Opelclub Fórum
Astra G - 3 dverova - 1,6 16V - komplet tuning
Choď na stránku 1, 2, 3  Ďalší
 
Odoslať novú tému   Odpovedať na tému    Obsah fóra Opelclub Fórum -> TUNING a STYLING - VŠEOBECNE
Zobraziť predchádzajúcu tému :: Zobraziť nasledujúcu tému  
Autor Správa
marian
Pravidelný užívateľ...
Pravidelný užívateľ...


Založený: 03.09.2007
Príspevky: 56

PríspevokZaslal: So Sep 08, 2007 11:08 am    Predmet: Astra G - 3 dverova - 1,6 16V - komplet tuning Odpovedať s citátom

/moved and edited by moderator/

yuri Napísal:
dnes som sa nasral a zavolal do nemecka do Risse Motorsport a popisla cele upravy a co to ma za graf z brzdy a povedal mi clovek odtial ze treba doladit vacky a s tou konfiguraciou to ma matk viac ako 155 - 160 PS pri zachovanej krivke krutaku.. tak ze buduci tyzden sa ide na to .. casovanie ostrych vaciek musi byt velmi presne a musi sa nastavovat dovtedy kym to je nastavene na 1000 %.. toto sa myslim pri skladani v tom zhone asi "trosku" nedotiahlo.. tak ze v najblizsom case motor von z auta - co je otazka pol dna a ide sa na to... potom hodim novy graf sem.

Auto je stale na predaj... a cena bude 280.000 + 1000 SK za kazdy kon co bud navyse oproti terajsiemu grafu... tak ze sa asu zasa dostaneme na 300.000 Sk Razz - aspon duuuuuufam Smile

uz som rozmyslal na tym ze ked ze je to hotove a to je stadium co ma na tom aute najviac nebavi, skusam zistovat situaciu okolo STAGE 2 a to : Nove piesty na zakazku aby bol kompresny pomer asi 9:1, ARP stifti miesto hlavovych srobov, nove kovove tesnenie na zakazku, nove zvody, turbo, intercooler a dalsie serepeticky a potom uvidim e ci moto bude porovnatelny s Z16LET z merivy a corsi OPC Smile

ale to je len v stadiu premyslania ked sa to nepreda...


nepredavaj svoju astru Crying or Very sad

dorob si do nej este turbo a polozis do smutku este aj astru H OPC

podla mna by si z toho mohol vyzmykat 280 koni Evil or Very Mad
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu
marian
Pravidelný užívateľ...
Pravidelný užívateľ...


Založený: 03.09.2007
Príspevky: 56

PríspevokZaslal: So Sep 08, 2007 11:11 am    Predmet: Odpovedať s citátom

ten tvoj nastavitelny podvozok KW ma zaujal, posli nejaku linku
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu
Grave Digger
Anonymný





PríspevokZaslal: So Sep 08, 2007 7:55 pm    Predmet: Odpovedať s citátom

marian Napísal:
nepredavaj svoju astru Crying or Very sad

dorob si do nej este turbo a polozis do smutku este aj astru H OPC

podla mna by si z toho mohol vyzmykat 280 koni Evil or Very Mad


Nepreháňaj z 1.6 280 koní nedostaneš,aj keby si sa posral.To sa skôr motor rospadne.Nie je nato stavaný.A vrazil by minimálne ďalších 100 000 sk ak by chcel turbo.
Návrat hore
iurai
Strieborný užívateľ....
Strieborný užívateľ....


Založený: 14.06.2007
Príspevky: 17354
Bydlisko: Brati ZLA va

PríspevokZaslal: So Sep 08, 2007 10:21 pm    Predmet: Odpovedať s citátom

rado.c Napísal:
chlapci, v tom aute je kus zivota a vela vela lasky k autu (no a nejaky material k tomu)!!! kto ma auto na vozenie deti do skolky a natrusene keksiky pod sedadlami, popol z cigarety na pristrojovke, taketo veci nedokaze pochopit!!!


nuz rado.c, teraz som trocha nahnevany ja. pri dnesnej premavke je jedenie a pitie v aute spojene s citanim ta najprijemnejsia cinnost. a co pri tom najviac zavadzia ? no predsa volant
_________________
UPOZORNENIE: sukromne spravy mi nepiste. kontakt cez E-mail: jurajlanyi(zavinac)gmail.com
cas sa minul ...
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu Zobraziť autorove WWW stránky
Manta
Strieborný užívateľ....
Strieborný užívateľ....


Založený: 05.02.2007
Príspevky: 1245
Bydlisko: Ba

PríspevokZaslal: Ne Sep 09, 2007 9:33 am    Predmet: Odpovedať s citátom

Grave Digger Napísal:
marian Napísal:
nepredavaj svoju astru Crying or Very sad

dorob si do nej este turbo a polozis do smutku este aj astru H OPC

podla mna by si z toho mohol vyzmykat 280 koni Evil or Very Mad


Nepreháňaj z 1.6 280 koní nedostaneš,aj keby si sa posral.To sa skôr motor rospadne.Nie je nato stavaný.A vrazil by minimálne ďalších 100 000 sk ak by chcel turbo.


suhlasim s tebou a este s tym turbom by mu ten motor odisiel velmi rychlo lebo by nevydrzal tu zataz...
_________________
Opel Manta B GSi C20NE
Opel manta B GT/E 20E cabrio
www.opelmanta.sk
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mail Zobraziť autorove WWW stránky
yuri
Strieborný užívateľ....
Strieborný užívateľ....


Založený: 06.04.2006
Príspevky: 350
Bydlisko: Bratislava

PríspevokZaslal: Po Sep 10, 2007 12:28 pm    Predmet: Odpovedať s citátom

tak po ide sa n ato vybratie motora a precasovanie... po jazde na babe islo prec jedno tesnenie a tak to nebude nadarmo Smile aspon sa da pevnejsie .. ide sa tzo precasovat a potom sa uvidi..

z 1,6 je realne tak 190 - 200 PS ...

dotycny asi myslel dat tam 2,0 torbo motor.. kde je 280 PS uplne v pohode aj ked bol zaklad 200 pS... da dalej sa da upravovat ale to zodpoveda aj cena a el kto ma peniaze a chce to tak 300, 400 a az 500 PS nie je problem Smile)

zdroj : www.vmax.de
_________________
BMW F10, 2 x astra opc line 1,9 cdti ( jedna manual, jedna automat ) combo tour 1,7 dti a nakoniec : astra g 2,0 16 V s motorom C20XE
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu
yuri
Strieborný užívateľ....
Strieborný užívateľ....


Založený: 06.04.2006
Príspevky: 350
Bydlisko: Bratislava

PríspevokZaslal: Po Sep 10, 2007 12:30 pm    Predmet: Odpovedať s citátom

marian Napísal:
ten tvoj nastavitelny podvozok KW ma zaujal, posli nejaku linku


linku na co ? na vyrobcu podvozku ? co tak skusit hladat v google ? Smile

http://www.kw-gmbh.de/de/30_Produkte/20_KW_Gewinde/30_Variante_3/index.php

nech sa paci Cool
_________________
BMW F10, 2 x astra opc line 1,9 cdti ( jedna manual, jedna automat ) combo tour 1,7 dti a nakoniec : astra g 2,0 16 V s motorom C20XE
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu
marian
Pravidelný užívateľ...
Pravidelný užívateľ...


Založený: 03.09.2007
Príspevky: 56

PríspevokZaslal: Po Sep 10, 2007 11:57 pm    Predmet: Odpovedať s citátom

Kamos ma zo Subaru WRX STI (2.0T) vytiahnutych 350 koni. Jasne, je to iny motor... A bez problemov funguje... Rozpraval som z chalanom z Nemecka a on ma Z16XE s turbom. Ma 230 koni a nabehal s tym cez 100tis. km. a tvrdil mi, ze zivotnost motora mu po tejto uprave klesla o cca. 1/4. A nema dokonca vymenenu ani spojku... Tomu hovorim tuning! Odbornici v Opli mi tiez tvrdili, ze mi motor odide, ak ho dam co len nacipovat. Myslim, ze skor by mi odisiel keby som chodil ku nim do servisu...
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu
iurai
Strieborný užívateľ....
Strieborný užívateľ....


Založený: 14.06.2007
Príspevky: 17354
Bydlisko: Brati ZLA va

PríspevokZaslal: Ut Sep 11, 2007 4:25 pm    Predmet: Odpovedať s citátom

inak kazdy motor bez problemov funguje, az kym neodide.
a tie reci o zivotnosti, to nech rozpravaju malym detom na dobru noc
_________________
UPOZORNENIE: sukromne spravy mi nepiste. kontakt cez E-mail: jurajlanyi(zavinac)gmail.com
cas sa minul ...
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu Zobraziť autorove WWW stránky
yuri
Strieborný užívateľ....
Strieborný užívateľ....


Založený: 06.04.2006
Príspevky: 350
Bydlisko: Bratislava

PríspevokZaslal: St Sep 12, 2007 8:45 am    Predmet: Odpovedať s citátom

iurai Napísal:
inak kazdy motor bez problemov funguje, az kym neodide.
a tie reci o zivotnosti, to nech rozpravaju malym detom na dobru noc


samozrejme ze mas pravdu, ale zivotnost priamo zavisi na kvalite komponentov a kvalite celkoveho spracovania a naladenia..

cize ked pouzijem diely ktore budu zodpovedat mojim narokom a nepotiahnem vykon do uplneho maxima, kde uz hrozi riziko tak preco by som mal mat zivotnost na motore mensiu ako ty, ked mas motor skladany niekde turkom v nemecku za pasom s dielmi ktore su vyrabane na kraji kvality za cielom max. znizenia ceny... viem o com hovorim, videl som tie diely Smile
_________________
BMW F10, 2 x astra opc line 1,9 cdti ( jedna manual, jedna automat ) combo tour 1,7 dti a nakoniec : astra g 2,0 16 V s motorom C20XE
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu
marian
Pravidelný užívateľ...
Pravidelný užívateľ...


Založený: 03.09.2007
Príspevky: 56

PríspevokZaslal: St Sep 12, 2007 8:09 pm    Predmet: Odpovedať s citátom

Viem, ze vacsina automobiliek znizuje cenu na ukor kvality aj Opel. Moja Astra bola vyrobena v Polsku a teraz sa maju zacat vyrabat Ople aj v Rumunsku Crying or Very sad. Ja risknem to turbo, cize tych 230 koni. A ked mi nieco odyde, tak to vymenim Very Happy. Motor ma teraz 80tis. km a nemal som z nim zatial problem. A uz 20tis. km mam zvyseny vykon na 142 koni.
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu
yuri
Strieborný užívateľ....
Strieborný užívateľ....


Založený: 06.04.2006
Príspevky: 350
Bydlisko: Bratislava

PríspevokZaslal: Št Sep 13, 2007 8:52 am    Predmet: Odpovedať s citátom

marian Napísal:
Viem, ze vacsina automobiliek znizuje cenu na ukor kvality aj Opel. Moja Astra bola vyrobena v Polsku a teraz sa maju zacat vyrabat Ople aj v Rumunsku Crying or Very sad. Ja risknem to turbo, cize tych 230 koni. A ked mi nieco odyde, tak to vymenim Very Happy. Motor ma teraz 80tis. km a nemal som z nim zatial problem. A uz 20tis. km mam zvyseny vykon na 142 koni.


uz mas zvyseny vykon ? na 1,6 ? ake upravy ? ked chces to turbo ude to viac veci co musis urobit a hlavne mat RJ usposobenu tym parametrom.. ja ma RJ MOTEC c je volneprogramovatelna jednotka co sa da aplikovat od kosacky na travu po male lietadlo, vratane vsetkych typov spalovacich motorov ci uz atmo alebo turbo.. funkcie ako startovaci program alebo ALS su v nej samozrejme
_________________
BMW F10, 2 x astra opc line 1,9 cdti ( jedna manual, jedna automat ) combo tour 1,7 dti a nakoniec : astra g 2,0 16 V s motorom C20XE
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu
marian
Pravidelný užívateľ...
Pravidelný užívateľ...


Založený: 03.09.2007
Príspevky: 56

PríspevokZaslal: Št Sep 13, 2007 3:35 pm    Predmet: Odpovedať s citátom

zatial mam len FlowTec a FlowMaster od Dbilas Dynamic a ten turbo kit je tiez od nich Very Happy
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu
marian
Pravidelný užívateľ...
Pravidelný užívateľ...


Založený: 03.09.2007
Príspevky: 56

PríspevokZaslal: Št Sep 13, 2007 3:36 pm    Predmet: Odpovedať s citátom

hej je to 1.6
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu
yuri
Strieborný užívateľ....
Strieborný užívateľ....


Založený: 06.04.2006
Príspevky: 350
Bydlisko: Bratislava

PríspevokZaslal: So Sep 15, 2007 1:43 pm    Predmet: Odpovedať s citátom

marian Napísal:
zatial mam len FlowTec a FlowMaster od Dbilas Dynamic a ten turbo kit je tiez od nich Very Happy


popis konkretnejsie co mas s motorom robene
_________________
BMW F10, 2 x astra opc line 1,9 cdti ( jedna manual, jedna automat ) combo tour 1,7 dti a nakoniec : astra g 2,0 16 V s motorom C20XE
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu
macil
Forum Admin, Opelclub Member
Forum Admin, Opelclub Member


Založený: 25.02.2006
Príspevky: 29027
Bydlisko: Košice

PríspevokZaslal: So Sep 15, 2007 4:26 pm    Predmet: Odpovedať s citátom

Chlapci, nechcem vám do toho vstupovať, lebo aj mňa to celkom zaujíma, ale toto je predsalen "bazár".
_________________
Opel Astra F-CC, X18XE Spritmonitor.de
Xing Tao Fu Shi 兴涛服饰 a diagnostika - 診斷
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mail Zobraziť autorove WWW stránky
marian
Pravidelný užívateľ...
Pravidelný užívateľ...


Založený: 03.09.2007
Príspevky: 56

PríspevokZaslal: Ne Sep 16, 2007 11:07 pm    Predmet: Odpovedať s citátom

Tak, co uz, ked sa to tu tak vyvinulo Very Happy

Momentalne mam v motore upravene len sanie:

-Dbilas Dynamic Flowtec - je to skratene sanie vyuzivajuce rezonancie
vzduchu
-Dbilas Dynamic Flowmaster - vzduchovy filter
-upraveny program v riadiacej jednotke tiez od Dbilas
-optimalizovanu hlavu motora na toto sanie, tzn. zvacsene otvory a sanie je nalicovane

a vysledkom je 142 koni, 150 az 165 Nm od 3000 po 7250 ot./min. A ma to celkom pekny zvuk. Very Happy


Slape to celkom slusne, ale treba to vytocit. Predsa je to len 1.6 a od spodu to velmi netaha. Najprv som chcel len dorobit:

-sportove vacky 272°
-ventilove pruziny
-vyfukove zvody
-zavodny katalyzator
-stredove a koncove vyfukove potrubie
-odlahcenie zotrvacnika

co by znamenalo cca 180 koni, ale stale by to do 3000 ot./min. netahalo.

Preto som sa rozhodol dorobit si k tomu este turbo a intercooler od Dbilas Dynamic. Turbo by malo zaberat na plno od 1750 ot./min. tzn. 230 koni, 230 az 270 Nm od 1750 po 7250 ot./min.

Videl som, takto upravenu Tigru, ale s motorom 2.2 a mala 350 koni Shocked
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu
wlassto
Strieborný užívateľ....
Strieborný užívateľ....


Založený: 01.10.2006
Príspevky: 1084
Bydlisko: Prešov

PríspevokZaslal: Ne Sep 16, 2007 11:34 pm    Predmet: Odpovedať s citátom

hm... tigru s 350 koníkmi? a to aj lietalo? kuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuurva
_________________
Mam v pi-či, je-bem miestne intrigy, a môžem si to dovoliť, úder pod pás vraciam dva krát tak silno, važím si týx, ktorí sú stále mojou oporou, mojou silnou rodinou a byť jedným z Vás mi to za to stojí
"gangsta angel"
http://www.youtube.com/watch?v=kmUflMDybGw
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mail
marian
Pravidelný užívateľ...
Pravidelný užívateľ...


Založený: 03.09.2007
Príspevky: 56

PríspevokZaslal: Ne Sep 16, 2007 11:47 pm    Predmet: Odpovedať s citátom

asi hej... nesiel som v nej, ale musi ist brutalne Evil or Very Mad
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu
wlassto
Strieborný užívateľ....
Strieborný užívateľ....


Založený: 01.10.2006
Príspevky: 1084
Bydlisko: Prešov

PríspevokZaslal: Ne Sep 16, 2007 11:51 pm    Predmet: Odpovedať s citátom

no v KE mal jeden týpek 2.0 154 koní myslím a trojka tam prešmykovala a bla bla že to šlo ako "censored"... (nevidel som, len počul) ta 350 koni kamo, ta to neviem, šak s tým sa nepohneš ak mu dáš plný žaluď v takom malom aute
_________________
Mam v pi-či, je-bem miestne intrigy, a môžem si to dovoliť, úder pod pás vraciam dva krát tak silno, važím si týx, ktorí sú stále mojou oporou, mojou silnou rodinou a byť jedným z Vás mi to za to stojí
"gangsta angel"
http://www.youtube.com/watch?v=kmUflMDybGw
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mail
Zobraziť príspevky z predchádzajúcich:   
Odoslať novú tému   Odpovedať na tému    Obsah fóra Opelclub Fórum -> TUNING a STYLING - VŠEOBECNE Časy uvádzané v GMT + 1 hodina
Choď na stránku 1, 2, 3  Ďalší
Strana 1 z 3

 
Prejdi na:  
Nemôžete odosielať nové témy do tohto fóra
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete hlasovať v tomto fóre



Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group