Opelclub Fórum
problém s C30SE po GO

 
Odoslať novú tému   Odpovedať na tému    Obsah fóra Opelclub Fórum -> OMEGA, SIGNUM, INSIGNIA - MOTOR/PREVODOVKA
Zobraziť predchádzajúcu tému :: Zobraziť nasledujúcu tému  
Autor Správa
miras3000
Nový užívateľ...
Nový užívateľ...


Založený: 09.04.2011
Príspevky: 29
Bydlisko: Most

PríspevokZaslal: Ne Máj 22, 2011 10:09 pm    Predmet: problém s C30SE po GO Odpovedať s citátom

Ahoj, v pátek jsem konečně nastartoval motor po opravě, měl jsem blok na výbrusu tak jsem udělal rovnou ložiska a kompletně udělal hlavu.přez víkend jsem ho šetřil aby se to trošku zajelo, ale když sem ho už dneska vytáčel, tak jsem si všiml že nemá ten zátah od 4000ot. jaký mýval . Před tím od 4000ot. jakoby chytil dech a i zvuk zmohutněl , teď se to děje až od 6000ot. nevím vůbec kde bych měl hledat podtlk,elektrika,nebo motor? kdyby měl nekdo nějaký nápad tak to sem hoďte. díky
_________________
Opel Astra C20LET
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mail
miras3000
Nový užívateľ...
Nový užívateľ...


Založený: 09.04.2011
Príspevky: 29
Bydlisko: Most

PríspevokZaslal: Št Máj 26, 2011 12:20 pm    Predmet: Odpovedať s citátom

ahoj ,ještě mě napadlo jestli by na to nemohlo mít vliv to že jsem zvětšoval sací a výfukové kanálky v hlavě a ještě jsem dával 70mm silné výfukové potrubí Idea
_________________
Opel Astra C20LET
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mail
lubo098
Strieborný užívateľ....
Strieborný užívateľ....


Založený: 11.09.2008
Príspevky: 1260
Bydlisko: LV

PríspevokZaslal: Št Máj 26, 2011 12:57 pm    Predmet: Odpovedať s citátom

po GO ho treba zabehnut aspon 2000 km
_________________
vectra uz je prec, ostala zena, dva psy a dcera...
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu
Hosak
Strieborný užívateľ....
Strieborný užívateľ....


Založený: 14.03.2011
Príspevky: 322
Bydlisko: Bratislava

PríspevokZaslal: Št Máj 26, 2011 2:36 pm    Predmet: Odpovedať s citátom

Za prve po GO treba motor setrit za druhe vetsim vifukovim potrubim mozes stratit protitlak.
_________________
Corsa C Z13 DT

Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu
miras3000
Nový užívateľ...
Nový užívateľ...


Založený: 09.04.2011
Príspevky: 29
Bydlisko: Most

PríspevokZaslal: Pi Máj 27, 2011 12:14 pm    Predmet: Odpovedať s citátom

Zdravim, motor tedy ještě budu zajíždět a udělám nové potrubí.jaký průmer výfuku mám zvolit? je vhodný třeba i rezonátor,nebo je to zbytečnost? díky
_________________
Opel Astra C20LET
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mail
Hosak
Strieborný užívateľ....
Strieborný užívateľ....


Založený: 14.03.2011
Príspevky: 322
Bydlisko: Bratislava

PríspevokZaslal: Pi Máj 27, 2011 12:28 pm    Predmet: Odpovedať s citátom

Pri atmosferickom motore to hlavne nemoze bit hola rura. Mal by zostat bud kat alebo tlmic alebo nieco co ventylom bude davat protitlak. No nakolko spravit dobry vyfuk pre atmosfericky motor je docela veda a moje znalosti su omedzene blissie ti uz neviem poradit.
_________________
Corsa C Z13 DT

Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu
miras3000
Nový užívateľ...
Nový užívateľ...


Založený: 09.04.2011
Príspevky: 29
Bydlisko: Most

PríspevokZaslal: Pi Máj 27, 2011 6:42 pm    Predmet: Odpovedať s citátom

no i tak moc díky za radu - ted už aspoň vim že potrubí bez tlmičů je na nic Confused myslel jsem že bez odporu to bude dobrý, mam tam jen na konci universál a skrz nej jde vidět na druhou stranu - takže vlastně holá roura Sad . zkusím tedy napodobit výfuk originálu, ale bez katu a dám vedet jak to dopadlo tak ještě jednou díky Wink
_________________
Opel Astra C20LET
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mail
Hosak
Strieborný užívateľ....
Strieborný užívateľ....


Založený: 14.03.2011
Príspevky: 322
Bydlisko: Bratislava

PríspevokZaslal: Pi Máj 27, 2011 7:43 pm    Predmet: Odpovedať s citátom

Pred tym jak sa do toho pustis porad sa z niekym kto do toho viac vydi pretoze naozaj spravit dobry vyfuk doma "na kolene" je naozaj velmi velka veda.
_________________
Corsa C Z13 DT

Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu
miras3000
Nový užívateľ...
Nový užívateľ...


Založený: 09.04.2011
Príspevky: 29
Bydlisko: Most

PríspevokZaslal: Ne Júl 24, 2011 3:35 pm    Predmet: Odpovedať s citátom

tak konečně, dlouho jsem pátral po netu ,až jsem si nakonec vyrobil komplet výfuk, jen pro představu vám sem hodím nějaké ty rozměry kdyby náhodou napadlo někoho to samé. délky primárních potrubí jsem podle místa kolem motoru atd. zvolil 65-70cm(vnitrní prumer 40mm) a délky sekundárních potrubí 35 cm(vnitrní prumer 45mm)poté jsem to za sekund.potrubími spojil do jedné trubky s vnitřním průměrem 55mm, kde po 1,5m jsem napojil absorbční tlumič z BMW 3,5l a za ním dál pokračoval potrubím s vnitřním průměrem 50mm(je to prý lepší kvůli tomu že se výfukové plyny ochlazují a ztrácí tak na objemu) no a nakonec další absorbční tlumič a to z BMV2,5l. spojil jsem 1,2,3 a 4,5,6 válec a po 35cm do jedné. no a konečně zase ten starý dobrý zátah od 4000ot/min a možná i lepší Very Happy
_________________
Opel Astra C20LET
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mail
Zobraziť príspevky z predchádzajúcich:   
Odoslať novú tému   Odpovedať na tému    Obsah fóra Opelclub Fórum -> OMEGA, SIGNUM, INSIGNIA - MOTOR/PREVODOVKA Časy uvádzané v GMT + 1 hodina
Strana 1 z 1

 
Prejdi na:  
Nemôžete odosielať nové témy do tohto fóra
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete hlasovať v tomto fóre



Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group