Opelclub Fórum
Vectra C GTS 3.2 alebo 2.8T - Čo vybrať?
Choď na stránku Predchádzajúci  1, 2, 3  Ďalší
 
Odoslať novú tému   Odpovedať na tému    Obsah fóra Opelclub Fórum -> VECTRA - VŠEOBECNE
Zobraziť predchádzajúcu tému :: Zobraziť nasledujúcu tému  
Autor Správa
Lubec
Strieborný užívateľ....
Strieborný užívateľ....


Založený: 17.08.2010
Príspevky: 5170
Bydlisko: Bardejov SK

PríspevokZaslal: Ut Aug 16, 2011 4:38 pm    Predmet: Odpovedať s citátom

Ja by som siel do 3,2 nemusim sa bat o turbo a ak planujes plyn, je lepsia kobinacia atmosfera+ plyn nez turboplyn Very Happy
Nas klubacky kolega Alex uz ma vo svojej 2,5ke plyn, najnovsie systemy plynu uz nerobia take problemy, ako tie stare, dojazd zacina byt porovnatelny s benzinom, kedze je uz na trhu priamy vstrek lpg cim sa znizili straty lpg. Vykonom je taketo auto aj po montazi lpg stale na tom velmi dobre.
Takze je to vsetko na tebe. Pripominam, ale, ze montazou plynu sa nielen zkomplikuje servis uz aj tak dost narocneho motora, ale je casom treba robyt aj servis montaze plynu.

Dulo preco sa menia rozvody kazdych 60 000 koli pumpe, ked pumpa na nich nieje?
_________________
VeBe X25XE - Phoenix
VeBe X25XE Sport - rozobrata na organy
VeBe X16XEL Caravan - ex
,,Opel wir leben autos...Aber nur ein bisschen"


Naposledy upravil Lubec dňa Ut Aug 16, 2011 9:38 pm, celkom upravené 1 krát
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu
dulo
Moderátor - Zlatý užívateľ...
Moderátor - Zlatý užívateľ...


Založený: 20.06.2007
Príspevky: 18298
Bydlisko: Levoča

PríspevokZaslal: Ut Aug 16, 2011 7:17 pm    Predmet: Odpovedať s citátom

Písal som, že mám pocit, že ten interval je 60 tis. km a mal som pocit, že práve kvôli vodnej pumpe. Ale vôbec si nie som istý.
Možno som si to len ja takto dal dokopy a pravda je niekde úplne inde
_________________
Omega B Sport X30XE 155 kW (1998) A/T + Omega B MV6 X30XE 155 kW(1997) LPG RAT STYLE
Omega B Sport X25XE 125 kW (1998) - ex
Omega B Sport Y26SE 132 kW (2001) - ex
Corsa C GSi Z18XE 92 kW (2001) - ex

Der Opel Omega - Technik, die Begeistert
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mail
Mayo
Pravidelný užívateľ...
Pravidelný užívateľ...


Založený: 02.04.2007
Príspevky: 30
Bydlisko: Nitra

PríspevokZaslal: Ut Aug 16, 2011 9:07 pm    Predmet: Odpovedať s citátom

Tak tých 60tis. sa mi vidí troška často, to aby človek bol na výmene čo rok a pol Very Happy
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu
langdon2
Opelclub Member - Zlatý užívateľ...
Opelclub Member - Zlatý užívateľ...


Založený: 16.01.2008
Príspevky: 14262
Bydlisko: Nitra

PríspevokZaslal: Ut Aug 16, 2011 9:12 pm    Predmet: Odpovedať s citátom

Kazde auto to ma ine....
Moja Astra kazdych 60000km alebo 4 roky....A to komplet cele rozvody
_________________
Opel Astra G 1,4 16V
palubne pc. a tempomaty do Oplov
diagnostika, rychlo servis
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mail
ferooo
Strieborný užívateľ....
Strieborný užívateľ....


Založený: 19.10.2010
Príspevky: 597
Bydlisko: Pov.Bystrica

PríspevokZaslal: St Aug 17, 2011 8:21 am    Predmet: Odpovedať s citátom

Pre Z32SE som nasiel vymenu po 60t, 120t, 150t km. Kazdy tvrdi nieco ine, tak teraz si vyber Smile
Najlepsie, co mozes spravit, je vymenit ich hned po kupe, potom budes mat aspon 2-3 roky pokoj.
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu
Mayo
Pravidelný užívateľ...
Pravidelný užívateľ...


Založený: 02.04.2007
Príspevky: 30
Bydlisko: Nitra

PríspevokZaslal: St Aug 17, 2011 9:47 am    Predmet: Odpovedať s citátom

Presne. Rôzne názory som našiel aj ja. Tak či tak si myslím, že je dobré ich vymeniť po kúpe, keďže človek si nikdy nemôže byť istý, či nie sú stočené kilometre. Mne by sa videlo ideálne ich meniť tak 90 - 100 tis., ale to je iba môj súkromný názor Smile
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu
iurai
Strieborný užívateľ....
Strieborný užívateľ....


Založený: 14.06.2007
Príspevky: 17354
Bydlisko: Brati ZLA va

PríspevokZaslal: St Aug 17, 2011 10:47 am    Predmet: Odpovedať s citátom

to nazyvate nazory ? nie je to skor hokej ?
_________________
UPOZORNENIE: sukromne spravy mi nepiste. kontakt cez E-mail: jurajlanyi(zavinac)gmail.com
cas sa minul ...
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu Zobraziť autorove WWW stránky
jakobz
Strieborný užívateľ....
Strieborný užívateľ....


Založený: 25.07.2009
Príspevky: 922
Bydlisko: Bzince pod Javorinou

PríspevokZaslal: St Aug 17, 2011 12:18 pm    Predmet: Odpovedať s citátom

Pozeraj hlavne na celkový stav. Nejaké vážne problémy nemal ani jeden z tých motorov - problémy prichádzajú iba pri zlej údržbe, preto doporučujem zohladniť hlavne ten celkový stav. Záleží len od toho koľko môžeš investovať, pretože 2,8 V6 Turbo sú novšie faceliftované modely a ceny začínajú o 3-4EUR vyššie ako u predfaceliftových 3,2 V6.

2,8 Turbo má rozvodovú reťaz = výhoda, Turbo dáva síce vyšší výkon, ale ako každé turbo môže predsavovať potencionálne investície do opravy.

3,2 má remeň, interval výmeny je stanovený na 120t km / alebo 8 rokov. Interval doporučujú skrátiť na 100tisíc. Tak bol menený aj na mojej.

Oba motory sú ťažké, takže trocha viac zaťažujú prednú nápravu. Ale ja mám na mojej už takmer 150t a tlmiče sú ešte pôvodné. Na STK pri teste a kontrole povedal že všetko je ešte úplne v poriadku - nemal žiadnu výhradu. Všetko funguje ako má, menil som zatiaľ iba tyčky stabilizátora.

Brzdy predstavujú trocha vyššiu investíciu. Ja som menil tento rok komplet všetky kotúče + doštičky. Cena aj s prácou 560EUR.

Vyššiu investíciu ešte predstavuje výfuk. Pretože na tieto verzie neexistuje druhovýroba, takže buď kúpiš originál diel alebo prispôsobíš nejakú tuningovú náhradu.

S kvalitou interiéru na mojej predfaceliftovej Vectre problémy nemám. Asfaltovými plátmi a penou som vytlmil dvere. Po bežnej "slovenskej" ceste mám v aute úplne ticho. Náchylné na opotrebenie sú iba rukoväte na dverách - kúpil som si nové = 35EUR / 1ks (prsteňmi sa ľahko ošúchajú, ale myslím že aj pofacelift je na tom tak isto)

S LPG neporadím, namám nič moc proti, aj keď mne by tam moc nesedelo...

Takže dúfam že si vyberieš dobrý kus. Ako som napísal, ja by som sa sústredil na celkový stav / opotrebenie. Lepšie kúpiť trocha drahšie starší predfaceliftový model ale v perfektnom stave ako najlacnejší faceliftovaný V6 Turbo v zlom stave. Potom sa dúfam pochváliš Wink
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mail Zobraziť autorove WWW stránky
Kajo
Opelclub Member - Zlatý užívateľ...
Opelclub Member - Zlatý užívateľ...


Založený: 09.05.2008
Príspevky: 9412
Bydlisko: Bratislava

PríspevokZaslal: St Aug 17, 2011 2:39 pm    Predmet: Odpovedať s citátom

jakobz Napísal:
...Potom sa dúfam pochváliš Wink

Podľa mňa to Mayo nekúpi.
Tak nejak to cítim.
Ak sa mýlim, tak sa ospravedlním.
_________________
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mail
ferooo
Strieborný užívateľ....
Strieborný užívateľ....


Založený: 19.10.2010
Príspevky: 597
Bydlisko: Pov.Bystrica

PríspevokZaslal: St Aug 17, 2011 2:51 pm    Predmet: Odpovedať s citátom

preco myslis? (naklady, servis, spotreba?)
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu
macil
Forum Admin, Opelclub Member
Forum Admin, Opelclub Member


Založený: 25.02.2006
Príspevky: 29027
Bydlisko: Košice

PríspevokZaslal: St Aug 17, 2011 4:34 pm    Predmet: Odpovedať s citátom

Veľa kecov.
_________________
Opel Astra F-CC, X18XE Spritmonitor.de
Xing Tao Fu Shi 兴涛服饰 a diagnostika - 診斷
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mail Zobraziť autorove WWW stránky
Mayo
Pravidelný užívateľ...
Pravidelný užívateľ...


Založený: 02.04.2007
Príspevky: 30
Bydlisko: Nitra

PríspevokZaslal: St Aug 17, 2011 7:17 pm    Predmet: Odpovedať s citátom

Dikyyy Very Happy
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu
24petusko
Opelclub Member - Zlatý užívateľ...
Opelclub Member - Zlatý užívateľ...


Založený: 11.12.2009
Príspevky: 6975
Bydlisko: Košice okolie

PríspevokZaslal: Ut Okt 11, 2011 1:36 pm    Predmet: Odpovedať s citátom

Mayo

ber 3.2 V6 a hod donho LPG bez akychkolvek rozpakov
ja som mal LPG v Omege 3.0 a spravil by som to znova

ostatne, ked som raz prisiel do LPG servisu a videl som ako ladia splynovac na asi 2-rocnej X5-ke V8 4,4i vtedy som pochopil...
a dalsie na rade bolo Nissan Murano s 3.5 V6

takze na taketo reci nedaj
_________________
VeCe: '06, Z18XER, Black beauty OPC
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu
Patricius
Strieborný užívateľ....
Strieborný užívateľ....


Založený: 14.12.2008
Príspevky: 1206
Bydlisko: Trenčín

PríspevokZaslal: Ut Okt 11, 2011 2:11 pm    Predmet: Odpovedať s citátom



Mercedes-Benz E 200 NGT – Koruna za kilometr

alebo



Tank
_________________
VW Passat 1,9TDI
Opel Vectra OPC line 1,8 16V LPG 1999 sedan - ex

_________________
HACCP
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mail
jakobz
Strieborný užívateľ....
Strieborný užívateľ....


Založený: 25.07.2009
Príspevky: 922
Bydlisko: Bzince pod Javorinou

PríspevokZaslal: St Nov 02, 2011 11:19 pm    Predmet: Odpovedať s citátom

Patricius Napísal:
Mercedes-Benz E 200 NGT – Koruna za kilometr


Len koľko je u nás momentálne takých čerpacích staníc...

Tento víkend som mal prvú skúsenosť s LPG-autom. Išlo o Kiu Sorento 3,5V6. To, že bola prerobená na plyn nebolo nijak poznať, ale sranda prišla pri tankovaní. Pretože sme nemohli nájsť čerpačku, kde mali plyn a ak sme aj nejakú našli tak bola zavretá alebo nám obsluha odmietla čapovať... A to sme išli trasu NMnV - Myjava - Hodonín (ale zase to bolo v čase 22-24:00) Boli sme asi na 15 staniciach (Shell, OMV, Gulf a kopu značiek o ktorých som ani nepočul)
_________________
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mail Zobraziť autorove WWW stránky
Kajo
Opelclub Member - Zlatý užívateľ...
Opelclub Member - Zlatý užívateľ...


Založený: 09.05.2008
Príspevky: 9412
Bydlisko: Bratislava

PríspevokZaslal: Št Nov 03, 2011 8:41 am    Predmet: Odpovedať s citátom

Presne, aj ja som mal s obsluhou problémy.
Presviedčali ma, že to nemám legálne, ja som tvrdil, že do toho ich nič.
_________________
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mail
24petusko
Opelclub Member - Zlatý užívateľ...
Opelclub Member - Zlatý užívateľ...


Založený: 11.12.2009
Príspevky: 6975
Bydlisko: Košice okolie

PríspevokZaslal: Št Nov 03, 2011 9:08 am    Predmet: Odpovedať s citátom

tak s tymto som u nas ani na strednom slovensku problem nikdy nemal
benziniek s LPG je tu kopec a aj obsluha je v pohode
niekde ti dovolia si natankovat samemu, niekde nie...
_________________
VeCe: '06, Z18XER, Black beauty OPC
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu
Kajo
Opelclub Member - Zlatý užívateľ...
Opelclub Member - Zlatý užívateľ...


Založený: 09.05.2008
Príspevky: 9412
Bydlisko: Bratislava

PríspevokZaslal: Št Nov 03, 2011 10:01 am    Predmet: Odpovedať s citátom

Bratislava je taká...
_________________
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mail
langdon2
Opelclub Member - Zlatý užívateľ...
Opelclub Member - Zlatý užívateľ...


Založený: 16.01.2008
Príspevky: 14262
Bydlisko: Nitra

PríspevokZaslal: Št Nov 03, 2011 10:31 am    Predmet: Odpovedať s citátom

V Nitre by som s LPG problem nemal absolutne ziaden...
Minuly tyzden som mal tu cest s Audi A6 2,8 V6 Quatro 193PS na LPG
Rozdiel nebolo citit ziaden ci sol siel na LPG alebo na benzin...
Moj celkovy dojem z toho auta, do 3500ot som mal pocit ze idem v svojej Astre.....uplne zabity motor...ziaden odpych...
Ked som chcel predbiehat, stale som musel davat Kick Down....vtedy to hodilo na 4000 ot. a ako tak to slo.... Rolling Eyes
Vobec ma ten motor nenadchol...
Osobne sa mi viacej paci tah Superbu s 2,5 Tdi alebo Alfa Rome 2,4 Jtd 173Ps
Tie auta idu 100 krat lepsie.
_________________
Opel Astra G 1,4 16V
palubne pc. a tempomaty do Oplov
diagnostika, rychlo servis
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mail
venox
Nový užívateľ...
Nový užívateľ...


Založený: 24.06.2008
Príspevky: 28

PríspevokZaslal: Ut Dec 20, 2011 9:47 am    Predmet: Odporucanie Odpovedať s citátom

Ahoj, cital som celu diskusiu..... dostal som pocit , ze potrebujes auto rychle ale spolahlive a nizkou spotrebou (kazdeho ideal) Laughing

Ja by som ti odporucil motor 2.0 T Z20NET (SAAB-VOLVO koncern).

Preco?

Auto je firemne a chodim nanom zhruba iba ja, prave dnes som zacal 220.000 km je to rocnik pred face tusim 2005-2006. Auto je servisovane pravidelne, olej, filtre, rozvody, tlmice, kotuce.

Skusenosti - zamatovy chod, presne a lahke radenie (6 stupnova), vyborna spotreba (momentalne 7,6 L /100 km!) / vykon je dostacujuci 129 kW (175 PS (predbehnes cokolvek co potrebujes a da sa aj ponahanat), uz som bol aj na teste kolko sa da vytiahnut CHIPOM, je to cca 210PS!


Skoda , ze je ich tak malo na predaj.


Ak chces napis, zavolaj ak pojdes okolo PD, povozim ta!

S LPG mam iba dobre skusenosti, dnes to robia uz velmi dobre.

Tiez by som riesil radsej osvedceny motor s LPG!

http://www.youtube.com/watch?v=DVIZXmuXR44
_________________
AUDI A4 AVANT 1.9 TDI, OPEL VECTRA C GTS 2.0T.....EX - FIAT BRAVO 1.9 TD75, EX - VECTRA B 1.8, EX - FORD ESCORT 1.8 TD,EX - PEUGEOT 309 1.9 GTI,EX - FORD SCORPIO 2.0
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu
Zobraziť príspevky z predchádzajúcich:   
Odoslať novú tému   Odpovedať na tému    Obsah fóra Opelclub Fórum -> VECTRA - VŠEOBECNE Časy uvádzané v GMT + 1 hodina
Choď na stránku Predchádzajúci  1, 2, 3  Ďalší
Strana 2 z 3

 
Prejdi na:  
Nemôžete odosielať nové témy do tohto fóra
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete hlasovať v tomto fóre



Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group