Opelclub Fórum
Starter toci ale auto chyti aj po viac ako 5tich sec
Choď na stránku Predchádzajúci  1, 2, 3  Ďalší
 
Odoslať novú tému   Odpovedať na tému    Obsah fóra Opelclub Fórum -> VECTRA - MOTOR/PREVODOVKA
Zobraziť predchádzajúcu tému :: Zobraziť nasledujúcu tému  
Autor Správa
Lubec
Strieborný užívateľ....
Strieborný užívateľ....


Založený: 17.08.2010
Príspevky: 5170
Bydlisko: Bardejov SK

PríspevokZaslal: So Feb 12, 2011 3:40 pm    Predmet: Odpovedať s citátom

Prave preto som ti pisal o tej poistke, pozri za nu, ci nahodou nejde k nej.
_________________
VeBe X25XE - Phoenix
VeBe X25XE Sport - rozobrata na organy
VeBe X16XEL Caravan - ex
,,Opel wir leben autos...Aber nur ein bisschen"
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu
iurai
Strieborný užívateľ....
Strieborný užívateľ....


Založený: 14.06.2007
Príspevky: 17354
Bydlisko: Brati ZLA va

PríspevokZaslal: Ne Feb 13, 2011 3:35 am    Predmet: Odpovedať s citátom

ja som do schem pozrel a mne to uz je na 95% jasne.

ale majkyho by som poprosil o foto jeho relatkovej skrinky (nad ABS),
aby sme videli, ako to tam ma

a zatial nech neprepaja tie kable
_________________
UPOZORNENIE: sukromne spravy mi nepiste. kontakt cez E-mail: jurajlanyi(zavinac)gmail.com
cas sa minul ...
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu Zobraziť autorove WWW stránky
M4jky
Bronzový užívateľ...
Bronzový užívateľ...


Založený: 15.02.2010
Príspevky: 114
Bydlisko: Bánovce n/B

PríspevokZaslal: Ne Feb 13, 2011 7:47 pm    Predmet: Odpovedať s citátom

A uz som dostartoval. Toci a nic takze zajtra rozoberem poistkovu skrinu najdem odkial ten kabel ide a prepojim to ci to je tym. Posielam fotky relatok.

http://leteckaposta.cz/260675553

iurai: napis mi prosimta kadial sa ten prudovy okruh uzavrel aby som vedel co treba povymienat. Potrebujem to cim skor poriesit, uz vcera bolo neskoro. Mal som stretavku tak som na to nemal cas a takto sa mi to vypomstilo. Tiez sa mi hodi kazda rada ohladom tahania nahradneho kablu aby som vedel co mam vsetko rozobrat. Dik.

Edit: posli mi prosimta tie schemy ja som to relatko v jak na to nenasiel.
_________________
Vebe 1.6 16V '96 hatchback, X16XEL 74kW
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu
M4jky
Bronzový užívateľ...
Bronzový užívateľ...


Založený: 15.02.2010
Príspevky: 114
Bydlisko: Bánovce n/B

PríspevokZaslal: Po Feb 14, 2011 6:06 pm    Predmet: Odpovedať s citátom

No takze problem objaveny. Po spusteni cerpadla cez relatko, zacal tiect benzin niekde na vystupe z cerpadla. Auto ide do servisu.

K tomu kabliku. Nechapem preco ho uskvarilo, scasti na tom mam zasluhu ja kedze som slepo doveroval knizke jak na to a vytiahol som nespravne relatko. Zaujmave je ze malo rovnako oznacene kontakty. Bolo to tusim relatko na privod sekundarneho vzduchu a ten hnedy kabel viedol do relatok pre vetilator klimy.

Ked bude auto ok tak dam vedet v com presne bol problem.
_________________
Vebe 1.6 16V '96 hatchback, X16XEL 74kW


Naposledy upravil M4jky dňa Po Feb 14, 2011 6:39 pm, celkom upravené 1 krát
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu
Lubec
Strieborný užívateľ....
Strieborný užívateľ....


Založený: 17.08.2010
Príspevky: 5170
Bydlisko: Bardejov SK

PríspevokZaslal: Po Feb 14, 2011 6:13 pm    Predmet: Odpovedať s citátom

Odkialze zacalal tiect ten benzin???
_________________
VeBe X25XE - Phoenix
VeBe X25XE Sport - rozobrata na organy
VeBe X16XEL Caravan - ex
,,Opel wir leben autos...Aber nur ein bisschen"
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu
M4jky
Bronzový užívateľ...
Bronzový užívateľ...


Založený: 15.02.2010
Príspevky: 114
Bydlisko: Bánovce n/B

PríspevokZaslal: Po Feb 14, 2011 6:40 pm    Predmet: Odpovedať s citátom

Sory vo vete chybala ciarka a vyznelo to tak, ze benzin tiekol z relatka Laughing Laughing Laughing
_________________
Vebe 1.6 16V '96 hatchback, X16XEL 74kW
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu
Lubec
Strieborný užívateľ....
Strieborný užívateľ....


Založený: 17.08.2010
Príspevky: 5170
Bydlisko: Bardejov SK

PríspevokZaslal: Po Feb 14, 2011 6:44 pm    Predmet: Odpovedať s citátom

Aj tak neviem Sad Kde na vystupe z cerpadla.
No nic pockam si co ti povedia v servise
_________________
VeBe X25XE - Phoenix
VeBe X25XE Sport - rozobrata na organy
VeBe X16XEL Caravan - ex
,,Opel wir leben autos...Aber nur ein bisschen"
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu
M4jky
Bronzový užívateľ...
Bronzový užívateľ...


Založený: 15.02.2010
Príspevky: 114
Bydlisko: Bánovce n/B

PríspevokZaslal: Po Feb 14, 2011 7:06 pm    Predmet: Odpovedať s citátom

To presne neviem ani ja kedze som to nemal ako zdvihnut. Iurai mi pisal, ze to moze byt nejaka spojka na hadici alebo hrdzavy palivovy filter.
_________________
Vebe 1.6 16V '96 hatchback, X16XEL 74kW
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu
Teo
Opelclub Member - Zlatý užívateľ...
Opelclub Member - Zlatý užívateľ...


Založený: 19.01.2008
Príspevky: 5072
Bydlisko: Bratislava

PríspevokZaslal: Ut Feb 15, 2011 7:00 am    Predmet: Odpovedať s citátom

presne tento problem sme mali na 1,6tke x16xel a bol to zly kontakt na kabelazi pri nadrzi-jednalo sa o zhrdzavene ukostrenie cerpadla.Natiahli sme novy kontakt a odvtedy auto ficalo.Startovalo zle lebo ked si tocil tak klesal odpor az kym sa ohriatim zleho kontaktu nedostal na nulu a auto ako nic naskocilo
_________________
Omega B caravan 2,5 DTI 150PS
tel. 0903 75 75 34
www.teoracing.sk
www.tec2000.sk
Opravíme aj to čo už nik nedokáže
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mail Zobraziť autorove WWW stránky
M4jky
Bronzový užívateľ...
Bronzový užívateľ...


Založený: 15.02.2010
Príspevky: 114
Bydlisko: Bánovce n/B

PríspevokZaslal: Ut Feb 15, 2011 6:05 pm    Predmet: Odpovedať s citátom

No povedal som to mechanikovi. Neviem ale co si tym presne myslel. Od toho spolocneho konektora plavaku a cerpadla vzadu je kostra este tahana na cerpadlo ?? Chapem to spravne ?
_________________
Vebe 1.6 16V '96 hatchback, X16XEL 74kW


Naposledy upravil M4jky dňa St Feb 16, 2011 8:25 pm, celkom upravené 1 krát
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu
M4jky
Bronzový užívateľ...
Bronzový užívateľ...


Založený: 15.02.2010
Príspevky: 114
Bydlisko: Bánovce n/B

PríspevokZaslal: St Feb 16, 2011 8:21 pm    Predmet: Odpovedať s citátom

Takze najnovsie informacie. Filter hrdzavy jak prasa a zasrany este viac. Nechapem ako sa mohol tak odrazu zasrat az tak ze to nenastartovalo, kazdopadne zistujem kde bol v poslednej dobe brany benzin. V nadrzi bolo este okolo 14 litrov benzinu a neslo nastartovat.

Novy problem, neukazuje palivova rucicka. Ked som hladal ten uskvareny kabel tak som mal vytiahnutu pristrojovu dosku aby som mohol co najviac vytiahnut poistkovu skrinu a dostal sa ku kablom zo zadnej strany. Dalej som mal vonku konektor cerpadla a plavaku. Za tyzden dojdem domov a pozrem to. Len by som rad vedel cim to moze byt. Mna napada prihnut kontakty k pristrojovke a pozret konektor plavaku ci tam neni studenak.

Dotaz ohladom kontrolky rezervy. Ta ukazuje fixne podla signalu s plavaku ? Palivova rucicka resp. jej meracie ustrojenstvo dostava signal tiez priamo od plavaku ? Cize rucicka a kontrolka rezervy sa neovplyvnuju ? Chapem to spravne ? Mozem sa teda pri pripadnom nastavovani rucicky drzat kontrolky rezervy ? Pri kolkych litroch sa ma rozsvietit rezerva ? To je otazok, tusim si idem dat prasky na ukludnenie Very Happy
_________________
Vebe 1.6 16V '96 hatchback, X16XEL 74kW
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu
iurai
Strieborný užívateľ....
Strieborný užívateľ....


Založený: 14.06.2007
Príspevky: 17354
Bydlisko: Brati ZLA va

PríspevokZaslal: St Mar 02, 2011 5:21 am    Predmet: Odpovedať s citátom

tu je foto zapojenia cerpadla napriamo
rele (fialove) sa vytiahne a drotikom sa spoja tie 2 kontakty.
su siroke a kable k nim do patice su hrube
tecie tam prud okolo 3A



niektore motory maju 2 fialove rele - pumpa a elektrika vstrekovania

ty si urobil 2 chyby - zobral si nespravne rele (pridavny vzduch) a rele si nevytiahol. takto si ukostril 12v z hrubeho kabla na zem - tenky kablik

tento kablik sa poriadne zahrial. podla schem sa neda urcit, kde vsade mohla zhoriet izolacia. tato zem sa totizto vetvi
_________________
UPOZORNENIE: sukromne spravy mi nepiste. kontakt cez E-mail: jurajlanyi(zavinac)gmail.com
cas sa minul ...
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu Zobraziť autorove WWW stránky
M4jky
Bronzový užívateľ...
Bronzový užívateľ...


Založený: 15.02.2010
Príspevky: 114
Bydlisko: Bánovce n/B

PríspevokZaslal: St Mar 02, 2011 10:24 am    Predmet: Odpovedať s citátom

To neries, viem aku som spravil chybu. Kabel mam uz pozrety a zhorel len ten co isiel od toho hnedeho relatka do poistkovej skrine priamo do dalsieho relatka. Premostoval som ale dva tlste cierne draty tak stale nechapem preco by som mal premostit 12V na zem. Ked som ale pozeral, ze ten kabel isiel este do dvoch dalsich relatok tak sa asi neni comu divit. Mohlo to byt prepojene hocijak. To priame spustenie cerpadla krasne islo aj bez vytiahnutia relatka, teraz myslim toho fialoveho. Ale nabuduce uz budem rele vytahovat, mam na to dostatocny dovod Smile Zaujmave je, ze este doteraz ak som premostoval vykonove kontakty relatka tak som sa nestretol s niecim podobnym.

Kazdopadne dik za radu, moj bordel co som si porobil si uz musim poriesit sam.
_________________
Vebe 1.6 16V '96 hatchback, X16XEL 74kW
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu
iurai
Strieborný užívateľ....
Strieborný užívateľ....


Založený: 14.06.2007
Príspevky: 17354
Bydlisko: Brati ZLA va

PríspevokZaslal: Št Mar 03, 2011 11:50 am    Predmet: Odpovedať s citátom

M4jky Napísal:
To neries, viem aku som spravil chybu. Kabel mam uz pozrety a zhorel len ten co isiel od toho hnedeho relatka do poistkovej skrine priamo do dalsieho relatka. Premostoval som ale dva tlste cierne draty tak stale nechapem preco by som mal premostit 12V na zem. Ked som ale pozeral, ze ten kabel isiel este do dvoch dalsich relatok tak sa asi neni comu divit. Mohlo to byt prepojene hocijak.

Zaujmave je, ze este doteraz ak som premostoval vykonove kontakty relatka tak som sa nestretol s niecim podobnym.


ja neriesim, ja som to sem napisal, aby si ini nemysleli, ze im nieco zhori.
navod som prepisal sem:

http://forum.opelclub.sk/viewtopic.php?p=603637#603637

k tomu co sa stalo u teba
spojil si 87 co je stalych 12v cez poistku 60A a 30 co je ventilator.
to by bolo v poriadku pri odpojenom rele, ale ty si tam mal pichnute rele, co v kludovom stave spaja 30 s 87A. co je zem cez tenky hnedy kablik

takze si do tenkeho hnedeho kablika pustil obrovsky prud ktory sa rozdelil do vsetkych s nim spojenych hnedych kablikov cestou najnizsieho odporu. hriat by mal najma v drahe od rele ku kostriacemu bodu nad lavym tlmicom
_________________
UPOZORNENIE: sukromne spravy mi nepiste. kontakt cez E-mail: jurajlanyi(zavinac)gmail.com
cas sa minul ...
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu Zobraziť autorove WWW stránky
M4jky
Bronzový užívateľ...
Bronzový užívateľ...


Založený: 15.02.2010
Príspevky: 114
Bydlisko: Bánovce n/B

PríspevokZaslal: Št Mar 03, 2011 3:43 pm    Predmet: Odpovedať s citátom

Skratka spravil som si malu grilovacku Smile
_________________
Vebe 1.6 16V '96 hatchback, X16XEL 74kW
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu
marosko031
Pravidelný užívateľ...
Pravidelný užívateľ...


Založený: 01.09.2011
Príspevky: 59
Bydlisko: Palarikovo

PríspevokZaslal: Ut Okt 09, 2012 6:42 pm    Predmet: Odpovedať s citátom

ahojte,prosim o radu,v inej teme nikto nepomohol...auto zacalo horsie startovat,predtym na brnk,aj v mrazoch..teraz toci a chyti po chvilke.Mal som zlu lambda sondu,som to pripisoval tomu,lebo to zacalo v tom case,avsak ani po vymene za novu a taku istu ako tam bola sa to nezlepsilo.Mohlo sa nieco stat ked som chvilu jazdil na tej zle lambde?Zahadzat sviecky alebo...?pred poruchou lambdy bolo vsetko ok...dakujem
_________________
Opel Vectra B facelift,1.6 16V LPG
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu
iurai
Strieborný užívateľ....
Strieborný užívateľ....


Založený: 14.06.2007
Príspevky: 17354
Bydlisko: Brati ZLA va

PríspevokZaslal: Št Okt 25, 2012 5:07 pm    Predmet: Odpovedať s citátom

daj link na tu inu temu
_________________
UPOZORNENIE: sukromne spravy mi nepiste. kontakt cez E-mail: jurajlanyi(zavinac)gmail.com
cas sa minul ...
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu Zobraziť autorove WWW stránky
marosko031
Pravidelný užívateľ...
Pravidelný užívateľ...


Založený: 01.09.2011
Príspevky: 59
Bydlisko: Palarikovo

PríspevokZaslal: Po Dec 03, 2012 9:19 pm    Predmet: Odpovedať s citátom

Ahojte,sorry iurai,nevsimol som si .......ozivujem znova...to cidlo v termostate co ma dva kontakty je nove,ale nepomohlo.Starty s odpojenym cidlom su take iste,ak nastartujem so zapojenym cidlom (otacky cca 900)a odpojim ho tak sa otacky znizia.Proste studene starty boli cc 1200 otacok...poradte prosim,diky
_________________
Opel Vectra B facelift,1.6 16V LPG
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu
Kajo
Opelclub Member - Zlatý užívateľ...
Opelclub Member - Zlatý užívateľ...


Založený: 09.05.2008
Príspevky: 9412
Bydlisko: Bratislava

PríspevokZaslal: Po Dec 03, 2012 10:01 pm    Predmet: Odpovedať s citátom

Skús štartovať s odpojenou váhou vzduchu, iba taký tip.
Že čo to urobí.
_________________
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mail
marosko031
Pravidelný užívateľ...
Pravidelný užívateľ...


Založený: 01.09.2011
Príspevky: 59
Bydlisko: Palarikovo

PríspevokZaslal: Ut Dec 04, 2012 5:48 am    Predmet: Odpovedať s citátom

Nema to vahu vzduchu,na sani je iba take cidlo a to som tiez skusal odpajat.Otazka-krokovy motorcek by to mohol robit?A zabudol som dodat ze chyby nie su ziadne...diky
_________________
Opel Vectra B facelift,1.6 16V LPG
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu
Zobraziť príspevky z predchádzajúcich:   
Odoslať novú tému   Odpovedať na tému    Obsah fóra Opelclub Fórum -> VECTRA - MOTOR/PREVODOVKA Časy uvádzané v GMT + 1 hodina
Choď na stránku Predchádzajúci  1, 2, 3  Ďalší
Strana 2 z 3

 
Prejdi na:  
Nemôžete odosielať nové témy do tohto fóra
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete hlasovať v tomto fóre



Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group