|
|
Zobraziť predchádzajúcu tému :: Zobraziť nasledujúcu tému |
Autor |
Správa |
p.v.d Pravidelný užívateľ...
Založený: 05.01.2009 Príspevky: 69 Bydlisko: Bratislava
|
Zaslal: Po Feb 21, 2011 12:27 pm Predmet: rozdiel medzi TD a TDS |
|
|
aky je prosim vas rozdiel medzi omega 2.5 TD A TDS?? _________________ Opel omega 2.5 TD r.v.96 |
|
Návrat hore |
|
|
bukelo Moderátor - Zlatý užívateľ...
Založený: 24.01.2008 Príspevky: 17800 Bydlisko: Banská Bystrica
|
Zaslal: Po Feb 21, 2011 1:05 pm Predmet: |
|
|
X25DT
Bauform: R6 OHC
Ventilanzahl und Antrieb: 12, Steuerkette
Bohrung: 80,0 mm
Hub: 82,8 mm
Volumen: 2498 cm3
Verdichtung: 22,5 : 1
Leistung: 96 kW (131 PS) / 4500 min-1
Drehmoment: 250 / 2200 min-1
Kraftstoffsystem: indirekte Einspritzung, Bosch DDE 2.1
Abgassystem: AGR, Oxidationskatalysator
Turbolader: Typ unbekannt
Besonderheiten: E-Gas, Tempomat, Turbolader
Ölfüllmenge (Liter): 6,5
Motorcode: Y25DT
Bauform: R6 DOHC
Ventilanzahl und Antrieb: 24, Steuerkette
Bohrung: 80,0 mm
Hub: 82,8 mm
Volumen: 2497 cm3
Verdichtung: 17,5 : 1
Leistung: 110 kW (150 PS) / 4000 min-1
Drehmoment: 300 / 1750 - 3000 min-1
Kraftstoffsystem: Common Rail, Bosch EDC 15 C4
Abgassystem: AGR, Oxidationskatalysator
Turbolader: Typ unbekannt
Besonderheiten: E-Gas, Tempomat
Ölfüllmenge (Liter): 6,5 _________________
::: Čoskoro opäť amatérske diagnostikovanie pomocou OP-COM ::: |
|
Návrat hore |
|
|
dulo Moderátor - Zlatý užívateľ...
Založený: 20.06.2007 Príspevky: 18298 Bydlisko: Levoča
|
Zaslal: Po Feb 21, 2011 2:53 pm Predmet: |
|
|
Buky, to čo si sem dal sú motory s označením TD a DTi
DTi je novší, vstrekovanie Common-rail
TDS používalo BMW. Ak sa nemýlim, ide o rovnaký motor ako v Omege TD, ibaže v Omege mal nižší výkon _________________ Omega B Sport X30XE 155 kW (1998) A/T + Omega B MV6 X30XE 155 kW(1997) LPG RAT STYLE
Omega B Sport X25XE 125 kW (1998) - ex
Omega B Sport Y26SE 132 kW (2001) - ex
Corsa C GSi Z18XE 92 kW (2001) - ex
Der Opel Omega - Technik, die Begeistert |
|
Návrat hore |
|
|
bukelo Moderátor - Zlatý užívateľ...
Založený: 24.01.2008 Príspevky: 17800 Bydlisko: Banská Bystrica
|
Zaslal: Po Feb 21, 2011 2:56 pm Predmet: |
|
|
aha, tak sorry potom ... _________________
::: Čoskoro opäť amatérske diagnostikovanie pomocou OP-COM ::: |
|
Návrat hore |
|
|
Kajo Opelclub Member - Zlatý užívateľ...
Založený: 09.05.2008 Príspevky: 9412 Bydlisko: Bratislava
|
Zaslal: Po Feb 21, 2011 6:06 pm Predmet: |
|
|
...v Omege mal nižší výkon a viac vydržal
Ale ináč ten TDS šiel dobre.
Raz som sa s ním naháňal, mal som ešte Omegu X20XEV a bol o chlp rýchlejší. _________________
|
|
Návrat hore |
|
|
Teo Opelclub Member - Zlatý užívateľ...
Založený: 19.01.2008 Príspevky: 5072 Bydlisko: Bratislava
|
Zaslal: Pi Feb 25, 2011 5:52 pm Predmet: |
|
|
no je to jeden a ten isty motor akurat TD je oznacenie Opla pre Baworacku TDSku potom je este DTIcko a to je common rail pricom tds je klasika cerpadlo trubky a trysky-spolahlivejsie ako DTIcko ale trosku narocnejsie na udrzbu a zaobchadzanie s motorom za studena-vlastna skusenost _________________ Omega B caravan 2,5 DTI 150PS
tel. 0903 75 75 34
www.teoracing.sk
www.tec2000.sk
Opravíme aj to čo už nik nedokáže |
|
Návrat hore |
|
|
gargamel3 Pravidelný užívateľ...
Založený: 13.06.2009 Príspevky: 47 Bydlisko: Kalinkovo
|
Zaslal: Ut Máj 03, 2011 10:07 pm Predmet: |
|
|
Teo a podľa teba je ktory z tychto motorov lepsi? Myslim hlavne co sa tyka z pohladu ceny udrzby. Ako si uz spomenul, tak mal si moznost vyskusat oba. Akurat co viem, tak TD potrebuje castejsiu vymenu oleja a kamenom urazu zvyknu byvat aj tie neslavne palivove cerpadla. Taktiez som pocul aj o praskani hlav pri nesetrnom zaobchadzani. Ja som mal asi rok DTI ale nakoniec som ho dal prec co aj teraz lutujem, lebo to bol skvely motor a mal nezamenitelny zvuk. SIce som nemal s nim nijake vaznejsie problemy, ale akosi som sa zlakol tych commonrail vstrekov. A pri tom DTI, aj ked je modernejsi mi vychadza ale tych moznych a drazsich poruch viac ako pri TD. Co si o tom myslis? _________________ Opel Omega Caravan Irmscher 2.5 TD
ex Opel Omega 2.2 16V
ex Opel Omega Caravan 2.5 DTI
ex Opel Astra F Caravan 1.4 16V |
|
Návrat hore |
|
|
Rin-Tin-Tin Strieborný užívateľ....
Založený: 01.12.2008 Príspevky: 386 Bydlisko: ZM
|
Zaslal: Št Máj 05, 2011 6:11 pm Predmet: |
|
|
ten v omege mal od bmw nizsi vykon pokial dobre viem len upravou riadiacej jednotky pre dosiahnutie vecsej spolahlivosti, tak som aspon cital ze tam ziaden iny rozdiel nebol spraveny a co som videl bmw davalo sacie potrubie ineho vzhladu inak to iste _________________ Opel Omega B 2.5TD
Opel Omega A 2.0i Diamant - ex |
|
Návrat hore |
|
|
gargamel3 Pravidelný užívateľ...
Založený: 13.06.2009 Príspevky: 47 Bydlisko: Kalinkovo
|
Zaslal: Št Máj 05, 2011 9:06 pm Predmet: |
|
|
Rin-Tin-Tin ja som mal skor na mysli, ked sa porovnaju dva motory, ktore sa davali do Omegy. Starsi TD (ten isty ako v BMW, len tam ma oznacenie TDS) a potom modernejsi, ktory ho nahradil tusim v roku 2001 DTI s priamym vstrekovanim common rail (v BMW sa oznacuje d napr. 525d). A teda ktory z tychto dvoch motorov vychadza ako lepsia volba. Kazdy ma svoje klady a aj zapory. _________________ Opel Omega Caravan Irmscher 2.5 TD
ex Opel Omega 2.2 16V
ex Opel Omega Caravan 2.5 DTI
ex Opel Astra F Caravan 1.4 16V |
|
Návrat hore |
|
|
Rin-Tin-Tin Strieborný užívateľ....
Založený: 01.12.2008 Príspevky: 386 Bydlisko: ZM
|
Zaslal: Pi Máj 06, 2011 1:38 pm Predmet: |
|
|
gargamel3 Napísal: |
Rin-Tin-Tin ja som mal skor na mysli, ked sa porovnaju dva motory, ktore sa davali do Omegy. Starsi TD (ten isty ako v BMW, len tam ma oznacenie TDS) a potom modernejsi, ktory ho nahradil tusim v roku 2001 DTI s priamym vstrekovanim common rail (v BMW sa oznacuje d napr. 525d). A teda ktory z tychto dvoch motorov vychadza ako lepsia volba. Kazdy ma svoje klady a aj zapory. |
no hej ty si sa pital na tento rozdiel a na to ja odpoved nepoznam ja som odpovedal na nazov temy _________________ Opel Omega B 2.5TD
Opel Omega A 2.0i Diamant - ex |
|
Návrat hore |
|
|
Teo Opelclub Member - Zlatý užívateľ...
Založený: 19.01.2008 Príspevky: 5072 Bydlisko: Bratislava
|
Zaslal: So Máj 07, 2011 6:18 pm Predmet: |
|
|
TDS v opliku 96kw je naj _________________ Omega B caravan 2,5 DTI 150PS
tel. 0903 75 75 34
www.teoracing.sk
www.tec2000.sk
Opravíme aj to čo už nik nedokáže |
|
Návrat hore |
|
|
|
|
Nemôžete odosielať nové témy do tohto fóra Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete hlasovať v tomto fóre
|
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
|