|
|
Zobraziť predchádzajúcu tému :: Zobraziť nasledujúcu tému |
Autor |
Správa |
lukasz9 Pravidelný užívateľ...
Založený: 13.06.2010 Príspevky: 39 Bydlisko: Trenčín
|
Zaslal: Po Okt 10, 2011 7:03 pm Predmet: Problém so zadným kolesom.... |
|
|
Zdravím páni, vopred sa ospravedlňujem adminom za zakladanie podobnej témy čo už tu bola ale neviem či to bude to isté. Na omege b 2.5V6 sedan mi začalo hučať v zadnom pravom kolese. Keď som ho zhodil, našiel som asi 1/4 pružiny odlomenej(iba visela na zvyšku pružiny) a nábojom som ľahko hýbal sem tam. Je na vine ložisko alebo niečo iné? Hľadám riešenie ale aj príčinu, napadá ma či pružina s ložiskom nemôžu mať niečo spoločné....
Koľko asi stojí to ložisko a ako prebieha výmena v domácich podmienkach ? Prosím o radu niekoho kto to už robil.... Teda ak je na vine ložisko.... V zákrute ho počuť viac, ale už aj pri zvýšenej rýchlosti, mám pocit že sa to zhoršuje(ja viem nemal by som na tom asi jazdiť )
Pružiny by som asi vymenil obe, ak niekto nejaké doma máte(aj použité) kúpil by som.
Vopred vrelá vďaka za všetky nápomocné odpovede!!!! _________________ Opel Omega B X25XE
Audi A6 quattro 2.8V6 142kW - crashed
Volkswagen Passat 1.8T 110kW - ex
Audi 80 1.8 S 66kW - ex |
|
Návrat hore |
|
|
Kajo Opelclub Member - Zlatý užívateľ...
Založený: 09.05.2008 Príspevky: 9412 Bydlisko: Bratislava
|
Zaslal: Po Okt 10, 2011 8:21 pm Predmet: |
|
|
Pružiny vymeniť obe.
Ložisko bude asi zlé.
Čo znamená nábojom hýbal?
Do strán? A čo sa hýbe a čo stojí? _________________
|
|
Návrat hore |
|
|
dulo Moderátor - Zlatý užívateľ...
Založený: 20.06.2007 Príspevky: 18298 Bydlisko: Levoča
|
Zaslal: Po Okt 10, 2011 9:23 pm Predmet: |
|
|
Derie to aj pneu?
Mal som podobný problém, tiež Omega 2,5-ka, problém bol v tom, že náboj, v ktorom je ložisko, odhnil od ramena.
Myslím, že náboj sa dá vymeniť, ale rameno musí ísť von.
Ja som vymenil rovno celé rameno za druhé. A mám pokoj.
btw ak náhodou, mám pružiny zadné aj jedno rameno, pravé _________________ Omega B Sport X30XE 155 kW (1998) A/T + Omega B MV6 X30XE 155 kW(1997) LPG RAT STYLE
Omega B Sport X25XE 125 kW (1998) - ex
Omega B Sport Y26SE 132 kW (2001) - ex
Corsa C GSi Z18XE 92 kW (2001) - ex
Der Opel Omega - Technik, die Begeistert |
|
Návrat hore |
|
|
lukasz9 Pravidelný užívateľ...
Založený: 13.06.2010 Príspevky: 39 Bydlisko: Trenčín
|
Zaslal: Ut Okt 11, 2011 7:05 am Predmet: |
|
|
Kajo: Pružiny už zháňam na vrakoviskách, vraj pasujú aj z diesela, alebo combi
Hýbal som tak že som chytil kotúč a mal vôľu pri pohybe dopredu, dozadu, t.j. dnu-von. Inú vôľu som nezbadal, len s tým kotúčom. _________________ Opel Omega B X25XE
Audi A6 quattro 2.8V6 142kW - crashed
Volkswagen Passat 1.8T 110kW - ex
Audi 80 1.8 S 66kW - ex |
|
Návrat hore |
|
|
lukasz9 Pravidelný užívateľ...
Založený: 13.06.2010 Príspevky: 39 Bydlisko: Trenčín
|
Zaslal: Ut Okt 11, 2011 7:10 am Predmet: |
|
|
dulo: Pneu nevyzerajú byť nejak zvlášť opotrebené....
Neviem, zatiaľ čo som sa pýtal, vyzerá to na ložisko
Asi skúsim vymeniť to ložisko, ak ste to niekto robili, bal by som vďačný za každú radu....
Tak hoď cenu, pružiny potrebujem _________________ Opel Omega B X25XE
Audi A6 quattro 2.8V6 142kW - crashed
Volkswagen Passat 1.8T 110kW - ex
Audi 80 1.8 S 66kW - ex |
|
Návrat hore |
|
|
dulo Moderátor - Zlatý užívateľ...
Založený: 20.06.2007 Príspevky: 18298 Bydlisko: Levoča
|
Zaslal: Ut Okt 11, 2011 9:29 am Predmet: |
|
|
Ložisko vymeniť je dobrá drina, musí sa vylisovať.
Preto je najlepšie vymeniť celé rameno a máš svätý pokoj
Robota tak na 6-8 hodín _________________ Omega B Sport X30XE 155 kW (1998) A/T + Omega B MV6 X30XE 155 kW(1997) LPG RAT STYLE
Omega B Sport X25XE 125 kW (1998) - ex
Omega B Sport Y26SE 132 kW (2001) - ex
Corsa C GSi Z18XE 92 kW (2001) - ex
Der Opel Omega - Technik, die Begeistert |
|
Návrat hore |
|
|
lukasz9 Pravidelný užívateľ...
Založený: 13.06.2010 Príspevky: 39 Bydlisko: Trenčín
|
Zaslal: Ut Okt 11, 2011 11:23 am Predmet: |
|
|
Hej, to som počul, len by som rád počul zhruba asi ako na to.... Celé rameno, to by sa dalo ale momentálne to musím opraviť čo najlacnejšie.... Tých 8 hod. by som prežil, len keby sa to podarilo _________________ Opel Omega B X25XE
Audi A6 quattro 2.8V6 142kW - crashed
Volkswagen Passat 1.8T 110kW - ex
Audi 80 1.8 S 66kW - ex |
|
Návrat hore |
|
|
dulo Moderátor - Zlatý užívateľ...
Založený: 20.06.2007 Príspevky: 18298 Bydlisko: Levoča
|
Zaslal: Ut Okt 11, 2011 11:35 am Predmet: |
|
|
a práve najlacnejšie riešenie je druhé rameno
držia ho dokpy tri šruby, len to chce silu
ktoré koleso to je? pravé, či ľavé? teda šofér, spolujazdec? _________________ Omega B Sport X30XE 155 kW (1998) A/T + Omega B MV6 X30XE 155 kW(1997) LPG RAT STYLE
Omega B Sport X25XE 125 kW (1998) - ex
Omega B Sport Y26SE 132 kW (2001) - ex
Corsa C GSi Z18XE 92 kW (2001) - ex
Der Opel Omega - Technik, die Begeistert |
|
Návrat hore |
|
|
lukasz9 Pravidelný užívateľ...
Založený: 13.06.2010 Príspevky: 39 Bydlisko: Trenčín
|
Zaslal: Ut Okt 11, 2011 4:58 pm Predmet: |
|
|
A v tom ramene je to ložisko nalisované? Som trošku laik
Si si istý že to je lacnejšie, ako výmena ložiska?
Myslím aj s geometriou.
Koleso je pravé zadné, t.j. spolujazdcove. _________________ Opel Omega B X25XE
Audi A6 quattro 2.8V6 142kW - crashed
Volkswagen Passat 1.8T 110kW - ex
Audi 80 1.8 S 66kW - ex |
|
Návrat hore |
|
|
Kajo Opelclub Member - Zlatý užívateľ...
Založený: 09.05.2008 Príspevky: 9412 Bydlisko: Bratislava
|
Zaslal: Ut Okt 11, 2011 6:46 pm Predmet: |
|
|
Ak sa kotúč hýbe dopredu dozadu, môže to byť aj zlé ložisko, povolená matica ložiska alebo môže tiež chýbať zaisťovací imbus.
Skús tam, nechať koleso nahodené a zaskrutkované, iba ho dvihni, či má tiež vôľu. _________________
|
|
Návrat hore |
|
|
lukasz9 Pravidelný užívateľ...
Založený: 13.06.2010 Príspevky: 39 Bydlisko: Trenčín
|
Zaslal: Ut Okt 11, 2011 8:30 pm Predmet: |
|
|
Vieš čo Kajo, skúšal som aj hýbať kolesom(nie na zdviháku, len tak na parkovisku) a má tiež vôľu.... _________________ Opel Omega B X25XE
Audi A6 quattro 2.8V6 142kW - crashed
Volkswagen Passat 1.8T 110kW - ex
Audi 80 1.8 S 66kW - ex |
|
Návrat hore |
|
|
dulo Moderátor - Zlatý užívateľ...
Založený: 20.06.2007 Príspevky: 18298 Bydlisko: Levoča
|
Zaslal: Ut Okt 11, 2011 8:56 pm Predmet: |
|
|
Geometriu nebudeš potrebovať robiť, ked tam necháš pôvodnú tyčku "riadenia" a nebudeš s ňou nič robiť.
Robil som to isté, asi pred dvoma mesiacmi _________________ Omega B Sport X30XE 155 kW (1998) A/T + Omega B MV6 X30XE 155 kW(1997) LPG RAT STYLE
Omega B Sport X25XE 125 kW (1998) - ex
Omega B Sport Y26SE 132 kW (2001) - ex
Corsa C GSi Z18XE 92 kW (2001) - ex
Der Opel Omega - Technik, die Begeistert |
|
Návrat hore |
|
|
lukasz9 Pravidelný užívateľ...
Založený: 13.06.2010 Príspevky: 39 Bydlisko: Trenčín
|
Zaslal: St Okt 12, 2011 6:27 pm Predmet: |
|
|
Takže sa asi poobzerám po tom ramene, bude to rýchlejšie a možno za podobnú cenu ako nové ložisko.... _________________ Opel Omega B X25XE
Audi A6 quattro 2.8V6 142kW - crashed
Volkswagen Passat 1.8T 110kW - ex
Audi 80 1.8 S 66kW - ex |
|
Návrat hore |
|
|
|
|
Nemôžete odosielať nové témy do tohto fóra Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete hlasovať v tomto fóre
|
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
|