Opelclub Fórum
problem s motorom 1,8 16v
Choď na stránku 1, 2  Ďalší
 
Odoslať novú tému   Odpovedať na tému    Obsah fóra Opelclub Fórum -> VECTRA - MOTOR/PREVODOVKA
Zobraziť predchádzajúcu tému :: Zobraziť nasledujúcu tému  
Autor Správa
Roso
Opelclub Member - Zlatý užívateľ...
Opelclub Member - Zlatý užívateľ...


Založený: 30.01.2007
Príspevky: 596
Bydlisko: Pov.Bystrica----Trenčín

PríspevokZaslal: Št Nov 01, 2007 11:59 am    Predmet: problem s motorom 1,8 16v Odpovedať s citátom

Poradte chlapi na kolegovej vectre X18XE zasvietila kontrolka mot. vilikala kod 0100 merač prietoku vzduchu a 0340 čidlo vačkového hriadela.Motor ide v nízkych ot. nepravidelne a stratil na výkone.Čo s tým treba to hneť vzmeniť alebo sa to dá zachrániť ešte dakym vyčistením?
_________________
Vectra B 1,8 16V X18XE - Kawasaki Z 1000
Felda 1,3mpi Sporline ex
Kadet 1,6 i moja prvá vážna známosť ex
http://www.roso.salem.sk/
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mail
Signum
Opelclub Member - Zlatý užívateľ...
Opelclub Member - Zlatý užívateľ...


Založený: 02.05.2007
Príspevky: 4787
Bydlisko: Galanta

PríspevokZaslal: Št Nov 01, 2007 12:57 pm    Predmet: Odpovedať s citátom

Motory X18XE+ X20XEV maju casty problem s cidlom otacok vackoveho hriadela.Je potrebne vymenit toto cidlo ,ale momentalne sa uz predava iba nahrada kde treba aj vymenit kusok kabelaze so stekrom(je to dodavane komplet) cena dielu 4181,5 sk, cislo dielu 1238915 Wink
_________________
mám OPEL
*** Diagnostika vozidiel Opel***
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mail
alino
Strieborný užívateľ....
Strieborný užívateľ....


Založený: 24.10.2007
Príspevky: 152
Bydlisko: Modrý Kameň

PríspevokZaslal: Št Nov 01, 2007 2:02 pm    Predmet: Re: problem s motorom 1,8 16v Odpovedať s citátom

Roso Napísal:
Poradte chlapi na kolegovej vectre X18XE zasvietila kontrolka mot. vilikala kod 0100 merač prietoku vzduchu a 0340 čidlo vačkového hriadela.Motor ide v nízkych ot. nepravidelne a stratil na výkone.Čo s tým treba to hneť vzmeniť alebo sa to dá zachrániť ešte dakym vyčistením?


Nechcem polemizovať, ale čidlo na kľuke je v podstate niekoľko závitov drôtu na magnetickej tyčke. RJ si z neho len odoberá signál, čiže nemôže ho zničiť napätím. Pokiaľ ho niekto mechanicky nepoškodí alebo mu neodhrdzavejú prívody, neviem ako by sa porušilo. Horšia funkcia by bola, ak by sa mu zväčšila medzera od zubov na kľuke, prípadne sa tam dostala nejaká kovová nečistota

Na osciloskope by mal byť na kont.2 priebeh cca1Všš a na kont.1 cca 3Všš no hlavne pravidelný sínus bez výpadkov.
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu
Signum
Opelclub Member - Zlatý užívateľ...
Opelclub Member - Zlatý užívateľ...


Založený: 02.05.2007
Príspevky: 4787
Bydlisko: Galanta

PríspevokZaslal: Št Nov 01, 2007 2:21 pm    Predmet: Re: problem s motorom 1,8 16v Odpovedať s citátom

alino Napísal:
Roso Napísal:
Poradte chlapi na kolegovej vectre X18XE zasvietila kontrolka mot. vilikala kod 0100 merač prietoku vzduchu a 0340 čidlo vačkového hriadela.Motor ide v nízkych ot. nepravidelne a stratil na výkone.Čo s tým treba to hneť vzmeniť alebo sa to dá zachrániť ešte dakym vyčistením?


Nechcem polemizovať, ale čidlo na kľuke je v podstate niekoľko závitov drôtu na magnetickej tyčke. RJ si z neho len odoberá signál, čiže nemôže ho zničiť napätím. Pokiaľ ho niekto mechanicky nepoškodí alebo mu neodhrdzavejú prívody, neviem ako by sa porušilo. Horšia funkcia by bola, ak by sa mu zväčšila medzera od zubov na kľuke, prípadne sa tam dostala nejaká kovová nečistota

Na osciloskope by mal byť na kont.2 priebeh cca1Všš a na kont.1 cca 3Všš no hlavne pravidelný sínus bez výpadkov.
Pisal cidlo vacky nie kluky Wink
_________________
mám OPEL
*** Diagnostika vozidiel Opel***
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mail
alino
Strieborný užívateľ....
Strieborný užívateľ....


Založený: 24.10.2007
Príspevky: 152
Bydlisko: Modrý Kameň

PríspevokZaslal: Št Nov 01, 2007 6:23 pm    Predmet: Re: problem s motorom 1,8 16v Odpovedať s citátom

Signum Napísal:
alino Napísal:
Roso Napísal:
Poradte chlapi na kolegovej vectre X18XE zasvietila kontrolka mot. vilikala kod 0100 merač prietoku vzduchu a 0340 čidlo vačkového hriadela.Motor ide v nízkych ot. nepravidelne a stratil na výkone.Čo s tým treba to hneť vzmeniť alebo sa to dá zachrániť ešte dakym vyčistením?


Nechcem polemizovať, ale čidlo na kľuke je v podstate niekoľko závitov drôtu na magnetickej tyčke. RJ si z neho len odoberá signál, čiže nemôže ho zničiť napätím. Pokiaľ ho niekto mechanicky nepoškodí alebo mu neodhrdzavejú prívody, neviem ako by sa porušilo. Horšia funkcia by bola, ak by sa mu zväčšila medzera od zubov na kľuke, prípadne sa tam dostala nejaká kovová nečistota

Na osciloskope by mal byť na kont.2 priebeh cca1Všš a na kont.1 cca 3Všš no hlavne pravidelný sínus bez výpadkov.
Pisal cidlo vacky
nie kluky Wink


Zle som čítal, prepáčte.
Na vačke je halov senzor. Z neho by mali ísť impulzy 5Všš. Ak by však bol vadný tak nenaštartuje
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu
Signum
Opelclub Member - Zlatý užívateľ...
Opelclub Member - Zlatý užívateľ...


Založený: 02.05.2007
Príspevky: 4787
Bydlisko: Galanta

PríspevokZaslal: Št Nov 01, 2007 6:31 pm    Predmet: Re: problem s motorom 1,8 16v Odpovedať s citátom

alino Napísal:
Signum Napísal:
alino Napísal:
Roso Napísal:
Poradte chlapi na kolegovej vectre X18XE zasvietila kontrolka mot. vilikala kod 0100 merač prietoku vzduchu a 0340 čidlo vačkového hriadela.Motor ide v nízkych ot. nepravidelne a stratil na výkone.Čo s tým treba to hneť vzmeniť alebo sa to dá zachrániť ešte dakym vyčistením?


Nechcem polemizovať, ale čidlo na kľuke je v podstate niekoľko závitov drôtu na magnetickej tyčke. RJ si z neho len odoberá signál, čiže nemôže ho zničiť napätím. Pokiaľ ho niekto mechanicky nepoškodí alebo mu neodhrdzavejú prívody, neviem ako by sa porušilo. Horšia funkcia by bola, ak by sa mu zväčšila medzera od zubov na kľuke, prípadne sa tam dostala nejaká kovová nečistota

Na osciloskope by mal byť na kont.2 priebeh cca1Všš a na kont.1 cca 3Všš no hlavne pravidelný sínus bez výpadkov.
Pisal cidlo vacky
nie kluky Wink


Zle som čítal, prepáčte.
Na vačke je halov senzor. Z neho by mali ísť impulzy 5Všš. Ak by však bol vadný tak nenaštartuje
Musim oponovat Shocked nemas pravdu, nastartuje ved mame este cidlo kluky Laughing
_________________
mám OPEL
*** Diagnostika vozidiel Opel***
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mail
Roso
Opelclub Member - Zlatý užívateľ...
Opelclub Member - Zlatý užívateľ...


Založený: 30.01.2007
Príspevky: 596
Bydlisko: Pov.Bystrica----Trenčín

PríspevokZaslal: Št Nov 01, 2007 8:01 pm    Predmet: Odpovedať s citátom

čiže čidlo vačky určite vymeniť.
A čo s tým vzduchom??
_________________
Vectra B 1,8 16V X18XE - Kawasaki Z 1000
Felda 1,3mpi Sporline ex
Kadet 1,6 i moja prvá vážna známosť ex
http://www.roso.salem.sk/
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mail
macil
Forum Admin, Opelclub Member
Forum Admin, Opelclub Member


Založený: 25.02.2006
Príspevky: 29027
Bydlisko: Košice

PríspevokZaslal: Pi Nov 02, 2007 8:10 am    Predmet: Odpovedať s citátom

Vymeňte to čidlo, na váhe vzduchu zatiaľ len prečistite konektor, potom cca na 30sek odpojte baterku, kvoli vymazaniu pamäte (pozor na zakódovanie rádia a bude potrebné naprogramovať dojazdy okien). Ak sa chyba s váhou vzduchu objaví znova, tak už len vymeniť.
Ešte mi napadlo prekontrolovať, či to niekde medzi váhou a klapkou neťahá falošný vzduch.
_________________
Opel Astra F-CC, X18XE Spritmonitor.de
Xing Tao Fu Shi 兴涛服饰 a diagnostika - 診斷
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mail Zobraziť autorove WWW stránky
alino
Strieborný užívateľ....
Strieborný užívateľ....


Založený: 24.10.2007
Príspevky: 152
Bydlisko: Modrý Kameň

PríspevokZaslal: Pi Nov 02, 2007 9:26 am    Predmet: Re: problem s motorom 1,8 16v Odpovedať s citátom

Signum Napísal:
alino Napísal:
Signum Napísal:
alino Napísal:
Roso Napísal:
Poradte chlapi na kolegovej vectre X18XE zasvietila kontrolka mot. vilikala kod 0100 merač prietoku vzduchu a 0340 čidlo vačkového hriadela.Motor ide v nízkych ot. nepravidelne a stratil na výkone.Čo s tým treba to hneť vzmeniť alebo sa to dá zachrániť ešte dakym vyčistením?


Nechcem polemizovať, ale čidlo na kľuke je v podstate niekoľko závitov drôtu na magnetickej tyčke. RJ si z neho len odoberá signál, čiže nemôže ho zničiť napätím. Pokiaľ ho niekto mechanicky nepoškodí alebo mu neodhrdzavejú prívody, neviem ako by sa porušilo. Horšia funkcia by bola, ak by sa mu zväčšila medzera od zubov na kľuke, prípadne sa tam dostala nejaká kovová nečistota

Na osciloskope by mal byť na kont.2 priebeh cca1Všš a na kont.1 cca 3Všš no hlavne pravidelný sínus bez výpadkov.
Pisal cidlo vacky
nie kluky Wink


Zle som čítal, prepáčte.
Na vačke je halov senzor. Z neho by mali ísť impulzy 5Všš. Ak by však bol vadný tak nenaštartuje
Musim oponovat Shocked nemas pravdu, nastartuje ved mame este cidlo kluky Laughing


Neviem, či si skúšal odpojiť halov senzor na vačke ale ak ti naštartuje tak sa budem diviť. Senzor na vačke určuje pálenie všetkých válcov. Skús a daj vedieť, ak sa mýlim tak sa ospravedlním.
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu
Zag
Strieborný užívateľ....
Strieborný užívateľ....


Založený: 17.09.2007
Príspevky: 259

PríspevokZaslal: Pi Nov 02, 2007 11:55 am    Predmet: Odpovedať s citátom

Signum & alino nechete sa trosku poskriepit aj v mojom prispevku ... ja to rad ocenim a ozno sa aj nieco dozviem ...
_________________
Vectra B-X18XE-UK
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu
alino
Strieborný užívateľ....
Strieborný užívateľ....


Založený: 24.10.2007
Príspevky: 152
Bydlisko: Modrý Kameň

PríspevokZaslal: Pi Nov 02, 2007 1:19 pm    Predmet: Odpovedať s citátom

Zag Napísal:
Signum & alino nechete sa trosku poskriepit aj v mojom prispevku ... ja to rad ocenim a ozno sa aj nieco dozviem ...


To vôbec nie je škriepenie.
Ja mám nevýhodu, že nie som automechanik, ale sa zaoberám elektronikou a ani vectru.
Pokiaľ ide o ich časté chyby - nemám ani paru. Informácie má len z dokumentácií a "snažím" sa to nejak logicky pospájať.
Naozaj chcem vedieť, či ten motor naštartuje bez čidla vačky.
Ako ja viem čidlo na kľuke oznamuje hornú úvrať 1 válca plus impulzy pre merač otáčok. Keď je kľuka / z hľadiska 1 valca/ dolu musia ísť vstreky a iskry v iných válcoch a tým neviem podľa čoho.
Ale keď o niečom neviem neznamená to že to neexistuje.
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu
Signum
Opelclub Member - Zlatý užívateľ...
Opelclub Member - Zlatý užívateľ...


Založený: 02.05.2007
Príspevky: 4787
Bydlisko: Galanta

PríspevokZaslal: Pi Nov 02, 2007 7:58 pm    Predmet: Odpovedať s citátom

alino Napísal:
Zag Napísal:
Signum & alino nechete sa trosku poskriepit aj v mojom prispevku ... ja to rad ocenim a ozno sa aj nieco dozviem ...


To vôbec nie je škriepenie.
Ja mám nevýhodu, že nie som automechanik, ale sa zaoberám elektronikou a ani vectru.
Pokiaľ ide o ich časté chyby - nemám ani paru. Informácie má len z dokumentácií a "snažím" sa to nejak logicky pospájať.
Naozaj chcem vedieť, či ten motor naštartuje bez čidla vačky.
Ako ja viem čidlo na kľuke oznamuje hornú úvrať 1 válca plus impulzy pre merač otáčok. Keď je kľuka / z hľadiska 1 valca/ dolu musia ísť vstreky a iskry v iných válcoch a tým neviem podľa čoho.
Ale keď o niečom neviem neznamená to že to neexistuje.
Ja nemam dovod sa tu skriepit a nezaoberam sa detailne elektronikou.Ale ked mas dve cidla tj cidlo vacky+kluky na jedno to musi predsa nastartovat.
_________________
mám OPEL
*** Diagnostika vozidiel Opel***
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mail
alino
Strieborný užívateľ....
Strieborný užívateľ....


Založený: 24.10.2007
Príspevky: 152
Bydlisko: Modrý Kameň

PríspevokZaslal: Pi Nov 02, 2007 8:42 pm    Predmet: Odpovedať s citátom

Signum Napísal:
alino Napísal:
Zag Napísal:
Signum & alino nechete sa trosku poskriepit aj v mojom prispevku ... ja to rad ocenim a ozno sa aj nieco dozviem ...


To vôbec nie je škriepenie.
Ja mám nevýhodu, že nie som automechanik, ale sa zaoberám elektronikou a ani vectru.
Pokiaľ ide o ich časté chyby - nemám ani paru. Informácie má len z dokumentácií a "snažím" sa to nejak logicky pospájať.
Naozaj chcem vedieť, či ten motor naštartuje bez čidla vačky.
Ako ja viem čidlo na kľuke oznamuje hornú úvrať 1 válca plus impulzy pre merač otáčok. Keď je kľuka / z hľadiska 1 valca/ dolu musia ísť vstreky a iskry v iných válcoch a tým neviem podľa čoho.
Ale keď o niečom neviem neznamená to že to neexistuje.
Ja nemam dovod sa tu skriepit a nezaoberam sa detailne elektronikou.Ale ked mas dve cidla tj cidlo vacky+kluky na jedno to musi predsa nastartovat.


Na začiatku boli senzory na kľuke a ktorý valec má dať iskru určoval mechanický rozdeľovač. Potom pridali senzor na vačke, ale prvé mali rovnaké impulzy a nebolo z nich pre RJ jasné ktorý impulz patrí 1 valcu. Teraz sa používajú senzory na vačke tvarovo rozdielne, a tak RJ vie ktorý válec je kedy. Preto si myslím, že bez senzora na vačke RJ nebude vedieť kedy a ktorý má dostať iskru a ktorý vstrek. Ale môžem sa mýliť
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu
Signum
Opelclub Member - Zlatý užívateľ...
Opelclub Member - Zlatý užívateľ...


Založený: 02.05.2007
Príspevky: 4787
Bydlisko: Galanta

PríspevokZaslal: Pi Nov 02, 2007 8:57 pm    Predmet: Odpovedať s citátom

alino Napísal:
Signum Napísal:
alino Napísal:
Zag Napísal:
Signum & alino nechete sa trosku poskriepit aj v mojom prispevku ... ja to rad ocenim a ozno sa aj nieco dozviem ...


To vôbec nie je škriepenie.
Ja mám nevýhodu, že nie som automechanik, ale sa zaoberám elektronikou a ani vectru.
Pokiaľ ide o ich časté chyby - nemám ani paru. Informácie má len z dokumentácií a "snažím" sa to nejak logicky pospájať.
Naozaj chcem vedieť, či ten motor naštartuje bez čidla vačky.
Ako ja viem čidlo na kľuke oznamuje hornú úvrať 1 válca plus impulzy pre merač otáčok. Keď je kľuka / z hľadiska 1 valca/ dolu musia ísť vstreky a iskry v iných válcoch a tým neviem podľa čoho.
Ale keď o niečom neviem neznamená to že to neexistuje.
Ja nemam dovod sa tu skriepit a nezaoberam sa detailne elektronikou.Ale ked mas dve cidla tj cidlo vacky+kluky na jedno to musi predsa nastartovat.


Na začiatku boli senzory na kľuke a ktorý valec má dať iskru určoval mechanický rozdeľovač. Potom pridali senzor na vačke, ale prvé mali rovnaké impulzy a nebolo z nich pre RJ jasné ktorý impulz patrí 1 valcu. Teraz sa používajú senzory na vačke tvarovo rozdielne, a tak RJ vie ktorý válec je kedy. Preto si myslím, že bez senzora na vačke RJ nebude vedieť kedy a ktorý má dostať iskru a ktorý vstrek. Ale môžem sa mýliť
Tak to sa teraz urcite mylis,bez cidla vacky auto chyti na stvrtu otacku Wink .Raz vyskusaj potom pis.Skusenost nicim nenahradis Laughing
_________________
mám OPEL
*** Diagnostika vozidiel Opel***


Naposledy upravil Signum dňa Pi Nov 02, 2007 10:53 pm, celkom upravené 1 krát
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mail
Zag
Strieborný užívateľ....
Strieborný užívateľ....


Založený: 17.09.2007
Príspevky: 259

PríspevokZaslal: Pi Nov 02, 2007 10:21 pm    Predmet: Odpovedať s citátom

Jooooooooj chalani sak ja srandujem a bol to len stuch na moj prispevok kde sa mozete rozpisovat ... Tak nic skriepte dalej ... Laughing
_________________
Vectra B-X18XE-UK
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu
Signum
Opelclub Member - Zlatý užívateľ...
Opelclub Member - Zlatý užívateľ...


Založený: 02.05.2007
Príspevky: 4787
Bydlisko: Galanta

PríspevokZaslal: Pi Nov 02, 2007 10:55 pm    Predmet: Odpovedať s citátom

Ja sa skriepit nebudem, raz to je tak a nic na tom Alino nezmeni Laughing
_________________
mám OPEL
*** Diagnostika vozidiel Opel***
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mail
alino
Strieborný užívateľ....
Strieborný užívateľ....


Založený: 24.10.2007
Príspevky: 152
Bydlisko: Modrý Kameň

PríspevokZaslal: So Nov 03, 2007 7:31 am    Predmet: Odpovedať s citátom

Signum Napísal:
Ja sa skriepit nebudem, raz to je tak a nic na tom Alino nezmeni Laughing


Ak si to odskúšal a ide to - tak sa mýlim.
Nemám to ako odskúšať, ale keď tvrdíš, že je to tak verím.
Budem musieť dumať ako je to možné.
Vďaka za skúsenosť!
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu
Signum
Opelclub Member - Zlatý užívateľ...
Opelclub Member - Zlatý užívateľ...


Založený: 02.05.2007
Príspevky: 4787
Bydlisko: Galanta

PríspevokZaslal: So Nov 03, 2007 10:21 am    Predmet: Odpovedať s citátom

Ak je chybovy kod P0340 na vozidle tak motor nastartuje ,svieti kontrolka motora(emisii) a ide v nudzovom rezime tj. do 4000ot/min.
_________________
mám OPEL
*** Diagnostika vozidiel Opel***
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mail
Roso
Opelclub Member - Zlatý užívateľ...
Opelclub Member - Zlatý užívateľ...


Založený: 30.01.2007
Príspevky: 596
Bydlisko: Pov.Bystrica----Trenčín

PríspevokZaslal: So Nov 03, 2007 8:42 pm    Predmet: Odpovedať s citátom

chlapi dnes sa vymenilo čidlo vačkového hriadeľa,váha vzduchu aj čidlo teploty nasávaného vzduchu a počítač stále ukazuje tie isté chyby 0100,0110,0340 a stále je v núdzovom režime.Vyčistila sa aj škrtiaca klapka,kokáč,egr a aj sa zaslepil daj sa tam aj nový paliv.filter. Otáčky už nekolíšu auto ťahá dobre a pri prudkom zošliapnutí už netrhá ale pekne zrýchľuje,nezhasíňa.
Čo sa stým dá ešte robiť?????
_________________
Vectra B 1,8 16V X18XE - Kawasaki Z 1000
Felda 1,3mpi Sporline ex
Kadet 1,6 i moja prvá vážna známosť ex
http://www.roso.salem.sk/
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mail
martin_cox
Pravidelný užívateľ...
Pravidelný užívateľ...


Založený: 27.02.2008
Príspevky: 67
Bydlisko: Poprad

PríspevokZaslal: Ne Apr 06, 2008 11:00 pm    Predmet: Odpovedať s citátom

macil Napísal:
Vymeňte to čidlo, na váhe vzduchu zatiaľ len prečistite konektor, potom cca na 30sek odpojte baterku, kvoli vymazaniu pamäte (pozor na zakódovanie rádia a bude potrebné naprogramovať dojazdy okien). Ak sa chyba s váhou vzduchu objaví znova, tak už len vymeniť.
Ešte mi napadlo prekontrolovať, či to niekde medzi váhou a klapkou neťahá falošný vzduch.
caute,ako si to myslel s tym naprogramovanim dojadu okien?inak mal som tu vahu vzduchu,bol v tom falosny vzduch..
_________________
vectra B,SK 1.8 16V 85kw X18XE
vectra B,UK 2.5 24V 143kw X25XE - Ma niekto zaujem?
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu Zobraziť autorove WWW stránky
Zobraziť príspevky z predchádzajúcich:   
Odoslať novú tému   Odpovedať na tému    Obsah fóra Opelclub Fórum -> VECTRA - MOTOR/PREVODOVKA Časy uvádzané v GMT + 1 hodina
Choď na stránku 1, 2  Ďalší
Strana 1 z 2

 
Prejdi na:  
Nemôžete odosielať nové témy do tohto fóra
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete hlasovať v tomto fóre



Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group