|
|
Zobraziť predchádzajúcu tému :: Zobraziť nasledujúcu tému |
Autor |
Správa |
tigermax Nový užívateľ...
Založený: 22.09.2010 Príspevky: 9
|
Zaslal: St Sep 22, 2010 7:09 pm Predmet: info idem kupit OPEL VECTRU potrebujem poradit |
|
|
DOBRY DEN PáNI
Potreboval by som poradit idem kupit opel vetru od 2003 potrebujem poradit ktore vetri su spolahlive a malo kazive ktory motor je dobry ..atd
za odpoved vam dakujem |
|
Návrat hore |
|
|
Clowiecik Strieborný užívateľ....
Založený: 15.12.2009 Príspevky: 156 Bydlisko: Bratislava V
|
|
Návrat hore |
|
|
Patricius Strieborný užívateľ....
Založený: 14.12.2008 Príspevky: 1206 Bydlisko: Trenčín
|
Zaslal: St Sep 22, 2010 7:59 pm Predmet: |
|
|
dovolím si aj ja troška prispieť...môj typ na motorizáciu:
Benzín:
1,8l
2,2l
3,2l
Nafta:
1,9cdti
(2,2dti)
teda skoro všetky _________________ VW Passat 1,9TDI
Opel Vectra OPC line 1,8 16V LPG 1999 sedan - ex
_________________
HACCP |
|
Návrat hore |
|
|
Clowiecik Strieborný užívateľ....
Založený: 15.12.2009 Príspevky: 156 Bydlisko: Bratislava V
|
Zaslal: St Sep 22, 2010 8:04 pm Predmet: |
|
|
Patricius skvely typ _________________ OPEL Vectra B Caravan 1,8 16V X18XE1 1999 |
|
Návrat hore |
|
|
Signum Opelclub Member - Zlatý užívateľ...
Založený: 02.05.2007 Príspevky: 4787 Bydlisko: Galanta
|
Zaslal: St Sep 22, 2010 8:13 pm Predmet: |
|
|
osobne by som vyradil z toho zoznamu 2,2 benzin _________________ mám OPEL
*** Diagnostika vozidiel Opel*** |
|
Návrat hore |
|
|
Patricius Strieborný užívateľ....
Založený: 14.12.2008 Príspevky: 1206 Bydlisko: Trenčín
|
Zaslal: St Sep 22, 2010 8:14 pm Predmet: |
|
|
Benzín:
1,8l - vynikajúca spotreba(7-9l), obstojná dynamika, lacná prevádzka,
(2,2l - dobrá spotreba(8-10), slušná dynamika, prevádzka sa stále dá utiahnuť,)
3,2l - zoberie 10,5l/100km a > , rýchle zvezenie, drahšia prevádzka
Nafta:
1,9cdti spotreba od 5,5l, dynamika ako nafta s turbom...dobréééé
(2,2dti) spotreba od 5,8l a >, a ak sa vydarí...spoľahlivá(pozor na funkčnosť čerpadla)
...lepšie?
Prípadne doplnte aj ostatný _________________ VW Passat 1,9TDI
Opel Vectra OPC line 1,8 16V LPG 1999 sedan - ex
_________________
HACCP |
|
Návrat hore |
|
|
24petusko Opelclub Member - Zlatý užívateľ...
Založený: 11.12.2009 Príspevky: 6975 Bydlisko: Košice okolie
|
Zaslal: Št Sep 23, 2010 10:23 am Predmet: |
|
|
tigermax, ako ja vzdy zacinam podobne orientovane rady tak zacnem aj tuto...
najprv si uvedom a napis ako, kde a nakolko budes to auto vyuzivat...
to je dolezite...
kolko km, mesto/mimo/dialnica atd a potom poradime _________________ VeCe: '06, Z18XER, Black beauty OPC
|
|
Návrat hore |
|
|
lubo22 Strieborný užívateľ....
Založený: 14.04.2009 Príspevky: 4321 Bydlisko: trstena
|
Zaslal: Št Sep 23, 2010 4:37 pm Predmet: |
|
|
2.2 DTi spotreba 5,5 litra ak si predpisovy jazdis kludne tak do 5,5 _________________ Vectra C cierna
Vectra C modra ex |
|
Návrat hore |
|
|
azmodan Strieborný užívateľ....
Založený: 29.08.2007 Príspevky: 2872
|
Zaslal: Št Sep 23, 2010 4:43 pm Predmet: |
|
|
spolahlive su 1.8 benzin a 3.2 benzin.. neviem ci sa tam este daval 2.6 ale asi nie... ostatne by som neriesil.. |
|
Návrat hore |
|
|
lubo22 Strieborný užívateľ....
Založený: 14.04.2009 Príspevky: 4321 Bydlisko: trstena
|
Zaslal: Št Sep 23, 2010 7:50 pm Predmet: |
|
|
vectry 2.6 boli tusim OPC alebo 2.8? _________________ Vectra C cierna
Vectra C modra ex |
|
Návrat hore |
|
|
24petusko Opelclub Member - Zlatý užívateľ...
Založený: 11.12.2009 Príspevky: 6975 Bydlisko: Košice okolie
|
Zaslal: Št Sep 23, 2010 8:00 pm Predmet: |
|
|
2,6 sa do vectier C nedavali vôbec
2.8 sú prepĺňané turbínou a dávali sa do OPC verzíí - je to Holden motor - vynikajúci ale je ich stráááášne málo
v podstate sa montovali:
1.6
1.8
2.0T
2.2
3.2
2.8T - OPC???
po facelifte:
1.6
1.8
2.0T
2.2 - direct
2.8T - dve výkonové verzie ( najsilnejšia do OPC ) _________________ VeCe: '06, Z18XER, Black beauty OPC
Naposledy upravil 24petusko dňa Št Sep 23, 2010 8:30 pm, celkom upravené 1 krát |
|
Návrat hore |
|
|
Signum Opelclub Member - Zlatý užívateľ...
Založený: 02.05.2007 Príspevky: 4787 Bydlisko: Galanta
|
Zaslal: Št Sep 23, 2010 8:23 pm Predmet: |
|
|
mierne poopravim 2,8T su az 3 motory a nedavali sa iba do OPC verzii
Z28NEH
Z28NEL
Z28NET _________________ mám OPEL
*** Diagnostika vozidiel Opel*** |
|
Návrat hore |
|
|
24petusko Opelclub Member - Zlatý užívateľ...
Založený: 11.12.2009 Príspevky: 6975 Bydlisko: Košice okolie
|
Zaslal: Št Sep 23, 2010 8:29 pm Predmet: |
|
|
no hej, ale je to stale jedno a to iste len v roznych vykonovych variantach ze?
ale do predface isla len jedna ( 256PS OPC ), do poface sa montovali tri vykonove verzie ( 230, 256 a 280 PS a najsilnejšia bola OPC ), spravne si to pametam? _________________ VeCe: '06, Z18XER, Black beauty OPC
|
|
Návrat hore |
|
|
Signum Opelclub Member - Zlatý užívateľ...
Založený: 02.05.2007 Príspevky: 4787 Bydlisko: Galanta
|
Zaslal: Št Sep 23, 2010 9:02 pm Predmet: |
|
|
24petusko Napísal: |
no hej, ale je to stale jedno a to iste len v roznych vykonovych variantach ze?
ale do predface isla len jedna ( 256PS OPC ), do poface sa montovali tri vykonove verzie ( 230, 256 a 280 PS a najsilnejšia bola OPC ), spravne si to pametam? |
moze byt _________________ mám OPEL
*** Diagnostika vozidiel Opel*** |
|
Návrat hore |
|
|
dulo Moderátor - Zlatý užívateľ...
Založený: 20.06.2007 Príspevky: 18298 Bydlisko: Levoča
|
Zaslal: Št Sep 23, 2010 9:03 pm Predmet: |
|
|
ale pred FL OPC nebola....alebo sa mýlim?
no to je jedno, už to začína byť pekne OT _________________ Omega B Sport X30XE 155 kW (1998) A/T + Omega B MV6 X30XE 155 kW(1997) LPG RAT STYLE
Omega B Sport X25XE 125 kW (1998) - ex
Omega B Sport Y26SE 132 kW (2001) - ex
Corsa C GSi Z18XE 92 kW (2001) - ex
Der Opel Omega - Technik, die Begeistert |
|
Návrat hore |
|
|
24petusko Opelclub Member - Zlatý užívateľ...
Založený: 11.12.2009 Príspevky: 6975 Bydlisko: Košice okolie
|
Zaslal: Pi Sep 24, 2010 11:29 am Predmet: |
|
|
Kuk: sem
alebo tu _________________ VeCe: '06, Z18XER, Black beauty OPC
|
|
Návrat hore |
|
|
lubo22 Strieborný užívateľ....
Založený: 14.04.2009 Príspevky: 4321 Bydlisko: trstena
|
Zaslal: Pi Sep 24, 2010 1:45 pm Predmet: |
|
|
este sa mi pozdava moznost 2.0T moze to byt dobry motor. len je ich velmi malo _________________ Vectra C cierna
Vectra C modra ex |
|
Návrat hore |
|
|
citrus Strieborný užívateľ....
Založený: 24.05.2008 Príspevky: 255 Bydlisko: Dubnica nad Váhom
|
Zaslal: So Sep 25, 2010 8:08 pm Predmet: |
|
|
Patricius Napísal: |
Benzín:
1,8l - vynikajúca spotreba(7-9l), obstojná dynamika, lacná prevádzka,
(2,2l - dobrá spotreba(8-10), slušná dynamika, prevádzka sa stále dá utiahnuť,)
3,2l - zoberie 10,5l/100km a > , rýchle zvezenie, drahšia prevádzka
Nafta:
1,9cdti spotreba od 5,5l, dynamika ako nafta s turbom...dobréééé
(2,2dti) spotreba od 5,8l a >, a ak sa vydarí...spoľahlivá(pozor na funkčnosť čerpadla)
...lepšie?
Prípadne doplnte aj ostatný |
Ku tomu motoru 2,2 dti (pozor na funkčnosť čerpadla). Pidal by som tam !!!. Hovorim z vlastnej skusenosti.
Fakt pozor na vstrekovacie cerpadlo a najazdene km, nad 250 000 km by som to tohto motora nesiel. (mozno ani nad 200 000).
Vsetko samozrejme zalezi na tom ako bolo o auto starane a aka nafta sa liala do nadrze.
Ja osobne by som volil 1.9 Cdti - 150 konova verzia. Motor pochadza z dielne "japonsky inzinierov" _________________ Opel Vectra C GTS, 2,2 DTI 92kW/125 HP, 2004 |
|
Návrat hore |
|
|
Patricius Strieborný užívateľ....
Založený: 14.12.2008 Príspevky: 1206 Bydlisko: Trenčín
|
Zaslal: So Sep 25, 2010 9:05 pm Predmet: |
|
|
ono všeobecne pri nafte platí, pozor na čerpadlo, vstreky, turbo.
A dôležité je aj netankovať naftu z družstva!
Staršie dízle s tým možno nemajú až taký problém(spália aj Raciol ), ale dnešné Common Raily s citlivými vstrekmi neznesú ani vodovú, či parafínovú naftu z bežnej pumpy, aj to má veľký vplyv na funkčnosť a životnosť jednotlivých dielov, či celku.
Samozrejme v prípade potreby treba stiedať značky čerpačiek a vyčíhať dobrú naftu(v horšom prípade pridávať aditíva s tankovaním). Výrobca nafty síce pridáva aditíva, a preto nie je doporučené dolievať vlastné - dochádza k mieseniu, prípadne predávkovaniu nafty...čo tiež nie je výhra.
Jednoducho je naftový motor citlivejší na zaochádzanie, treba vedieť ako sa starať. Benzín znesie aj horšie zaobchádzanie, samozrejme ani v tomto prípade netreba byť masochista _________________ VW Passat 1,9TDI
Opel Vectra OPC line 1,8 16V LPG 1999 sedan - ex
_________________
HACCP |
|
Návrat hore |
|
|
jakobz Strieborný užívateľ....
Založený: 25.07.2009 Príspevky: 922 Bydlisko: Bzince pod Javorinou
|
Zaslal: Št Sep 30, 2010 12:41 am Predmet: |
|
|
24petusko Napísal: |
Kuk: sem
alebo tu |
Tak len trošku oprava. Predfacelift Vectra C sa vo verzii OPC nevyrábala - na tých obrázkoch je iba prototyp Vectry OPC z roku 2003 - ale do výroby sa nedostal, inak by som ho už určite sedlal... Pretože sa mi výzorovo strašne páči - preto som si kúpil na svoju Vectru masku zo Signumu - trochu sa podobá na ten prototyp. Ale škoda že nikto nevyrába ten predný nárazník - ten je šupový = nádherný... - inak pod kapotou toho prototypu bol dva krát "fúkaný" dízel 1,9 s výkonom 212koní...
http://www.auto.sk/spravy/?id=1754
motory do Vectry C (2002-):
benzín:
1,6 - 74 kW / 100k - iba sedan - slabý
1,8 - 90 kW / 122k - výkon ako tak postačujúci
2,0 T 129kW / 175k - že vraj dobrý motor, ale veľmi, veľmi ojedinelý
2,2 - 108 kW / 147k - na svoj objem slabý motor s neadekvátnou spotrebou, nie o moc nižšou od 3,2V6
3.2 V6 - 155 kW / 211k - spotreba okolo 11l, ale výborné zvezenie;-)
diesel:
2,0 DTI - 74 kW / 100k - slabý
2,2 DTI - 92 kW / 125k - ak diesel z prvých ročníkov (2002-2004), tak myslím že toto je jediná volba
3,0 V6 CDTI - 130kW / 176k - hotová pohroma, doporučujem obísť veľkým oblúkom
v roku 2005 sa ešte do predfaceliftového modelu začal montovať dieselový motor 1,9 CDTI - to je asi najlepšia volba s pomedzi dieselových motorov
na konci roku 2005 prešla Vectra faceliftom a prišla s motormi:
benzín:
1.6 - 77 kW / 105 k
1.8 - 103 kW / 140 k
2.2 - 114 kW / 155 k
2.0 T - 129 kW / 175 k
2.8 V6 Turbo 169 kW / 230k
2.8 V6 Turbo 184 kW / 250k - asi od konca roku 2006 nahradil 230 koňový variant
2.8 V6 Turbo 188 kW / 256k (verzia OPC)
2.8 V6 Turbo 206 kW / 280k - asi od konca roku 2006 nahradil 256 koňový variant (verzia OPC)
diesel:
1.9 CDTI - 74 kW / 100 k
1.9 CDTI - 88 kW / 120 k
1.9 CDTI - 110 kW / 150 k - najlepšia volba s pomedzi dieslov
3.0 V6 CDTI 135kW/184k _________________
|
|
Návrat hore |
|
|
|
|
Nemôžete odosielať nové témy do tohto fóra Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete hlasovať v tomto fóre
|
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
|