|
|
Zobraziť predchádzajúcu tému :: Zobraziť nasledujúcu tému |
Autor |
Správa |
Vince Nový užívateľ...
Založený: 06.12.2010 Príspevky: 9
|
Zaslal: So Sep 24, 2011 8:53 am Predmet: Zasvietenie ESP/Baterka |
|
|
Caute oplaci. Jak citam tak citam nemozem sa dopatrat k vysledku. Mam taky problem: Zacina sa mi to stavat castejsie. Mam Opel vectra 2.2 16V GTS a ked idem tak sa mi to zacina stavat castejsie rozsvieti sa ESP. Potom sa k tomu prida aj baterka a padnu mi otacky aj rychlost na nulu. Auto ale ide ako keby sa nic nedialo. Preblikuju kontrolky, svieti mi ze mam ist do servisu. Ked sme to dali na diagnostiku tak sme sa nevedeli vysomarit. Vypisovalo ze no communication with can bus. Niekedy ze nevie komunikovat z riadiacou jednotkou. Dokonca tento tyzden sa mi uz 3x stalo, ze som nemohol auto nastartovat. Za tepla. Alebo mi hned po starte vyhodilo ESP aj ABS aj baterku. Som s toho vul. Volal som z jednym znamim, tak ze mozno ceerpadlo skusit vymenit, neviem, nechce sa mi davat len tak 600Euri za to. Neviete nahodou niekto poradit. DIKES. |
|
Návrat hore |
|
|
Kajo Opelclub Member - Zlatý užívateľ...
Založený: 09.05.2008 Príspevky: 9412 Bydlisko: Bratislava
|
Zaslal: So Sep 24, 2011 10:16 am Predmet: |
|
|
Zmerať dobíjacie napätie, kontinuálne.
CIM modul je riadne uzemnený? _________________
|
|
Návrat hore |
|
|
iurai Strieborný užívateľ....
Založený: 14.06.2007 Príspevky: 17354 Bydlisko: Brati ZLA va
|
Zaslal: Ne Sep 25, 2011 12:57 am Predmet: |
|
|
tak cerpadlo rozhodne nie - podla popisu chyby _________________ UPOZORNENIE: sukromne spravy mi nepiste. kontakt cez E-mail: jurajlanyi(zavinac)gmail.com
cas sa minul ... |
|
Návrat hore |
|
|
Zeppelin Pravidelný užívateľ...
Založený: 13.02.2010 Príspevky: 48 Bydlisko: Plzeň
|
Zaslal: Po Sep 26, 2011 2:48 pm Predmet: |
|
|
Tohle se mi děje už asi dva roky, bude to pravděpodobně problém s CIM modulem, vše tomu nasvědčuje. Někdy se mi stane, že odemknu auto a budíky zůstanou mrtvé. Na oživení pomáhá výstražná světla (blinkry), otevření dveří řidiče, nebo zmačknutí nulovacího tlačítka u počítadla kilometrů u budíků. Nový CIM je drahý, výměna náročná, resp. chce to někoho znalého, kdo to už dělal. Já s tím zatím žiju, ale je to dost otravný. Ty chyby, že nemí komunikace mezi tím a tím mám často, jednou jsem jich měl asi kolem dvaceti. |
|
Návrat hore |
|
|
Vince Nový užívateľ...
Založený: 06.12.2010 Príspevky: 9
|
Zaslal: Po Sep 26, 2011 3:30 pm Predmet: |
|
|
Som dohodnuty s chalanom sa mi na to vrhne v koncom tyzdna. Nastastie budiky mi nerusi, "len" problem s nastartovanim. 2x sa mi uz akurat stalo, ze mi vyhodilo a nesvietila mi ani nesla klima. A ten druhy problem co budeme musiet vyriesit, je to ASR/BATERKA/ABS rozsvecovanie a padanie otacok a rychlosti. |
|
Návrat hore |
|
|
Vince Nový užívateľ...
Založený: 06.12.2010 Príspevky: 9
|
Zaslal: Po Sep 26, 2011 3:32 pm Predmet: |
|
|
aby som este nemusel kupovat alebo zhanat riadiacu jednotku ABSka. |
|
Návrat hore |
|
|
Vince Nový užívateľ...
Založený: 06.12.2010 Príspevky: 9
|
Zaslal: Po Okt 03, 2011 7:21 am Predmet: CIM Modul |
|
|
Ahojte. Minuly tyzden sme sa na to pozerali. Nic nie je zle Vsetko je ok, vsetky kostry ok, kablove zvazky neporusene... proste chalan co som mu dal auto bol z neho na vetvy. Vsetky riadiace jednotky ci uz ABS, Airbagy... atd... OK. Vsetko nasvedcuje na CIM MODUL. Jediny vypisoval divociny. Nevie mi niekto pomoct, resp poradit kto by mi vedel pomoct? ) Kontakt ohladom CIMka, co to asi stoji... atd. DIK _________________ Zena sa mi na aute naucila jazdit. Tak mi prosim poradte, nech nemusim menit )))) |
|
Návrat hore |
|
|
angel33 Pravidelný užívateľ...
Založený: 09.03.2010 Príspevky: 36 Bydlisko: SL
|
Zaslal: So Okt 13, 2012 5:08 pm Predmet: |
|
|
Ja som mal podobný problém. Vyčistil som komplet všetky poistky v aute. Potom som odšruboval a vyčistil spoje na kostru pri baterke (asi na troch miestach), potom kostru na stlpiku volantu a kostru pri dverách. Potom som rozpojil konektor k ABS jednotke (za baterkou) a aj vedľajší konektor, vyčistil sprejom na kontakty a skontroloval drôty. Zároveň som premeral podľa schémy na konektori ABS či sú dobré snímače. Keďže sú polovodičové ohmický majú v jednom smere zhruba 640 ohm a v druhom smere zhruba 1380 ohmov. takže boli OK. Skontroloval som dobijanie baterie. Pri voľnobehu som nameral na baterke 14,02V, bez väčších zakmitov. Pri 3000 otáčkach by napätie nemalo o veľa stupnuť - max na 14,2V. Už mesiac mi to fakči OK. _________________ OPEL VECTRA C
r.v. 2002
2,2 DTI 16V
motor: Y22DTR, 92kW |
|
Návrat hore |
|
|
|
|
Nemôžete odosielať nové témy do tohto fóra Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete hlasovať v tomto fóre
|
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
|