|
|
Zobraziť predchádzajúcu tému :: Zobraziť nasledujúcu tému |
Autor |
Správa |
Kajo Opelclub Member - Zlatý užívateľ...
Založený: 09.05.2008 Príspevky: 9412 Bydlisko: Bratislava
|
Zaslal: Po Nov 14, 2011 8:56 am Predmet: Kajova Omega MV6 - opravy a upravy |
|
|
Omega B, X30XE, r. 2000, facelift, VIN W0L0VBP69Y1050753
Rád by som s Vami konzultoval, podobne ako Lubec, opravy a úpravy na tejto Omege.
Privítam návrhy a ponuky na diely.
Auto som kúpil výhodne, ale bolo trochu zanedbané.
Cieľ je dať ho do perfektného stavu, 1. A, exkluzívna Omega.
Základ je super. Je to v slušnej výbave, interiér veľmi zachovalý, bledá koža, spolovice bledá prístrojovka, pamäťové sedačky, autotelefón, menič na CD, elektrická roleta atď.
A skoro nové brzdové kotúče Zimmerman + doštičky Ferodo.
Prvé roky auto servisovali v MaH Polianky, malo servsinú knihu, potom takí babroši.
Časom som sa rozhodol pre prestavbu auta na manuál, keďže MV6 s manuálom je rarita a dá to autu dynamiku.
Kúpil som súčiastky a iné veci, chýbajú mi však nejaké maličkosti, nemám ešte spojkový pedál a valec.
DIELY, ktoré ešte potrebujem:
- čelné sklo + lepiacu sadu
- olej do prevodovky (mám dať orig. alebo niečo kvalitnejšie?)
- olej motor
- výfukové zvody Ľ
- tesnenie pod hlavu valcov (ľavá, vodičova strana)
- hlavné hlavové skrutky (8 ks)
- oba simeringy na vačkovkách
- hydrozdvihátko 2x
- sací ventil 2x
- simering ventilu 12ks
- tesnenia viek ventilov
- 16 ks O-krúžkov do viek ventilov
- tesnenie hlava-výfukové zvody (ľavá, vodičova strana)
- kruhové tesnenie zvody-výfuk (ľavá, vodičova strana)
- káble vysokonapäťové
- sviečky zapaľovacie
- závlačku na plynové lanko (drôtik)
- závlačku na tempomatové lanko (zégerka)
- ložisko malé, stabilizačné pre hriadeľ prevodovky v kľukovke
- ložisko spojkové (hlavné, tlačné)
- skrutky, ktoré držia mekáno na zotrváku 6ks
- rúrka, ktorá vedie kvapalinu od spojkového valca do spojkovej komory
- spojkový pedál + valec + spínač tempomatu
- hadica gumová, ktorá vedie chl. kvap. od chladiča k termostatu
- 2 gumové O-krúžky, ktoré sú na rúrke, ktorá vedie k termostatu od tej hadice, čo je vyššie
- plynové vzpery kapota
- plynové vzpery kufor (sedan)
- PU silenty na nápravy
Otázka:
- potrebujem riadiacu jednotku motora pre manuál?
Pozn.: auto dostane to najlepšie, čo jestvuje, čapy MOOG, tesnenia GOETZE, káble s medeným jadrom a pod.
Mnoho vecí by som ani meniť nemusel, napr. káble a sviečky, ale v rámci exkluzivity toho kusu to vymením.
::: iurai : uprava nazvu ::: _________________
Naposledy upravil Kajo dňa Po Nov 14, 2011 4:12 pm, celkom upravené 4 krát |
|
Návrat hore |
|
|
jubo Pravidelný užívateľ...
Založený: 01.07.2011 Príspevky: 74 Bydlisko: kremnica
|
Zaslal: Po Nov 14, 2011 9:02 am Predmet: |
|
|
preco ozivujes auto ktore bude mat aj po oziveni hodnotu 2000euro? _________________ downsizing je cesta...
opel corsa 1.2 16v |
|
Návrat hore |
|
|
langdon2 Opelclub Member - Zlatý užívateľ...
Založený: 16.01.2008 Príspevky: 14262 Bydlisko: Nitra
|
Zaslal: Po Nov 14, 2011 9:05 am Predmet: |
|
|
Kajo, nepreratal si sa trocha pri tomto aute? V takomto stave v akom je, by som viac ako 500€ zan ja osobne nezaplatil... _________________ Opel Astra G 1,4 16V
palubne pc. a tempomaty do Oplov
diagnostika, rychlo servis |
|
Návrat hore |
|
|
bukelo Moderátor - Zlatý užívateľ...
Založený: 24.01.2008 Príspevky: 17800 Bydlisko: Banská Bystrica
|
Zaslal: Po Nov 14, 2011 9:05 am Predmet: Re: Oživenie Omegy MV6 |
|
|
Kajo Napísal: |
Otázka:
- potrebujem riadiacu jednotku motora pre manuál? |
Vcera som sa akurat vrtal s OP-COMom v mojej Corse, a natrafil som tam na jednu moznost, a to nastavit v RJ auta, aka prevodovka je pouzita (manual/automat). Otazne je, ci by to stacilo len takto jednoducho prestavit v RJ (samozrejme po vymene vsetkych komponentov prevodovky) a RJ by sa tvarila, ze je vsetko ako od vyroby, alebo nie. A otazne je, ci sa to da nastavit uz aj na Omege. _________________
::: Čoskoro opäť amatérske diagnostikovanie pomocou OP-COM ::: |
|
Návrat hore |
|
|
Kajo Opelclub Member - Zlatý užívateľ...
Založený: 09.05.2008 Príspevky: 9412 Bydlisko: Bratislava
|
Zaslal: Po Nov 14, 2011 9:13 am Predmet: |
|
|
Omega je najlepší Opel, takže otázka zmyslu stráca zmysel
bukelo, myslel som na to, podľa mňa by to mohlo ísť, ale u týchto starších áut asi cez Tech.
Fotky budem priebežne dopĺňať, ako bude stúpať hodnota auta... _________________
Naposledy upravil Kajo dňa Po Nov 14, 2011 4:20 pm, celkom upravené 2 krát |
|
Návrat hore |
|
|
langdon2 Opelclub Member - Zlatý užívateľ...
Založený: 16.01.2008 Príspevky: 14262 Bydlisko: Nitra
|
Zaslal: Po Nov 14, 2011 9:17 am Predmet: |
|
|
Kajo, tak to uz potom ano...Tam je potom vela priestoru na pripadne opravy....Mas moj obdiv....
Cim si cistil hlavu - ventily a pod.? _________________ Opel Astra G 1,4 16V
palubne pc. a tempomaty do Oplov
diagnostika, rychlo servis |
|
Návrat hore |
|
|
Kajo Opelclub Member - Zlatý užívateľ...
Založený: 09.05.2008 Príspevky: 9412 Bydlisko: Bratislava
|
Zaslal: Po Nov 14, 2011 9:23 am Predmet: |
|
|
Hlava sa čistila malým skrutkovačom, malý drôtený kartáč + acetón.
Toto mi poslal bývalý majiteľ, je to zoznam servisných prác spred pár km:
55 prevodový olej
80 prevodový filter (kód 0747477)
alebo (8960150620)
(16-12-2009) -400 €
prevodový olej, filter
olej (castrol magnatec 5w-40 c3), olejový filter, palivový filter, hadica v chladení, 2 zimné pneu s vyvážením
(3-2010) 1.300 €
rozvody, klapky, vodna pumpa
tesnenie pod hlavou, vybrus hlavy
simeringy ventilov, silentbloky motora
indukcna cievka s rozdelovacom
sviecky NGK s kablami BOSCH
komplet pretesnenie motora (aj pri prevodovke)
olej castrol 5W40
(11-2010) 640 €
zimné pneu Dunlop vinter sport 200 (50)
kotúče predné Zimmermann, obloženie pred., zadné ferodo premier 330
termostat 50
xenonové výbojky 30
stierače silikonové Valeo 30 _________________
Naposledy upravil Kajo dňa Po Nov 14, 2011 4:01 pm, celkom upravené 1 krát |
|
Návrat hore |
|
|
Kajo Opelclub Member - Zlatý užívateľ...
Založený: 09.05.2008 Príspevky: 9412 Bydlisko: Bratislava
|
Zaslal: Po Nov 14, 2011 9:27 am Predmet: |
|
|
Takto auto vyzeralo pred pár mesiacmi, onedlho bude krajšie:
_________________
Naposledy upravil Kajo dňa Št Máj 10, 2012 2:32 pm, celkom upravené 2 krát |
|
Návrat hore |
|
|
Pepsi Opelclub Member - Zlatý užívateľ...
Založený: 26.05.2009 Príspevky: 3417 Bydlisko: Zvolen
|
Zaslal: Po Nov 14, 2011 9:39 am Predmet: |
|
|
To bude parádny kúsok moja vebe sa už teší na tvoj wellnes _________________ Opel Zafira 2.0 Turbo OPC + LPG,r.v.2003
Vectra B caravan 2.0 Dti, r.v. 1998-EX
Kadett Cabrio 2,0GSi by BERTONE, r.v. 1988-EX
Vectra B caravan 2.2 Dti r.v.2002 Sport-EX |
|
Návrat hore |
|
|
Kajo Opelclub Member - Zlatý užívateľ...
Založený: 09.05.2008 Príspevky: 9412 Bydlisko: Bratislava
|
Zaslal: Po Nov 14, 2011 9:46 am Predmet: |
|
|
Diki, tiež sa už na Omegu teším.
Aj keď je to ešte ďaleko, pomaly môžeme riešiť aj vonkajší dizajn.
Fólia?
Čo s diskami?
Od hifka mám už nejaké tipy, však ale, čím viac názorov tým lepšie.
Navyše, auto zrejme po istom čase bude na predaj, takže by bolo rozumné podriadiť sa vkusu väčšiny.
Omega je krásna _________________
Naposledy upravil Kajo dňa Po Nov 14, 2011 4:02 pm, celkom upravené 1 krát |
|
Návrat hore |
|
|
Kajo Opelclub Member - Zlatý užívateľ...
Založený: 09.05.2008 Príspevky: 9412 Bydlisko: Bratislava
|
Zaslal: Po Nov 14, 2011 10:51 am Predmet: |
|
|
Hlava je u najväčšieho machra na hlavy.
Bude to šepot květin, keď ten motor bude bežať. _________________
Naposledy upravil Kajo dňa Po Nov 14, 2011 4:02 pm, celkom upravené 1 krát |
|
Návrat hore |
|
|
dulo Moderátor - Zlatý užívateľ...
Založený: 20.06.2007 Príspevky: 18298 Bydlisko: Levoča
|
Zaslal: Po Nov 14, 2011 12:12 pm Predmet: |
|
|
Ja navrhujem pôvodný stav, originál, ten má vždy najvyššiu hodnotu _________________ Omega B Sport X30XE 155 kW (1998) A/T + Omega B MV6 X30XE 155 kW(1997) LPG RAT STYLE
Omega B Sport X25XE 125 kW (1998) - ex
Omega B Sport Y26SE 132 kW (2001) - ex
Corsa C GSi Z18XE 92 kW (2001) - ex
Der Opel Omega - Technik, die Begeistert |
|
Návrat hore |
|
|
Pepsi Opelclub Member - Zlatý užívateľ...
Založený: 26.05.2009 Príspevky: 3417 Bydlisko: Zvolen
|
Zaslal: Po Nov 14, 2011 12:14 pm Predmet: |
|
|
Fólie a nejaké iné kolesá podla každého gusta nemenia orig.stav asi by som tam hodil farebný display ak zoženieš _________________ Opel Zafira 2.0 Turbo OPC + LPG,r.v.2003
Vectra B caravan 2.0 Dti, r.v. 1998-EX
Kadett Cabrio 2,0GSi by BERTONE, r.v. 1988-EX
Vectra B caravan 2.2 Dti r.v.2002 Sport-EX |
|
Návrat hore |
|
|
bukelo Moderátor - Zlatý užívateľ...
Založený: 24.01.2008 Príspevky: 17800 Bydlisko: Banská Bystrica
|
Zaslal: Po Nov 14, 2011 12:22 pm Predmet: |
|
|
folie na okna budis, ale folia na karoserii u mna vzbudzuje pri ojazdenom aute, nieco, co chcem na rychlo zakamuflovat, ale na farbu uz neostali prachy _________________
::: Čoskoro opäť amatérske diagnostikovanie pomocou OP-COM ::: |
|
Návrat hore |
|
|
dulo Moderátor - Zlatý užívateľ...
Založený: 20.06.2007 Príspevky: 18298 Bydlisko: Levoča
|
Zaslal: Po Nov 14, 2011 12:28 pm Predmet: |
|
|
..alebo ak úpravu, tak používať iba originálne diely, napr. Irmscher alebo Steinmetz _________________ Omega B Sport X30XE 155 kW (1998) A/T + Omega B MV6 X30XE 155 kW(1997) LPG RAT STYLE
Omega B Sport X25XE 125 kW (1998) - ex
Omega B Sport Y26SE 132 kW (2001) - ex
Corsa C GSi Z18XE 92 kW (2001) - ex
Der Opel Omega - Technik, die Begeistert |
|
Návrat hore |
|
|
Kajo Opelclub Member - Zlatý užívateľ...
Založený: 09.05.2008 Príspevky: 9412 Bydlisko: Bratislava
|
Zaslal: Po Nov 14, 2011 1:18 pm Predmet: |
|
|
Áno, aj ja by som chcel, aby bola čo najviac origo a aj hifo vraví, že Omegu B FL netreba veľmi upravovať.
Takže žiaden duplex výfuk, čo? _________________
|
|
Návrat hore |
|
|
macil Forum Admin, Opelclub Member
Založený: 25.02.2006 Príspevky: 29027 Bydlisko: Košice
|
Zaslal: Po Nov 14, 2011 1:21 pm Predmet: |
|
|
A čerpadlo paliva máš dobré?
Kajo, tie zvyšné diely ti pozriem večer. _________________ Opel Astra F-CC, X18XE
Xing Tao Fu Shi 兴涛服饰 a diagnostika - 診斷
|
|
Návrat hore |
|
|
langdon2 Opelclub Member - Zlatý užívateľ...
Založený: 16.01.2008 Príspevky: 14262 Bydlisko: Nitra
|
Zaslal: Po Nov 14, 2011 1:22 pm Predmet: |
|
|
KAJO, nie...nechaj original stav....Nic netuzinguj.....Ani prevodovku nemen...Prosim.......
Len tam mozes dat CID _________________ Opel Astra G 1,4 16V
palubne pc. a tempomaty do Oplov
diagnostika, rychlo servis |
|
Návrat hore |
|
|
Kajo Opelclub Member - Zlatý užívateľ...
Založený: 09.05.2008 Príspevky: 9412 Bydlisko: Bratislava
|
Zaslal: Po Nov 14, 2011 1:25 pm Predmet: |
|
|
Diki macil
Hehe Peťo, Ty si dobrý
Vieš, čo to bude za delo s tým manuálom?
Keď dulo s 2,5kou robí zrýchlenie 0-100 za 7,6?
Manuál bol v 3litri iba za príplatok, takto zvyšujem hodnotu auta. _________________
Naposledy upravil Kajo dňa Po Nov 14, 2011 4:03 pm, celkom upravené 1 krát |
|
Návrat hore |
|
|
langdon2 Opelclub Member - Zlatý užívateľ...
Založený: 16.01.2008 Príspevky: 14262 Bydlisko: Nitra
|
Zaslal: Po Nov 14, 2011 1:28 pm Predmet: |
|
|
Keby chcem auto na zrychlenie, urcite si nekupim Omegu....K tomu len tolko ......To auto je robene na dialnice....ked das kratsie prevody, to bude na 5. stupni vrieskat....
Nevymyslaj kraviny, vymen ten ventil a nechaj tam automat....Ja ked by som to auto mal do buducna kupit, ocenim skorej ten automat.....manual nechcem ani uz v 1.0 motore...dakujem, manualov mi stacilo... _________________ Opel Astra G 1,4 16V
palubne pc. a tempomaty do Oplov
diagnostika, rychlo servis |
|
Návrat hore |
|
|
|
|
Nemôžete odosielať nové témy do tohto fóra Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete hlasovať v tomto fóre
|
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
|