|
|
Zobraziť predchádzajúcu tému :: Zobraziť nasledujúcu tému |
Autor |
Správa |
sardi Nový užívateľ...
Založený: 14.06.2009 Príspevky: 5 Bydlisko: Trnovec nad Váhom
|
Zaslal: So Apr 09, 2011 5:39 am Predmet: Prechod z C20NE na C20XE |
|
|
Cavte chalani! Chcel by som menit motor v mojej cali, namiesto 8V dat dnu 16V a k nemu 6-kvaltovu prevodovku. Auto sa chystam uplne rozobrat a zacat opieskovanim kasne (chudatko hrdzave) a ze ked to uz budem skladat, tak to uz trochu vylepsim. Potreboval by som poradit co vlastne vsetko mam k tomu zohnat- ktoru prevodovku, ci aj komplet druhu kabelaz, poloosi, ramena???? _________________ Srdce do CALIBRI!!! |
|
Návrat hore |
|
|
mick04 Opelclub Member - Zlatý užívateľ...
Založený: 21.11.2008 Príspevky: 1224 Bydlisko: Bratislava
|
Zaslal: So Apr 09, 2011 10:49 am Predmet: |
|
|
Zdarec, 6stupňuvú prevodovku mala turbína ale mala by sa dať nahodiť, poloosi neviem či niesu kratšie kedže je to väčší motor, ramená tie by mali byť rovnaké, čo sa motoru týka tak tam platí- čím viacej príslušenstva tým pádom kompletnejší motor a tým aj lepšie, takže aj kabeláž, riadiacu jednotku, ešte by som ti navrhoval zmenu komplet bŕzd na brzdy z V6ky, ak tam máš klasické na 2.0 8ventil tak tie sú proste na hovno, neviem či by stačilo vymeniť iba kotúče za niaku slušnú zostavu aj s platničkami povedzme Brembo MAX alebo ATE a brzdové hadičky vymeniť za ocelové, budíky budeš potrebovať vymeniť do 260kmh alebo nahodiť už plazmové tie sú slušné
_________________ Astra Bertone Z20LET
Calibra C20NE-EX |
|
Návrat hore |
|
|
kadettc Strieborný užívateľ....
Založený: 01.02.2007 Príspevky: 812 Bydlisko: Galanta
|
Zaslal: So Apr 09, 2011 12:51 pm Predmet: |
|
|
mick04 Napísal: |
Zdarec, 6stupňuvú prevodovku mala turbína ale mala by sa dať nahodiť, poloosi neviem či niesu kratšie kedže je to väčší motor, ramená tie by mali byť rovnaké, čo sa motoru týka tak tam platí- čím viacej príslušenstva tým pádom kompletnejší motor a tým aj lepšie, takže aj kabeláž, riadiacu jednotku, ešte by som ti navrhoval zmenu komplet bŕzd na brzdy z V6ky, ak tam máš klasické na 2.0 8ventil tak tie sú proste na hovno, neviem či by stačilo vymeniť iba kotúče za niaku slušnú zostavu aj s platničkami povedzme Brembo MAX alebo ATE a brzdové hadičky vymeniť za ocelové, budíky budeš potrebovať vymeniť do 260kmh alebo nahodiť už plazmové tie sú slušné
|
Blok motora XE je rovnaky ako NE. Ked nechces jazdit viac nez 250 tak ti staci stary tachometer _________________ Astra F C20LET EDS ph.3(310ps)
Combo C Y17DT VeCe Car Y22DTR Kadett C limo i200 Kadett C city 2,0
http://www.kadettc.salem.sk/ |
|
Návrat hore |
|
|
mick04 Opelclub Member - Zlatý užívateľ...
Založený: 21.11.2008 Príspevky: 1224 Bydlisko: Bratislava
|
Zaslal: So Apr 09, 2011 1:21 pm Predmet: |
|
|
tak to áno to máš pravdu,
_________________ Astra Bertone Z20LET
Calibra C20NE-EX |
|
Návrat hore |
|
|
sardi Nový užívateľ...
Založený: 14.06.2009 Príspevky: 5 Bydlisko: Trnovec nad Váhom
|
Zaslal: So Apr 09, 2011 7:02 pm Predmet: |
|
|
Dakujem Vam velmi pekne Najlepsie bude asi doniest nejaku dozitu z vonka za par supiek a vykuchat ju. Prevodovka asi bude vacsi oriesok ale zas este tak moc to neponahla takze mam cas zhanat. A co sa tyka tych brzd, uz som nad tym rozmyslal ze dat tam brzdy z V6-tky - ale nemam s nimy skusenost, a brzdy z 8 ventilu su mrte poddymenzovane. Chcem tym povedat ze ked u Adama urobili podobny fail aj na V6 tak ked jej zvysim vykon tak tie brzdy by tiez neboli bohvie co. Ale to je len moja teoria )) Fakt neviem cim brzdi V6-tka. A este sa chcem spitat ako nejak rozumne zvysit vykon C20XE??? Aby to nebolo moc na ukor zivotnosti ale aby to bolo aj trochu citit ) Ved Calibrou by si passaty nemali utierat prdel- ni??? )) _________________ Srdce do CALIBRI!!! |
|
Návrat hore |
|
|
mick04 Opelclub Member - Zlatý užívateľ...
Založený: 21.11.2008 Príspevky: 1224 Bydlisko: Bratislava
|
Zaslal: So Apr 09, 2011 8:19 pm Predmet: |
|
|
brzdy z V6ky sú mohutnejšie a brzdný účinok je určite lepší a keď na ne nahodíš ako som spomínal solídne kotúče tak to máš v pohode, najjednoduchšie upravíš výkon keď dáš športové zvody spolu z komplet prerobeným výfukovým potrubím, čo sa šišky týka tak to môžeš tiež nahodiť ale to musí byť aj správne osadená a aj tak to je iba skôr na oko krajšie, tieto úpravy zvládne motor v pohode, potom sa dajú nahodiť ostrejšie vačky, upravenú riadiacu jednotku, na 16v je toho dosť na úpravu _________________ Astra Bertone Z20LET
Calibra C20NE-EX |
|
Návrat hore |
|
|
kgracing Strieborný užívateľ....
Založený: 12.04.2011 Príspevky: 256 Bydlisko: Galanta
|
Zaslal: Ut Apr 12, 2011 5:28 pm Predmet: |
|
|
dobry motor c20xe kupis uz od 300e,mas ktomu vsetko aj vyfukove zvody,staci vymenit aj z elektrikou,drziaky motora tie iste,privod paliva moze ostat povodne,prevodovku mozes ale nemusis menit za f28,je to zbytocne pri 110kw.ja by som nechal f16,max f20. _________________ kadett gsi c20let phase 2 ,manta b 1976 3,0dual ram,manta b 1982 2,6dual ram, kadett c 1,2 cih , |
|
Návrat hore |
|
|
sardi Nový užívateľ...
Založený: 14.06.2009 Príspevky: 5 Bydlisko: Trnovec nad Váhom
|
Zaslal: Ut Apr 12, 2011 5:38 pm Predmet: |
|
|
Ja o tej prevodovke premyslam len kôli tomu ze ked idem s tym autom 140 tak je to uz dost hlucne, mam Vivaro 1,9 cdti, tam je 6-kvalt a to sa neda s calinou porovnat, na dialnici fuknes sestku a valis!!! Ale porovnaval som si prevodove pomery podla tabuliek a nie je tam velky rozdiel medzi 5-kou na F16 a 6-kuo na F28, len s nou nemam osobnu skusenost ale dufal som ze by to mohlo byt lepsie s nou! _________________ Srdce do CALIBRI!!! |
|
Návrat hore |
|
|
kgracing Strieborný užívateľ....
Založený: 12.04.2011 Príspevky: 256 Bydlisko: Galanta
|
Zaslal: Ut Apr 12, 2011 5:44 pm Predmet: |
|
|
ked das motor c20xe, tak 16ventil ti pojde krajsie v tych vyssich otackach ako 8v, 8v toci 6400,a 16v 6800 ,pri 140kmh akurat sa citi najlepsie _________________ kadett gsi c20let phase 2 ,manta b 1976 3,0dual ram,manta b 1982 2,6dual ram, kadett c 1,2 cih ,
Naposledy upravil kgracing dňa Ut Apr 12, 2011 5:47 pm, celkom upravené 1 krát |
|
Návrat hore |
|
|
kgracing Strieborný užívateľ....
Založený: 12.04.2011 Príspevky: 256 Bydlisko: Galanta
|
Zaslal: Ut Apr 12, 2011 5:47 pm Predmet: |
|
|
rozdiel medzi prevodovymi stupnamy nebude velka,podstatne je staly prevod -diferak,poznam jednych pretekarov jazdia na astre gsi,oni si menia prevodovky stale,aj diferaky,za novy diferak som dal este v sk 3500- a za dalsich 3500 kompletna generalke prevodovky f18- astra g a diferak som mal namiesto cr novy uz wr _________________ kadett gsi c20let phase 2 ,manta b 1976 3,0dual ram,manta b 1982 2,6dual ram, kadett c 1,2 cih , |
|
Návrat hore |
|
|
sardi Nový užívateľ...
Založený: 14.06.2009 Príspevky: 5 Bydlisko: Trnovec nad Váhom
|
Zaslal: Ut Apr 12, 2011 5:58 pm Predmet: |
|
|
Necham si poradit Ja len na margo toho ze som zvyknuty z toho vivara na tu 6-tku a ked sadnem do calibri tak mi to tam chyba, ale je pravda ze vivaro ma o 130nm vyssi moment ako C20NE! Uvidime- vyskusame, pospekulujeme a hadam len z toho cosi vyjde
Inak kde si videl slusny 16V za 3 kila??? Ja som nasiel zatial len same sroty _________________ Srdce do CALIBRI!!! |
|
Návrat hore |
|
|
kgracing Strieborný užívateľ....
Založený: 12.04.2011 Príspevky: 256 Bydlisko: Galanta
|
Zaslal: Ut Apr 12, 2011 6:08 pm Predmet: |
|
|
osobne mam doma,ale ten je uz zaslubeny,a kamarat ma tiez z astry gsi,ten motor bol kruzkovany,uz je ten novsi typ 2,8 zapalovanie dis,nie rotor,vsetko ktomu,kable r.j.,vaha vzduchu,zvody sanie atd...ak mas zaujem daj vediet,namiesto xe,davame let motory,takze xe ide ne predaj.okres Galanta. _________________ kadett gsi c20let phase 2 ,manta b 1976 3,0dual ram,manta b 1982 2,6dual ram, kadett c 1,2 cih , |
|
Návrat hore |
|
|
sardi Nový užívateľ...
Založený: 14.06.2009 Príspevky: 5 Bydlisko: Trnovec nad Váhom
|
Zaslal: Ut Apr 12, 2011 6:30 pm Predmet: |
|
|
Jasne ze by som mal zaujem! Kedy by som to mohol dobehnut pozriet??? _________________ Srdce do CALIBRI!!! |
|
Návrat hore |
|
|
kgracing Strieborný užívateľ....
Založený: 12.04.2011 Príspevky: 256 Bydlisko: Galanta
|
Zaslal: Ut Apr 12, 2011 7:11 pm Predmet: |
|
|
sobota-nedela.okres Galanta ,cierny brod _________________ kadett gsi c20let phase 2 ,manta b 1976 3,0dual ram,manta b 1982 2,6dual ram, kadett c 1,2 cih , |
|
Návrat hore |
|
|
|
|
Nemôžete odosielať nové témy do tohto fóra Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete hlasovať v tomto fóre
|
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
|