|
|
Zobraziť predchádzajúcu tému :: Zobraziť nasledujúcu tému |
Autor |
Správa |
Milan124 Nový užívateľ...
Založený: 04.10.2010 Príspevky: 6
|
Zaslal: Ne Jan 02, 2011 7:01 pm Predmet: dusenie motora X30XE |
|
|
neviete mi niekto poradit co to moze byt.Po nastartovani a rozbehnuti nepozem plynulo pridavat,akoby mi dusilo motor az po uplnom zoslapnuti plynu sa rozbehne.Po zohriati motora ma vysoke volnobezne otacky 1200-1400.Diagnostika -ziadna chyba.Mam OP-COM.Dakujem. |
|
Návrat hore |
|
|
shipply Strieborný užívateľ....
Založený: 06.08.2007 Príspevky: 557 Bydlisko: Bratislava
|
Zaslal: Ne Jan 02, 2011 7:48 pm Predmet: |
|
|
ja by som typol potenciometer skrtiacej klapky pripadne skrtiaca klapka mal som ten isty problem kedysi davno |
|
Návrat hore |
|
|
Kajo Opelclub Member - Zlatý užívateľ...
Založený: 09.05.2008 Príspevky: 9412 Bydlisko: Bratislava
|
Zaslal: Ne Jan 02, 2011 10:25 pm Predmet: |
|
|
Podľa mojich skúseností lambda sonda, ale zas, Ty máš 2, tá druhá trojica valcov by to potiahla, hmm _________________
|
|
Návrat hore |
|
|
Milan124 Nový užívateľ...
Založený: 04.10.2010 Príspevky: 6
|
Zaslal: Po Jan 03, 2011 6:02 pm Predmet: |
|
|
Klapka vycistena,snimac vymeneni ale este neodskusane.Moze to robyt aj snimac teploty motora?Zle ukazuje a RJ si potom mysli,ze je studeny motor.Ale preco diagnostika nic neukaze kvôli tomu som si ju kupoval |
|
Návrat hore |
|
|
tuning-hifi Opelclub Member - Zlatý užívateľ...
Založený: 10.12.2009 Príspevky: 2906 Bydlisko: Martin, Pata
|
Zaslal: Po Jan 03, 2011 7:13 pm Predmet: |
|
|
ano moze.. riadiacka ti to nevyhodi (pripadne ti to vyhodi ako zla lamda sonda alebo ako velmi bohata zmes) lebo je v ramci tolerancie.. ael riadiacka nevie o probleme s motorom lebo cidla to ako tak ete vedia zrovnat.. premeraj cidlo teploty pri zohriatom motore.. ma mat 210 - 260 ohm pri 90° _________________ Blacky - Opel Omega A Limuzina 2,6i CD manual
Drobcek2 - Opel Omega A Caravan 2,6i CD Automat
Evolution - Opel Omega B limuzina 2,0i 16v manual
Evolution II - Opel Omega B limuzina 2,5 V6 manual
Srsen - Opel Corsa A 1,2
Maco - Mitsubishi Pajero Wagon GLS 3.0 V6 |
|
Návrat hore |
|
|
jani152 Strieborný užívateľ....
Založený: 23.04.2009 Príspevky: 260 Bydlisko: Chalúpkova 156/25, Čadca 02201
|
Zaslal: Po Jan 03, 2011 8:17 pm Predmet: |
|
|
lambda sonda to nieje , mne to vyhafzuje ako chybu a ked spravim diagnostiku tak mi tam ukaze bohatu zmes na lambde 1, motor mi ide stale bez zmeny.skor by som sa zameral na vahu vzduchu, alebo palivo, prejdi si vsetky cidla a koncovky ci niesu neake znecistene a aj riadiacu jednotku. |
|
Návrat hore |
|
|
Milan124 Nový užívateľ...
Založený: 04.10.2010 Príspevky: 6
|
Zaslal: St Jan 05, 2011 6:04 pm Predmet: |
|
|
motor uz nedusi po vymene snimaca polohy klapky ale otacky su stale vysoke 1200-1500.Vahu vzduchu uz som mal raz zlu a to bolo nieco ine tam kolisali otacky.Snimac teploty az cez vyken ked hlasia trochu teplejsie,este dobre ze mam nahradny motor na suciastky.Dakujem za rady zatial |
|
Návrat hore |
|
|
dulo Moderátor - Zlatý užívateľ...
Založený: 20.06.2007 Príspevky: 18298 Bydlisko: Levoča
|
Zaslal: So Okt 01, 2011 8:39 am Predmet: |
|
|
možno podobný problém.
motor ten istý, ide inak pekne, bez akýchkoľvek problémov, len voľnobežné otáčky sú niekedy veľmi vysoké.
zastavím, dám N alebo P (automat) a otáčky drží dlho na cca 1200-1500.
Vymenil som celú škrtiacu klapku, snímač škrt. klapky, krokový motorček - všetky tieto diely z druhej Omegy, ktorá ide úplne v poriadku.
ešte aj váhu vzduchu.
žeby snímač teploty motora? Kde ho presne nájdem?
Zdá sa mi, že sa motor zohreje až veľmi rýchlo, kedže jazdím aj na X25XE Omege a tá sa až tak rýchlo nezohreje _________________ Omega B Sport X30XE 155 kW (1998) A/T + Omega B MV6 X30XE 155 kW(1997) LPG RAT STYLE
Omega B Sport X25XE 125 kW (1998) - ex
Omega B Sport Y26SE 132 kW (2001) - ex
Corsa C GSi Z18XE 92 kW (2001) - ex
Der Opel Omega - Technik, die Begeistert |
|
Návrat hore |
|
|
Lubec Strieborný užívateľ....
Založený: 17.08.2010 Príspevky: 5170 Bydlisko: Bardejov SK
|
Zaslal: So Okt 01, 2011 8:49 am Predmet: |
|
|
Nemas op com? Ved si to pozri. Snimac by mal byt na strane zotrvacnika. Medzi hlavamy a blokom. Hned vedla neho je pin, na ktorom je kostra, kablovy zvazok spolocny so vstrekovacmi.
Ale na tvojom mieste sa dam do cistenia EGR. _________________ VeBe X25XE - Phoenix
VeBe X25XE Sport - rozobrata na organy
VeBe X16XEL Caravan - ex
,,Opel wir leben autos...Aber nur ein bisschen" |
|
Návrat hore |
|
|
dulo Moderátor - Zlatý užívateľ...
Založený: 20.06.2007 Príspevky: 18298 Bydlisko: Levoča
|
Zaslal: So Okt 01, 2011 9:15 am Predmet: |
|
|
aké by mali byť správne hodnoty lambdy? _________________ Omega B Sport X30XE 155 kW (1998) A/T + Omega B MV6 X30XE 155 kW(1997) LPG RAT STYLE
Omega B Sport X25XE 125 kW (1998) - ex
Omega B Sport Y26SE 132 kW (2001) - ex
Corsa C GSi Z18XE 92 kW (2001) - ex
Der Opel Omega - Technik, die Begeistert |
|
Návrat hore |
|
|
Lubec Strieborný užívateľ....
Založený: 17.08.2010 Príspevky: 5170 Bydlisko: Bardejov SK
|
Zaslal: So Okt 01, 2011 9:17 am Predmet: |
|
|
Hlavne by nemala stat, alebo sa po kopnuti do plynu zodvyhnut a potom zase ustalit. _________________ VeBe X25XE - Phoenix
VeBe X25XE Sport - rozobrata na organy
VeBe X16XEL Caravan - ex
,,Opel wir leben autos...Aber nur ein bisschen" |
|
Návrat hore |
|
|
dulo Moderátor - Zlatý užívateľ...
Založený: 20.06.2007 Príspevky: 18298 Bydlisko: Levoča
|
Zaslal: So Okt 01, 2011 9:18 am Predmet: |
|
|
tak myslím, že toto mám potom v poriadku.
meral som tie hodnoty ale, ked motor mal voľnobeh v poriadku, čiže cca tých 650 otáčok.
hľadám príčinu, prečo niekedy sú tie otáčky proste také vysoké a po dajme tomu minúte, dvoch klesnú na požadovú hodnotu _________________ Omega B Sport X30XE 155 kW (1998) A/T + Omega B MV6 X30XE 155 kW(1997) LPG RAT STYLE
Omega B Sport X25XE 125 kW (1998) - ex
Omega B Sport Y26SE 132 kW (2001) - ex
Corsa C GSi Z18XE 92 kW (2001) - ex
Der Opel Omega - Technik, die Begeistert |
|
Návrat hore |
|
|
Lubec Strieborný užívateľ....
Založený: 17.08.2010 Príspevky: 5170 Bydlisko: Bardejov SK
|
Zaslal: So Okt 01, 2011 9:19 am Predmet: |
|
|
Ak vycistis EGR daj vediet, ci to pomohlo. _________________ VeBe X25XE - Phoenix
VeBe X25XE Sport - rozobrata na organy
VeBe X16XEL Caravan - ex
,,Opel wir leben autos...Aber nur ein bisschen" |
|
Návrat hore |
|
|
dulo Moderátor - Zlatý užívateľ...
Založený: 20.06.2007 Príspevky: 18298 Bydlisko: Levoča
|
Zaslal: So Okt 01, 2011 9:23 am Predmet: |
|
|
alebo ho rovno prehodím z 2,5-ky? na skúšku? _________________ Omega B Sport X30XE 155 kW (1998) A/T + Omega B MV6 X30XE 155 kW(1997) LPG RAT STYLE
Omega B Sport X25XE 125 kW (1998) - ex
Omega B Sport Y26SE 132 kW (2001) - ex
Corsa C GSi Z18XE 92 kW (2001) - ex
Der Opel Omega - Technik, die Begeistert |
|
Návrat hore |
|
|
Lubec Strieborný užívateľ....
Založený: 17.08.2010 Príspevky: 5170 Bydlisko: Bardejov SK
|
Zaslal: So Okt 01, 2011 9:25 am Predmet: |
|
|
Ked si myslis, ze v pohode povolis aj na jednom, aj na druhom sruby, tak kludne skac aj po hlave _________________ VeBe X25XE - Phoenix
VeBe X25XE Sport - rozobrata na organy
VeBe X16XEL Caravan - ex
,,Opel wir leben autos...Aber nur ein bisschen" |
|
Návrat hore |
|
|
dulo Moderátor - Zlatý užívateľ...
Založený: 20.06.2007 Príspevky: 18298 Bydlisko: Levoča
|
Zaslal: So Okt 01, 2011 9:26 am Predmet: |
|
|
glupy
ale tak samotné EGR-ko sa musí dať jednoducho prehodť _________________ Omega B Sport X30XE 155 kW (1998) A/T + Omega B MV6 X30XE 155 kW(1997) LPG RAT STYLE
Omega B Sport X25XE 125 kW (1998) - ex
Omega B Sport Y26SE 132 kW (2001) - ex
Corsa C GSi Z18XE 92 kW (2001) - ex
Der Opel Omega - Technik, die Begeistert |
|
Návrat hore |
|
|
Lubec Strieborný užívateľ....
Založený: 17.08.2010 Príspevky: 5170 Bydlisko: Bardejov SK
|
Zaslal: So Okt 01, 2011 9:26 am Predmet: |
|
|
Ano da sa. _________________ VeBe X25XE - Phoenix
VeBe X25XE Sport - rozobrata na organy
VeBe X16XEL Caravan - ex
,,Opel wir leben autos...Aber nur ein bisschen" |
|
Návrat hore |
|
|
Kajo Opelclub Member - Zlatý užívateľ...
Založený: 09.05.2008 Príspevky: 9412 Bydlisko: Bratislava
|
Zaslal: So Okt 01, 2011 9:34 am Predmet: |
|
|
Je to jednoduché, príruba a 2 skrutky.
Tú lambdu kukni, teda obe, zlé hodnoty z lambdy robia nesprávne zloženie zmesi. Taktiež to môže ukázať na netesné zvody.
Napätie lambdy by malo na voľnobehu kolísať približne medzi 0,2-1V frekvenciou cca 1 Hz. Vekom sa interval predlžuje.
A ešte v op-come v diagnostike motora resetni mapu lambdasond. _________________
|
|
Návrat hore |
|
|
dulo Moderátor - Zlatý užívateľ...
Založený: 20.06.2007 Príspevky: 18298 Bydlisko: Levoča
|
Zaslal: So Okt 01, 2011 9:39 am Predmet: |
|
|
ten reset lambda sond som už robil, aj reset škrtiacej klapky
hmm, tá netesnosť zvodov. Ked je studený motor, naštartujem auto, z jednej valcov sa chvíľu dymí. Potom to prestane. Ale nezbadal som žiadnu súvislosť s tými otáčkami _________________ Omega B Sport X30XE 155 kW (1998) A/T + Omega B MV6 X30XE 155 kW(1997) LPG RAT STYLE
Omega B Sport X25XE 125 kW (1998) - ex
Omega B Sport Y26SE 132 kW (2001) - ex
Corsa C GSi Z18XE 92 kW (2001) - ex
Der Opel Omega - Technik, die Begeistert |
|
Návrat hore |
|
|
dulo Moderátor - Zlatý užívateľ...
Založený: 20.06.2007 Príspevky: 18298 Bydlisko: Levoča
|
Zaslal: So Okt 01, 2011 9:50 am Predmet: |
|
|
a ešte jedna vec: ked mal otec zlú baterku vo Vectre, blblo mu ABS, kolísali otáčky, atd...
nemôže byť problém podobný? Všimol som si, že tam nie je taká veľká batéria, aká by tam mala byť, ale menšia. Aj veľkosťou, aj kapacitou.
Cez OP-COM som si všimol, že pri naštartovanom motore bolo napätie cca 13,5 - 13,6 V _________________ Omega B Sport X30XE 155 kW (1998) A/T + Omega B MV6 X30XE 155 kW(1997) LPG RAT STYLE
Omega B Sport X25XE 125 kW (1998) - ex
Omega B Sport Y26SE 132 kW (2001) - ex
Corsa C GSi Z18XE 92 kW (2001) - ex
Der Opel Omega - Technik, die Begeistert |
|
Návrat hore |
|
|
|
|
Nemôžete odosielať nové témy do tohto fóra Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete hlasovať v tomto fóre
|
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
|