Opelclub Fórum
Upravy motora Z18XE
Choď na stránku Predchádzajúci  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Ďalší
 
Odoslať novú tému   Odpovedať na tému    Obsah fóra Opelclub Fórum -> TUNING a STYLING - VŠEOBECNE
Zobraziť predchádzajúcu tému :: Zobraziť nasledujúcu tému  
Autor Správa
dulo
Moderátor - Zlatý užívateľ...
Moderátor - Zlatý užívateľ...


Založený: 20.06.2007
Príspevky: 18298
Bydlisko: Levoča

PríspevokZaslal: St Jún 08, 2011 10:37 am    Predmet: Odpovedať s citátom

odporúčam riešiť kapotu a predný nárazník
_________________
Omega B Sport X30XE 155 kW (1998) A/T + Omega B MV6 X30XE 155 kW(1997) LPG RAT STYLE
Omega B Sport X25XE 125 kW (1998) - ex
Omega B Sport Y26SE 132 kW (2001) - ex
Corsa C GSi Z18XE 92 kW (2001) - ex

Der Opel Omega - Technik, die Begeistert
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mail
Roberto
Strieborný užívateľ....
Strieborný užívateľ....


Založený: 14.07.2009
Príspevky: 2654
Bydlisko: Bratislava/Spišská Nová Ves

PríspevokZaslal: St Jún 08, 2011 10:39 am    Predmet: Odpovedať s citátom

noo,ak zvysia peniaze tak aj to bude,naraznik do laku a kapotu opravit a carbonova folia.
_________________
BMW 325ci M-paket 141kW (1995)
Omega B MV6 X30XE 155kW (1998)-ex
Corsa C GSi Z18XE 92 kW (2001)-ex
Vectra C GTS Z18XE 90kW(2004)-ex

www.teoracing.sk
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu
dulo
Moderátor - Zlatý užívateľ...
Moderátor - Zlatý užívateľ...


Založený: 20.06.2007
Príspevky: 18298
Bydlisko: Levoča

PríspevokZaslal: St Jún 08, 2011 10:50 am    Predmet: Odpovedať s citátom

odporúčam túto opravu presunúť medzi naliehavé veci
_________________
Omega B Sport X30XE 155 kW (1998) A/T + Omega B MV6 X30XE 155 kW(1997) LPG RAT STYLE
Omega B Sport X25XE 125 kW (1998) - ex
Omega B Sport Y26SE 132 kW (2001) - ex
Corsa C GSi Z18XE 92 kW (2001) - ex

Der Opel Omega - Technik, die Begeistert
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mail
Roberto
Strieborný užívateľ....
Strieborný užívateľ....


Založený: 14.07.2009
Príspevky: 2654
Bydlisko: Bratislava/Spišská Nová Ves

PríspevokZaslal: St Jún 08, 2011 10:53 am    Predmet: Odpovedať s citátom

tak dobre,pisem si do debilnicka Laughing
_________________
BMW 325ci M-paket 141kW (1995)
Omega B MV6 X30XE 155kW (1998)-ex
Corsa C GSi Z18XE 92 kW (2001)-ex
Vectra C GTS Z18XE 90kW(2004)-ex

www.teoracing.sk
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu
Respo
Strieborný užívateľ....
Strieborný užívateľ....


Založený: 22.08.2009
Príspevky: 1073
Bydlisko: Pressburg

PríspevokZaslal: St Jún 08, 2011 12:47 pm    Predmet: Odpovedať s citátom

take ze odlahceny zotrvak uz dneska nefrci ? Rolling Eyes
_________________
mám OPEL
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu
JRD McLAREN
Strieborný užívateľ....
Strieborný užívateľ....


Založený: 09.05.2008
Príspevky: 254

PríspevokZaslal: St Jún 08, 2011 8:51 pm    Predmet: Odpovedať s citátom

odlahceny zotrvaaaaaak bude frcat vzdy ...
http://www.youtube.com/watch?v=gBXJnM7YJPk
http://www.youtube.com/watch?v=HFPb4N-kRY8
http://www.youtube.com/watch?v=zS8u8xGAfks

jo a naco je vsade pisane ze:
- vacsie vstreky
- vyssi tlak paliva
- znizit hlavu

Question Question Question

len pre info,
na tlak paliva 2.5BARu s 214ccm vstrekovacmi som bezal na seriovej ECU
pri vykone cca 170HP aj v plnom zatazeni, a stale nebola chudobna zmes

pri pripadnom pouziti vstrekovacov z poslednych "dizzi-less" modelov 241ccm na 2.5BARu
sa dalo ist s vykonom kludne k harnici 185HP
(alebo tiez aj s ponechanim 210ccm vstrekovacov, ale zamena regulatoru paliva z LETka 3.0BARu) (ci to bol na 3.5BARu ..?? )
(tu uz ale bola pomerne bohata zmes na volnobehu a v nizkych otackach)

Takze vstrekovace ci pripadne regulator tlaku paliva je potrebne menit az vtedy,
ked uz nestaci dodavka paliva pri maximalnom zatazeni... aby sme boli schopny dosiahnut maximalny mozny vykon a nebola chudobna zmes
nieje to naopak, ze vymenou vstrekovacov a zvysenim tlaku paliva dosiahneme maximalny mozny vykon
_________________
Skoda 105L r.v.'81
Nexia Sedan GT r.v.'96 (C20XE)
Nubira III SW CDX r.v.'04
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu
misso101
Strieborný užívateľ....
Strieborný užívateľ....


Založený: 22.02.2009
Príspevky: 511
Bydlisko: Rimavská Sobota

PríspevokZaslal: Št Jún 09, 2011 8:24 am    Predmet: Odpovedať s citátom

keď zníži hlavu tak dosiahne vyšší KP, a čím vyšší KP má tym je väčší aj výkon predsa si myslím....
_________________
Astra G 2,0 16V Turbo
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mail
Roberto
Strieborný užívateľ....
Strieborný užívateľ....


Založený: 14.07.2009
Príspevky: 2654
Bydlisko: Bratislava/Spišská Nová Ves

PríspevokZaslal: Št Jún 09, 2011 8:41 am    Predmet: Odpovedať s citátom

dobre pises,cim vacsi KP tym vacsie tlaky a vacsi vykon
_________________
BMW 325ci M-paket 141kW (1995)
Omega B MV6 X30XE 155kW (1998)-ex
Corsa C GSi Z18XE 92 kW (2001)-ex
Vectra C GTS Z18XE 90kW(2004)-ex

www.teoracing.sk
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu
JRD McLAREN
Strieborný užívateľ....
Strieborný užívateľ....


Založený: 09.05.2008
Príspevky: 254

PríspevokZaslal: Št Jún 09, 2011 9:09 am    Predmet: Odpovedať s citátom

keby to znizovanie hlavy bolo take EASY ..jak to vypadaaa...
tak by som to asi fakt robil na kazdom motore, a radil to kazdeemu..

ale treba este chvilu rozmyslat, "ze co vsetko sa stane ked znizim hlavu o 1mm" (ak sa bude vobec dat)
a clovek dojde na to, ze to znizovanie nemusi byt az taky dobry napad....
_________________
Skoda 105L r.v.'81
Nexia Sedan GT r.v.'96 (C20XE)
Nubira III SW CDX r.v.'04
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu
Roberto
Strieborný užívateľ....
Strieborný užívateľ....


Založený: 14.07.2009
Príspevky: 2654
Bydlisko: Bratislava/Spišská Nová Ves

PríspevokZaslal: Št Jún 09, 2011 9:21 am    Predmet: Odpovedať s citátom

pohoda,nikto netvrdi ze je to uzasny napad,ale prinasa to aj vyhody,na mojom prvom aute som mal stiahnutu hlavu uplne nadoraz a ziadne nepriaznive efekty to neprinieslo
_________________
BMW 325ci M-paket 141kW (1995)
Omega B MV6 X30XE 155kW (1998)-ex
Corsa C GSi Z18XE 92 kW (2001)-ex
Vectra C GTS Z18XE 90kW(2004)-ex

www.teoracing.sk
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu
misso101
Strieborný užívateľ....
Strieborný užívateľ....


Založený: 22.02.2009
Príspevky: 511
Bydlisko: Rimavská Sobota

PríspevokZaslal: Št Jún 09, 2011 9:41 am    Predmet: Odpovedať s citátom

tak ale existuje aj také riešenie ze nechám na hlave rezervu a dám tenšie tesnenie, a keď to nebude vyhovovať tak tam buchnem hrubšie tesnenie aby malo pôvodný KP.

keby každí rozmýšlal len nad mínusmy a nad plusmy nie, tak by nebola sekcia tuning, to je môj názor a nikomu ho nevnucujem.
_________________
Astra G 2,0 16V Turbo
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mail
JRD McLAREN
Strieborný užívateľ....
Strieborný užívateľ....


Založený: 09.05.2008
Príspevky: 254

PríspevokZaslal: Št Jún 09, 2011 1:15 pm    Predmet: Odpovedať s citátom

ano ano ano ..

urcite sa trochen zvysi KP, ale pri uberani z hlavy treba dat bacha
napr. aj na to, ci ostanu este dostatocne vole pre ventily (vybratia v piestoch)
ci niekde nebude oslabeny nejaky kanal, posunie sa nam trochu aj casovanie rozvodov (pri OHC, DOHC)
zvysenim KP su kladene vacsie naroky na palivo, a niekedy by nemuselo stacit len davat miesto 95ky benzinu 98nu..
aj 100ka by mohla byt malo a stale by to detonovalo..
_________________
Skoda 105L r.v.'81
Nexia Sedan GT r.v.'96 (C20XE)
Nubira III SW CDX r.v.'04
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu
Kajo
Opelclub Member - Zlatý užívateľ...
Opelclub Member - Zlatý užívateľ...


Založený: 09.05.2008
Príspevky: 9412
Bydlisko: Bratislava

PríspevokZaslal: Št Jún 09, 2011 4:28 pm    Predmet: Odpovedať s citátom

Spomínam si na časy, keď som mal Golfa GTI,
asi týždeň som počítal, meral (vtedy som študoval na strojníckej a všetko som mal k dispozícii).
A nakoniec som dal hlavu dole o 2mm!
Časovanie som musel doladiť cez nastaviteľné kolieska na vačkovkách.
Odvtedy samozrejme len 98ičku, lebo klopací senzor inak stiahol predzápal.
Tým som len začal, boli tam ešte aj iné úpravy a potom to už malo riadne prdy.
Tak ale stále to bol IBA Golf Smile
_________________
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mail
buci_vectra
Moderátor - Zlatý užívateľ...
Moderátor - Zlatý užívateľ...


Založený: 20.04.2009
Príspevky: 7280
Bydlisko: Košice

PríspevokZaslal: Št Jún 09, 2011 11:41 pm    Predmet: Odpovedať s citátom

Len teoreticka otazka: zaujimalo by ma, co by sa stalo keby som len ciste zvysil tlak paliva? Napr z 3.8 na 4.0bar?
_________________
Vectra B 1.8 16v sedan
Tigra X14XE
Zoznam dielov EPC online
MECHANICAL SYNFONICA BY FORMAT67.NET
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mail
Kajo
Opelclub Member - Zlatý užívateľ...
Opelclub Member - Zlatý užívateľ...


Založený: 09.05.2008
Príspevky: 9412
Bydlisko: Bratislava

PríspevokZaslal: Št Jún 09, 2011 11:51 pm    Predmet: Odpovedať s citátom

Akože maximálny tlak?
Pretože regulačný ventil tlaku paliva nastaví tlak paliva podľa podtlaku v sacom potrubí.
Ja som s tým dosť experimentoval a zistil som, že je nejaký optimálny maximálny tlak, kedy motor najlepšie ide do otáčiek, keď sa to prekročí, na jedno otvorenie vstrekovacieho ventilu sa vstrekne viac paliva a zmes je príliš bohatá a už sa to potom dusí.
Ale u týchto PBV ventilov ani tak nejde o maximálny tlak, ale o rýchlosť reakcie na zmenu podtlaku.
A to je naozaj rozdiel, ale v bežnej premávke je to skôr na obtiaž.
Aj preto som sa pýtal, čo s tým autom Roberto zamýšľa, lebo je veľa úprav, ktoré zvýšia výkon, ale poserú komfort. Ako napr. 285 stupňové vačky, ľahký zotrvák a pod.
_________________
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mail
buci_vectra
Moderátor - Zlatý užívateľ...
Moderátor - Zlatý užívateľ...


Založený: 20.04.2009
Príspevky: 7280
Bydlisko: Košice

PríspevokZaslal: Pi Jún 10, 2011 12:25 am    Predmet: Odpovedať s citátom

Ale pri jeho a aj mojom motore je tlak paliva nemenny, konstantny. Regulator tlaku nieje napojeny na sanie (podtlak), pretoze je v nadrzi pri cerpadle...
_________________
Vectra B 1.8 16v sedan
Tigra X14XE
Zoznam dielov EPC online
MECHANICAL SYNFONICA BY FORMAT67.NET
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mail
JRD McLAREN
Strieborný užívateľ....
Strieborný užívateľ....


Založený: 09.05.2008
Príspevky: 254

PríspevokZaslal: Pi Jún 10, 2011 7:24 pm    Predmet: Odpovedať s citátom

No proste je to akosi postupom techniky, technologii atd.

pri starsich systemoch mas regulator tlaku paliva ovladany podtlakom.
ale aj vstrekovace maju dlksiu reakcnu dobu, nemali taky (velky) prietok,
tiez aj "casova zakladna" riadiacej jednotky nebola taka "jemna" ..

v cislach: bol by problem vstreknut rovnake mnozstvo paliva "pri volnobehu"
pri dlzke impulzu 3.4ms a tlaku 3BAR, ked je reakcna doba vstrekovaca okolo 400us
takze by to znamenalo ze by akosi kolisali otacky, teda by kolisala bohatost zmesy..
tento problem bol teda vyrieseny regulaciou tlaku paliva na zaklade tlaku/podtlaku v sacom potrubi..
(pri tlaku paliva 2BAR vstrekovac nemal taku dlhu reakcnu dobu, a tiez aj odchylka na mnozstve vstreknuteho paliva bola mensia = nevadila)

a ako isiel cas, tak aj vstrekovace boli rychlejsie, ECU uz vedia kalkulovat s reakcnou dobou vstrekovacov,
dosiahnut takmer rovnaky tlak paliva v celom spektre zataze(otacok) uz tiez nerobi taky problem,
atd.atd.atd...

a prave preto je teraz na modernych systemoch umiestneny (pevny) regulator paliva priamo v telese
palivoveho cerpadla (system obtokoveho ventilu)
a nieje viac potreba podtlakoveho ventilu umiestneneho na palivovej liste,
a tym padom ani spatneho vedenia paliva s5 do nadrze...
_________________
Skoda 105L r.v.'81
Nexia Sedan GT r.v.'96 (C20XE)
Nubira III SW CDX r.v.'04
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu
Roberto
Strieborný užívateľ....
Strieborný užívateľ....


Založený: 14.07.2009
Príspevky: 2654
Bydlisko: Bratislava/Spišská Nová Ves

PríspevokZaslal: Ut Jún 14, 2011 4:58 pm    Predmet: Odpovedať s citátom

no pani,kedze som nazov temy totalne neodhadol Embarassed (sice vy hovorite k teme) ale ja som nechcel take brutalne opravy.
Nebudem vytvarat zbytocne novu temu.
Pokrocil som...Vectra sa predala, tento tyzden mi pridu nove pneu - Fulda Carat Exelero, uz su objednane aj nerezove zvody z UK,hadam do konca tyzdna pridu a poslal som chalanom z Teoracingu zoznam veci,ktore by som chcel riesit,vo stvrtok mi to poslu naspet aj s cenou,tak som zvedavy,ci nebudem skrtat Very Happy
_________________
BMW 325ci M-paket 141kW (1995)
Omega B MV6 X30XE 155kW (1998)-ex
Corsa C GSi Z18XE 92 kW (2001)-ex
Vectra C GTS Z18XE 90kW(2004)-ex

www.teoracing.sk
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu
brano_co
Strieborný užívateľ....
Strieborný užívateľ....


Založený: 21.10.2008
Príspevky: 947

PríspevokZaslal: Pi Jún 17, 2011 8:47 am    Predmet: Odpovedať s citátom

http://www.mathijssentechnics.nl/?View=page&part_id=770016&hid=&lhid=&lvid=

Cool
_________________
Renault Megane R.S. 250 CUP
VW Golf Mk. 6 1.4 Very Happy
Opel Corsa OPC - St.3 - Gone, But Not Forgotten
Citroen Saxo VTS - Gone, But Not Forgotten
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu
dulo
Moderátor - Zlatý užívateľ...
Moderátor - Zlatý užívateľ...


Založený: 20.06.2007
Príspevky: 18298
Bydlisko: Levoča

PríspevokZaslal: Pi Jún 17, 2011 8:54 am    Predmet: Odpovedať s citátom

tú stránku poznám, tí šialení holandania tam trepú aj 2,0 Turbo
_________________
Omega B Sport X30XE 155 kW (1998) A/T + Omega B MV6 X30XE 155 kW(1997) LPG RAT STYLE
Omega B Sport X25XE 125 kW (1998) - ex
Omega B Sport Y26SE 132 kW (2001) - ex
Corsa C GSi Z18XE 92 kW (2001) - ex

Der Opel Omega - Technik, die Begeistert
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mail
Zobraziť príspevky z predchádzajúcich:   
Odoslať novú tému   Odpovedať na tému    Obsah fóra Opelclub Fórum -> TUNING a STYLING - VŠEOBECNE Časy uvádzané v GMT + 1 hodina
Choď na stránku Predchádzajúci  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Ďalší
Strana 7 z 8

 
Prejdi na:  
Nemôžete odosielať nové témy do tohto fóra
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete hlasovať v tomto fóre



Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group