Opelclub Fórum
Benzin vs. Diesel; Turbo Benzin vs. Turbo Diesel
Choď na stránku 1, 2, 3 ... 15, 16, 17  Ďalší
 
Odoslať novú tému   Odpovedať na tému    Obsah fóra Opelclub Fórum -> TUNING a STYLING - VŠEOBECNE
Zobraziť predchádzajúcu tému :: Zobraziť nasledujúcu tému  
Autor Správa
puro
Nový užívateľ...
Nový užívateľ...


Založený: 05.09.2007
Príspevky: 20

PríspevokZaslal: So Okt 13, 2007 12:15 pm    Predmet: Benzin vs. Diesel; Turbo Benzin vs. Turbo Diesel Odpovedať s citátom

Velmi stara tema a strasne vela preberana Rolling Eyes

Ale v kazdej sa dieslaci obhajovali spotrebou. Nehovorme o velkej malej spotrebe, ale o sportovej jazde Very Happy

Ja som vyhradny zastanca BENZINU Twisted Evil . Aj ked som isiel aj na diesli a bolo to celkom sportove.
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu
Marshal
Pravidelný užívateľ...
Pravidelný užívateľ...


Založený: 10.11.2006
Príspevky: 52
Bydlisko: Poprad

PríspevokZaslal: So Okt 13, 2007 2:05 pm    Predmet: Odpovedať s citátom

noo ked sa chces zamerat hlavne na vykon tak ja by som nat dieselom ani neuvazoval je jedno ci to je hladky alebo preplnovany ale nikdy to nebude taky ohen ako benzin
_________________
Opel Astra G
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu Zobraziť autorove WWW stránky
dulo
Moderátor - Zlatý užívateľ...
Moderátor - Zlatý užívateľ...


Založený: 20.06.2007
Príspevky: 18298
Bydlisko: Levoča

PríspevokZaslal: So Okt 13, 2007 3:11 pm    Predmet: Odpovedať s citátom

taktiež sa prikláňam k benzínovému motoru- poskytuje bez turba a pri rovnakom objeme väčšinou vyšší výkon - čiže menšie technické náklady a tým pádom aj nižšia cena, je podstatne kulturnejší a tichší a určite sa s benzínovým motorom dá jazdit aj úsporne aj pri vyššom objeme- ak človek využíva práve krutiaci moment. A čo sa mne najviac na benzínovom motore páči je, ze sa dá v prípade potreby krásne točit do vysokých otáčok Cool . Aj ked mám aj odskúšaný diesel, konkrétne 2,5 TDi V6 v Audi A 4 so 6-stupňovým tiptronicom a bol som veľmi milo prekvpený, ako krásne to ide-veľmi plynulý rozbeh, slušný výkon a fakt kultúrny chod motora-ale to je tým, že to bol 6 válec... V každom prípade zatial ostávam verný mojej 1,8-čke Cool
_________________
Omega B Sport X30XE 155 kW (1998) A/T + Omega B MV6 X30XE 155 kW(1997) LPG RAT STYLE
Omega B Sport X25XE 125 kW (1998) - ex
Omega B Sport Y26SE 132 kW (2001) - ex
Corsa C GSi Z18XE 92 kW (2001) - ex

Der Opel Omega - Technik, die Begeistert
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mail
dulo
Moderátor - Zlatý užívateľ...
Moderátor - Zlatý užívateľ...


Založený: 20.06.2007
Príspevky: 18298
Bydlisko: Levoča

PríspevokZaslal: So Okt 13, 2007 3:27 pm    Predmet: Odpovedať s citátom

a čo sa týka spotreby, moderné benzínove motory sú na tom rovnako ako dieslové-napr. Mercedes vyvynul nový benzínový motor 1,8 tuším že s dvoma turbami-to si nie som teraz istý či dve turbá alebo turbo+kompresor- ktorý má samozrejme priame vstrekovanie benzínu a poskytuje výkon 200 k pri priemernej spotrebe paliva 6,5 l na 100 km!!!! čo si myslím je veľmi slušné. A taktiež od VW moderné TSFi motory s turbom a kompresorom. Majú jedinú chybu- že sú este pomerne drahé....
_________________
Omega B Sport X30XE 155 kW (1998) A/T + Omega B MV6 X30XE 155 kW(1997) LPG RAT STYLE
Omega B Sport X25XE 125 kW (1998) - ex
Omega B Sport Y26SE 132 kW (2001) - ex
Corsa C GSi Z18XE 92 kW (2001) - ex

Der Opel Omega - Technik, die Begeistert
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mail
puro
Nový užívateľ...
Nový užívateľ...


Založený: 05.09.2007
Príspevky: 20

PríspevokZaslal: So Okt 13, 2007 5:27 pm    Predmet: Odpovedať s citátom

Pre porovnanie

4 valcovy atmosfericky diesel (napr. Skoda Fabia 1.9SDi)
menej kultivovany chod

102Nm @ 1500ot./min., 124Nm @ 3000ot./min., 89Nm @ 4500ot./min.
16kW @ 1500ot./min., 39KW @ 3000ot./min., 42kW @ 4500ot./min.


4 valcovy atmosfericky benzin (napr. Skoda Fabia 2.0i)
kultivovany chod

133Nm @ 1500ot./min., 154Nm @ 3000ot./min., 146Nm @ 4500ot./min., 117Nm @ 6000ot./min.
21kW @ 1500ot./min., 48kW @ 3000ot./min., 69kW @ 4500ot./min., 74kW @ 6000ot./min.



Ospravedlnujem sa vsetkym oplistom, ze som ako priklad pouzil Skodu, ale myslim si, ze hodnoty jednoznacne hovoria za benzin a to iste by platilo aj pre turbo.

Vytoceny benzin do otacok je nadherny sportovy zazitok (samozrejme ak to nie je 1.0i) Very Happy a naopak vytoceny diesel do otacok je tyranie motora a nato ja zaludok nemam Sad . Ale ak sa na diesel da sportovy vyfuk a sportove sanie, tak to uz nie az take zle, mam to odskusane a bol som dost prekvapeny, ale aj tak to konci pri 4500 ot. a nema to taku dynamiku ako benzin.

sportovy zazitok z benzinu Smile Smile Laughing Laughing Very Happy Very Happy
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu
dulo
Moderátor - Zlatý užívateľ...
Moderátor - Zlatý užívateľ...


Založený: 20.06.2007
Príspevky: 18298
Bydlisko: Levoča

PríspevokZaslal: St Okt 17, 2007 9:51 am    Predmet: Odpovedať s citátom

ako je to možné, že tu ešte nikto neobhajuje diesel?????? Question Shocked
_________________
Omega B Sport X30XE 155 kW (1998) A/T + Omega B MV6 X30XE 155 kW(1997) LPG RAT STYLE
Omega B Sport X25XE 125 kW (1998) - ex
Omega B Sport Y26SE 132 kW (2001) - ex
Corsa C GSi Z18XE 92 kW (2001) - ex

Der Opel Omega - Technik, die Begeistert
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mail
mathev
Strieborný užívateľ....
Strieborný užívateľ....


Založený: 16.04.2007
Príspevky: 562
Bydlisko: ...Umlátit prdel štětkou vod hajzlu styl..

PríspevokZaslal: St Okt 17, 2007 10:29 am    Predmet: Odpovedať s citátom

ked sa ma clovek bavit o vykone tak jedoznacne benzin.
vzdy zalezi od toho co clovek uprednostnuje ked clovek chce spotrebu co najnizsiu kupi diesel ked clovek vyzaduje maximalny vykon kupi si benzin... debata o nicom a zalezi od cloveka k cloveku. co sa mna tyka tak jedine benzin Smile
_________________
Opel Astra F Classic - 2001, X16SZR, AngelEyes bluechrom, Altezza black, MAM - W2 BLACK 7,5x16, 205/40/16, Weitec Ultra GT sport suspension 30-30, 130,3dB SPL
EX :Opel Astra G GSI X20XEV 2.0 16V 100kw , Weitec Ultra GT sport suspension 30-30, Hella Xenony, Opc styling....
www.vojkanet.sk
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu Zobraziť autorove WWW stránky
chausj
Opelclub Member - Zlatý užívateľ...
Opelclub Member - Zlatý užívateľ...


Založený: 09.12.2006
Príspevky: 2224
Bydlisko: Trnava

PríspevokZaslal: St Okt 17, 2007 10:33 am    Predmet: Odpovedať s citátom

no obhajovat diesel nebudem, aj ked mame dva doma Very Happy Urcite by som bral radsej Omegu 3.2 V6, ale kto to bude zivit? ja napriklad kazdy den urobim 110 km, na diesli usetrim 3-4 litre. Ale ked budem velky a tlsty (t.j. vela zarabat) Wink tak urcite kupim nejake OPC-cko Twisted Evil
_________________
Opel Vectra C GTS Z19DTH AT 2007 - NA PREDAJ
Ford Focus Wagon 2011 2.0 TDCI
Opel Omega B Y22DTH 2001 - godfather
Opel Corsa C Z10XE 2001 - segra
Opel Omega A C20NE 1991 - RIP
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mail
Zag
Strieborný užívateľ....
Strieborný užívateľ....


Založený: 17.09.2007
Príspevky: 259

PríspevokZaslal: St Okt 17, 2007 1:00 pm    Predmet: Odpovedať s citátom

Sak to drbni na GAS ... Kolko kamosov ma BMW a neviem co od 3.0 hore a setci frcia na vodnej pare ... Laughing
_________________
Vectra B-X18XE-UK
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu
marian
Pravidelný užívateľ...
Pravidelný užívateľ...


Založený: 03.09.2007
Príspevky: 56

PríspevokZaslal: St Okt 17, 2007 3:05 pm    Predmet: Odpovedať s citátom

to mi je cudne, ze ani jeden zastanca diesla, tu nic nenapisal, kua

mne sa najviac paci ak sa porovnava turbo diesel s benzinom tej istej kubatury ale najviac sa mi pacil jeden test kde sa porovnavala benzinova 1.8 s 2.2 tubo dieslom, to je uz vrchol inteligencie Twisted Evil
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu
Bruno
Opelclub Member - Zlatý užívateľ...
Opelclub Member - Zlatý užívateľ...


Založený: 01.03.2007
Príspevky: 9867
Bydlisko: Bojnice

PríspevokZaslal: St Okt 17, 2007 6:25 pm    Predmet: Odpovedať s citátom

No asi vsetci ste tu benzin pozitiv....ja uz 10 rokov jazdim na dizlaku a benzin ma nejak netaha...mozno keby jazdim na benzinaku tak poviem ine Laughing
1. zvuk : vacsina z vas tu ma obsah 1.8 /benzin/ - to je slusne...ale ked si pozriete predajnost kubatury su vacsinou nejake 1,2 1,4 1,6 co sa neda porovnat s nasima oplikmi, a jednoducho sa mi nepaci zvuk benzinovych motorov s malym objemom....u naftacikov som si zamiloval zvuk nasavania a turba ...proste symfonia, ale najkrajsi zvuk motora ma BMW !
2. vykon ... ani ja ani vy ho nemozte vyuzit naplno Laughing MPR to nedovoli Sad treba ho zvacsa pri predbiehani....ano ste vy benzinaci sviznejsi.
3. spotreba ... ja nejazdim na spotrebu...takze kolko to zozerie je mi jedno. jazdim v meste, mimo mesta kazdy den ina situacia...ta spotreba sa ukaze len na nejakych dlhych trasach /napr. PD-Tatry a spat - ja 700 SK , 1,8 benzin 1100 Sk/
4. pozerate zavody cestnych automobilov???? trofeje zbiera SEAT LEON TDi Exclamation
5. plyn - segrin frajer to hodil do pasata 2,0 seriozna montaz...vysledok vykon dole, nepokojny motor.
_________________
Mercedes-Benz A-Klasse W168 A160 75kW Avantgarde...lebo medved
www.branko.salem.sk
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mail Zobraziť autorove WWW stránky
Bruno
Opelclub Member - Zlatý užívateľ...
Opelclub Member - Zlatý užívateľ...


Založený: 01.03.2007
Príspevky: 9867
Bydlisko: Bojnice

PríspevokZaslal: St Okt 17, 2007 6:37 pm    Predmet: Odpovedať s citátom

A este zoznam aut ktore mali to potesenie byt mnou riadene: Audi 80 1,6 D , Ford Escort 1,8 TD, Audi A6 2,5 TDi, Mitsubischi Pajero 2,3 Di-D, Audi 100 2,5 TDi, BMW 318 TDS, a nejake benziny : Fiat Tipo, Honda Acord 1,8 .Audi 90 2,0 4x4, Audi A6 1,8 T..... eeeeeee......a este lada Laughing

Poznate niekoho kto ma benzin od VW group 1,8T /octavia,audi,vw,seat/ ???? spytajte sa ho na spotrebu....doteraz mi kazdy povedal ze to zerie aj travu popri ceste

Laughing
_________________
Mercedes-Benz A-Klasse W168 A160 75kW Avantgarde...lebo medved
www.branko.salem.sk
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mail Zobraziť autorove WWW stránky
puro
Nový užívateľ...
Nový užívateľ...


Založený: 05.09.2007
Príspevky: 20

PríspevokZaslal: Št Okt 18, 2007 7:15 am    Predmet: Odpovedať s citátom

Bruno Napísal:
No asi vsetci ste tu benzin pozitiv....ja uz 10 rokov jazdim na dizlaku a benzin ma nejak netaha...mozno keby jazdim na benzinaku tak poviem ine Laughing
1. zvuk : vacsina z vas tu ma obsah 1.8 /benzin/ - to je slusne...ale ked si pozriete predajnost kubatury su vacsinou nejake 1,2 1,4 1,6 co sa neda porovnat s nasima oplikmi, a jednoducho sa mi nepaci zvuk benzinovych motorov s malym objemom....u naftacikov som si zamiloval zvuk nasavania a turba ...proste symfonia, ale najkrajsi zvuk motora ma BMW !
2. vykon ... ani ja ani vy ho nemozte vyuzit naplno Laughing MPR to nedovoli Sad treba ho zvacsa pri predbiehani....ano ste vy benzinaci sviznejsi.
3. spotreba ... ja nejazdim na spotrebu...takze kolko to zozerie je mi jedno. jazdim v meste, mimo mesta kazdy den ina situacia...ta spotreba sa ukaze len na nejakych dlhych trasach /napr. PD-Tatry a spat - ja 700 SK , 1,8 benzin 1100 Sk/
4. pozerate zavody cestnych automobilov???? trofeje zbiera SEAT LEON TDi Exclamation
5. plyn - segrin frajer to hodil do pasata 2,0 seriozna montaz...vysledok vykon dole, nepokojny motor.


Ja som benzin pozitiv co sa tyka sportovej jazdy s velkou spotrebou a diesel pozitiv co sa tyka menej sportovej jazdy s malou spotrebou.

1. Podla mna 1.8i nie je az take zihadlo, co sa tyka spodku (maly krutiaci moment cca. 120Nm), ale ak ma cez 3000 ot. to je uz lepsie.
Tie male kubatury su podla mna kupovane lebo maju nizsiu spotrebu a su lacnejsie ako dieslaky.
Trochu s tebou nesuhlasim: porovnaj zvuk diesela a zvuk benzinaka a potom porovnaj zvuk turbo diesla a turbo benzinaka. Co sa tyka 4 valcovych benzinakov, urcite nemaju taky pekny zvuk ako 6 a viac valcove, ale diesel predsa len klepe Wink
3. To si asi jediny dieslak ktory nejazdi na spotrebu, tak pod na benzin Very Happy
4. Ano TDi-cka su dobre na zavody WTCC, NASCAR ved len kruzia do okola a este maju nizku spotrebu takze nemusia tolko behat do boxov tankovat.
Ale zober si WRC alebo formulu, tam nie su TDi-cka. Tam potrebujes siroky rozsah otacok.

Podla mna ak by si urobil extremne TDi a extremne Ti, tak zvytazi Ti.

Zoberme si napr. kubaturu 2.0, aky vykon/krutak bol z tohto motora vytiahnuty ak ide o TDi a Ti?
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu
chausj
Opelclub Member - Zlatý užívateľ...
Opelclub Member - Zlatý užívateľ...


Založený: 09.12.2006
Príspevky: 2224
Bydlisko: Trnava

PríspevokZaslal: Št Okt 18, 2007 7:17 am    Predmet: Odpovedať s citátom

Zag Napísal:
Sak to drbni na GAS ... Kolko kamosov ma BMW a neviem co od 3.0 hore a setci frcia na vodnej pare ... Laughing


len Ople moc neprerabaju na plyn Shocked
_________________
Opel Vectra C GTS Z19DTH AT 2007 - NA PREDAJ
Ford Focus Wagon 2011 2.0 TDCI
Opel Omega B Y22DTH 2001 - godfather
Opel Corsa C Z10XE 2001 - segra
Opel Omega A C20NE 1991 - RIP
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mail
marian
Pravidelný užívateľ...
Pravidelný užívateľ...


Založený: 03.09.2007
Príspevky: 56

PríspevokZaslal: Št Okt 18, 2007 9:06 am    Predmet: Odpovedať s citátom

Myslim, ze automobilky si zacinaju uvedomovat vaznost turba a dufam ze zacnu montovat turba na kazdu kubaturu a ci je to diesel alebo benzin. Potom bude sranda Shocked .
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu
fucker
Nový užívateľ...
Nový užívateľ...


Založený: 18.10.2007
Príspevky: 16
Bydlisko: Cele Slovensko

PríspevokZaslal: Št Okt 18, 2007 9:10 am    Predmet: Odpovedať s citátom

marian Napísal:
Myslim, ze automobilky si zacinaju uvedomovat vaznost turba a dufam ze zacnu montovat turba na kazdu kubaturu a ci je to diesel alebo benzin. Potom bude sranda Shocked .


ked k tomu dojde tak diesle naju po pici Twisted Evil
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu
Bruno
Opelclub Member - Zlatý užívateľ...
Opelclub Member - Zlatý užívateľ...


Založený: 01.03.2007
Príspevky: 9867
Bydlisko: Bojnice

PríspevokZaslal: Št Okt 18, 2007 9:48 am    Predmet: Odpovedať s citátom

To Puro: Ak sledujes SK tunning scenu tak tu mame je Tdi WV Lupo ktore je vytazi na sprintoch a drzalo aj nejaku dobu rekord. Ale pre bezne jazdenie nepotrebujes extreme TDi Laughing
Si napisal ze som jediny dizlak ktory nejazdi na spotrebu a ze pod na benzin....ale 60% mojej prevadzky je mesto Sad takze preto som bral dizlaka-je tu nejaka uspora ale mala. co sa tyka spotreby mozem mat o nejaky liter menej ale nebudem zbytocne podtacat motor aj ked to vela ludi na dizloch robia, ja nie proste pocuvam motor , nehladim na otackomer a citim aj pocujem co ten motor chce a to mu dam.
_________________
Mercedes-Benz A-Klasse W168 A160 75kW Avantgarde...lebo medved
www.branko.salem.sk
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mail Zobraziť autorove WWW stránky
puro
Nový užívateľ...
Nový užívateľ...


Založený: 05.09.2007
Príspevky: 20

PríspevokZaslal: Št Okt 18, 2007 8:00 pm    Predmet: Odpovedať s citátom

Bruno Napísal:
To Puro: Ak sledujes SK tunning scenu tak tu mame je Tdi WV Lupo ktore je vytazi na sprintoch a drzalo aj nejaku dobu rekord. Ale pre bezne jazdenie nepotrebujes extreme TDi Laughing
Si napisal ze som jediny dizlak ktory nejazdi na spotrebu a ze pod na benzin....ale 60% mojej prevadzky je mesto Sad takze preto som bral dizlaka-je tu nejaka uspora ale mala. co sa tyka spotreby mozem mat o nejaky liter menej ale nebudem zbytocne podtacat motor aj ked to vela ludi na dizloch robia, ja nie proste pocuvam motor , nehladim na otackomer a citim aj pocujem co ten motor chce a to mu dam.


Je to pekny kusok co dokazali vytiahnut z tej 1.9 TDi. Ale predstav si ze by miesto toho v tom aute mali 1.9 Ti, ja myslim, ze by z toho vyzmykali viac.

Preco formula 1 nie je dieslova?
(alebo je to v ich pravidlach Idea )
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu
eyo
Bronzový užívateľ...
Bronzový užívateľ...


Založený: 10.05.2007
Príspevky: 91
Bydlisko: Bratislava

PríspevokZaslal: Ne Okt 21, 2007 11:31 am    Predmet: Odpovedať s citátom

Na margo vas vsetkych benzin a diesel pozitiv: nie je vitaz 24h v Le Mans nahodou audi s TDi? Viezol som sa uz v mnohych autach, ci benzin, alebo diesel, ale kedze jazdim vacsinou po meste (cestu do Dun. Luznej nepovazujem za jazdu mimo mesta) tak volim benzin, lebo udrzba a spotreba zhavicov by ma zabila a nemam chut ten motor vzdy tyrat startovanim. Co sa tyka TDi, mal som v rukach octaviu 1,9 77kW a ten tah od spodu bol neuveritelny, ovsem pri predbiehani som musel casto preradovat, lebo nad 4000 to akosi netaha....Naproti tomu 1,4 benzin vytocim az po obmedzovac a furt ide. Potom je tu spominana kategoria V6 (mal som tu cest so starym kamosovym BMW 525i E28) a tam som zas nestacil radit rychlosti ja. Takze resume: Do mesta jedine benzin, na dlhe trasy diesel, na preteky asi to TDi a na hobby? No jednoznacne V6 alebo V8 podla moznosti nad 3000 ccm.
_________________
Opel Omega MV6 3,0
ex...Opel Astra G 1,4 16V HB
ex...Opel Kadett E 1,6i sedan
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu
Zag
Strieborný užívateľ....
Strieborný užívateľ....


Založený: 17.09.2007
Príspevky: 259

PríspevokZaslal: Ne Okt 21, 2007 1:05 pm    Predmet: Odpovedať s citátom

Je to pekny kusok co dokazali vytiahnut z tej 1.9 TDi. Ale predstav si ze by miesto toho v tom aute mali 1.9 Ti, ja myslim, ze by z toho vyzmykali viac.

Preco formula 1 nie je dieslova?
(alebo je to v ich pravidlach Idea )
[/quote]

Co sa jedna ohladom F1 motor musi splnat prisne kriteria a pokial viem znizoval sa obsah motora ... Tam je tolerancia sem-tam tak mala ze si to smrtelnik nevie ani predstavit ...!

Ano je tu pokus od audi ako tu bolo pisane ale motor stal viacej ako do F1.Udrzba je strasne narocna ohladom na to ze je to "traktor" a zivotnost sa este len testuje ale vraj prekrocila ocakavanie ale je zase limitovana.Konkretnejsie napisane bojuje sa ako stale s ot/min a nadmernim prehrievanim ktore TDi produkuje pri velkom zatazeni a samozrejme chladenie.Je to zatial len "studia" a audi to berie skor ako testovacie kola aj ked sa zopar ludi nechalo pocut ze chcu uz teraz slapat na prve stupne.Ono sa vela pravd nenapise tak skoro ale super priklad je SEAT Leon do kopcoch a brutalne namakane TDi ktore sfuknu benzinak lavou zadnou ... Na D-TDi je vseobecne tazke trafit prevodovku lebo ako uz setci vieme naftaky moc netocia do otacok ale naopak maju krutak jak hovado a to sa snazia tazit prave z tejto vlastnosti.Ale sak si pohladaje taspon cez google zopar brutal TDi a tam si to precitate a nemusite sa tu trapit s mojou slovencinof... Wink
_________________
Vectra B-X18XE-UK
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu
Zobraziť príspevky z predchádzajúcich:   
Odoslať novú tému   Odpovedať na tému    Obsah fóra Opelclub Fórum -> TUNING a STYLING - VŠEOBECNE Časy uvádzané v GMT + 1 hodina
Choď na stránku 1, 2, 3 ... 15, 16, 17  Ďalší
Strana 1 z 17

 
Prejdi na:  
Nemôžete odosielať nové témy do tohto fóra
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete hlasovať v tomto fóre



Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group