Opelclub Fórum
Pár otázok...prosím pomožte
Choď na stránku 1, 2  Ďalší
 
Odoslať novú tému   Odpovedať na tému    Obsah fóra Opelclub Fórum -> VECTRA - VŠEOBECNE
Zobraziť predchádzajúcu tému :: Zobraziť nasledujúcu tému  
Autor Správa
Robman
Nový užívateľ...
Nový užívateľ...


Založený: 21.01.2011
Príspevky: 4
Bydlisko: Levice

PríspevokZaslal: Pi Jan 21, 2011 4:02 pm    Predmet: Pár otázok...prosím pomožte Odpovedať s citátom

Zdravím Vás opláci Wink

Prednedávnom som si kúpil z bazáru Opel Vectra C 1,9 CDTI GTS Cosmo
Nechal som si poradiť aj som chcel takéto auto, kedže cela moja rodina sme zástancami značky Opel. No mám tu pár otázok, ktore nedokažem sám vysvetliť pretože je už na mna táto technológia nová. Surprised (Doteraz som mal Opel Astra F Classic 1,6i a tam som si všetko porobil sám Very Happy ) No takže ak by ste mi poradili a odpovedali na pár otázok, velmi by ste mi pomohli.

1. VYHRIEVANIE PREDNÝCH SEDADIEL... Mám ich bohužial iba na predných sedadlách no na vodičovej strane mi nefunguju. Spolusediaceho strana ide v pohode. Lenže šoferova strana mi neide. Je v tom aj chladenie, to funguje, aj kontrolka svieti lenže ked dam vyhrievanie,kontrolka svieti nadalej ale nehreje. Positky som pozeral su v poriadku no neviem si rady.

2. AUTO PLÁVA... Mam tam buchnute original "oplácke" 17´´ kolesa, 225/45 R17 kolesá su nadherne ale mam pocit že ked vojdem do jamy auto zapláva, musím pevnejšie držať volant a bojím sa, že pri vyššých rychlostiach bude problém udržať auto. Či pomože výmena na nejake menšie kolesa, no to by som nechcel,bolo by mi to lúto. Či by ste mi poradili čo s tým.Auto bolo včera na geometrií, dofukali gumy všetko no robí to nadalej.

3.NAVIGÁCIA... Zoženiem niekde do toho české menu? Myslím do navigácie a do menu. Akože nejak mi to nesúri ale tak určite by to bolo lepšie. Viem po anglicky ale proste zvyk Very Happy

4.STAHOVANIE OKIEN... Zamknem auto, odomknem podržím dlhšie tlačidlo otvorenie na dialkovom stiahnu sa mi všetky okna. To by bolo super aj je, ale ked ho opať zamknem a dlhšie podržim tlačidlo zatvorenia, vytiahne sa mi len pravé zadné okno. Teraz už po novom, sa mi vytiahnu predne dve a zadne ostanu stiahnute. Dalšia záhada pre mňa. Poradťe či to treba niekde naprogramovať alebo čo.

5. SKLÁPANIE SPATNÝCH ZRKADIEL... konkrétnejšie naklopenie pri cúvaní. Vždy ked radím spiatočku zostanúna mieste. Prítom ked som ho bral z bazáru, pri cúvaní sa mi trochu priklopili, aby som lepšie videl na spodok. A už to nerobí, neviem či to opať treba niekde nastaviť alebo čo.

Zatial len tolko, ak mi poradíte budem velmi rád a pomožete mi. Mozno sú to banality a určite sa daju najsť tu na fore no nenašiel som to nikde. Za odpovede Vám moc dakujem
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu
suflonr
Strieborný užívateľ....
Strieborný užívateľ....


Založený: 15.10.2008
Príspevky: 357
Bydlisko: Ivanka pri Nitre

PríspevokZaslal: Pi Jan 21, 2011 4:57 pm    Predmet: Odpovedať s citátom

Od koho si to auto kupil?
_________________
Volvo V70 D5 120kW

ale zacalo sa to takto:
Fiat 131 Supermirafiori 1.6, Renault 25 GTX 2.2, Ford Scorpio 2.0, Opel Omega 2.0, Renault 5 GT 1.7, Fiat Tipo 1.9, Lancia Dedra 1.6, Renault 21 1.7, Renault Laguna 2.0, Renault Espace 2.0, Astra G Caravan 2.0 DI, VW Passat Variant 1.8T
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mail
jupaza1
Opelclub Member - Zlatý užívateľ...
Opelclub Member - Zlatý užívateľ...


Založený: 16.05.2009
Príspevky: 1316
Bydlisko: Źilina

PríspevokZaslal: Pi Jan 21, 2011 6:26 pm    Predmet: Odpovedať s citátom

ad.1 - poškodená vyhrievacia dečka sedadla- pravdepodobne
ad.2 - pri 17 gumách mám ten istý pocit aj na mojom aute
ad.3 - do navi je tu na fóre odkaz na link ,pomocou ktorého vieš zmeniť jazyk hovoreného slova pre navi, žiaľ zmenu jazyka menu sa dá len doprogramovať, v ČR to robí jeden maník
ad.4 - bola odpojená batéria a treba dojazdy naprogramovať. Sadni do auta a klúčom pospúšťaj páru razy okna hore dole, mali by sa sami
nastaviť
ad.5 - naviem poradiť
Do popisu si daj bydlisko, aby Ti vedeli chalani popr. pomôc, napr.s navi
_________________
Opel Astra 1,8i 16v r.v.1994 - ex
Opel Vectra caravan 1,9 CDTi 110 kw r.v.2006

Diagnostika a programovanie pomocou OP- COM
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu
lubo22
Strieborný užívateľ....
Strieborný užívateľ....


Založený: 14.04.2009
Príspevky: 4321
Bydlisko: trstena

PríspevokZaslal: Pi Jan 21, 2011 8:15 pm    Predmet: Odpovedať s citátom

ak auto plava co tak skusit pozriet tlmice?
_________________
Vectra C cierna
Vectra C modra ex
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mail
Fifčok
Strieborný užívateľ....
Strieborný užívateľ....


Založený: 26.07.2009
Príspevky: 656
Bydlisko: Hlohovec - Bratislava

PríspevokZaslal: Pi Jan 21, 2011 8:55 pm    Predmet: Odpovedať s citátom

tlmice, stabilizatory, ramena - silenty na naprave asi ... Rolling Eyes
_________________
Vectra B Z18XE 92 kW r.v. 2001
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mail
buci_vectra
Moderátor - Zlatý užívateľ...
Moderátor - Zlatý užívateľ...


Založený: 20.04.2009
Príspevky: 7280
Bydlisko: Košice

PríspevokZaslal: Pi Jan 21, 2011 10:46 pm    Predmet: Odpovedať s citátom

V prvom rade vitaj medzi nami Smile
V druhom rade Ta chcem pochvalit za velmi pekne a uhladne stylizovany prispevok, poslednu dobu to tu zacina byt rarita... Confused

K problemom:
1) zial najskor to budu decky vyhrievania
2) Skontroluj vyvazenie, spravny tlak v pneu a potom tlmice, celkovo vole na napravach, geometria
3) cestina do navi pozri sem www.pepas.cz
4) a 5) pozri manual k autu ak ho nemas, pozri tu http://forum.opelclub.sk/viewtopic.php?t=2430

A vela bezproblemovych km prajem Wink
_________________
Vectra B 1.8 16v sedan
Tigra X14XE
Zoznam dielov EPC online
MECHANICAL SYNFONICA BY FORMAT67.NET
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mail
Robman
Nový užívateľ...
Nový užívateľ...


Založený: 21.01.2011
Príspevky: 4
Bydlisko: Levice

PríspevokZaslal: So Jan 22, 2011 10:13 pm    Predmet: Odpovedať s citátom

No sevaste Opláci Wink

Takže pár riešení, ktoré ste mi povedali pomohli, začo Vám veľmi pekne ďakujem Smile

Takže idem konkrétnejšie k riešenia, ktoré sa mi podarili spraviť...(teda, veľmi som s tým nič nerobil, len to čo ste mi poradili:D )

1...ostáva nezmenené...(rozmýšľam, že si zaplatím a pôjdem do originál opel servisu, nech tam skontrolujú komplet elektriku a čo treba nech vymenia, nech to stojí čo to stojí Crying or Very sad )

2...opäť nezmenené...riešenie budú asi tlmiče, po rozhovore s mojimi kamošmi (pili asi 6 pivo no asi budú mať pravdu Very Happy )

3...nezmenené...(pravdepodobne zopakujem bod 1. ale s tým nech tam bachnú české alebo slovenske menu, aj navigáciu a kúpim si od nich najnovšie mapy)

4...ZMENA Laughing ...keď som niečo skončil s mojou frajerkou v aute Twisted Evil , tak ma napadlo zamknúť auto a otvoriť a držať tlačidlo a otvorenia a tu sa stal zázrak, všetky okná zišli aj vyšli hore Very Happy (frajerka mi povedala, že sa z toho viac teším, ako z toho čo bolo predchvílou Very Happy Very Happy Very Happy )

5...ZMENA... stačí mať prepnutie ovládanie spätného zrkadla na spolusediacovej strane a automaticky pri spiatočke sa pekne nakloníSmile

Takže toto som zatiaľ zistil,naozaj Vám všetkým ďakujem a budem rád ak mi poradíte i naďalej Smile)

Takže kilometrom zdar Wink
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu
mat
Bronzový užívateľ...
Bronzový užívateľ...


Založený: 04.05.2011
Príspevky: 121
Bydlisko: kosice

PríspevokZaslal: Ut Nov 22, 2011 4:19 pm    Predmet: Odpovedať s citátom

zdravim tu navigaciu mas vyriesenu?lebo chcem aj ja:-)
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu
bukelo
Moderátor - Zlatý užívateľ...
Moderátor - Zlatý užívateľ...


Založený: 24.01.2008
Príspevky: 17800
Bydlisko: Banská Bystrica

PríspevokZaslal: Ut Nov 22, 2011 4:30 pm    Predmet: Odpovedať s citátom

len take zamyslenie: ta funkcia naklopenia spolujazdcovho zrkadla pri zaradenej spiatocke moze byt super.
_________________

Spritmonitor.de
::: Čoskoro opäť amatérske diagnostikovanie pomocou OP-COM :::
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu
Kajo
Opelclub Member - Zlatý užívateľ...
Opelclub Member - Zlatý užívateľ...


Založený: 09.05.2008
Príspevky: 9412
Bydlisko: Bratislava

PríspevokZaslal: Ut Nov 22, 2011 4:35 pm    Predmet: Odpovedať s citátom

Ja som to mal už na BMW z roku 1989 Smile
Je to súčasťou výabvy elektrické sedadlá s pamäťou.
_________________
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mail
red baron
Anonymný





PríspevokZaslal: Ut Nov 22, 2011 9:22 pm    Predmet: Odpovedať s citátom

pri tej 2 - ky .... auto s tak širokými gumamy bude vždy plávať ....

Disky prešli výraznými materiálnymi zmenami. Disk 20.storočia je celokovový, alebo z ľahkých zliatin. Najpoužívanejšia technológia je celoplechová z dvoch dielov a to rolovaný a kalibrovaný ráfik, do ktorého je privarený lisovaný disk zo špeciálnych vysokoťažných plechov. V malom objeme sa používa plechový disk z dvoch zvarených polovíc z hlbokoťažných plechov. Svoje významné postavenie začínajú zohrávať kované hliníkové disky a to najmä u nákladných vozidiel s vysokou pevnosťou a nízkou hmotnosťou. V dnešnej dobe je trh výrazne ovplyvnený výrobou zliatinových diskov z hliníka. Tieto disky sa popri 2 až 3 násobnej cene vyznačujú nízkou hmotnosťou, vysokou presnosťou, tlmiacimi účinkami a rýchlym odvodom tepla pri brzdení. U plechových diskov je špeciálne odmastenie, pasivácia povrchov, fosfátovanie, kataforéza v čiernom odtieni, na ktorý sa práškovou technológiou a vodovými lakmi nanáša strieborný odtieň záverečného vzhľadu povrchu. Hliníkové disky majú proces povrchovej úpravy podobný alchýmii. Disky majú po procese odmastenia za tepla dezoxidáciu v kyseline, fosfátovanie s pochrómovaním. Nástrek dvoch vrstiev základnej farby, jedna vrstva farebného odtieňu zväčša strieborná a posledná priehľadná vrstva nástreku. Táto technológia je tak kvalitná, že rozdiel v odolnosti pre zimnú a letnú prevádzku nie je odlišný. Rozdelenie diskov: - Plechové - Al (elektróny) - Mg (magnéziové) horčíkové čisté závodné - Kované Al (forged) tie sú ľahšie ako Mg a ešte pevnejšie, ale zároveň ďaleko drahšie, počítajte tak do 200 000Sk za 18" sadu. Môj názor je, že kvalitné kolesá dokážu zmeniť vzhľad nášho auta až do takej miery, že niekedy sme sami prekvapení výsledkom. A u väčšiny z nás je to prvý krok, ako sa odlíšiť od sérioviek. Pozornosť upriamim hlavne na elektróny, ktoré nie sú len o estetike, ale majú aj ďalšie výhody. Takže niečo o tých výhodách: ¼ahšie kolesá znižujú celkovú veľkosť neodpruženej hmoty, čo sa pozitívne prejavuje na jazdných vlastnostiach auta. A pokles zotrvačných síl rotujúceho kolesa zvyšuje dynamiku akcelerácie a brzdenia. Ïalšie plus môžeme dosiahnuť nahodením širšieho disku samozrejme so širšou nízkoprofilovou pneumatikou. Širšia pneumatika má totiž podstatne väčšiu styčnú plochu s vozovkou, tým sa znižuje preklz pri akcelerácii a intenzívnom brzdení. A vďaka adhéznej sile je hranica šmyku pri rýchlom prejazde zatačkou podstatne vyššia. Všetko má svoje výhody aj nevýhody, takže teraz niečo k tým nevýhodám: Široké pneumatiky majú väčšiu tendenciu k opotrebovaniu a ak ide o riadne (valce) je rozdiel v rýchlostiach na vnútornej a vonkajšej hrane pneumatiky hlavne v ostrých zatáčkach dosť veľký, čo namiesto odrolovania spôsobuje šmýkanie po ceste. Značná šírka kolesa zvyšuje riziko akvaplaningu, pri rýchlej jazde na mokrej ceste. Vďaka nízkemu tlaku pneumatiky na ceste sa horšie odvádza voda zo styčnej plochy. Aby jazda bola bezpečná, treba mať hrúbku dezénu aspoň 3 mm. Vyšší valivý odpor širokých pneumatik uberá určitú časť výkonu motora. Takže pozor, aby auto nešlo ako ?zdochnutý pes? alebo potom treba pridať pár KWtov pod kapotu. Široké pneumatiky (valce) potrebujú väčšiu ovládaciu silu na volante (i s posilňovačom) a dosť sťažujú jazdu vo vyjazdených koľajách na ceste. Nízky profil pneumatiky má síce skvelé vodiace vlastnosti, ale ich pružnosť je dosť zlá a ak máte športový podvozok tak z vás vytrasie dušu. A aby som nezabudol na jednu dosť podstatnú vec pri diskoch a to je správny rozmer. Je to štandardný spôsob značenia, podľa ktorého sa treba riadiť pri výbere disku. Napr.: 8 J x 18 8=Šírka ráfiku v palcoch 1 palec = 2,54 cm J= Typ pätice 18= Priemer ráfiku v palcoch ET (einpresstiefe = zális ) je udávaný v milimetroch a ukazuje, ako hlboko bude koleso ponorené v podbehu. Tento rozmer je dôležitý pre polohu kolesa po jeho namontovaní. Veľký zális koleso zasunie do blatníka, čo môže mať za následok (ak je ovšem širší ako originál), že bude šúchať o rameno alebo tlmič. Malý zális zase koleso vysunie von a tu sa môže niekedy stať, že bude treba vytiahnuť ( rozšíriť) lemy blatníkov. Bežne používané hodnoty ET sú cca 30 až 35 mm. PCD - značka pre priemer rozteče pre upevňujúce šróby a ich počet. napr.100x4. CB (CB=center bore) - určuje priemer centróznej diery v mm. Toto číslo musí byť zhodné s priemerom, ktorý je na brzdovom kotúči alebo bubne. Ak bude menšie, disk nenahodíte a ak bude väčšie, tak disk nevycentrujete, aj keby PCD bolo rovnaké.Za jazdy by to koleso hádzalo. Príčinou tohto je vlastne to, že každý výrobca má iný svoj rozmer centrovej diery. Tak sa môže stať, že koleso z jedného auta nemusí pasovať na druhé. Ale aj tento problém niektorí výrobcovia vyriešili a to vymeniteľnými stredovými krúžkami rôzneho rozmeru. Tie sa dajú vložiť do väčšej stredovej diery na disku, ktorý sa tak môže stať používateľný pre viac typov áut. Ïalšou dôležitou časťou sú upevňovacie šróby rôznych typov a rozmerov. Pri výmene za originál dajte pozor na správny rozmer, tvar dosadacej plochy, aby ste nezničili disk alebo nedošlo k ich povoleniu a veľkosti stúpania, inak odíde závit v náboji kolesa. Dåžka šróbu by z pevnostného hľadiska nemala prekročiť 65 mm , hlavne pri namontovaní rozširovacích podložiek. Dôležité je, aby ste kúpili kvalitné podložky z dobrej ocele a tepelne spracované, lebo ak by neboli,môžu sa naťahovať alebo zlomiť. Rozširovacie podložky sú veľmi obľúbené. Aj keď nie sú schválené, nemajú len optický význam a to že dokážu vytiahnuť efektne kolesá z blatníkov, ale majú vplyv aj na stabilitu auta pri rýchlom prejazde zákrutou. Inak takéto podložky sa dajú vyrobiť aj doma. Pri ich výrobe dávajte pozor na rozmery, aby bolo koleso správne vycentrované a dåžka šróbov neprekročila povolenú odporúčanú dåžku. Materiál na ich výrobu použite čo najľahší (hliník, dural) , aby sa nezvyšovala veľkosť neodpruženej hmoty. Okrem podložiek, ktoré rozchod iba rozširujú, existujú aj podložky, ktorými sa dá zmeniť rozteč šróbov ( PCD) a tak umožňujú použitie iných diskov. Ak sa použijú podložky príliš široké (nad 40 mm) začína dochádzať k veľkému silovému namáhaniu uchytenia kolesa (hlavne ložisiek ). Menia sa aj (pákové) pomery, čo ovplyvňuje chovanie pružín, tlmičov a silu v riadení. V takýchto prípadoch je lepšie použiť širší ráf s menším ET.
Návrat hore
iurai
Strieborný užívateľ....
Strieborný užívateľ....


Založený: 14.06.2007
Príspevky: 17354
Bydlisko: Brati ZLA va

PríspevokZaslal: St Nov 23, 2011 2:38 am    Predmet: Re: Pár otázok...prosím pomožte Odpovedať s citátom

Robman Napísal:
2. AUTO PLÁVA... Mam tam buchnute original "oplácke" 17´´ kolesa, 225/45 R17 kolesá su nadherne ale mam pocit že ked vojdem do jamy auto zapláva, musím pevnejšie držať volant a bojím sa, že pri vyššých rychlostiach bude problém udržať auto. Či pomože výmena na nejake menšie kolesa, no to by som nechcel,bolo by mi to lúto. Či by ste mi poradili čo s tým.Auto bolo včera na geometrií, dofukali gumy všetko no robí to nadalej.


co si mame predstavit pod slovom jama ?

ja si pod tym predstavujem dieru na ceste a moje auto robi pri tom "buch"

kedze dotazovatel sa odmlacal, asi slo o ciernu dieru
_________________
UPOZORNENIE: sukromne spravy mi nepiste. kontakt cez E-mail: jurajlanyi(zavinac)gmail.com
cas sa minul ...
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu Zobraziť autorove WWW stránky
milan666
Nový užívateľ...
Nový užívateľ...


Založený: 29.04.2012
Príspevky: 9

PríspevokZaslal: Ne Apr 29, 2012 12:56 pm    Predmet: Odpovedať s citátom

Ahojte.Mam jeden maly problem a neviem si s nim poradit.Kupil som Vectru 1.9 CDTI 88KW 120 koni rok 2006.Pocas jazdy mi zhasla a uz viacej nenastartovala.Napichol som ju na pocitac a ukazalo mi,ze je problem,senzor ulozenia klukovky.Vymenil som ho,kupoval som novy v Opli,stale nestartuje a stale ho vypisuje na pocitaci ako chybny kod.Prosim Vas poradte mi.Dakujem.
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu
Kajo
Opelclub Member - Zlatý užívateľ...
Opelclub Member - Zlatý užívateľ...


Založený: 09.05.2008
Príspevky: 9412
Bydlisko: Bratislava

PríspevokZaslal: Ne Apr 29, 2012 1:11 pm    Predmet: Odpovedať s citátom

Ostáva už iba kábel k riadiacej jednotke alebo riadiaca jednotka.
Tipujem kábel, resp. všetko, čo s ním súvisí, teda aj zásuvku na riadiačke, príp. nejaké priebežné zásuvky.
_________________
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mail
milan666
Nový užívateľ...
Nový užívateľ...


Založený: 29.04.2012
Príspevky: 9

PríspevokZaslal: Ne Apr 29, 2012 1:20 pm    Predmet: Odpovedať s citátom

Servus.
Prave som skoncil s kontrolou kablov k riadiacej jednotke,premeriaval som ich merakom,vsetky su v poriadku.Ukazalo mi na pocitaci aj senzor ulozenia vackoveho hriadela,menil som aj ten,kupil som ho v Opli a stale len ukazuje senzor klukovky.Stale nechce startovat,ale na easy start nastartuje,vyzera to tak,ze nedava naftu.Uz som vymenil aj dieslovu pumpu a stale nestartuje.Stale vypisuje senzor ulozenia klukovky.
_________________
Vectra B 2.0 DTI 2000 kombi
Y 20 DTH
Vectra C 1.9 CDTI 2007 kombi
Z 19 DT
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu
Kajo
Opelclub Member - Zlatý užívateľ...
Opelclub Member - Zlatý užívateľ...


Založený: 09.05.2008
Príspevky: 9412
Bydlisko: Bratislava

PríspevokZaslal: Ne Apr 29, 2012 1:29 pm    Predmet: Odpovedať s citátom

Čo je to easy štart?
Problém môže byť komplexnejší, daj to niekomu, kto s tým má skúsenosti.
_________________
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mail
milan666
Nový užívateľ...
Nový užívateľ...


Založený: 29.04.2012
Príspevky: 9

PríspevokZaslal: Ne Apr 29, 2012 10:37 pm    Predmet: Odpovedať s citátom

easy start to je sprej ktory je vysoko horlavy na startovanie dieslovych motorov.ja som sam mechanik a toto je prvy pripad takeho problemu a do teraz som sa stym nestretol a ani nik s mojich znamych mechanikov
_________________
Vectra B 2.0 DTI 2000 kombi
Y 20 DTH
Vectra C 1.9 CDTI 2007 kombi
Z 19 DT
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu
Kajo
Opelclub Member - Zlatý užívateľ...
Opelclub Member - Zlatý užívateľ...


Založený: 09.05.2008
Príspevky: 9412
Bydlisko: Bratislava

PríspevokZaslal: Ne Apr 29, 2012 11:07 pm    Predmet: Odpovedať s citátom

Riadiačky Oplov často ukazujú túto chybu, keď motor stojí.
Logické nie? Nemá signál o otáčkach tak hodí chybu,
Snímač uloženia - to by si mohol vedieť, že je to blbosť.
Je to snímač polohy.

Keď si manipuloval s palivovým systémom, asi Ti iba padla nafta.
_________________
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mail
milan666
Nový užívateľ...
Nový užívateľ...


Založený: 29.04.2012
Príspevky: 9

PríspevokZaslal: Po Apr 30, 2012 8:12 am    Predmet: Odpovedať s citátom

za jazdy mi auto zhaslo a od vtedy mi vypisuje tento senzor a druha vec aj ked nieje auto nastarovane tak ti na skenery chbnych kodou nebude vypisovat chybny kod na senzor ak ty myslis ze ti pri nenastartovanom motore svie kontrolka na palubovej doske to neznamena ze nemas chybny kod si tak
_________________
Vectra B 2.0 DTI 2000 kombi
Y 20 DTH
Vectra C 1.9 CDTI 2007 kombi
Z 19 DT
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu
mariaan1
Strieborný užívateľ....
Strieborný užívateľ....


Založený: 30.05.2010
Príspevky: 182
Bydlisko: košice

PríspevokZaslal: Po Apr 30, 2012 8:37 am    Predmet: Odpovedať s citátom

nemaš iba zaneseny filter?kde a čo si tankoval?občas treba natankovat
_________________
vectra C sedan 2,2dti 92kw,125koni 8/2004
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mail
Zobraziť príspevky z predchádzajúcich:   
Odoslať novú tému   Odpovedať na tému    Obsah fóra Opelclub Fórum -> VECTRA - VŠEOBECNE Časy uvádzané v GMT + 1 hodina
Choď na stránku 1, 2  Ďalší
Strana 1 z 2

 
Prejdi na:  
Nemôžete odosielať nové témy do tohto fóra
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete hlasovať v tomto fóre



Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group