|
|
Zobraziť predchádzajúcu tému :: Zobraziť nasledujúcu tému |
Autor |
Správa |
Roberto Strieborný užívateľ....
Založený: 14.07.2009 Príspevky: 2654 Bydlisko: Bratislava/Spišská Nová Ves
|
Zaslal: Pi Jún 03, 2011 8:23 am Predmet: Upravy motora Z18XE |
|
|
Chcel by som sa pustit do takeho mierneho upravenia Corsy, nejedna sa o ziadne brutalne zasahy ako kovane piesty ojnice a podobne veci, ktore mi sice nazenu aspon 300 koni ,ale na ktore nemam peniaze Skor rozmyslam nad nad regulatorom tlaku paliva: http://garageraceteam.sk/product_info.php?products_id=68 upravy sania,ale este nevem akej konkretne,to necham na Teovi a premyslam nad sprijemnenim zvuku : http://garageraceteam.sk/product_info.php?cPath=160_165_400&products_id=1321
Nechcem davat komlet nerezove potrubie az od motora,aby som v tom aute neohluchol.
Otazka znie, co este by sa dalo vylepsit na tomto motore ? _________________ BMW 325ci M-paket 141kW (1995)
Omega B MV6 X30XE 155kW (1998)-ex
Corsa C GSi Z18XE 92 kW (2001)-ex
Vectra C GTS Z18XE 90kW(2004)-ex
www.teoracing.sk |
|
Návrat hore |
|
|
langdon2 Opelclub Member - Zlatý užívateľ...
Založený: 16.01.2008 Príspevky: 14262 Bydlisko: Nitra
|
Zaslal: Pi Jún 03, 2011 8:35 am Predmet: |
|
|
Turbo kit _________________ Opel Astra G 1,4 16V
palubne pc. a tempomaty do Oplov
diagnostika, rychlo servis |
|
Návrat hore |
|
|
Roberto Strieborný užívateľ....
Založený: 14.07.2009 Príspevky: 2654 Bydlisko: Bratislava/Spišská Nová Ves
|
Zaslal: Pi Jún 03, 2011 8:39 am Predmet: |
|
|
heh..no aj to mi bolo navrhnute,ale to by chcelo ako som pisal rovno nove piesty ojnice,pretesnit cely motor aby to vydrzal a na to uz niesu financie _________________ BMW 325ci M-paket 141kW (1995)
Omega B MV6 X30XE 155kW (1998)-ex
Corsa C GSi Z18XE 92 kW (2001)-ex
Vectra C GTS Z18XE 90kW(2004)-ex
www.teoracing.sk |
|
Návrat hore |
|
|
langdon2 Opelclub Member - Zlatý užívateľ...
Založený: 16.01.2008 Príspevky: 14262 Bydlisko: Nitra
|
Zaslal: Pi Jún 03, 2011 8:42 am Predmet: |
|
|
A preco myslis? Das tam nizkotlake turbo, a motor to v pohode znesie.... _________________ Opel Astra G 1,4 16V
palubne pc. a tempomaty do Oplov
diagnostika, rychlo servis |
|
Návrat hore |
|
|
misso101 Strieborný užívateľ....
Založený: 22.02.2009 Príspevky: 511 Bydlisko: Rimavská Sobota
|
Zaslal: Pi Jún 03, 2011 8:43 am Predmet: |
|
|
presne turbo kit ako som si spravil ja, je to finančne nákladné.
ale, ked chceš niečo lacnejšie tak daj znížiť hlavu valcov, potom podla toho či máš viacbodové alebo jednobodové vstrekovanie - ak máš viac tak si zožen nejaké z 2,0 alebo z 2,2 vstreky, ak máš len jednobodové tak opel mal asi len 2,0 najviac nednobodový vstrek, dalej palivovú pumpu od 4 bar hore aby ti tlačilo viacej paliva, a ten spomínaný regulátor tlaku paliva, a potom to dať niekomu doladiť aby ti nastavil predzápaly a všetko spojené s tým čo treba ked mu dáš riadnu dávku paliva. _________________ Astra G 2,0 16V Turbo |
|
Návrat hore |
|
|
Roberto Strieborný užívateľ....
Založený: 14.07.2009 Príspevky: 2654 Bydlisko: Bratislava/Spišská Nová Ves
|
Zaslal: Pi Jún 03, 2011 8:44 am Predmet: |
|
|
noo, nebudem klamat,znie to lakavo,ale okrem uprav idem hlavne urobit aj nejake opravy a rozpocet bude obmedzeny _________________ BMW 325ci M-paket 141kW (1995)
Omega B MV6 X30XE 155kW (1998)-ex
Corsa C GSi Z18XE 92 kW (2001)-ex
Vectra C GTS Z18XE 90kW(2004)-ex
www.teoracing.sk |
|
Návrat hore |
|
|
langdon2 Opelclub Member - Zlatý užívateľ...
Založený: 16.01.2008 Príspevky: 14262 Bydlisko: Nitra
|
Zaslal: Pi Jún 03, 2011 8:45 am Predmet: |
|
|
Z18XE je 4 bodovy vstrek _________________ Opel Astra G 1,4 16V
palubne pc. a tempomaty do Oplov
diagnostika, rychlo servis |
|
Návrat hore |
|
|
Roberto Strieborný užívateľ....
Založený: 14.07.2009 Príspevky: 2654 Bydlisko: Bratislava/Spišská Nová Ves
|
Zaslal: Pi Jún 03, 2011 8:47 am Predmet: |
|
|
este co sa tyka vyfuku,tak z18xe ma zvody spojene s katom, moj kat je uz vybuchany von,lebo sa ta vlozka rozpadla...oplati sa dat na original zvody termopaska? _________________ BMW 325ci M-paket 141kW (1995)
Omega B MV6 X30XE 155kW (1998)-ex
Corsa C GSi Z18XE 92 kW (2001)-ex
Vectra C GTS Z18XE 90kW(2004)-ex
www.teoracing.sk |
|
Návrat hore |
|
|
Roberto Strieborný užívateľ....
Založený: 14.07.2009 Príspevky: 2654 Bydlisko: Bratislava/Spišská Nová Ves
|
Zaslal: Pi Jún 03, 2011 8:48 am Predmet: |
|
|
misso: kolko ta stala komplet prestavba? _________________ BMW 325ci M-paket 141kW (1995)
Omega B MV6 X30XE 155kW (1998)-ex
Corsa C GSi Z18XE 92 kW (2001)-ex
Vectra C GTS Z18XE 90kW(2004)-ex
www.teoracing.sk |
|
Návrat hore |
|
|
misso101 Strieborný užívateľ....
Založený: 22.02.2009 Príspevky: 511 Bydlisko: Rimavská Sobota
|
Zaslal: Pi Jún 03, 2011 9:06 am Predmet: |
|
|
tak komponenty ma vyšli okolo 2 000€ a to som všetko kupoval cez známich čo mi dali super ceny, a robota okolo 600€
a k tej termopaske - je so super vec, nechcel som tomu veriť zo začiatku ale teraz už viem že ne čo je to dobré _________________ Astra G 2,0 16V Turbo |
|
Návrat hore |
|
|
Roberto Strieborný užívateľ....
Založený: 14.07.2009 Príspevky: 2654 Bydlisko: Bratislava/Spišská Nová Ves
|
Zaslal: Pi Jún 03, 2011 9:09 am Predmet: |
|
|
aha tak presne tak ako som hovoril,ziadne turbo nebude
Lebo som sa o termopaske sice docital ze je to super,ale vsetko sa to tykalo sportovych nerezovych zvodov, ale tie ja davat nebudem,tak nevem no _________________ BMW 325ci M-paket 141kW (1995)
Omega B MV6 X30XE 155kW (1998)-ex
Corsa C GSi Z18XE 92 kW (2001)-ex
Vectra C GTS Z18XE 90kW(2004)-ex
www.teoracing.sk |
|
Návrat hore |
|
|
buci_vectra Moderátor - Zlatý užívateľ...
Založený: 20.04.2009 Príspevky: 7280 Bydlisko: Košice
|
Zaslal: Pi Jún 03, 2011 9:31 am Predmet: |
|
|
Robo, neviem ako s tym regulatorom tlaku paliva, mas to rovnake ako ja a tam sa origo regulator kupe v benzine v nadrzi, k motoru uz ide zregulovany tlak a nieje tam spiatocka...
Nieje to tak, ako napriklad na X18XE, kde regulator tlaku je pri motore...
Ked niekto vie co s tym, sem z riesenim _________________ Vectra B 1.8 16v sedan
Tigra X14XE
Zoznam dielov EPC online
MECHANICAL SYNFONICA BY FORMAT67.NET |
|
Návrat hore |
|
|
Roberto Strieborný užívateľ....
Založený: 14.07.2009 Príspevky: 2654 Bydlisko: Bratislava/Spišská Nová Ves
|
Zaslal: Pi Jún 03, 2011 9:32 am Predmet: |
|
|
fuha,tak to je nove info pre mna _________________ BMW 325ci M-paket 141kW (1995)
Omega B MV6 X30XE 155kW (1998)-ex
Corsa C GSi Z18XE 92 kW (2001)-ex
Vectra C GTS Z18XE 90kW(2004)-ex
www.teoracing.sk |
|
Návrat hore |
|
|
Respo Strieborný užívateľ....
Založený: 22.08.2009 Príspevky: 1073 Bydlisko: Pressburg
|
Zaslal: Pi Jún 03, 2011 9:41 am Predmet: |
|
|
termopasku na liatinove zvody nedavaj prasknu ti ... ked tak daj si spravit zvodi a komplet vyfuk porozpravaj sa v AMA a uvidis co ti na to povie potom obtoc termopaskou kludne az po koncovy tlmic
na tvojom mieste by som riesil sanie Dbilas/Lexmaul... to prida ozaj vela !
ale dbilas je drahy a treba preprogramovat RJ
moja uprava by bola pri takomto motore rozhodne sanie najskor Lexmaul , uprava RJ , mozno zvody a vyfuk , pripadne neviem ako je to na tomto motore ale treba pokukat co tak ostra vacka (ale aj pri nej aby to malo zmysel treba preprogramovat RJ)... ale podla mna to sanie a preprogramovanie RJ bohate bude stacit
//pravopis _________________ mám OPEL |
|
Návrat hore |
|
|
dulo Moderátor - Zlatý užívateľ...
Založený: 20.06.2007 Príspevky: 18298 Bydlisko: Levoča
|
Zaslal: Pi Jún 03, 2011 9:44 am Predmet: |
|
|
ako píše Respo, nič viacej by som nerobil _________________ Omega B Sport X30XE 155 kW (1998) A/T + Omega B MV6 X30XE 155 kW(1997) LPG RAT STYLE
Omega B Sport X25XE 125 kW (1998) - ex
Omega B Sport Y26SE 132 kW (2001) - ex
Corsa C GSi Z18XE 92 kW (2001) - ex
Der Opel Omega - Technik, die Begeistert |
|
Návrat hore |
|
|
buci_vectra Moderátor - Zlatý užívateľ...
Založený: 20.04.2009 Príspevky: 7280 Bydlisko: Košice
|
Zaslal: Pi Jún 03, 2011 9:44 am Predmet: |
|
|
No ale mozno by sa dalo ten origo regulator vyhodit, natiahnut spiatocku az k motoru a potom uz klasicky ako u X18XE...
Takto vyzera ten origo regulator
_________________ Vectra B 1.8 16v sedan
Tigra X14XE
Zoznam dielov EPC online
MECHANICAL SYNFONICA BY FORMAT67.NET |
|
Návrat hore |
|
|
Roberto Strieborný užívateľ....
Založený: 14.07.2009 Príspevky: 2654 Bydlisko: Bratislava/Spišská Nová Ves
|
Zaslal: Pi Jún 03, 2011 9:45 am Predmet: |
|
|
noo, ked sa nebude dat urobit nic s tym regulatorom paliva,kvoli tomu co pisal buci, tak aspon to sanie a uprava RJ, ako som pisal vyfuk budem riesit len koncovy tlmic... _________________ BMW 325ci M-paket 141kW (1995)
Omega B MV6 X30XE 155kW (1998)-ex
Corsa C GSi Z18XE 92 kW (2001)-ex
Vectra C GTS Z18XE 90kW(2004)-ex
www.teoracing.sk |
|
Návrat hore |
|
|
dulo Moderátor - Zlatý užívateľ...
Založený: 20.06.2007 Príspevky: 18298 Bydlisko: Levoča
|
Zaslal: Pi Jún 03, 2011 9:52 am Predmet: |
|
|
Koncový tlmič je nič, ked, tak už komplet, potom sa to aj prejaví _________________ Omega B Sport X30XE 155 kW (1998) A/T + Omega B MV6 X30XE 155 kW(1997) LPG RAT STYLE
Omega B Sport X25XE 125 kW (1998) - ex
Omega B Sport Y26SE 132 kW (2001) - ex
Corsa C GSi Z18XE 92 kW (2001) - ex
Der Opel Omega - Technik, die Begeistert |
|
Návrat hore |
|
|
Roberto Strieborný užívateľ....
Založený: 14.07.2009 Príspevky: 2654 Bydlisko: Bratislava/Spišská Nová Ves
|
Zaslal: Pi Jún 03, 2011 9:54 am Predmet: |
|
|
ano ano ja viem,ja som povodne vyfuk nechcel riesit vobec,lebo ak by som chcel mat kvalitne vyfukove potrubie, treba mi tak cca 700 eur a to je moc len za vyfuk,kedze idem riesit aj ine veci, tlmic chcem len kvoli zvuku _________________ BMW 325ci M-paket 141kW (1995)
Omega B MV6 X30XE 155kW (1998)-ex
Corsa C GSi Z18XE 92 kW (2001)-ex
Vectra C GTS Z18XE 90kW(2004)-ex
www.teoracing.sk |
|
Návrat hore |
|
|
Roberto Strieborný užívateľ....
Založený: 14.07.2009 Príspevky: 2654 Bydlisko: Bratislava/Spišská Nová Ves
|
|
Návrat hore |
|
|
|
|
Nemôžete odosielať nové témy do tohto fóra Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete hlasovať v tomto fóre
|
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
|