|
|
Zobraziť predchádzajúcu tému :: Zobraziť nasledujúcu tému |
Autor |
Správa |
yuri Strieborný užívateľ....
Založený: 06.04.2006 Príspevky: 350 Bydlisko: Bratislava
|
Zaslal: Po Sep 17, 2007 8:28 am Predmet: |
|
|
marian Napísal: |
Tak, co uz, ked sa to tu tak vyvinulo
Momentalne mam v motore upravene len sanie:
-Dbilas Dynamic Flowtec - je to skratene sanie vyuzivajuce rezonancie
vzduchu
-Dbilas Dynamic Flowmaster - vzduchovy filter
-upraveny program v riadiacej jednotke tiez od Dbilas
-optimalizovanu hlavu motora na toto sanie, tzn. zvacsene otvory a sanie je nalicovane
a vysledkom je 142 koni, 150 az 165 Nm od 3000 po 7250 ot./min. A ma to celkom pekny zvuk.
Slape to celkom slusne, ale treba to vytocit. Predsa je to len 1.6 a od spodu to velmi netaha. Najprv som chcel len dorobit:
-sportove vacky 272°
-ventilove pruziny
-vyfukove zvody
-zavodny katalyzator
-stredove a koncove vyfukove potrubie
-odlahcenie zotrvacnika
co by znamenalo cca 180 koni, ale stale by to do 3000 ot./min. netahalo.
Preto som sa rozhodol dorobit si k tomu este turbo a intercooler od Dbilas Dynamic. Turbo by malo zaberat na plno od 1750 ot./min. tzn. 230 koni, 230 az 270 Nm od 1750 po 7250 ot./min.
Videl som, takto upravenu Tigru, ale s motorom 2.2 a mala 350 koni |
E E E , nejako sa mi to nezda, to je robene pramo v dbilase ? lebo ako pocitam a pocitam malo by to mat tak cca 120 max 130 koni...
mas to odmerane na brzde ? lebo nemas ani zvody a ani vacku a potom neviem neviem.. ked mas graf taĺk ho hod sem, aby som videl priebeh krutaku... celkom zaujimave _________________ BMW F10, 2 x astra opc line 1,9 cdti ( jedna manual, jedna automat ) combo tour 1,7 dti a nakoniec : astra g 2,0 16 V s motorom C20XE |
|
Návrat hore |
|
|
marian Pravidelný užívateľ...
Založený: 03.09.2007 Príspevky: 56
|
Zaslal: Ut Sep 18, 2007 8:57 am Predmet: |
|
|
nie, je to robene u chlapika v prahe
poslem ti graf z brzdy len ho musim niekde oskenovat |
|
Návrat hore |
|
|
yuri Strieborný užívateľ....
Založený: 06.04.2006 Príspevky: 350 Bydlisko: Bratislava
|
Zaslal: Ne Sep 23, 2007 6:24 pm Predmet: |
|
|
Astra ostava, ideme dalej na dalsi stupen !!! Za tu cenu 280.000 sa mi to neoplati predavat. Nasleduje TURBO.
Otazka za 100 bezvyznamnych bodov pre Vas : Kolko z toho dostaneme PS a Nm ???
_________________ BMW F10, 2 x astra opc line 1,9 cdti ( jedna manual, jedna automat ) combo tour 1,7 dti a nakoniec : astra g 2,0 16 V s motorom C20XE |
|
Návrat hore |
|
|
marian Pravidelný užívateľ...
Založený: 03.09.2007 Príspevky: 56
|
Zaslal: Št Sep 27, 2007 3:19 pm Predmet: |
|
|
ten graf neviem najst...
ale mozme si porovnat vykony niekde na rovinke, som v ba od 29.9. do 4.10. ? |
|
Návrat hore |
|
|
marian Pravidelný užívateľ...
Založený: 03.09.2007 Príspevky: 56
|
Zaslal: Št Sep 27, 2007 3:20 pm Predmet: |
|
|
ake turbo tam ides dat? |
|
Návrat hore |
|
|
iurai Strieborný užívateľ....
Založený: 14.06.2007 Príspevky: 17354 Bydlisko: Brati ZLA va
|
Zaslal: Št Sep 27, 2007 3:52 pm Predmet: |
|
|
yuri Napísal: |
Astra ostava, ideme dalej na dalsi stupen !!! Za tu cenu 280.000 sa mi to neoplati predavat. Nasleduje TURBO.
Otazka za 100 bezvyznamnych bodov pre Vas : Kolko z toho dostaneme PS a Nm ???
|
zalezi od Teba. skus to vyladit ako turbodiesel, aby to malo 200 koni pri 2000 otackach. _________________ UPOZORNENIE: sukromne spravy mi nepiste. kontakt cez E-mail: jurajlanyi(zavinac)gmail.com
cas sa minul ... |
|
Návrat hore |
|
|
brhy Strieborný užívateľ....
Založený: 25.08.2007 Príspevky: 971 Bydlisko: Pressburg
|
Zaslal: Št Sep 27, 2007 4:00 pm Predmet: |
|
|
iurai Napísal: |
yuri Napísal: |
Astra ostava, ideme dalej na dalsi stupen !!! Za tu cenu 280.000 sa mi to neoplati predavat. Nasleduje TURBO.
Otazka za 100 bezvyznamnych bodov pre Vas : Kolko z toho dostaneme PS a Nm ???
|
zalezi od Teba. skus to vyladit ako turbodiesel, aby to malo 200 koni pri 2000 otackach. |
je fajn som zvedavy jak dlho ti vydrzi blok motora tipujem cca 20.000 km skus radsej poriesit seriovy motor 2.0T a dat to do astry a potom mozes kludne experimentovat ale 1.6 s turbom no neviem ci sa to da.... a uz si niekde videl taku upravu na 1.6ke ??? _________________ Volvo C70 2.3T5 240hp zatial .... |
|
Návrat hore |
|
|
puro Nový užívateľ...
Založený: 05.09.2007 Príspevky: 20
|
Zaslal: Št Sep 27, 2007 4:29 pm Predmet: |
|
|
iurai Napísal: |
zalezi od Teba. skus to vyladit ako turbodiesel, aby to malo 200 koni pri 2000 otackach. |
200 koni pri 2000 ot./min. -> to mas 700Nm, ukaz mi vytuneny 1.6 TDI ktory ma takuto charakteristiku |
|
Návrat hore |
|
|
brhy Strieborný užívateľ....
Založený: 25.08.2007 Príspevky: 971 Bydlisko: Pressburg
|
Zaslal: Št Sep 27, 2007 5:15 pm Predmet: |
|
|
puro Napísal: |
iurai Napísal: |
zalezi od Teba. skus to vyladit ako turbodiesel, aby to malo 200 koni pri 2000 otackach. |
200 koni pri 2000 ot./min. -> to mas 700Nm, ukaz mi vytuneny 1.6 TDI ktory ma takuto charakteristiku |
ale tu sa jedna o 1.6 benzin ecotec a nie tdi a 700nm maju supersporty a nie klasicke tdi mozno tak daky 4.2 tdi upravene _________________ Volvo C70 2.3T5 240hp zatial .... |
|
Návrat hore |
|
|
puro Nový užívateľ...
Založený: 05.09.2007 Príspevky: 20
|
Zaslal: Št Sep 27, 2007 7:53 pm Predmet: |
|
|
brhy Napísal: |
puro Napísal: |
iurai Napísal: |
zalezi od Teba. skus to vyladit ako turbodiesel, aby to malo 200 koni pri 2000 otackach. |
200 koni pri 2000 ot./min. -> to mas 700Nm, ukaz mi vytuneny 1.6 TDI ktory ma takuto charakteristiku |
ale tu sa jedna o 1.6 benzin ecotec a nie tdi a 700nm maju supersporty a nie klasicke tdi mozno tak daky 4.2 tdi upravene |
jo-jo v tom s tebou suhlasim, len mi islo o to iurai-ove "200 koni pri 2000 otackach" |
|
Návrat hore |
|
|
brhy Strieborný užívateľ....
Založený: 25.08.2007 Príspevky: 971 Bydlisko: Pressburg
|
Zaslal: Pi Sep 28, 2007 8:59 am Predmet: |
|
|
puro Napísal: |
brhy Napísal: |
puro Napísal: |
iurai Napísal: |
zalezi od Teba. skus to vyladit ako turbodiesel, aby to malo 200 koni pri 2000 otackach. |
200 koni pri 2000 ot./min. -> to mas 700Nm, ukaz mi vytuneny 1.6 TDI ktory ma takuto charakteristiku |
ale tu sa jedna o 1.6 benzin ecotec a nie tdi a 700nm maju supersporty a nie klasicke tdi mozno tak daky 4.2 tdi upravene |
jo-jo v tom s tebou suhlasim, len mi islo o to iurai-ove "200 koni pri 2000 otackach" |
mozno sa sekol o jednu nulu 0.200 koni pri 2000 otackach _________________ Volvo C70 2.3T5 240hp zatial .... |
|
Návrat hore |
|
|
yuri Strieborný užívateľ....
Založený: 06.04.2006 Príspevky: 350 Bydlisko: Bratislava
|
Zaslal: Št Okt 04, 2007 8:36 am Predmet: |
|
|
marian Napísal: |
Tak, co uz, ked sa to tu tak vyvinulo
Momentalne mam v motore upravene len sanie:
-Dbilas Dynamic Flowtec - je to skratene sanie vyuzivajuce rezonancie
vzduchu
-Dbilas Dynamic Flowmaster - vzduchovy filter
-upraveny program v riadiacej jednotke tiez od Dbilas
-optimalizovanu hlavu motora na toto sanie, tzn. zvacsene otvory a sanie je nalicovane
a vysledkom je 142 koni, 150 az 165 Nm od 3000 po 7250 ot./min. A ma to celkom pekny zvuk.
Slape to celkom slusne, ale treba to vytocit. Predsa je to len 1.6 a od spodu to velmi netaha. Najprv som chcel len dorobit:
-sportove vacky 272°
-ventilove pruziny
-vyfukove zvody
-zavodny katalyzator
-stredove a koncove vyfukove potrubie
-odlahcenie zotrvacnika
co by znamenalo cca 180 koni, ale stale by to do 3000 ot./min. netahalo.
Preto som sa rozhodol dorobit si k tomu este turbo a intercooler od Dbilas Dynamic. Turbo by malo zaberat na plno od 1750 ot./min. tzn. 230 koni, 230 az 270 Nm od 1750 po 7250 ot./min.
Videl som, takto upravenu Tigru, ale s motorom 2.2 a mala 350 koni |
Turbo kit od Dbilas ma svoje vyhody a to ze mas zaruku ale ani neotvaraju motor fukaju tam 0,6 az 0,8 baru a to sa mi zda malo mna moje upravy.. predsa tam mam kovane ojnice a teraz su dane do vyroby kovane piesty s mensou kompresiou 9:1 - seriova je 10,5:1 a tie piesty neviem neviem..
Turbo je Garet s gul, loziskami. stoji v USA cca 1200 USD a nejaky intercooler sa da splasit.. myslim ze z EVO6 je celkom prijatelny velkostou. zvodx robi jedna firma v nemecku www.hg-motorsport.de a l maju rozdielnu dlzku vetiev a su z liatiny.. v AMA v moddre uz vedia robit aj slusne zvody a cena je skoro rovnaka tak ze to pojde na komplet vyfuk a ostatne veci tam. pouziju sa aj vacsie vstreky a cele aby to chodilo tak potrebuje novu mapo do Motecu _________________ BMW F10, 2 x astra opc line 1,9 cdti ( jedna manual, jedna automat ) combo tour 1,7 dti a nakoniec : astra g 2,0 16 V s motorom C20XE |
|
Návrat hore |
|
|
marian Pravidelný užívateľ...
Založený: 03.09.2007 Príspevky: 56
|
Zaslal: Ut Okt 09, 2007 9:31 am Predmet: |
|
|
aky chces dosiahnut plniaci tlak?
kedy sa pustas do realizacie?
ja by som to chcel urobit bud do knca roka alebo zaciatkom buduceho roka |
|
Návrat hore |
|
|
puro Nový užívateľ...
Založený: 05.09.2007 Príspevky: 20
|
Zaslal: Pi Okt 12, 2007 11:51 pm Predmet: |
|
|
Ake turbo dava Dbilas do 1.6? GT2860RS??? |
|
Návrat hore |
|
|
yuri Strieborný užívateľ....
Založený: 06.04.2006 Príspevky: 350 Bydlisko: Bratislava
|
Zaslal: Pi Nov 09, 2007 10:35 am Predmet: |
|
|
hlavove sroby poslane do ARP v USA aby urobili stifty.. caka sa na celokovove tesnenie od Cometics a na turbo .. fukat sa bude viac ako 1,1 bar bude moznost regulacie plniaceho tlaku.. to je vymozenost vdaka Motecu...)) samozrejme bude aj ALS.. motor je uz vonku z auta, kovane piesty Woessner s kompresiou 9,0:1 uz lezia na stole..
240 PS ? _________________ BMW F10, 2 x astra opc line 1,9 cdti ( jedna manual, jedna automat ) combo tour 1,7 dti a nakoniec : astra g 2,0 16 V s motorom C20XE |
|
Návrat hore |
|
|
puro Nový užívateľ...
Založený: 05.09.2007 Príspevky: 20
|
Zaslal: Ne Nov 11, 2007 11:40 pm Predmet: |
|
|
yuri Napísal: |
hlavove sroby poslane do ARP v USA aby urobili stifty.. caka sa na celokovove tesnenie od Cometics a na turbo .. fukat sa bude viac ako 1,1 bar bude moznost regulacie plniaceho tlaku.. to je vymozenost vdaka Motecu...)) samozrejme bude aj ALS.. motor je uz vonku z auta, kovane piesty Woessner s kompresiou 9,0:1 uz lezia na stole..
240 PS ? |
pekna uprava. Ale 240 PS, to ma sklames ked s toho vytiahnes len tolko koni . |
|
Návrat hore |
|
|
yuri Strieborný užívateľ....
Založený: 06.04.2006 Príspevky: 350 Bydlisko: Bratislava
|
Zaslal: Št Nov 22, 2007 2:41 pm Predmet: |
|
|
puro Napísal: |
yuri Napísal: |
hlavove sroby poslane do ARP v USA aby urobili stifty.. caka sa na celokovove tesnenie od Cometics a na turbo .. fukat sa bude viac ako 1,1 bar bude moznost regulacie plniaceho tlaku.. to je vymozenost vdaka Motecu...)) samozrejme bude aj ALS.. motor je uz vonku z auta, kovane piesty Woessner s kompresiou 9,0:1 uz lezia na stole..
240 PS ? |
pekna uprava. Ale 240 PS, to ma sklames ked s toho vytiahnes len tolko koni . |
to zavisi vsetko kolko sa do toho bude fukat... a neje mi o to kolko bude na papieri PS ale o to ako bude vyzeraz a mat prebeh krutak.. ale teraz dokoncili nejaky chalani 1,6 VTi Honda civic a to nemenili ziadne creva motora a fukaju len 0,5 bar a odmerali 250 PS - pri seriovom KP _________________ BMW F10, 2 x astra opc line 1,9 cdti ( jedna manual, jedna automat ) combo tour 1,7 dti a nakoniec : astra g 2,0 16 V s motorom C20XE |
|
Návrat hore |
|
|
marian Pravidelný užívateľ...
Založený: 03.09.2007 Príspevky: 56
|
Zaslal: So Nov 24, 2007 9:45 am Predmet: |
|
|
ja zacnem s upravou motora v januari az februari
takze ten existujuci kit Dbilas Flowtec a Flow Master doplnim o Dbilas turbo
cely motor pojde von, plus sa bude robit odlahcenie zotrvacnika a pojdu asymetricke ostre vacky, tvrdsie ventilove pruziny, nove tesnenia a nove loziska.
som zvedavy na vysledok z motorovej brzdy |
|
Návrat hore |
|
|
yuri Strieborný užívateľ....
Založený: 06.04.2006 Príspevky: 350 Bydlisko: Bratislava
|
Zaslal: Po Nov 26, 2007 11:44 am Predmet: |
|
|
ak das len seriove piesty a seriove tesnenie, obavaj sa ze to nevydrzia.. tie piesty su hrozne... radsej investuj do kovanych od Wossner.. tie su s kompresiou 9,0:1 a su pre motor 1,6 16V
cena cca 200 EUR kus + DPH od EMS motorsport tu v BA
zaroven si daj urcite kovove tesnenie pod hlavu.. a chcelo by to aj tie stifty miesto hlavovych srobov.. potom sa nebudes bat tam fuknut viac ako len 0,6 bar.. turbo od Dbilas stoji ale celkom dost vela EUR.. lacnejsie to je kupou komponentov od ineho vyrobcu.. garet turbo s gulickovymi loziskami stiji v USA cca do 25.000 Sk + doprava.. vyfuk stoji na mieru v modre cca do 20.000 Sk a zvody v HG motorsport stoja cca 350 EUR... tak ze ak ratas
piesty : 1000 EUR
turbo : 750 EUR
tesnenie : 70 EUR
stifty cca 150 EUR
Zvody : 350 EUR
Intecooler : 300 EUR
vyfuk : 600 EUR
a zisli by sa aj kovane ojnice za 600 EUR
spojka : 300 EUR
tak to ja skoro to iste ako od Dbilas, ale fuknes viac cca 1,2 - 1,3 bar, a mas istotu ze to neprdne.
a si na nejakych 280 PS
zotrvak dasj odlahcit len o cca 1 kg.. inak ti budu celkom slusne padat otacky pri preradovani.. ja ho mam teraz odlahceny na 5 kg a dam seriu radsej
ale stale ostava vysiet otazka ako s RJ .... dbilas to ma osetrene ale nemozes cakat ze s tym budes robit zazraky.. ak das pevnejsie komponety tak si v kely lebo to bude neodladene.. ja mam volneprogramovatelny Motec tak ze ja som za vosou ale to je drahy spas.. rataj tak 120.000 vratane montaze a auto prec minimalne 3 mesiace.. _________________ BMW F10, 2 x astra opc line 1,9 cdti ( jedna manual, jedna automat ) combo tour 1,7 dti a nakoniec : astra g 2,0 16 V s motorom C20XE |
|
Návrat hore |
|
|
marian Pravidelný užívateľ...
Založený: 03.09.2007 Príspevky: 56
|
Zaslal: St Nov 28, 2007 2:15 pm Predmet: |
|
|
yuri Napísal: |
ak das len seriove piesty a seriove tesnenie, obavaj sa ze to nevydrzia.. tie piesty su hrozne... radsej investuj do kovanych od Wossner.. tie su s kompresiou 9,0:1 a su pre motor 1,6 16V
cena cca 200 EUR kus + DPH od EMS motorsport tu v BA
zaroven si daj urcite kovove tesnenie pod hlavu.. a chcelo by to aj tie stifty miesto hlavovych srobov.. potom sa nebudes bat tam fuknut viac ako len 0,6 bar.. turbo od Dbilas stoji ale celkom dost vela EUR.. lacnejsie to je kupou komponentov od ineho vyrobcu.. garet turbo s gulickovymi loziskami stiji v USA cca do 25.000 Sk + doprava.. vyfuk stoji na mieru v modre cca do 20.000 Sk a zvody v HG motorsport stoja cca 350 EUR... tak ze ak ratas
piesty : 1000 EUR
turbo : 750 EUR
tesnenie : 70 EUR
stifty cca 150 EUR
Zvody : 350 EUR
Intecooler : 300 EUR
vyfuk : 600 EUR
a zisli by sa aj kovane ojnice za 600 EUR
spojka : 300 EUR
tak to ja skoro to iste ako od Dbilas, ale fuknes viac cca 1,2 - 1,3 bar, a mas istotu ze to neprdne.
a si na nejakych 280 PS
zotrvak dasj odlahcit len o cca 1 kg.. inak ti budu celkom slusne padat otacky pri preradovani.. ja ho mam teraz odlahceny na 5 kg a dam seriu radsej
ale stale ostava vysiet otazka ako s RJ .... dbilas to ma osetrene ale nemozes cakat ze s tym budes robit zazraky.. ak das pevnejsie komponety tak si v kely lebo to bude neodladene.. ja mam volneprogramovatelny Motec tak ze ja som za vosou ale to je drahy spas.. rataj tak 120.000 vratane montaze a auto prec minimalne 3 mesiace.. |
No, ide o to ze ja uz som si objednal ten Turbo Kit od DB... S tym uz asi nic neporiesim.
Ale tie kovane piesty, kovove tesnenie, stifty miesto hlavovych srobov, spojku to stoji urcite za zvazenie.
Co sa tyka zotrvacnika, kua, to som nevedel. Musim sa porzpravat s tym chlapikom co mi bude odlahcovat zotrvacnik, ci sa to da vyladit alebo budem mat taky problem ako ty.
No a RJ, uz asi nebudem menit, lebo mam obj. ten DB Kit a to by som na tom prerobil asi aj gate.
Inac poslali mi z DB graf z brzdy s tym Kit-om a od 2000 ot do 3000ot je tam linearny narast krutiaceho moimentu zo 150Nm na cca 230Nm, potom sa to cca drzi na 230Nm az do 6500ot a potom to klesa, ale taha to az do 7250ot. Myslim, ze celkom slusne.
Inac dik za rady. Som zvedavy na moj vypis z brzdy a taktiez na ten tvoj s tym silnejsim turbom.
|
|
Návrat hore |
|
|
|
|
Nemôžete odosielať nové témy do tohto fóra Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete hlasovať v tomto fóre
|
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
|