Opelclub Fórum
Upravy motora Z18XE
Choď na stránku Predchádzajúci  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Ďalší
 
Odoslať novú tému   Odpovedať na tému    Obsah fóra Opelclub Fórum -> TUNING a STYLING - VŠEOBECNE
Zobraziť predchádzajúcu tému :: Zobraziť nasledujúcu tému  
Autor Správa
iurai
Strieborný užívateľ....
Strieborný užívateľ....


Založený: 14.06.2007
Príspevky: 17354
Bydlisko: Brati ZLA va

PríspevokZaslal: Po Jún 06, 2011 4:22 pm    Predmet: Odpovedať s citátom

Respo Napísal:
iuraj moc zlozite nie ? ...
cakam kedy nas tu TEO da dopozoru Very Happy
ak si to cita urcite kruti hlavou zo slovami "DETI" Very Happy


ci zlozite neviem. dival som sa na to cez peniaze a mozny efekt
_________________
UPOZORNENIE: sukromne spravy mi nepiste. kontakt cez E-mail: jurajlanyi(zavinac)gmail.com
cas sa minul ...
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu Zobraziť autorove WWW stránky
JRD McLAREN
Strieborný užívateľ....
Strieborný užívateľ....


Založený: 09.05.2008
Príspevky: 254

PríspevokZaslal: Po Jún 06, 2011 8:20 pm    Predmet: Odpovedať s citátom

no takze za prve si to je treba nejako upratat v hlave, co clovek vlastne xe..

tie NA (atmosfericke) kone su podstatne drahsie, ako tie TURBO (preplnovane) kone
dalej by bolo dobre, keby si napisal, ake opravy ides robit na motore...
a tiez aj kolko penazi si ochotny investovat do uprav....

v kazdom pripade sa bavime vo finale o sume cca od 1500+

moznosti su nasledovne, ostat u NA, alebo namontovat TURBO..
a kedze Z18XE je takmer to iste ako Z20LET, takze turbinka by v pohode pasovala..
bez narocnych uprav.. (dobre, piesty by trebalo vymenit)

ak nechces nic robit z vnutornostami motora, tak treba vymenit sanie a vymenit vyfuk..
pripadne pouzit trosku ostrejsie vacky cca do tych povedzme 270st,
aby si stym vedela poradit seriova ECU..
mohli ostat povodne pruziny, hydro-dvihatka atd.

..takze ked najprv napises co ides opravovat na motore, tak budem chytrejsi..
_________________
Skoda 105L r.v.'81
Nexia Sedan GT r.v.'96 (C20XE)
Nubira III SW CDX r.v.'04
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu
JRD McLAREN
Strieborný užívateľ....
Strieborný užívateľ....


Založený: 09.05.2008
Príspevky: 254

PríspevokZaslal: Po Jún 06, 2011 8:23 pm    Predmet: Odpovedať s citátom

a este ked uz ste nacali temu AMA ..
tak tutok kompletka cca 900eur.. ...na mieru...

http://tuningforum.cz/viewtopic.php?p=1717852#p1717852
_________________
Skoda 105L r.v.'81
Nexia Sedan GT r.v.'96 (C20XE)
Nubira III SW CDX r.v.'04
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu
iurai
Strieborný užívateľ....
Strieborný užívateľ....


Založený: 14.06.2007
Príspevky: 17354
Bydlisko: Brati ZLA va

PríspevokZaslal: Po Jún 06, 2011 10:52 pm    Predmet: Odpovedať s citátom

JRD McLAREN Napísal:
moznosti su nasledovne, ostat u NA, alebo namontovat TURBO..
a kedze Z18XE je takmer to iste ako Z20LET, takze turbinka by v pohode pasovala..
bez narocnych uprav.. (dobre, piesty by trebalo vymenit)


Z18XE, X18XE1 maju maly blok a Z20LET je este velky blok.

nevies aky tlak dava turbo v Z20LET ?

ja som rozmyslal namontovat turbo a upravit regulaciu plniaceho tlaku, aby davala nizsi tlak, aby piesty ostali standardne

vsak tie piesty musia byt svinsky drahe na Z18XE, na rozdiel od turba, olejoveho chladica atd co zozenie niekde pouzite z nejakeho benzinaku a co sa uz nejako pripasuju
_________________
UPOZORNENIE: sukromne spravy mi nepiste. kontakt cez E-mail: jurajlanyi(zavinac)gmail.com
cas sa minul ...
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu Zobraziť autorove WWW stránky
Kajo
Opelclub Member - Zlatý užívateľ...
Opelclub Member - Zlatý užívateľ...


Založený: 09.05.2008
Príspevky: 9412
Bydlisko: Bratislava

PríspevokZaslal: Po Jún 06, 2011 11:52 pm    Predmet: Odpovedať s citátom

Čo tak implantovať Z20LET aj s riadiačkou?
_________________
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mail
iurai
Strieborný užívateľ....
Strieborný užívateľ....


Založený: 14.06.2007
Príspevky: 17354
Bydlisko: Brati ZLA va

PríspevokZaslal: Ut Jún 07, 2011 12:29 am    Predmet: Odpovedať s citátom

Kajo Napísal:
Čo tak implantovať Z20LET aj s riadiačkou?


neoficialne OK, otazka ako poloosi
_________________
UPOZORNENIE: sukromne spravy mi nepiste. kontakt cez E-mail: jurajlanyi(zavinac)gmail.com
cas sa minul ...
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu Zobraziť autorove WWW stránky
Respo
Strieborný užívateľ....
Strieborný užívateľ....


Založený: 22.08.2009
Príspevky: 1073
Bydlisko: Pressburg

PríspevokZaslal: Ut Jún 07, 2011 1:36 am    Predmet: Odpovedať s citátom

kedze je dost mozne ze JRD McLAREN hovori pravdu kedze sa vyzna
tak ta turbina nemu si byt tak zla investicia
_________________
mám OPEL
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu
misso101
Strieborný užívateľ....
Strieborný užívateľ....


Založený: 22.02.2009
Príspevky: 511
Bydlisko: Rimavská Sobota

PríspevokZaslal: Ut Jún 07, 2011 8:07 am    Predmet: Odpovedať s citátom

turbo je dobrá vec, ked mu bude rozumne tlačiť tak aj seriové piesty vydržia, jasná vec je aj akým stýlom bude jazdiť, či bude stále pedál na podlahe alebo bude normálny jazdec, ktorý sem tam vyčistí výfuk od pavučín.

ak mu vyhovujú aj použité veci - turbo, IC, chladič oleja, blow off, tak do 1000 € by sa mal zmestiť a ešte kupiť aj iné porebné veci, ale nech počíta aj s cenou za montáž turba.....

veľa šťastia do úprav
_________________
Astra G 2,0 16V Turbo
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mail
lubo098
Strieborný užívateľ....
Strieborný užívateľ....


Založený: 11.09.2008
Príspevky: 1260
Bydlisko: LV

PríspevokZaslal: Ut Jún 07, 2011 8:14 am    Predmet: Odpovedať s citátom

misso aky tlak tlaci tvoje turbo a pri akych otach ho zopina?
_________________
vectra uz je prec, ostala zena, dva psy a dcera...
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu
misso101
Strieborný užívateľ....
Strieborný užívateľ....


Založený: 22.02.2009
Príspevky: 511
Bydlisko: Rimavská Sobota

PríspevokZaslal: Ut Jún 07, 2011 8:18 am    Predmet: Odpovedať s citátom

no tak ešte to nieje uplne vo finale ale už sme skoro na konci, ešte ideme meniť tesnenie, ojnične ložiska a piestne krúžky, momentálne mu tlačíme 0,4 - 0,5 a ide to super, skúšali sme mu aj 0,7 ale kým nedáme to hrubé tesnenie na zmenu KP tak m u nechcem tlačiť viac ako 0,5 aby mal dobrú životnosť.
ked mu tlačíš 0,7 a máš dobrý chip ako mne robil kamoš, ktorý je veľmi dobrý v chipovaní tak sa ti z lenivého auta stáva drak pod zadkom.
hore prudkým kopcom 110kW PD nemá šancu vôbec
_________________
Astra G 2,0 16V Turbo
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mail
JRD McLAREN
Strieborný užívateľ....
Strieborný užívateľ....


Založený: 09.05.2008
Príspevky: 254

PríspevokZaslal: Ut Jún 07, 2011 8:26 am    Predmet: Odpovedať s citátom

no iurai ma pravdu ..
Z18XE je maly blok/motor
http://holmart.com.au/online/images/z18motor.jpg

takze treba najst turbinu z niecoho ineho..

na seriovkach turba tlacia okolo 0.7-0.8BARu..
a ak sa ide preplnovat NA motor a zachovavaju sa povodne piesty,
tak sa plniaci tlak robi cca 0.4-0.5BAR

JO
a to hlavne, je treba si uvedomit, ze po takejto uprave sa auto stava nepredajne,
pripadne len velmi tazko predajne...
_________________
Skoda 105L r.v.'81
Nexia Sedan GT r.v.'96 (C20XE)
Nubira III SW CDX r.v.'04
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu
misso101
Strieborný užívateľ....
Strieborný užívateľ....


Založený: 22.02.2009
Príspevky: 511
Bydlisko: Rimavská Sobota

PríspevokZaslal: Ut Jún 07, 2011 8:29 am    Predmet: Odpovedať s citátom

ale poradím vám, že ak chcete oturbiť motor, tak vymeňte aspoň piestne kružky a dajte hrubšie tesnenie, nedavajte však dve tesnenia na seba ako to niekto zvykne robiť, lebo ho vypľuje Laughing
_________________
Astra G 2,0 16V Turbo
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mail
brano_co
Strieborný užívateľ....
Strieborný užívateľ....


Založený: 21.10.2008
Príspevky: 947

PríspevokZaslal: Ut Jún 07, 2011 9:37 am    Predmet: Odpovedať s citátom

toto ma začína baviť, všetci tu točíte o turbe už skoro dve strany a sám Robo tu ešte pred tým napísal že toľko peňazí by do toho asi nedal a že táto myšlienka už išla zo stola Smile
_________________
Renault Megane R.S. 250 CUP
VW Golf Mk. 6 1.4 Very Happy
Opel Corsa OPC - St.3 - Gone, But Not Forgotten
Citroen Saxo VTS - Gone, But Not Forgotten
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu
misso101
Strieborný užívateľ....
Strieborný užívateľ....


Založený: 22.02.2009
Príspevky: 511
Bydlisko: Rimavská Sobota

PríspevokZaslal: Ut Jún 07, 2011 9:45 am    Predmet: Odpovedať s citátom

no len ked je taký tajnostkár ked nepovie že koľko chce do toho investovať??? raz napíše že sanie za 1000 € je na zamyslenie, a potom ked mu iné ceny povedia na turbo alebo iné komponenty tak mu to je veľa.

nech radšej povie koľko do toho chce vraziť
_________________
Astra G 2,0 16V Turbo
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mail
brano_co
Strieborný užívateľ....
Strieborný užívateľ....


Založený: 21.10.2008
Príspevky: 947

PríspevokZaslal: Ut Jún 07, 2011 10:34 am    Predmet: Odpovedať s citátom

to sanie za liter, bolo pre neho zaujímave ako S/H z UK za 200 z toho čo viem Wink
_________________
Renault Megane R.S. 250 CUP
VW Golf Mk. 6 1.4 Very Happy
Opel Corsa OPC - St.3 - Gone, But Not Forgotten
Citroen Saxo VTS - Gone, But Not Forgotten
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu
JRD McLAREN
Strieborný užívateľ....
Strieborný užívateľ....


Založený: 09.05.2008
Príspevky: 254

PríspevokZaslal: Ut Jún 07, 2011 10:54 am    Predmet: Odpovedať s citátom

no uplne najlepsie LOW-COST riesenie je,
zrovnat kanaly v hlave, vyfukove vylestit..
zlicovat priruby, hlavne sanie..
zaoblit hrany na ventiloch, a vobec v celom spalovacom priestore,.. (ten tiez vylestit)
upravit sedla na ventiloch min. na roznych 5 uhlov, (kedze radiusove frezky tu asi nikto nema)

a prinajlepsom sme ziskali 10koni....

upravit iba sanie, alebo iba vyfuk nema akosi ten pozadovany efekt...

takze zase sme pri tom ..
co ide Roberto opravovat na motore, ..a kolko je ochotny investovat penasi do uprav
_________________
Skoda 105L r.v.'81
Nexia Sedan GT r.v.'96 (C20XE)
Nubira III SW CDX r.v.'04
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu
swabel
Opelclub Member - Zlatý užívateľ...
Opelclub Member - Zlatý užívateľ...


Založený: 19.06.2007
Príspevky: 1304
Bydlisko: Trstená, orig. Levoča

PríspevokZaslal: Ut Jún 07, 2011 12:10 pm    Predmet: Odpovedať s citátom

Spominal tu niekto chip? Na ca. 140PS som videl na par strankach upravu pre tento motor..
_________________
VETCTRA C GTS, Z19DTH, AT (2007)
*Diagnostika op-com, aktivácia pal. PC* info@opel-shop.sk 0915850900
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mail Zobraziť autorove WWW stránky
lubo098
Strieborný užívateľ....
Strieborný užívateľ....


Založený: 11.09.2008
Príspevky: 1260
Bydlisko: LV

PríspevokZaslal: Ut Jún 07, 2011 1:35 pm    Predmet: Odpovedať s citátom

existuju tri moznosti:
mozes oturbovat atmosfericky motor ktory mas v aute plus uprava RJ (je to drahe)
mozes vymenit sanie, kompletny vyfuk, upravit hlavu, vacky a RJ.(vysledok ako pri bode 1 ale drahsie)
alebo mozes kupit rovno silnejsie auto ( drahe? )

upravovat motor ciastocne velky vyznam nema. napriklad ked vymenis zvody bez upravy sania aj tak viac vzduchu motorom neprezenies a standardnym vyfukom nevytlacis von. to znamena ze akurat mozno vyhladis turbolencie v potrubi atd.
co mozes urobit je to co pisal JRD vyssie ale radikalny narast vykonu to nebude.

proste z hovna bic neupleties
_________________
vectra uz je prec, ostala zena, dva psy a dcera...
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu
Kajo
Opelclub Member - Zlatý užívateľ...
Opelclub Member - Zlatý užívateľ...


Založený: 09.05.2008
Príspevky: 9412
Bydlisko: Bratislava

PríspevokZaslal: Ut Jún 07, 2011 3:51 pm    Predmet: Odpovedať s citátom

Ale Corsa je rýchla aj tak.
Možno by bolo najlepšie dať to auto do super stavu a kašlať na úpravy???
_________________
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mail
swabel
Opelclub Member - Zlatý užívateľ...
Opelclub Member - Zlatý užívateľ...


Založený: 19.06.2007
Príspevky: 1304
Bydlisko: Trstená, orig. Levoča

PríspevokZaslal: Ut Jún 07, 2011 3:57 pm    Predmet: Odpovedať s citátom

Pripájam sa ku Kajovi Very Happy
Ved sršeň je to dobrý aj teraz.
Možno max. ten chip Twisted Evil
_________________
VETCTRA C GTS, Z19DTH, AT (2007)
*Diagnostika op-com, aktivácia pal. PC* info@opel-shop.sk 0915850900
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mail Zobraziť autorove WWW stránky
Zobraziť príspevky z predchádzajúcich:   
Odoslať novú tému   Odpovedať na tému    Obsah fóra Opelclub Fórum -> TUNING a STYLING - VŠEOBECNE Časy uvádzané v GMT + 1 hodina
Choď na stránku Predchádzajúci  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Ďalší
Strana 5 z 8

 
Prejdi na:  
Nemôžete odosielať nové témy do tohto fóra
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete hlasovať v tomto fóre



Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group