|
|
Zobraziť predchádzajúcu tému :: Zobraziť nasledujúcu tému |
Autor |
Správa |
iurai Strieborný užívateľ....
Založený: 14.06.2007 Príspevky: 17354 Bydlisko: Brati ZLA va
|
Zaslal: Po Jún 06, 2011 4:22 pm Predmet: |
|
|
Respo Napísal: |
iuraj moc zlozite nie ? ...
cakam kedy nas tu TEO da dopozoru
ak si to cita urcite kruti hlavou zo slovami "DETI" |
ci zlozite neviem. dival som sa na to cez peniaze a mozny efekt _________________ UPOZORNENIE: sukromne spravy mi nepiste. kontakt cez E-mail: jurajlanyi(zavinac)gmail.com
cas sa minul ... |
|
Návrat hore |
|
|
JRD McLAREN Strieborný užívateľ....
Založený: 09.05.2008 Príspevky: 254
|
Zaslal: Po Jún 06, 2011 8:20 pm Predmet: |
|
|
no takze za prve si to je treba nejako upratat v hlave, co clovek vlastne xe..
tie NA (atmosfericke) kone su podstatne drahsie, ako tie TURBO (preplnovane) kone
dalej by bolo dobre, keby si napisal, ake opravy ides robit na motore...
a tiez aj kolko penazi si ochotny investovat do uprav....
v kazdom pripade sa bavime vo finale o sume cca od 1500+
moznosti su nasledovne, ostat u NA, alebo namontovat TURBO..
a kedze Z18XE je takmer to iste ako Z20LET, takze turbinka by v pohode pasovala..
bez narocnych uprav.. (dobre, piesty by trebalo vymenit)
ak nechces nic robit z vnutornostami motora, tak treba vymenit sanie a vymenit vyfuk..
pripadne pouzit trosku ostrejsie vacky cca do tych povedzme 270st,
aby si stym vedela poradit seriova ECU..
mohli ostat povodne pruziny, hydro-dvihatka atd.
..takze ked najprv napises co ides opravovat na motore, tak budem chytrejsi.. _________________ Skoda 105L r.v.'81
Nexia Sedan GT r.v.'96 (C20XE)
Nubira III SW CDX r.v.'04 |
|
Návrat hore |
|
|
JRD McLAREN Strieborný užívateľ....
Založený: 09.05.2008 Príspevky: 254
|
Zaslal: Po Jún 06, 2011 8:23 pm Predmet: |
|
|
a este ked uz ste nacali temu AMA ..
tak tutok kompletka cca 900eur.. ...na mieru...
http://tuningforum.cz/viewtopic.php?p=1717852#p1717852 _________________ Skoda 105L r.v.'81
Nexia Sedan GT r.v.'96 (C20XE)
Nubira III SW CDX r.v.'04 |
|
Návrat hore |
|
|
iurai Strieborný užívateľ....
Založený: 14.06.2007 Príspevky: 17354 Bydlisko: Brati ZLA va
|
Zaslal: Po Jún 06, 2011 10:52 pm Predmet: |
|
|
JRD McLAREN Napísal: |
moznosti su nasledovne, ostat u NA, alebo namontovat TURBO..
a kedze Z18XE je takmer to iste ako Z20LET, takze turbinka by v pohode pasovala..
bez narocnych uprav.. (dobre, piesty by trebalo vymenit)
|
Z18XE, X18XE1 maju maly blok a Z20LET je este velky blok.
nevies aky tlak dava turbo v Z20LET ?
ja som rozmyslal namontovat turbo a upravit regulaciu plniaceho tlaku, aby davala nizsi tlak, aby piesty ostali standardne
vsak tie piesty musia byt svinsky drahe na Z18XE, na rozdiel od turba, olejoveho chladica atd co zozenie niekde pouzite z nejakeho benzinaku a co sa uz nejako pripasuju _________________ UPOZORNENIE: sukromne spravy mi nepiste. kontakt cez E-mail: jurajlanyi(zavinac)gmail.com
cas sa minul ... |
|
Návrat hore |
|
|
Kajo Opelclub Member - Zlatý užívateľ...
Založený: 09.05.2008 Príspevky: 9412 Bydlisko: Bratislava
|
Zaslal: Po Jún 06, 2011 11:52 pm Predmet: |
|
|
Čo tak implantovať Z20LET aj s riadiačkou? _________________
|
|
Návrat hore |
|
|
iurai Strieborný užívateľ....
Založený: 14.06.2007 Príspevky: 17354 Bydlisko: Brati ZLA va
|
Zaslal: Ut Jún 07, 2011 12:29 am Predmet: |
|
|
Kajo Napísal: |
Čo tak implantovať Z20LET aj s riadiačkou? |
neoficialne OK, otazka ako poloosi _________________ UPOZORNENIE: sukromne spravy mi nepiste. kontakt cez E-mail: jurajlanyi(zavinac)gmail.com
cas sa minul ... |
|
Návrat hore |
|
|
Respo Strieborný užívateľ....
Založený: 22.08.2009 Príspevky: 1073 Bydlisko: Pressburg
|
Zaslal: Ut Jún 07, 2011 1:36 am Predmet: |
|
|
kedze je dost mozne ze JRD McLAREN hovori pravdu kedze sa vyzna
tak ta turbina nemu si byt tak zla investicia _________________ mám OPEL |
|
Návrat hore |
|
|
misso101 Strieborný užívateľ....
Založený: 22.02.2009 Príspevky: 511 Bydlisko: Rimavská Sobota
|
Zaslal: Ut Jún 07, 2011 8:07 am Predmet: |
|
|
turbo je dobrá vec, ked mu bude rozumne tlačiť tak aj seriové piesty vydržia, jasná vec je aj akým stýlom bude jazdiť, či bude stále pedál na podlahe alebo bude normálny jazdec, ktorý sem tam vyčistí výfuk od pavučín.
ak mu vyhovujú aj použité veci - turbo, IC, chladič oleja, blow off, tak do 1000 € by sa mal zmestiť a ešte kupiť aj iné porebné veci, ale nech počíta aj s cenou za montáž turba.....
veľa šťastia do úprav _________________ Astra G 2,0 16V Turbo |
|
Návrat hore |
|
|
lubo098 Strieborný užívateľ....
Založený: 11.09.2008 Príspevky: 1260 Bydlisko: LV
|
Zaslal: Ut Jún 07, 2011 8:14 am Predmet: |
|
|
misso aky tlak tlaci tvoje turbo a pri akych otach ho zopina? _________________ vectra uz je prec, ostala zena, dva psy a dcera... |
|
Návrat hore |
|
|
misso101 Strieborný užívateľ....
Založený: 22.02.2009 Príspevky: 511 Bydlisko: Rimavská Sobota
|
Zaslal: Ut Jún 07, 2011 8:18 am Predmet: |
|
|
no tak ešte to nieje uplne vo finale ale už sme skoro na konci, ešte ideme meniť tesnenie, ojnične ložiska a piestne krúžky, momentálne mu tlačíme 0,4 - 0,5 a ide to super, skúšali sme mu aj 0,7 ale kým nedáme to hrubé tesnenie na zmenu KP tak m u nechcem tlačiť viac ako 0,5 aby mal dobrú životnosť.
ked mu tlačíš 0,7 a máš dobrý chip ako mne robil kamoš, ktorý je veľmi dobrý v chipovaní tak sa ti z lenivého auta stáva drak pod zadkom.
hore prudkým kopcom 110kW PD nemá šancu vôbec _________________ Astra G 2,0 16V Turbo |
|
Návrat hore |
|
|
JRD McLAREN Strieborný užívateľ....
Založený: 09.05.2008 Príspevky: 254
|
Zaslal: Ut Jún 07, 2011 8:26 am Predmet: |
|
|
no iurai ma pravdu ..
Z18XE je maly blok/motor
http://holmart.com.au/online/images/z18motor.jpg
takze treba najst turbinu z niecoho ineho..
na seriovkach turba tlacia okolo 0.7-0.8BARu..
a ak sa ide preplnovat NA motor a zachovavaju sa povodne piesty,
tak sa plniaci tlak robi cca 0.4-0.5BAR
JO
a to hlavne, je treba si uvedomit, ze po takejto uprave sa auto stava nepredajne,
pripadne len velmi tazko predajne... _________________ Skoda 105L r.v.'81
Nexia Sedan GT r.v.'96 (C20XE)
Nubira III SW CDX r.v.'04 |
|
Návrat hore |
|
|
misso101 Strieborný užívateľ....
Založený: 22.02.2009 Príspevky: 511 Bydlisko: Rimavská Sobota
|
Zaslal: Ut Jún 07, 2011 8:29 am Predmet: |
|
|
ale poradím vám, že ak chcete oturbiť motor, tak vymeňte aspoň piestne kružky a dajte hrubšie tesnenie, nedavajte však dve tesnenia na seba ako to niekto zvykne robiť, lebo ho vypľuje _________________ Astra G 2,0 16V Turbo |
|
Návrat hore |
|
|
brano_co Strieborný užívateľ....
Založený: 21.10.2008 Príspevky: 947
|
Zaslal: Ut Jún 07, 2011 9:37 am Predmet: |
|
|
toto ma začína baviť, všetci tu točíte o turbe už skoro dve strany a sám Robo tu ešte pred tým napísal že toľko peňazí by do toho asi nedal a že táto myšlienka už išla zo stola _________________ Renault Megane R.S. 250 CUP
VW Golf Mk. 6 1.4
Opel Corsa OPC - St.3 - Gone, But Not Forgotten
Citroen Saxo VTS - Gone, But Not Forgotten |
|
Návrat hore |
|
|
misso101 Strieborný užívateľ....
Založený: 22.02.2009 Príspevky: 511 Bydlisko: Rimavská Sobota
|
Zaslal: Ut Jún 07, 2011 9:45 am Predmet: |
|
|
no len ked je taký tajnostkár ked nepovie že koľko chce do toho investovať??? raz napíše že sanie za 1000 € je na zamyslenie, a potom ked mu iné ceny povedia na turbo alebo iné komponenty tak mu to je veľa.
nech radšej povie koľko do toho chce vraziť _________________ Astra G 2,0 16V Turbo |
|
Návrat hore |
|
|
brano_co Strieborný užívateľ....
Založený: 21.10.2008 Príspevky: 947
|
Zaslal: Ut Jún 07, 2011 10:34 am Predmet: |
|
|
to sanie za liter, bolo pre neho zaujímave ako S/H z UK za 200 z toho čo viem _________________ Renault Megane R.S. 250 CUP
VW Golf Mk. 6 1.4
Opel Corsa OPC - St.3 - Gone, But Not Forgotten
Citroen Saxo VTS - Gone, But Not Forgotten |
|
Návrat hore |
|
|
JRD McLAREN Strieborný užívateľ....
Založený: 09.05.2008 Príspevky: 254
|
Zaslal: Ut Jún 07, 2011 10:54 am Predmet: |
|
|
no uplne najlepsie LOW-COST riesenie je,
zrovnat kanaly v hlave, vyfukove vylestit..
zlicovat priruby, hlavne sanie..
zaoblit hrany na ventiloch, a vobec v celom spalovacom priestore,.. (ten tiez vylestit)
upravit sedla na ventiloch min. na roznych 5 uhlov, (kedze radiusove frezky tu asi nikto nema)
a prinajlepsom sme ziskali 10koni....
upravit iba sanie, alebo iba vyfuk nema akosi ten pozadovany efekt...
takze zase sme pri tom ..
co ide Roberto opravovat na motore, ..a kolko je ochotny investovat penasi do uprav _________________ Skoda 105L r.v.'81
Nexia Sedan GT r.v.'96 (C20XE)
Nubira III SW CDX r.v.'04 |
|
Návrat hore |
|
|
swabel Opelclub Member - Zlatý užívateľ...
Založený: 19.06.2007 Príspevky: 1304 Bydlisko: Trstená, orig. Levoča
|
Zaslal: Ut Jún 07, 2011 12:10 pm Predmet: |
|
|
Spominal tu niekto chip? Na ca. 140PS som videl na par strankach upravu pre tento motor.. _________________ VETCTRA C GTS, Z19DTH, AT (2007)
*Diagnostika op-com, aktivácia pal. PC* info@opel-shop.sk 0915850900
|
|
Návrat hore |
|
|
lubo098 Strieborný užívateľ....
Založený: 11.09.2008 Príspevky: 1260 Bydlisko: LV
|
Zaslal: Ut Jún 07, 2011 1:35 pm Predmet: |
|
|
existuju tri moznosti:
mozes oturbovat atmosfericky motor ktory mas v aute plus uprava RJ (je to drahe)
mozes vymenit sanie, kompletny vyfuk, upravit hlavu, vacky a RJ.(vysledok ako pri bode 1 ale drahsie)
alebo mozes kupit rovno silnejsie auto ( drahe? )
upravovat motor ciastocne velky vyznam nema. napriklad ked vymenis zvody bez upravy sania aj tak viac vzduchu motorom neprezenies a standardnym vyfukom nevytlacis von. to znamena ze akurat mozno vyhladis turbolencie v potrubi atd.
co mozes urobit je to co pisal JRD vyssie ale radikalny narast vykonu to nebude.
proste z hovna bic neupleties _________________ vectra uz je prec, ostala zena, dva psy a dcera... |
|
Návrat hore |
|
|
Kajo Opelclub Member - Zlatý užívateľ...
Založený: 09.05.2008 Príspevky: 9412 Bydlisko: Bratislava
|
Zaslal: Ut Jún 07, 2011 3:51 pm Predmet: |
|
|
Ale Corsa je rýchla aj tak.
Možno by bolo najlepšie dať to auto do super stavu a kašlať na úpravy??? _________________
|
|
Návrat hore |
|
|
swabel Opelclub Member - Zlatý užívateľ...
Založený: 19.06.2007 Príspevky: 1304 Bydlisko: Trstená, orig. Levoča
|
Zaslal: Ut Jún 07, 2011 3:57 pm Predmet: |
|
|
Pripájam sa ku Kajovi
Ved sršeň je to dobrý aj teraz.
Možno max. ten chip _________________ VETCTRA C GTS, Z19DTH, AT (2007)
*Diagnostika op-com, aktivácia pal. PC* info@opel-shop.sk 0915850900
|
|
Návrat hore |
|
|
|
|
Nemôžete odosielať nové témy do tohto fóra Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete hlasovať v tomto fóre
|
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
|