|
|
Zobraziť predchádzajúcu tému :: Zobraziť nasledujúcu tému |
Autor |
Správa |
igi76 Bronzový užívateľ...
Založený: 08.04.2010 Príspevky: 101 Bydlisko: Lipt.Mikuláš
|
Zaslal: Št Máj 17, 2012 2:46 pm Predmet: |
|
|
Vyzera to na diodovy mostik akurat ho neviem objednat lebo na alernatore nemam ziadne oznacenie.Nevite niekto poradit ake altiky sa montovali na motory z19dth r.v.2005 pred faceliftom.Neviem ani ci uz bol altik meneny _________________ Sigi 1,9CDTi 110kW Sport Edition
Astra F White 1,4 44KW EX |
|
Návrat hore |
|
|
igi76 Bronzový užívateľ...
Založený: 08.04.2010 Príspevky: 101 Bydlisko: Lipt.Mikuláš
|
Zaslal: Št Máj 24, 2012 12:22 pm Predmet: |
|
|
Kedze som nevedel objednať nahradný diel do altika tak sme pomenili len diody na mostiku a este volnobežku ktora bola kaput.Kontrolka dobijania zhasla a hodnoty su medzi 13,6 pri záťaži až po 14,0 takže to bude asi v poho.Dufam že vydrží co najdlhsie. _________________ Sigi 1,9CDTi 110kW Sport Edition
Astra F White 1,4 44KW EX |
|
Návrat hore |
|
|
VeCeZ22YH Strieborný užívateľ....
Založený: 18.10.2010 Príspevky: 324 Bydlisko: Bratislava
|
Zaslal: Št Máj 24, 2012 3:50 pm Predmet: |
|
|
co ta to vyslo? _________________ VeCe 2.2 16V direct sedan |
|
Návrat hore |
|
|
igi76 Bronzový užívateľ...
Založený: 08.04.2010 Príspevky: 101 Bydlisko: Lipt.Mikuláš
|
Zaslal: Št Máj 24, 2012 9:44 pm Predmet: |
|
|
Vyslo ma to spolu na 120.-eur aj s prácou. _________________ Sigi 1,9CDTi 110kW Sport Edition
Astra F White 1,4 44KW EX |
|
Návrat hore |
|
|
VeCeZ22YH Strieborný užívateľ....
Založený: 18.10.2010 Príspevky: 324 Bydlisko: Bratislava
|
Zaslal: Pi Máj 25, 2012 11:46 am Predmet: |
|
|
good job. ja ani neviem kde moze byt problem. este som nemal alt dolu. mne to dobija len po zvyseni otacok nad 2 tis :/ a napatie potom drzi medzi stanovenymi hranicami _________________ VeCe 2.2 16V direct sedan |
|
Návrat hore |
|
|
igi76 Bronzový užívateľ...
Založený: 08.04.2010 Príspevky: 101 Bydlisko: Lipt.Mikuláš
|
Zaslal: Pi Máj 25, 2012 4:30 pm Predmet: |
|
|
V tvojom prípade to može byť aj reglér,lebo sa sprava inak ako u mna. _________________ Sigi 1,9CDTi 110kW Sport Edition
Astra F White 1,4 44KW EX |
|
Návrat hore |
|
|
iurai Strieborný užívateľ....
Založený: 14.06.2007 Príspevky: 17354 Bydlisko: Brati ZLA va
|
Zaslal: St Máj 30, 2012 3:40 am Predmet: |
|
|
dajte tam originalny alternator, malo by to fungovat _________________ UPOZORNENIE: sukromne spravy mi nepiste. kontakt cez E-mail: jurajlanyi(zavinac)gmail.com
cas sa minul ... |
|
Návrat hore |
|
|
VeCeZ22YH Strieborný užívateľ....
Založený: 18.10.2010 Príspevky: 324 Bydlisko: Bratislava
|
Zaslal: St Jún 20, 2012 8:18 pm Predmet: |
|
|
alternator som dal zrepasovat. robil to fakt skuseny chlapik. po nastartovani uz nemusim pridat aby sa nabudil a aby zacal nabijat. problem odstraneny. stve ma ale stale kontrolka. vymazal som ju cez op com ale po nastartovani opat nabehne. pritom alternator dobija. riesil toto niekto?
chyba
Kód: |
P0621 - Generator Lamp "L" Control Circuit Malfunction
(04) - Present |
_________________ VeCe 2.2 16V direct sedan |
|
Návrat hore |
|
|
VeCeZ22YH Strieborný užívateľ....
Založený: 18.10.2010 Príspevky: 324 Bydlisko: Bratislava
|
Zaslal: Št Jún 21, 2012 8:24 pm Predmet: |
|
|
mrkol som sa dnes pod auto. pri pohlade na alternator zdola, sa mi zdalo ze na B1+ nie je kabel.
je mozne ze je tam zlle uchyteny alebo nie je pripojeny ked alternator dobija spravne? nemoze to mat vplyv na svietiacu kontrolku? _________________ VeCe 2.2 16V direct sedan |
|
Návrat hore |
|
|
jupaza1 Opelclub Member - Zlatý užívateľ...
Založený: 16.05.2009 Príspevky: 1316 Bydlisko: Źilina
|
Zaslal: Pi Jún 22, 2012 6:54 pm Predmet: |
|
|
tuto chybu som riešil aj ja a chyba bola v tom tenkom kábliku, čo vedie do alternátora - chýbala tam matica - voľný kontakt a raz za čas vyhodilo túto chybu _________________ Opel Astra 1,8i 16v r.v.1994 - ex
Opel Vectra caravan 1,9 CDTi 110 kw r.v.2006
Diagnostika a programovanie pomocou OP- COM |
|
Návrat hore |
|
|
VeCeZ22YH Strieborný užívateľ....
Založený: 18.10.2010 Príspevky: 324 Bydlisko: Bratislava
|
Zaslal: Po Okt 08, 2012 12:43 pm Predmet: |
|
|
pre lepsiu predstavu pripajam obrazok
konektor B1+ na lavo ma byt niekde napojeny? nie som elektrikar ale na tom alte to vyzera ako by tam mal ist kabel.
pozn: alt zrepasovany, dobija spravne, svieti kontrolka dobijania
len si chcem byt isty ci to nemoze byt tym kablom.
dakujem _________________ VeCe 2.2 16V direct sedan |
|
Návrat hore |
|
|
iurai Strieborný užívateľ....
Založený: 14.06.2007 Príspevky: 17354 Bydlisko: Brati ZLA va
|
Zaslal: Po Okt 08, 2012 1:48 pm Predmet: |
|
|
B+ je hruby kabel k akumulatoru
L je spravidla ocko s tenkym kablom - budenie+kontrolka. u Vectra C uz ide do RJ motora
u vyznacenych typov motorov je L a F spolu v dvojpinovom konektore.
F - Field je pouzity len u Z22YH. Podobne u Astry H u 1.7CDTi (Z17DTL,Z17DTH). Ide o nejaku "vylepsenu" komunikaciu medzi alternatorom a motorom.
Ak je ten kabel od F k RJ motora dobry, tak vyskusaj vymenit alternator za nerepasovany
_________________ UPOZORNENIE: sukromne spravy mi nepiste. kontakt cez E-mail: jurajlanyi(zavinac)gmail.com
cas sa minul ... |
|
Návrat hore |
|
|
VeCeZ22YH Strieborný užívateľ....
Založený: 18.10.2010 Príspevky: 324 Bydlisko: Bratislava
|
Zaslal: St Okt 31, 2012 1:13 pm Predmet: |
|
|
mam ten dvojpinovy konektor. ako mam zmerat napatie na L obovde, mam merat pri vypnutom, zapnutom zapalovani, nastartovanom motore? ma tam byt 0,5 alebo 0,75?
dakujem _________________ VeCe 2.2 16V direct sedan |
|
Návrat hore |
|
|
|
|
Nemôžete odosielať nové témy do tohto fóra Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete hlasovať v tomto fóre
|
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
|