|
|
Zobraziť predchádzajúcu tému :: Zobraziť nasledujúcu tému |
Autor |
Správa |
iurai Strieborný užívateľ....
Založený: 14.06.2007 Príspevky: 17354 Bydlisko: Brati ZLA va
|
Zaslal: So Okt 01, 2011 10:19 am Predmet: |
|
|
a robilo ti to aj pred odpajanim baterie ?
skus ho nechat ist na cisty volnobeh od studena, ze ci otacky prudko skocia az po zahriati na cca 40-60 stupnov _________________ UPOZORNENIE: sukromne spravy mi nepiste. kontakt cez E-mail: jurajlanyi(zavinac)gmail.com
cas sa minul ... |
|
Návrat hore |
|
|
dulo Moderátor - Zlatý užívateľ...
Založený: 20.06.2007 Príspevky: 18298 Bydlisko: Levoča
|
Zaslal: So Okt 01, 2011 10:23 am Predmet: |
|
|
to som skúšal. vtedy drží otáčky rovnomerne, cca na 800-900 otáčok, niekedy pozvoľne klesne na 650 _________________ Omega B Sport X30XE 155 kW (1998) A/T + Omega B MV6 X30XE 155 kW(1997) LPG RAT STYLE
Omega B Sport X25XE 125 kW (1998) - ex
Omega B Sport Y26SE 132 kW (2001) - ex
Corsa C GSi Z18XE 92 kW (2001) - ex
Der Opel Omega - Technik, die Begeistert |
|
Návrat hore |
|
|
iurai Strieborný užívateľ....
Založený: 14.06.2007 Príspevky: 17354 Bydlisko: Brati ZLA va
|
Zaslal: So Okt 01, 2011 10:33 am Predmet: |
|
|
takze niekedy ano a niekedy nie ?
a vypnut motor a znova nastartovat ? _________________ UPOZORNENIE: sukromne spravy mi nepiste. kontakt cez E-mail: jurajlanyi(zavinac)gmail.com
cas sa minul ... |
|
Návrat hore |
|
|
dulo Moderátor - Zlatý užívateľ...
Založený: 20.06.2007 Príspevky: 18298 Bydlisko: Levoča
|
Zaslal: So Okt 01, 2011 10:38 am Predmet: |
|
|
to isté, čiže žiadna zmena.
Až po dlhšom státí sa otáčky ustália na tých cca 650
Juraj, ty máš tiež automat, neskúšal si vyradiť do N pred križovatkou? Ako sa ti správa vtedy motor?
Mne vybehnú otáčky dosť vysoko cca na 2500 ot a potom klesnú na cca 1500 a tam dlho držia _________________ Omega B Sport X30XE 155 kW (1998) A/T + Omega B MV6 X30XE 155 kW(1997) LPG RAT STYLE
Omega B Sport X25XE 125 kW (1998) - ex
Omega B Sport Y26SE 132 kW (2001) - ex
Corsa C GSi Z18XE 92 kW (2001) - ex
Der Opel Omega - Technik, die Begeistert |
|
Návrat hore |
|
|
iurai Strieborný užívateľ....
Založený: 14.06.2007 Príspevky: 17354 Bydlisko: Brati ZLA va
|
Zaslal: So Okt 01, 2011 10:49 am Predmet: |
|
|
ked je auto v pohybe a vyradena rychlost alebo N, tak tych 1500 je OK.
akonahle sa zastavi, mal by ist volnobeh dole na predpisane otacky.
pozri este, ze ci nemas odpojeny nejaky podtlak, napr. od uhlikoveho kanistra. mozno tade dostava dalsi vzduch.
mozes aj vyskusat nejako zavriet uplne vzduch cez volnobezny ventil.
je regulovany
tie otacky drzi RJ motora schvalne, alebo je tam nieco zo vzduchom, alebo ventil drhne _________________ UPOZORNENIE: sukromne spravy mi nepiste. kontakt cez E-mail: jurajlanyi(zavinac)gmail.com
cas sa minul ... |
|
Návrat hore |
|
|
dulo Moderátor - Zlatý užívateľ...
Založený: 20.06.2007 Príspevky: 18298 Bydlisko: Levoča
|
Zaslal: So Okt 01, 2011 10:54 am Predmet: |
|
|
voľnobežný ventil-krokáč? _________________ Omega B Sport X30XE 155 kW (1998) A/T + Omega B MV6 X30XE 155 kW(1997) LPG RAT STYLE
Omega B Sport X25XE 125 kW (1998) - ex
Omega B Sport Y26SE 132 kW (2001) - ex
Corsa C GSi Z18XE 92 kW (2001) - ex
Der Opel Omega - Technik, die Begeistert |
|
Návrat hore |
|
|
iurai Strieborný užívateľ....
Založený: 14.06.2007 Príspevky: 17354 Bydlisko: Brati ZLA va
|
Zaslal: So Okt 01, 2011 11:23 am Predmet: |
|
|
ano. je to jednoduchy ventil. nemal by tam byt nejaky stazeny chod _________________ UPOZORNENIE: sukromne spravy mi nepiste. kontakt cez E-mail: jurajlanyi(zavinac)gmail.com
cas sa minul ... |
|
Návrat hore |
|
|
dulo Moderátor - Zlatý užívateľ...
Založený: 20.06.2007 Príspevky: 18298 Bydlisko: Levoča
|
Zaslal: So Okt 01, 2011 8:45 pm Predmet: |
|
|
ten som dal zo svojej Omegy, teda z 2,5-ky a bez zmeny.
ešte som si dnes všimol: ked auto určitú dobu postálo, aspon 10 min a naštartoval som, otáčky ako majú byť, všetko ok.
ale ak po jazde vyradím do N, autom niekedy jemne trhne, trocha spomalí, otáčky vyskočia hore a potom pomaly padajú a ostanú na cca 1500 _________________ Omega B Sport X30XE 155 kW (1998) A/T + Omega B MV6 X30XE 155 kW(1997) LPG RAT STYLE
Omega B Sport X25XE 125 kW (1998) - ex
Omega B Sport Y26SE 132 kW (2001) - ex
Corsa C GSi Z18XE 92 kW (2001) - ex
Der Opel Omega - Technik, die Begeistert |
|
Návrat hore |
|
|
iurai Strieborný užívateľ....
Založený: 14.06.2007 Príspevky: 17354 Bydlisko: Brati ZLA va
|
Zaslal: So Okt 01, 2011 9:21 pm Predmet: |
|
|
live data su kde ? _________________ UPOZORNENIE: sukromne spravy mi nepiste. kontakt cez E-mail: jurajlanyi(zavinac)gmail.com
cas sa minul ... |
|
Návrat hore |
|
|
dulo Moderátor - Zlatý užívateľ...
Založený: 20.06.2007 Príspevky: 18298 Bydlisko: Levoča
|
Zaslal: Ne Okt 02, 2011 9:24 am Predmet: |
|
|
Identifier,1D
Battery Voltage,13.6 V
Immobiliser Signal,Received
Immobiliser,Active
TPS Signal (Throttle Position Sensor),0.41 V
Simulated Idle Position,Active
Simulated Full Load Switch,Inactive
Mass Air Flow Sensor,0.71 V
Mass Air Flow Sensor,11 kg/h
Coolant Temperature,1.56 V
Coolant Temperature,69 °C
Intake Air Temperature,2.34 V
Intake Air Temperature,48 °C
Engine Type,6 Cylinder
Transmission Coding,Automatic Transmission
Park/Neutral Switch,P - N 0V
A/C Information Switch (Air Conditioning),Inactive 0V
A/C Compressor Switch (Air Conditioning),Inactive 0V
Telltale (Check Light),Off 12V
Fuel Pump Relay,Active 0V
Spark Angle before TDC (Top Dead Centre),7 °CA
Ignition Coil Cyl. 1+4 (Cylinder),Load
Ignition Coil Cyl. 2+5,Load
Ignition Coil Cyl. 3+6 (Cylinder),Load
Knock Signal,Inactive
Knock Retard,0 °CA
Secondary Air Pump Relay,Inactive 12V
EGR Valve (Exhaust-Gas Recirculation),Inactive
EGR Position Feedback (Exhaust Gas Recirculation),0.66 V
Fuel Tank Ventilation Valve,0 %
O2 Sensor 1,693 mV
O2 Sensor 2,702 mV
O2 Sensor Loop 1,Closed
O2 Sensor Loop 2,Closed
Air/Fuel Ratio 1,Rich
Air/Fuel Ratio 2,Rich
O2-Loop 1 Integrator,145 Steps
O2-Loop 2 Integrator,126
O2-Loop 1 BLM Idle (Block Learn Map),128 Steps
O2-Loop 2 BLM Idle (Block Learn Map),128 Steps
O2-Loop 1 BLM Partial Load (Block Learn Map),128 Steps
O2-Loop 2 BLM Partial Load(Block Learn Map),128 Steps
Hall Sensor,Inactive
Engine Speed Pulse,Inactive
Engine Speed,653 RPM
Idle Air Control,137 Steps
IAC Integrator (Idle Air Control),123 Steps
IAC Adaptation Slope (Idle Air Control),162 Steps
IAC Block Learn (Idle Air Control),128 Steps
Desired Idle Air,10 kg/h
Actual Value Idle Air,10 kg/h
Desired Engine Idle Speed,660 RPM
Injection Pulse,3.1 ms
Engine Load Signal,1.0 ms
TPS Load Signal (Throttle Position Sensor),0 %
Vehicle Speed Pulse,Not Received 12V
Vehicle Speed,0 km/h
Intake Manifold Valve 1,Inactive 12V
Intake Manifold Valve 2,Inactive 12V
Torque Control,Inactive
A/C Cutoff Relay (Air Conditioning),Inactive 12V
Diagnostic Request,Inactive 5V _________________ Omega B Sport X30XE 155 kW (1998) A/T + Omega B MV6 X30XE 155 kW(1997) LPG RAT STYLE
Omega B Sport X25XE 125 kW (1998) - ex
Omega B Sport Y26SE 132 kW (2001) - ex
Corsa C GSi Z18XE 92 kW (2001) - ex
Der Opel Omega - Technik, die Begeistert |
|
Návrat hore |
|
|
iurai Strieborný užívateľ....
Založený: 14.06.2007 Príspevky: 17354 Bydlisko: Brati ZLA va
|
Zaslal: Ne Okt 02, 2011 9:46 am Predmet: |
|
|
Engine Speed,653 RPM
Desired Engine Idle Speed,660 RPM
ide dobre. este daj data, ked ide zle _________________ UPOZORNENIE: sukromne spravy mi nepiste. kontakt cez E-mail: jurajlanyi(zavinac)gmail.com
cas sa minul ... |
|
Návrat hore |
|
|
dulo Moderátor - Zlatý užívateľ...
Založený: 20.06.2007 Príspevky: 18298 Bydlisko: Levoča
|
Zaslal: Ne Okt 02, 2011 9:49 am Predmet: |
|
|
no skúsim to odstriehnuť.
btw mám pociť, že ked som nahrával tie data, ukazovateľ teploty na palubovke mi ukazoval 95 a v dátach je 69. Ale to si nie som úplne istý
o chvíľú to pôjdem zmerať opať _________________ Omega B Sport X30XE 155 kW (1998) A/T + Omega B MV6 X30XE 155 kW(1997) LPG RAT STYLE
Omega B Sport X25XE 125 kW (1998) - ex
Omega B Sport Y26SE 132 kW (2001) - ex
Corsa C GSi Z18XE 92 kW (2001) - ex
Der Opel Omega - Technik, die Begeistert |
|
Návrat hore |
|
|
iurai Strieborný užívateľ....
Založený: 14.06.2007 Príspevky: 17354 Bydlisko: Brati ZLA va
|
Zaslal: Ne Okt 02, 2011 10:02 am Predmet: |
|
|
vsak su to odlisne snimace.
urob data aj takyto snimok, aj nahravku kludne aj minutu.
alebo volnobeh, ako sa umudri z 1500 na 660 _________________ UPOZORNENIE: sukromne spravy mi nepiste. kontakt cez E-mail: jurajlanyi(zavinac)gmail.com
cas sa minul ... |
|
Návrat hore |
|
|
Kajo Opelclub Member - Zlatý užívateľ...
Založený: 09.05.2008 Príspevky: 9412 Bydlisko: Bratislava
|
Zaslal: Ne Okt 02, 2011 11:12 am Predmet: |
|
|
Tiež som na to chcel upozorniť, že nemá prevádzkovú teplotu.
Lambdasondy majú zlé hodnoty, Pokial mi je známe, Omega nemá odporové! (Možno sa mýlim, možno Omega používala viac riadiacich jednotiek, na mojej sú však napäťové.)
Má to byť medzi 100-1000 mV.
Keby tam boli odporové lambdasondy, boli by napájané 5 V a hodnoty môžu byť medzi 0-4800 mV, tak to má Astra G. _________________
Naposledy upravil Kajo dňa Ne Okt 02, 2011 11:40 am, celkom upravené 1 krát |
|
Návrat hore |
|
|
macil Forum Admin, Opelclub Member
Založený: 25.02.2006 Príspevky: 29027 Bydlisko: Košice
|
Zaslal: Ne Okt 02, 2011 11:39 am Predmet: |
|
|
Nepracujú všetky lambda sondy na rovnakom princípe? Alebo pletieš hodnoty lambda sondy s hodnotami na vyhrievacom telese?
Vysvetli prosím. _________________ Opel Astra F-CC, X18XE
Xing Tao Fu Shi 兴涛服饰 a diagnostika - 診斷
|
|
Návrat hore |
|
|
Kajo Opelclub Member - Zlatý užívateľ...
Založený: 09.05.2008 Príspevky: 9412 Bydlisko: Bratislava
|
Zaslal: Ne Okt 02, 2011 11:44 am Predmet: |
|
|
Tiež som si to myslel macil, ale nie je to tak.
Jestvujú 2 druhy lambda sond.
Jedna má zirkóniovú (napäťová) elektródu a tá druhá má titánovú (odporová) elektródu.
Napäťová, keď sa zohreje, vytvára podľa množstva kyslíku napätie, odporová mení svoj ohmický odpor.
http://www.elpege.cz/lpg/lambda-sonda.html _________________
|
|
Návrat hore |
|
|
macil Forum Admin, Opelclub Member
Založený: 25.02.2006 Príspevky: 29027 Bydlisko: Košice
|
Zaslal: Ne Okt 02, 2011 11:54 am Predmet: |
|
|
Vďaka. Takže X30XE má zirkóniovú sondu (sondy)? Teda odporové. _________________ Opel Astra F-CC, X18XE
Xing Tao Fu Shi 兴涛服饰 a diagnostika - 診斷
|
|
Návrat hore |
|
|
Kajo Opelclub Member - Zlatý užívateľ...
Založený: 09.05.2008 Príspevky: 9412 Bydlisko: Bratislava
|
Zaslal: Ne Okt 02, 2011 12:04 pm Predmet: |
|
|
Moja Omega má zirkóniovú, ako aj Vectra.
Takže to kmitá medzi 0,1-1V, ale ako vravím, Opel je plný prekvapení, možno je dulova Omega iná...
Tie odporové sondy plnia aj funkciu tepelného snímača, začali sa používať hlavne vtedy, keď sa katalyzátory presunuli bližšie k motoru.
Ale viac o tom neviem _________________
|
|
Návrat hore |
|
|
macil Forum Admin, Opelclub Member
Založený: 25.02.2006 Príspevky: 29027 Bydlisko: Košice
|
Zaslal: Ne Okt 02, 2011 12:10 pm Predmet: |
|
|
Takže opravujem.
Zirkóniová - napäťová
Titániová - odpoprová
X30XE má, podľa katalógu NGK, napäťovú
a napríklad X18XE, odporovú. _________________ Opel Astra F-CC, X18XE
Xing Tao Fu Shi 兴涛服饰 a diagnostika - 診斷
|
|
Návrat hore |
|
|
Kajo Opelclub Member - Zlatý užívateľ...
Založený: 09.05.2008 Príspevky: 9412 Bydlisko: Bratislava
|
Zaslal: Ne Okt 02, 2011 12:19 pm Predmet: |
|
|
Ľudia neznalí problematiky často kúpia univerzálnu lambdasondu, ale nesprávnu technológiu.
Nefunguje im to a potom rozprávajú také veci, že to a to auto vyžaduje iba originálnu lambdasondu.
To je nezmysel, keď sa tam dá správny typ (napäťová alebo odporová), musí to fungovať.
Moja 2 lambdová X25XE Vectra z r. 1997 teraz fičí na lambdasonde z 4 lambdovej Vectry 2.6 Y26SE r. 2001.
Pritom ja som mal pôvodne 3-vodičovú, teraz tam je 4-vodičová. _________________
|
|
Návrat hore |
|
|
|
|
Nemôžete odosielať nové témy do tohto fóra Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete hlasovať v tomto fóre
|
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
|