Opelclub Fórum
Vectra C - Rada ohľadom motorizácie
Choď na stránku Predchádzajúci  1, 2, 3, 4
 
Odoslať novú tému   Odpovedať na tému    Obsah fóra Opelclub Fórum -> VECTRA - VŠEOBECNE
Zobraziť predchádzajúcu tému :: Zobraziť nasledujúcu tému  
Autor Správa
Marky
Bronzový užívateľ...
Bronzový užívateľ...


Založený: 01.06.2007
Príspevky: 136
Bydlisko: Vysocina - CZ

PríspevokZaslal: Št Sep 23, 2010 6:12 pm    Predmet: Odpovedať s citátom

Doporucim jednoznace ty motory odzkouset nazivo, take jsem puvodne zvazoval o benzinu. Ale jedna varianta je ho vybrat teoreticky (ty nejspolehlivejsi) a druha otestovat v realu.
Soucasne jsem zkousel VC kombajny 1.8 103kW a 1.9 88kW a ten benzin na kombika pres vetsi papirovy vykon byl proti tomu slabsimu dieslu pocitove dost v nevyhode a nebyl tak pro me me potreby idelani, bohuzel nebyl ani extra tichy jak jsem doufal. Krom toho u ojetin vetsinou 1.8 (v CR zakladni motorizace) byvaji casto v socialni verze, ktere maji zakladni vybavu a pokud chces treba vyhrivane sedacky, tempomat, destovy sezor, AFL svetla, xenony, digiklimu atd., tak to tam vetsinou nenajdes. Ale rikam jednoznacne si vyber favoritity a ty v realu odzkousej, v kvalitnim autobazaru by ti to meli umoznit. Ja kupuji uz jen od autorizovanych dealeru a pokud by jsi byl pobliz CR , tak mohu jednoznacne doporucit AutoDobrovony ve Velkem Mezirici (jsou tam i v sobotu) a koukal jsem na jejich stranky, ted tam zrovna maji jak 1.8 103kW tak 1.9 88kW i 1.9 110kW a vsechno v kombiku pro co nejlepsi porovnani karosarskych verzi.
_________________
Astra G Caravan NJOY Y20DTH 74kW + Vectra C Caravan Elegance Z19DTH 110kW
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu
stoner
Pravidelný užívateľ...
Pravidelný užívateľ...


Založený: 06.10.2008
Príspevky: 38
Bydlisko: Lučenec

PríspevokZaslal: Št Sep 23, 2010 9:01 pm    Predmet: Odpovedať s citátom

mattaxis Napísal:
marek1512 Napísal:
A čo takto 1.8 VVTi so 140 kobylami?



velice zaujimavy motor, ale tie su v novsich vectrach r.v.2007 a hore 11 000€ a hore Sad


ja ten motor mam. vykon na ten obsach super a spotreba 7 kombinovana. ja si myslim ze je to zdravy kompromis medzi vykonom a spotrebou. spolahlivost: auto mam rok a zatial som menil len olej Smile klop klop klop Very Happy a cena az taka vysoka niejeeeee Wink

aaaa Marky
mam aj vyhrievane sedacky, dig.klimu, dazdovy senzor, xenony, tempomat... Dancing
_________________
vectra C 1.8i 16v 2006
vectra B 2.0 16v Dti 1997
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu
24petusko
Opelclub Member - Zlatý užívateľ...
Opelclub Member - Zlatý užívateľ...


Založený: 11.12.2009
Príspevky: 6975
Bydlisko: Košice okolie

PríspevokZaslal: Pi Sep 24, 2010 11:25 am    Predmet: Odpovedať s citátom

moj clovek...
ja ho mam tiez a da sa najst aj v lepsej vybave, nie len social packet
_________________
VeCe: '06, Z18XER, Black beauty OPC
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu
Marky
Bronzový užívateľ...
Bronzový užívateľ...


Založený: 01.06.2007
Príspevky: 136
Bydlisko: Vysocina - CZ

PríspevokZaslal: Pi Sep 24, 2010 3:22 pm    Predmet: Odpovedať s citátom

stoner Napísal:

mam aj vyhrievane sedacky, dig.klimu, dazdovy senzor, xenony, tempomat... Dancing

Vsak jo, psal jsem jen ze byvaji vetsinou chudsi vybavy, ne ze neexistuji Wink
_________________
Astra G Caravan NJOY Y20DTH 74kW + Vectra C Caravan Elegance Z19DTH 110kW
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu
mattaxis
Nový užívateľ...
Nový užívateľ...


Založený: 14.09.2010
Príspevky: 16
Bydlisko: Trenčín

PríspevokZaslal: So Sep 25, 2010 6:36 am    Predmet: Odpovedať s citátom

Kajo Napísal:
mattaxis Napísal:
ale zas na druhej strane, nechcem 155ps pri spotrebe 10l ked mozem mat 3.0D 200PS za 6.5l (BMW E46)


http://www.spritmonitor.de/de/uebersicht/6-BMW/37-3er.html?fueltype=1&fuelsort=1&vehicletype=1&power_s=190&power_e=230&gearing=1&exactmodel=E46&powerunit=2

Nevidím tam 6,5 l.


je to zaujimave, lebo mam 2 kamaratov s tymto motorom jeden ma manual a druhy automat...na manuali ma 6,5 (dlhodobo-rok) a druhy 7,0 dlhodobo...
ale jazdia iba dlhe trasy...TN-Brno (6,5) a NR-TN (7,0) ..tak to bude asi v tom! ale

ale nechcem sa hadat,,,ja tiez neverim tym zazracny 4,2 - 4,5 na TDI motoroch Smile
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu
mattaxis
Nový užívateľ...
Nový užívateľ...


Založený: 14.09.2010
Príspevky: 16
Bydlisko: Trenčín

PríspevokZaslal: So Sep 25, 2010 6:43 am    Predmet: Odpovedať s citátom

Marky Napísal:
Doporucim jednoznace ty motory odzkouset nazivo, take jsem puvodne zvazoval o benzinu. Ale jedna varianta je ho vybrat teoreticky (ty nejspolehlivejsi) a druha otestovat v realu.
Soucasne jsem zkousel VC kombajny 1.8 103kW a 1.9 88kW a ten benzin na kombika pres vetsi papirovy vykon byl proti tomu slabsimu dieslu pocitove dost v nevyhode a nebyl tak pro me me potreby idelani, bohuzel nebyl ani extra tichy jak jsem doufal. Krom toho u ojetin vetsinou 1.8 (v CR zakladni motorizace) byvaji casto v socialni verze, ktere maji zakladni vybavu a pokud chces treba vyhrivane sedacky, tempomat, destovy sezor, AFL svetla, xenony, digiklimu atd., tak to tam vetsinou nenajdes. Ale rikam jednoznacne si vyber favoritity a ty v realu odzkousej, v kvalitnim autobazaru by ti to meli umoznit. Ja kupuji uz jen od autorizovanych dealeru a pokud by jsi byl pobliz CR , tak mohu jednoznacne doporucit AutoDobrovony ve Velkem Mezirici (jsou tam i v sobotu) a koukal jsem na jejich stranky, ted tam zrovna maji jak 1.8 103kW tak 1.9 88kW i 1.9 110kW a vsechno v kombiku pro co nejlepsi porovnani karosarskych verzi.


presne toho sa bojim ze sa mi bude zdat bezin slaby...ja som mal BMW (E36) 1.8i 85kW a kamarat mal v tom istom aute 1.8tds 66kW a citelne lepsie chodil a rozdiel v spotrebe sme mali 3l..

ja mam chaos v tomto...
asi pojdem do toho JTD motora...podlas mojho nazoru su to v dnesnej dobe spickove a spolahlive motory...aj ked uz maju este novsi multijet, ale JTD je tiez super Smile
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu
stoner
Pravidelný užívateľ...
Pravidelný užívateľ...


Založený: 06.10.2008
Príspevky: 38
Bydlisko: Lučenec

PríspevokZaslal: So Sep 25, 2010 8:51 am    Predmet: Odpovedať s citátom

je to mozno preto, ze dieselu taha turbo skoro od zaciatku a pri benzine nastupuje sila postupne tak to neni az take "citelne" Confused ale potom ked diesel uz musi preradit na dalsi stupen mne na benzine nastupuju vsetky koniky a motor sa da pekne potiahnut Laughing (ale iba ked treba Wink ) pravdaze je to subjektivny nazor a tema ci benzin alebo diesel tu uz bola X krat preberana. ja som bol niekedy zaryty dieslak ale benzin mam rok a nedam nanho dopustit, uz by som do dieslu asi nesiel.
_________________
vectra C 1.8i 16v 2006
vectra B 2.0 16v Dti 1997
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu
marek1512
Strieborný užívateľ....
Strieborný užívateľ....


Založený: 11.04.2008
Príspevky: 1654
Bydlisko: UK

PríspevokZaslal: So Sep 25, 2010 9:17 am    Predmet: Odpovedať s citátom

Mňa by tiež zaujímali aj stupne výbavy... Mám pocit, že sa delili do kategórií Life, Exclusiv a SRi... No nie som si istý. Neviete niekto rozdiely vo výbave poprípade ak by ste mali link na Opel katalóg kde to je presne rozpísané... Díky...
_________________
Porsche 944 2.5 1988
VAUXHALL VECTRA B 1.8 16v 1999
Ford Focus 2.0 16v ZETEC 1998
ex - OPEL VECTRA B 1.6 16v 1998
ex - Škoda Favorit 1.3 1992
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mail
24petusko
Opelclub Member - Zlatý užívateľ...
Opelclub Member - Zlatý užívateľ...


Založený: 11.12.2009
Príspevky: 6975
Bydlisko: Košice okolie

PríspevokZaslal: So Sep 25, 2010 9:46 am    Predmet: Odpovedať s citátom

stoner Napísal:
je to mozno preto, ze dieselu taha turbo skoro od zaciatku a pri benzine nastupuje sila postupne tak to neni az take "citelne" Confused ale potom ked diesel uz musi preradit na dalsi stupen mne na benzine nastupuju vsetky koniky a motor sa da pekne potiahnut Laughing (ale iba ked treba Wink ) pravdaze je to subjektivny nazor a tema ci benzin alebo diesel tu uz bola X krat preberana. ja som bol niekedy zaryty dieslak ale benzin mam rok a nedam nanho dopustit, uz by som do dieslu asi nesiel.


tak veru, a dodam este tolko ze ked potrebujes predbiehat narychlo tak ta motor potiahne do obmedzovaca a zaradis sa pred predbiehane auto bez toho aby si musel vedla neho preradit na vyssi stupen

toto mi u dizlov vadi, pri predbiehacom manevri este radit...
automaty maju v tomto vyhodu...

a co sa tyka stupnov vybav, neviem ako na ostrovoch ale tu sa to delilo inac aj ine nazvy boli

Esentia/ Elegance/ GTS/ Sport/ Cosmo/ OPC
_________________
VeCe: '06, Z18XER, Black beauty OPC


Naposledy upravil 24petusko dňa So Sep 25, 2010 4:02 pm, celkom upravené 1 krát
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu
lubo22
Strieborný užívateľ....
Strieborný užívateľ....


Založený: 14.04.2009
Príspevky: 4321
Bydlisko: trstena

PríspevokZaslal: So Sep 25, 2010 1:52 pm    Predmet: Odpovedať s citátom

mattaxis Napísal:


ale nechcem sa hadat,,,ja tiez neverim tym zazracny 4,2 - 4,5 na TDI motoroch Smile

to neviem ale mne sa podarila spotreba podla stojana na pumpe 4,99 na mojej vectrre
mozno TDI ale tie slabsie urcite uz 2.0 alebo 1.9 96kw nebudu mat spotrebu do 4,5
_________________
Vectra C cierna
Vectra C modra ex
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mail
Marky
Bronzový užívateľ...
Bronzový užívateľ...


Založený: 01.06.2007
Príspevky: 136
Bydlisko: Vysocina - CZ

PríspevokZaslal: So Sep 25, 2010 8:45 pm    Predmet: Odpovedať s citátom

24petusko Napísal:
ked potrebujes predbiehat narychlo tak ta motor potiahne do obmedzovaca a zaradis sa pred predbiehane auto bez toho aby si musel vedla neho preradit na vyssi stupen

toto mi u dizlov vadi, pri predbiehacom manevri este radit...
automaty maju v tomto vyhodu...

JTD ala CDTI jsou prece jen trochu vic vysokootackove nez klasice stare TDI a vytoci se ochotne az k hranici 5t otacek, ale benzin je benzin.

mattaxis Napísal:

asi pojdem do toho JTD motora...podlas mojho nazoru su to v dnesnej dobe spickove a spolahlive motory...aj ked uz maju este novsi multijet, ale JTD je tiez super Smile

ale prave, ze CDTI je uz JTDM Wink
http://www.periskop.cz/cz/clanky/alfa-romeo-novy-turbodiesel-1-9-jtd-16v-multijet/

Kód:

Prvním motorem nové řady se stal diesel 1,9 JTDm 16v se 110 kW (150 koní). Dalším byl pětiválec 2.4 JTDm 20v(129 kW) se 129 kW (175 koní). Systém vstřiku paliva M-Jet se ještě více podobá zážehovým motorům a využívá sekvence vstřiků během jednoho cyklu. Hlavní přínos systému MultiJet lze spatřovat v odstranění tvrdého chodu při studených startech, nižším celkovém hluku motoru a příznivějšímu složení výfukových plynů. Ve srovnání se staršími UniJety mají M-Jety zhruba o 25 % vyšší točivý moment ve většině pracovního pásma při zachování obdobné měrné spotřeby paliva. Výkony ale nevzrostly jen díky novému vstřikování, bylo třeba i mnohých konstrukčních úprav (zcela jiné hlavy válců se čtyřventilovým uspořádáním, pevnější ojnice díky zvýšení efektivního tlaku na píst, písty s kanálem pro přívod oleje k ložiskům pístního čepu, materiálově tvrdšího klikového hřídele, kompletně nové je sací i výfukové potrubí a všechny verze jsou vybaveny systémem proměnného časování lopatek statoru turbodmychadla VTG).

Dnes motory JTD patří k tomu nejlepšímu z prvních generací Common-railu. Jejich popularita a spolehlivost je nezpochybnitelná.
http://www.alfisti.cz/index.php?link=cuore-modely-pod-kridly-fiatu-alfa-romeo-156

_________________
Astra G Caravan NJOY Y20DTH 74kW + Vectra C Caravan Elegance Z19DTH 110kW
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu
mattaxis
Nový užívateľ...
Nový užívateľ...


Založený: 14.09.2010
Príspevky: 16
Bydlisko: Trenčín

PríspevokZaslal: Ne Sep 26, 2010 8:42 am    Predmet: Odpovedať s citátom

mattaxis Napísal:

asi pojdem do toho JTD motora...podlas mojho nazoru su to v dnesnej dobe spickove a spolahlive motory...aj ked uz maju este novsi multijet, ale JTD je tiez super Smile

ale prave, ze CDTI je uz JTDM Wink
http://www.periskop.cz/cz/clanky/alfa-romeo-novy-turbodiesel-1-9-jtd-16v-multijet/


tak potom som uz rozhodnuty Smile a nevies do akych aut-znaciek sa daval ten 2,2 dti motor?
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu
Marky
Bronzový užívateľ...
Bronzový užívateľ...


Založený: 01.06.2007
Príspevky: 136
Bydlisko: Vysocina - CZ

PríspevokZaslal: Ne Sep 26, 2010 10:53 am    Predmet: Odpovedať s citátom

2.2DTI je motor vychazejici z 2.0DTI a je vyvinuty opelem, byl pouzit u opelu a sabu
modely aut:
opel
Astra G
Zafira A
Vectra B
Vectra C
Signum
Omega B - tusim ze az po faceliftu
Frontera
Sintra
Saab
9-3
9-5
...snad jsem nic nezapomnel.

Tady mas pouziti JTDcek v modelech aut
http://en.wikipedia.org/wiki/JTD_engine
_________________
Astra G Caravan NJOY Y20DTH 74kW + Vectra C Caravan Elegance Z19DTH 110kW
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu
Zobraziť príspevky z predchádzajúcich:   
Odoslať novú tému   Odpovedať na tému    Obsah fóra Opelclub Fórum -> VECTRA - VŠEOBECNE Časy uvádzané v GMT + 1 hodina
Choď na stránku Predchádzajúci  1, 2, 3, 4
Strana 4 z 4

 
Prejdi na:  
Nemôžete odosielať nové témy do tohto fóra
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete hlasovať v tomto fóre



Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group