie rozmyslat kolko som kde urobil km a ci mam vyfuk ok.!!
_________________
Vectra 2006 CARAVAN 1.9 CDTi 16V Sport Z19DTH -320Nm Common rail 2,,,predne ložisko,DPF,trisky z alfy romea pridalo to 12HP,sanie,termostat..Sad auto ma 233 000 km..ale mam ju rad je to moja manzelka.posledna oprava pri 156000km.vymena spojky a zotrvacnika 229000 km:) dpf off pri 172400 a chip na 142kwa 410Nm.Smile
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu
macil
Forum Admin, Opelclub Member
Forum Admin, Opelclub Member


Založený: 25.02.2006
Príspevky: 29027
Bydlisko: Košice

PríspevokZaslal: Ne Feb 26, 2012 4:16 pm    Predmet: Odpovedať s citátom

DPF - Diesel particulate filter , alebo tiež Filter pevných častíc, teda v praxi zachtávač sadzí. To nemá s meraním emisií na EK nič spoločné.
_________________
Opel Astra F-CC, X18XE Spritmonitor.de
Xing Tao Fu Shi 兴涛服饰 a diagnostika - 診斷
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mail Zobraziť autorove WWW stránky
3tp2
Nový užívateľ...
Nový užívateľ...


Založený: 04.03.2011
Príspevky: 15

PríspevokZaslal: Ne Feb 26, 2012 6:57 pm    Predmet: Odpovedať s citátom

Ano tak je to správně,při statické regeneraci spuštěné přes Op-Com budeš mít vždy hodnotu 70% je to kvůli tomu že statická není tak účiná jako dynamická (samovolně spuštěná za jízdy) proto se nastaví 70 % aby se v blízké době spustila úplná dynamická regenerace. Moje rada je počkat až budeš mít cca 90 % a pak to projet někde do kopců aby se to zahřálo. Ke spuštění dynamické regenerace z vlastní zkušenosti stačí naplnění okolo 90 % a hlavně teplota motoru víc jak 70 stupnů alespon 2-3 minuty a rychlost alespon 50-60 km/h. Jinak dynamická regenerace se sama spuští až do hodnoty 110% saturace
_________________
Vectra C Caravan 1.9 CDTI 88KW rok 2006
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mail
Zobraziť príspevky z predchádzajúcich:   
Odoslať novú tému   Odpovedať na tému    Obsah fóra Opelclub Fórum -> VECTRA - MOTOR/PREVODOVKA Časy uvádzané v GMT + 1 hodina
Strana 1 z 1

 
Prejdi na:  
Nemôžete odosielať nové témy do tohto fóra
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete hlasovať v tomto fóre



Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group