|
|
Zobraziť predchádzajúcu tému :: Zobraziť nasledujúcu tému |
Autor |
Správa |
Juraj Novodomsky Nový užívateľ...
Založený: 22.10.2007 Príspevky: 5 Bydlisko: Fiľakovo
|
Zaslal: Po Okt 22, 2007 7:12 pm Predmet: elektronika motora, |
|
|
ahojte, potrebujem pomoc s Opel AstraG X20DTL. Po prvom naštartovaní neskutočne piští remeň na poháňanie alternátora, asi po 2 min sa rozsvieti aj na voľnobehu kontrolka elektroniky motora, motor hrozne klepoce, dosiahne iba otáčky 3500/min. a nemá výkon. Vymenené čerpadlo, aj keď použité, všetko prečistené. Na PC nezistený problém. Problém nastal počas jazdy z ničoho nič . Prosím pomôžte.Vďaka _________________ duro |
|
Návrat hore |
|
|
alino Strieborný užívateľ....
Založený: 24.10.2007 Príspevky: 152 Bydlisko: Modrý Kameň
|
Zaslal: Št Okt 25, 2007 6:42 pm Predmet: Re: elektronika motora, |
|
|
Juraj Novodomsky Napísal: |
ahojte, potrebujem pomoc s Opel AstraG X20DTL. Po prvom naštartovaní neskutočne piští remeň na poháňanie alternátora, asi po 2 min sa rozsvieti aj na voľnobehu kontrolka elektroniky motora, motor hrozne klepoce, dosiahne iba otáčky 3500/min. a nemá výkon. Vymenené čerpadlo, aj keď použité, všetko prečistené. Na PC nezistený problém. Problém nastal počas jazdy z ničoho nič . Prosím pomôžte.Vďaka |
Čo sa týka prvého problému, tak je na vine batéria alebo je kontakty. Keďže je to diesel a žhaviče z nej potiahnu dosť veľký výkon po naštartovaní sa alternátor javí ako elektronická brzda, kým dobije batériu. Potom to prestane. Je možné viac napnúť remeň k alternátoru a pišťanie prestane. Skús toto urobiť a potom sa ozvi, či sa ostatné závávady znovu a ako prejavujú. Neviem kde bývaš, ale ak je to Fiľakovo pretože Riľakovo nepoznám ozvi sa a prípadne by si sa zastavil. Niečo by sme skúsili. |
|
Návrat hore |
|
|
Juraj Novodomsky Nový užívateľ...
Založený: 22.10.2007 Príspevky: 5 Bydlisko: Fiľakovo
|
Zaslal: So Okt 27, 2007 3:37 pm Predmet: |
|
|
ahoj alino, remeň som vymenil, už nehrkoce, ale kontrolka svieti, auto ide ako v lete na saniach, otáčky stále do 3500. Po naštartovaní asi po 3 min. ide z výfuku svetlý, smradľavý dym. Mimochodom, je to Fiľakovo.
Môže byť katalyzátor, alebo snímače na výfuku? _________________ duro |
|
Návrat hore |
|
|
alino Strieborný užívateľ....
Založený: 24.10.2007 Príspevky: 152 Bydlisko: Modrý Kameň
|
Zaslal: So Okt 27, 2007 5:16 pm Predmet: |
|
|
Juraj Novodomsky Napísal: |
ahoj alino, remeň som vymenil, už nehrkoce, ale kontrolka svieti, auto ide ako v lete na saniach, otáčky stále do 3500. Po naštartovaní asi po 3 min. ide z výfuku svetlý, smradľavý dym. Mimochodom, je to Fiľakovo.
Môže byť katalyzátor, alebo snímače na výfuku? |
Ten svetlý dym je nespálená nafta. Ak po čase zmizne, znamená to, že by motor už potreboval prižhaviť.
Zaplo ti žhaviče - kontrolka zasvietila?
Ak môžeš skontroluj všetky podtlakové hadičky.
Katalyzátor dym nevyrába a na tomto motore neviem o snímači na výfuku.
Ak svieti kontrolka znamená, že riadiaca jednotka indikuje chybu. Neviem, či sa dá vyblikať, ale ak nie, bolo by dobré dať si to na tester. Ten určí čo je príčina |
|
Návrat hore |
|
|
Juraj Novodomsky Nový užívateľ...
Založený: 22.10.2007 Príspevky: 5 Bydlisko: Fiľakovo
|
Zaslal: Ne Okt 28, 2007 4:31 pm Predmet: |
|
|
Kontrolka na žhaviči svieti riadne, štartovanie je v poriadku, na testeri to už bolo, neukázal žiadnu chybu. všetko,čo sa dalo som prečistil, podtlaky skontroloval, problém stále trvá. Čo tak AGR ventil alebo lambda sonda?
Kde to je? Vyčítal som podobný problém vo fóre. Vraj zaslepiť AGR Al plechom pred kolenom, už by som skúsil všetko, poraď ODBORNÍKA. _________________ duro |
|
Návrat hore |
|
|
Signum Opelclub Member - Zlatý užívateľ...
Založený: 02.05.2007 Príspevky: 4787 Bydlisko: Galanta
|
Zaslal: Ne Okt 28, 2007 4:38 pm Predmet: |
|
|
Juraj Novodomsky Napísal: |
Kontrolka na žhaviči svieti riadne, štartovanie je v poriadku, na testeri to už bolo, neukázal žiadnu chybu. všetko,čo sa dalo som prečistil, podtlaky skontroloval, problém stále trvá. Čo tak AGR ventil alebo lambda sonda?
Kde to je? Vyčítal som podobný problém vo fóre. Vraj zaslepiť AGR Al plechom pred kolenom, už by som skúsil všetko, poraď ODBORNÍKA. |
Zaslepit AGR na diesli so este nevidel ,este jedna vec ma napadla ked si menil cerpadlo je spravne nastaveny zakladny predvstrek?Neviem kde Ti to robili ,ale su na to potrebne pripravky _________________ mám OPEL
*** Diagnostika vozidiel Opel*** |
|
Návrat hore |
|
|
Juraj Novodomsky Nový užívateľ...
Založený: 22.10.2007 Príspevky: 5 Bydlisko: Fiľakovo
|
Zaslal: Ne Okt 28, 2007 5:14 pm Predmet: |
|
|
Čerpadlo mi menili na dvore, bolo použité, ale funkčné. Je možné, že sa točím okolo horúcej kaše a nakoniec bude problém v čerpadle? Keď ho vložili, 300km išlo auto bezproblémov, a celé toto začalo z ničoho nič. Vďaka _________________ duro |
|
Návrat hore |
|
|
alino Strieborný užívateľ....
Založený: 24.10.2007 Príspevky: 152 Bydlisko: Modrý Kameň
|
Zaslal: Po Okt 29, 2007 8:35 am Predmet: |
|
|
Juraj Novodomsky Napísal: |
Čerpadlo mi menili na dvore, bolo použité, ale funkčné. Je možné, že sa točím okolo horúcej kaše a nakoniec bude problém v čerpadle? Keď ho vložili, 300km išlo auto bezproblémov, a celé toto začalo z ničoho nič. Vďaka |
Na začiatku si písal, že svieti kontrolka motora čiže chyba, takže nechápem ako je možné, že na PC to neukázalo chybu. Asi to nebol vhodný tester. |
|
Návrat hore |
|
|
|
|
Nemôžete odosielať nové témy do tohto fóra Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete hlasovať v tomto fóre
|
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
|