|
|
Zobraziť predchádzajúcu tému :: Zobraziť nasledujúcu tému |
Autor |
Správa |
kliko Nový užívateľ...
Založený: 03.08.2010 Príspevky: 5
|
Zaslal: Št Jún 30, 2011 7:34 pm Predmet: Opel Zafira 2,0 nejde natlakovať čerpadlo Neštartuje. |
|
|
Poradte nejde pretlačiť naftu cez čerpadlo,diagnostika ja v poriadku,už pozerali v servise všetko možné motor kompresiu má,hriadeľka v čerpadle ok,čerpadlo je v bloku,nejde naštartovať ani v spiatočke,holendre su dolu, nejde netlačiť naftu ani cez vstup ani cez výstup čerpadla, radí me sa s každým no nevieme si poradiť,čo s tým auto mám v servise tak skúste poradiť ešte sa idú pozrieť na káblovanie,elektronika čerpadla ok! Žiadne hlásenie chyby ani len zrnko, celý systém je full vyčistený. Prosím poradte mi. |
|
Návrat hore |
|
|
kliko Nový užívateľ...
Založený: 03.08.2010 Príspevky: 5
|
Zaslal: Pi Júl 01, 2011 10:27 am Predmet: Nevie naozaj nik poradiť kde sa máme zamerať? |
|
|
Ja už fakt neviem,kde hľadať ak je všetko ok prečo to nejde? Prečo nejde moje autíčko, kupoval som ho aby mi slúžilo,dal som do neho koľko som len mal a teraz ho už nemám 2 týždeň prosím opeláci poradte ak niekto vie. Prosím. |
|
Návrat hore |
|
|
franticek6 Moderátor - Zlatý užívateľ...
Založený: 09.05.2007 Príspevky: 1871 Bydlisko: Liptovske Sliace (SK) ,Hausmening (A)
|
Zaslal: Pi Júl 01, 2011 11:13 am Predmet: |
|
|
Mňa napadla len jediná vec a to vysokotlaký magnetický ventil na čerpadle ale neviem isto. _________________ Sintra 2,2 dth r.v.99 ->RK-372-AU,, 7,0/100km
Skype : franticek6
http://www.franticek6.salem.sk/index.php
- - DIAGNOSTIKA OPCOM - - |
|
Návrat hore |
|
|
iurai Strieborný užívateľ....
Založený: 14.06.2007 Príspevky: 17354 Bydlisko: Brati ZLA va
|
Zaslal: Pi Júl 01, 2011 1:55 pm Predmet: |
|
|
a nemoze byt jednoducho mrtve cerpadlo alebo jeho elektronika ? _________________ UPOZORNENIE: sukromne spravy mi nepiste. kontakt cez E-mail: jurajlanyi(zavinac)gmail.com
cas sa minul ... |
|
Návrat hore |
|
|
Kat Opelclub Member - Zlatý užívateľ...
Založený: 12.10.2007 Príspevky: 888 Bydlisko: Bratislava
|
Zaslal: Po Júl 04, 2011 7:33 am Predmet: |
|
|
podla mna moze byt cerpadlo k.o.
kedze nenastartujes motor, tak nemas co diagnostikovat.. _________________ Vlado Kat
Vectra B Caravan 2.0 DTI (X20DTH) 16V 74kw r.v. 1998
viac na: http://forum.opelclub.sk/viewtopic.php?t=5554 |
|
Návrat hore |
|
|
sanfierro Nový užívateľ...
Založený: 04.10.2010 Príspevky: 9 Bydlisko: Lučenec
|
Zaslal: St Júl 13, 2011 8:00 am Predmet: |
|
|
Skúšal si spustiť to čerpadlo iba samotne napriamo? pripoj nanho autonabijacku a uvidis ci ide alebo nie. Palivový filter čistý? A este otazočka s kade si? _________________ Diagnostika OP-COM
Opel Zafira 2.2 DTI 16V |
|
Návrat hore |
|
|
opelzafira Nový užívateľ...
Založený: 19.02.2012 Príspevky: 18 Bydlisko: Povazska Bystrica
|
Zaslal: Ne Feb 19, 2012 7:36 pm Predmet: |
|
|
Mam ten isty problem. Dva roky som neotvoril kapotu az minuly tyzden nesla nastartovat (predtym startovala na brnk aj pri -20). Vymenili sme prepadove hadicky (nasli sme jednu prasknutu) ale neslo cez cerpadlo natiahnut naftu (odvzdusnit cez odvod prepadu do nadrze). Dotlacili sme naftu tlakom do nadrze az po holender cerpadla a s povolenymi tryskami (nafta striekala) sme to startovali az sa vybila baterka. Aby sme zvysili pri druhom pokuse otacky na cerpadle pri startovani tak nas napadlo vytiahnut zhavice ... dva sme zalomili v hlave a teraz cakam na chlapika ktory mi to pride odvrtat (130€ odvrtanie a vyvlozkovanie jedneho zhavica). Mal som na tom aj chlapika s diagnostikou ale nic nezistil (ani pri startovani) tak som zvedavy ake zistenie ma este caka. Ale k veci : vie niekto dôvod preco nejde cez cerpadlo ani natlacit ani podtlakom pretiahnut nafta? podla navodu ktorý som našiel by sa malo takto čerpadlo dať odvzdušniť ale mne to akosi nejde. |
|
Návrat hore |
|
|
buci_vectra Moderátor - Zlatý užívateľ...
Založený: 20.04.2009 Príspevky: 7280 Bydlisko: Košice
|
|
Návrat hore |
|
|
Signum Opelclub Member - Zlatý užívateľ...
Založený: 02.05.2007 Príspevky: 4787 Bydlisko: Galanta
|
Zaslal: Ne Feb 19, 2012 7:56 pm Predmet: |
|
|
predpokladám,že sa jedná o VP44 a je po čerpadle _________________ mám OPEL
*** Diagnostika vozidiel Opel*** |
|
Návrat hore |
|
|
opelzafira Nový užívateľ...
Založený: 19.02.2012 Príspevky: 18 Bydlisko: Povazska Bystrica
|
Zaslal: Ne Feb 19, 2012 10:10 pm Predmet: |
|
|
ja mam vp44 typ psg5 (zafira r.v.01 2.0dti 150tkm). mate skusenost s tym ze sa zavada cerpadla prejavila tym ze sa cez neho nedala nafta natiahnut podtlakom bez točenia motorom?, chybu na diagnostike neukazalo ziadnu. da sa to pripadne opravit v domacich podmienkach? nechcem auto roztahovat aby som ho pripadne este neznicil. |
|
Návrat hore |
|
|
buci_vectra Moderátor - Zlatý užívateľ...
Založený: 20.04.2009 Príspevky: 7280 Bydlisko: Košice
|
|
Návrat hore |
|
|
Signum Opelclub Member - Zlatý užívateľ...
Založený: 02.05.2007 Príspevky: 4787 Bydlisko: Galanta
|
Zaslal: Ne Feb 19, 2012 10:28 pm Predmet: |
|
|
občas sa stáva,že cez diagnostiku nevykáže čerpadlo žiadnu chybu ale pritom je umreté _________________ mám OPEL
*** Diagnostika vozidiel Opel*** |
|
Návrat hore |
|
|
opelzafira Nový užívateľ...
Založený: 19.02.2012 Príspevky: 18 Bydlisko: Povazska Bystrica
|
Zaslal: Ne Feb 19, 2012 10:59 pm Predmet: |
|
|
Ja dufam ze to cerpadlo zije a ze po pretočeni si naftu nejako potiahne. V utorok mi pride odvrtat tie zlomene zhavice a potom budem skusat. Len tak preventivne mate skusenost s touto firmou? http://www.vp44.sk/servisne-stredisko
Zatial su najlacnejsi.
Upravený link
Mod. |
|
Návrat hore |
|
|
Signum Opelclub Member - Zlatý užívateľ...
Založený: 02.05.2007 Príspevky: 4787 Bydlisko: Galanta
|
Zaslal: Ne Feb 19, 2012 11:00 pm Predmet: |
|
|
nefunkčný link _________________ mám OPEL
*** Diagnostika vozidiel Opel*** |
|
Návrat hore |
|
|
opelzafira Nový užívateľ...
Založený: 19.02.2012 Príspevky: 18 Bydlisko: Povazska Bystrica
|
|
Návrat hore |
|
|
clio1 Strieborný užívateľ....
Založený: 06.08.2009 Príspevky: 1166 Bydlisko: Zvolen
|
Zaslal: Po Feb 20, 2012 3:23 pm Predmet: |
|
|
ja by som ho skúsil roztiahnuť šak máš reťaz myslím že tým nič nepokazíš a ked ti to nepojde tak ako hovoril signum je v háji čerpadlo... lebo ja ked som dával dole trubky z čerpadla a trysiek tak som ho musel rozťahovať lebo mi ho nešlo naštartovať.... _________________ Opel Zafira-A, 2.2 DTI, r.v. 2003
Opel Zafira-A, 1.8i, 85 kw, r.v. 2000 - ex
Škoda Felícia Combi 1.3 MPI, 50kw, r.v. 1996 - ex
Toyota Carinna II, 1.9D, 51kw, r.v. 1987 - ex |
|
Návrat hore |
|
|
opelzafira Nový užívateľ...
Založený: 19.02.2012 Príspevky: 18 Bydlisko: Povazska Bystrica
|
|
Návrat hore |
|
|
alzafir Strieborný užívateľ....
Založený: 15.09.2010 Príspevky: 164 Bydlisko: Ostrava
|
Zaslal: Po Feb 20, 2012 6:50 pm Predmet: |
|
|
Ten postup ti vřele doporučuju, neroztahuj to!!!
A hned tě vyvedu z omylu, který jsi zmínil, po přetočení si čerpadlo naftu natáhne. To platí pouze, když není soustava zavzdušněná. V návodu zmiňují podávací čerpadlo, to ale v oplu nemáš.
Takže jestli nemáš odvzdušněný, zalitý palivový filtr, odvzdušněnou trubku z nádrže do filtru, tak tohle čerpadlo si naftu nenatáhne, proto ani není šance, že ti zpátečkou poteče nafta.
Nijak jsi nespecifikoval postup, co a jak jste odvzdušňovali, jen zmínka, dotlačili jsme naftu tlakem.... tady nevím co si představit.
Jestli auto stálo, nechytlo, opravili jste přepady, tak to vidím jen na totálně zavzdušněné.
Jak to vypadá v přepadech, když nasaješ např injekcí naftu z odpojené hadičky 4. vstřiku? _________________ Zafira 2,2DTi 2005 |
|
Návrat hore |
|
|
opelzafira Nový užívateľ...
Založený: 19.02.2012 Príspevky: 18 Bydlisko: Povazska Bystrica
|
Zaslal: Po Feb 20, 2012 8:55 pm Predmet: |
|
|
tlakom do nadrze - normalka kompresorova hadica do nadrze a upchat handrou, prepadovu hadicku z nadrze pri motore rozpojis na rychlospojke pricom smer do nadrze upchas (ja som to urobil kuskom zastruhaneho drievka) a z hadice smerom od cerpadla tahas vzduch (ja som tam vstrcil kusok priesvitnej hadice a tahal to normalne ustami). Ked povolis holender na cerpadle tak ti nafta pritecie az k cerpadlu. No a cez cerpadlo to uz natiahnes tym podtlakom ustami. Tym padom by malo byt cerpadlo odvzdusnene. V mojom pripade som ale dnes prisiel na uplne iny problem. Cez cerpadlo som naftu nenatiahol preto lebo mi tahalo falostny vzduch z prepadovych hadiciek od trysiek. A kedze som tie prepadove hadicky vymenil tak to vyzera na tesnenia pod vstrekmi. Ked som nasledne upchal privod do potrubia od prepadov tak som tu naftu natiahol do cerpadla uplne bez problemov. Takze zajtra idem spekulovat nad tymi vstrekmi. Mam taky pocit ze to bola aj pricina nahleho spadnutia nafty a nenastartovania. Inak alzafir dik za radu s tou striekackou - pomocou nej by som sa tiez dopracoval k tejto zahade. Roztahovat to rozhodne nemienim.
Ozaj a dnes som si zapol klucik zapalovania tak mozno aj preto som tu naftu cez to cerpadlo dostal. Predtym som ho mal totiz vypnuty |
|
Návrat hore |
|
|
alzafir Strieborný užívateľ....
Založený: 15.09.2010 Príspevky: 164 Bydlisko: Ostrava
|
Zaslal: Po Feb 20, 2012 9:42 pm Predmet: |
|
|
To vypadá , že možná jsem věštil správně
Jinak jsem zažil i Zafiru, co jsem odvzdušnil, , chytla a po asi 10 min od vypnutí klíčku už nechytla. A bylo to těsnění vstřiků, takže bych to viděl i u tebe. _________________ Zafira 2,2DTi 2005 |
|
Návrat hore |
|
|
|
|
Nemôžete odosielať nové témy do tohto fóra Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete hlasovať v tomto fóre
|
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
|