|
|
Zobraziť predchádzajúcu tému :: Zobraziť nasledujúcu tému |
Autor |
Správa |
Marky Bronzový užívateľ...
Založený: 01.06.2007 Príspevky: 136 Bydlisko: Vysocina - CZ
|
Zaslal: Št Sep 23, 2010 6:12 pm Predmet: |
|
|
Doporucim jednoznace ty motory odzkouset nazivo, take jsem puvodne zvazoval o benzinu. Ale jedna varianta je ho vybrat teoreticky (ty nejspolehlivejsi) a druha otestovat v realu.
Soucasne jsem zkousel VC kombajny 1.8 103kW a 1.9 88kW a ten benzin na kombika pres vetsi papirovy vykon byl proti tomu slabsimu dieslu pocitove dost v nevyhode a nebyl tak pro me me potreby idelani, bohuzel nebyl ani extra tichy jak jsem doufal. Krom toho u ojetin vetsinou 1.8 (v CR zakladni motorizace) byvaji casto v socialni verze, ktere maji zakladni vybavu a pokud chces treba vyhrivane sedacky, tempomat, destovy sezor, AFL svetla, xenony, digiklimu atd., tak to tam vetsinou nenajdes. Ale rikam jednoznacne si vyber favoritity a ty v realu odzkousej, v kvalitnim autobazaru by ti to meli umoznit. Ja kupuji uz jen od autorizovanych dealeru a pokud by jsi byl pobliz CR , tak mohu jednoznacne doporucit AutoDobrovony ve Velkem Mezirici (jsou tam i v sobotu) a koukal jsem na jejich stranky, ted tam zrovna maji jak 1.8 103kW tak 1.9 88kW i 1.9 110kW a vsechno v kombiku pro co nejlepsi porovnani karosarskych verzi. _________________ Astra G Caravan NJOY Y20DTH 74kW + Vectra C Caravan Elegance Z19DTH 110kW |
|
Návrat hore |
|
|
stoner Pravidelný užívateľ...
Založený: 06.10.2008 Príspevky: 38 Bydlisko: Lučenec
|
Zaslal: Št Sep 23, 2010 9:01 pm Predmet: |
|
|
mattaxis Napísal: |
marek1512 Napísal: |
A čo takto 1.8 VVTi so 140 kobylami? |
velice zaujimavy motor, ale tie su v novsich vectrach r.v.2007 a hore 11 000€ a hore |
ja ten motor mam. vykon na ten obsach super a spotreba 7 kombinovana. ja si myslim ze je to zdravy kompromis medzi vykonom a spotrebou. spolahlivost: auto mam rok a zatial som menil len olej klop klop klop a cena az taka vysoka niejeeeee
aaaa Marky
mam aj vyhrievane sedacky, dig.klimu, dazdovy senzor, xenony, tempomat... _________________ vectra C 1.8i 16v 2006
vectra B 2.0 16v Dti 1997 |
|
Návrat hore |
|
|
24petusko Opelclub Member - Zlatý užívateľ...
Založený: 11.12.2009 Príspevky: 6975 Bydlisko: Košice okolie
|
Zaslal: Pi Sep 24, 2010 11:25 am Predmet: |
|
|
moj clovek...
ja ho mam tiez a da sa najst aj v lepsej vybave, nie len social packet _________________ VeCe: '06, Z18XER, Black beauty OPC
|
|
Návrat hore |
|
|
Marky Bronzový užívateľ...
Založený: 01.06.2007 Príspevky: 136 Bydlisko: Vysocina - CZ
|
Zaslal: Pi Sep 24, 2010 3:22 pm Predmet: |
|
|
stoner Napísal: |
mam aj vyhrievane sedacky, dig.klimu, dazdovy senzor, xenony, tempomat... |
Vsak jo, psal jsem jen ze byvaji vetsinou chudsi vybavy, ne ze neexistuji _________________ Astra G Caravan NJOY Y20DTH 74kW + Vectra C Caravan Elegance Z19DTH 110kW |
|
Návrat hore |
|
|
mattaxis Nový užívateľ...
Založený: 14.09.2010 Príspevky: 16 Bydlisko: Trenčín
|
Zaslal: So Sep 25, 2010 6:36 am Predmet: |
|
|
je to zaujimave, lebo mam 2 kamaratov s tymto motorom jeden ma manual a druhy automat...na manuali ma 6,5 (dlhodobo-rok) a druhy 7,0 dlhodobo...
ale jazdia iba dlhe trasy...TN-Brno (6,5) a NR-TN (7,0) ..tak to bude asi v tom! ale
ale nechcem sa hadat,,,ja tiez neverim tym zazracny 4,2 - 4,5 na TDI motoroch |
|
Návrat hore |
|
|
mattaxis Nový užívateľ...
Založený: 14.09.2010 Príspevky: 16 Bydlisko: Trenčín
|
Zaslal: So Sep 25, 2010 6:43 am Predmet: |
|
|
Marky Napísal: |
Doporucim jednoznace ty motory odzkouset nazivo, take jsem puvodne zvazoval o benzinu. Ale jedna varianta je ho vybrat teoreticky (ty nejspolehlivejsi) a druha otestovat v realu.
Soucasne jsem zkousel VC kombajny 1.8 103kW a 1.9 88kW a ten benzin na kombika pres vetsi papirovy vykon byl proti tomu slabsimu dieslu pocitove dost v nevyhode a nebyl tak pro me me potreby idelani, bohuzel nebyl ani extra tichy jak jsem doufal. Krom toho u ojetin vetsinou 1.8 (v CR zakladni motorizace) byvaji casto v socialni verze, ktere maji zakladni vybavu a pokud chces treba vyhrivane sedacky, tempomat, destovy sezor, AFL svetla, xenony, digiklimu atd., tak to tam vetsinou nenajdes. Ale rikam jednoznacne si vyber favoritity a ty v realu odzkousej, v kvalitnim autobazaru by ti to meli umoznit. Ja kupuji uz jen od autorizovanych dealeru a pokud by jsi byl pobliz CR , tak mohu jednoznacne doporucit AutoDobrovony ve Velkem Mezirici (jsou tam i v sobotu) a koukal jsem na jejich stranky, ted tam zrovna maji jak 1.8 103kW tak 1.9 88kW i 1.9 110kW a vsechno v kombiku pro co nejlepsi porovnani karosarskych verzi. |
presne toho sa bojim ze sa mi bude zdat bezin slaby...ja som mal BMW (E36) 1.8i 85kW a kamarat mal v tom istom aute 1.8tds 66kW a citelne lepsie chodil a rozdiel v spotrebe sme mali 3l..
ja mam chaos v tomto...
asi pojdem do toho JTD motora...podlas mojho nazoru su to v dnesnej dobe spickove a spolahlive motory...aj ked uz maju este novsi multijet, ale JTD je tiez super |
|
Návrat hore |
|
|
stoner Pravidelný užívateľ...
Založený: 06.10.2008 Príspevky: 38 Bydlisko: Lučenec
|
Zaslal: So Sep 25, 2010 8:51 am Predmet: |
|
|
je to mozno preto, ze dieselu taha turbo skoro od zaciatku a pri benzine nastupuje sila postupne tak to neni az take "citelne" ale potom ked diesel uz musi preradit na dalsi stupen mne na benzine nastupuju vsetky koniky a motor sa da pekne potiahnut (ale iba ked treba ) pravdaze je to subjektivny nazor a tema ci benzin alebo diesel tu uz bola X krat preberana. ja som bol niekedy zaryty dieslak ale benzin mam rok a nedam nanho dopustit, uz by som do dieslu asi nesiel. _________________ vectra C 1.8i 16v 2006
vectra B 2.0 16v Dti 1997 |
|
Návrat hore |
|
|
marek1512 Strieborný užívateľ....
Založený: 11.04.2008 Príspevky: 1654 Bydlisko: UK
|
Zaslal: So Sep 25, 2010 9:17 am Predmet: |
|
|
Mňa by tiež zaujímali aj stupne výbavy... Mám pocit, že sa delili do kategórií Life, Exclusiv a SRi... No nie som si istý. Neviete niekto rozdiely vo výbave poprípade ak by ste mali link na Opel katalóg kde to je presne rozpísané... Díky... _________________ Porsche 944 2.5 1988
VAUXHALL VECTRA B 1.8 16v 1999
Ford Focus 2.0 16v ZETEC 1998
ex - OPEL VECTRA B 1.6 16v 1998
ex - Škoda Favorit 1.3 1992 |
|
Návrat hore |
|
|
24petusko Opelclub Member - Zlatý užívateľ...
Založený: 11.12.2009 Príspevky: 6975 Bydlisko: Košice okolie
|
Zaslal: So Sep 25, 2010 9:46 am Predmet: |
|
|
stoner Napísal: |
je to mozno preto, ze dieselu taha turbo skoro od zaciatku a pri benzine nastupuje sila postupne tak to neni az take "citelne" ale potom ked diesel uz musi preradit na dalsi stupen mne na benzine nastupuju vsetky koniky a motor sa da pekne potiahnut (ale iba ked treba ) pravdaze je to subjektivny nazor a tema ci benzin alebo diesel tu uz bola X krat preberana. ja som bol niekedy zaryty dieslak ale benzin mam rok a nedam nanho dopustit, uz by som do dieslu asi nesiel. |
tak veru, a dodam este tolko ze ked potrebujes predbiehat narychlo tak ta motor potiahne do obmedzovaca a zaradis sa pred predbiehane auto bez toho aby si musel vedla neho preradit na vyssi stupen
toto mi u dizlov vadi, pri predbiehacom manevri este radit...
automaty maju v tomto vyhodu...
a co sa tyka stupnov vybav, neviem ako na ostrovoch ale tu sa to delilo inac aj ine nazvy boli
Esentia/ Elegance/ GTS/ Sport/ Cosmo/ OPC _________________ VeCe: '06, Z18XER, Black beauty OPC
Naposledy upravil 24petusko dňa So Sep 25, 2010 4:02 pm, celkom upravené 1 krát |
|
Návrat hore |
|
|
lubo22 Strieborný užívateľ....
Založený: 14.04.2009 Príspevky: 4321 Bydlisko: trstena
|
Zaslal: So Sep 25, 2010 1:52 pm Predmet: |
|
|
mattaxis Napísal: |
ale nechcem sa hadat,,,ja tiez neverim tym zazracny 4,2 - 4,5 na TDI motoroch |
to neviem ale mne sa podarila spotreba podla stojana na pumpe 4,99 na mojej vectrre
mozno TDI ale tie slabsie urcite uz 2.0 alebo 1.9 96kw nebudu mat spotrebu do 4,5 _________________ Vectra C cierna
Vectra C modra ex |
|
Návrat hore |
|
|
Marky Bronzový užívateľ...
Založený: 01.06.2007 Príspevky: 136 Bydlisko: Vysocina - CZ
|
Zaslal: So Sep 25, 2010 8:45 pm Predmet: |
|
|
24petusko Napísal: |
ked potrebujes predbiehat narychlo tak ta motor potiahne do obmedzovaca a zaradis sa pred predbiehane auto bez toho aby si musel vedla neho preradit na vyssi stupen
toto mi u dizlov vadi, pri predbiehacom manevri este radit...
automaty maju v tomto vyhodu... |
JTD ala CDTI jsou prece jen trochu vic vysokootackove nez klasice stare TDI a vytoci se ochotne az k hranici 5t otacek, ale benzin je benzin.
mattaxis Napísal: |
asi pojdem do toho JTD motora...podlas mojho nazoru su to v dnesnej dobe spickove a spolahlive motory...aj ked uz maju este novsi multijet, ale JTD je tiez super |
ale prave, ze CDTI je uz JTDM
http://www.periskop.cz/cz/clanky/alfa-romeo-novy-turbodiesel-1-9-jtd-16v-multijet/
Kód: |
Prvním motorem nové řady se stal diesel 1,9 JTDm 16v se 110 kW (150 koní). Dalším byl pětiválec 2.4 JTDm 20v(129 kW) se 129 kW (175 koní). Systém vstřiku paliva M-Jet se ještě více podobá zážehovým motorům a využívá sekvence vstřiků během jednoho cyklu. Hlavní přínos systému MultiJet lze spatřovat v odstranění tvrdého chodu při studených startech, nižším celkovém hluku motoru a příznivějšímu složení výfukových plynů. Ve srovnání se staršími UniJety mají M-Jety zhruba o 25 % vyšší točivý moment ve většině pracovního pásma při zachování obdobné měrné spotřeby paliva. Výkony ale nevzrostly jen díky novému vstřikování, bylo třeba i mnohých konstrukčních úprav (zcela jiné hlavy válců se čtyřventilovým uspořádáním, pevnější ojnice díky zvýšení efektivního tlaku na píst, písty s kanálem pro přívod oleje k ložiskům pístního čepu, materiálově tvrdšího klikového hřídele, kompletně nové je sací i výfukové potrubí a všechny verze jsou vybaveny systémem proměnného časování lopatek statoru turbodmychadla VTG).
Dnes motory JTD patří k tomu nejlepšímu z prvních generací Common-railu. Jejich popularita a spolehlivost je nezpochybnitelná.
http://www.alfisti.cz/index.php?link=cuore-modely-pod-kridly-fiatu-alfa-romeo-156 |
_________________ Astra G Caravan NJOY Y20DTH 74kW + Vectra C Caravan Elegance Z19DTH 110kW |
|
Návrat hore |
|
|
mattaxis Nový užívateľ...
Založený: 14.09.2010 Príspevky: 16 Bydlisko: Trenčín
|
Zaslal: Ne Sep 26, 2010 8:42 am Predmet: |
|
|
mattaxis Napísal: |
asi pojdem do toho JTD motora...podlas mojho nazoru su to v dnesnej dobe spickove a spolahlive motory...aj ked uz maju este novsi multijet, ale JTD je tiez super |
ale prave, ze CDTI je uz JTDM
http://www.periskop.cz/cz/clanky/alfa-romeo-novy-turbodiesel-1-9-jtd-16v-multijet/
tak potom som uz rozhodnuty a nevies do akych aut-znaciek sa daval ten 2,2 dti motor? |
|
Návrat hore |
|
|
Marky Bronzový užívateľ...
Založený: 01.06.2007 Príspevky: 136 Bydlisko: Vysocina - CZ
|
Zaslal: Ne Sep 26, 2010 10:53 am Predmet: |
|
|
2.2DTI je motor vychazejici z 2.0DTI a je vyvinuty opelem, byl pouzit u opelu a sabu
modely aut:
opel
Astra G
Zafira A
Vectra B
Vectra C
Signum
Omega B - tusim ze az po faceliftu
Frontera
Sintra
Saab
9-3
9-5
...snad jsem nic nezapomnel.
Tady mas pouziti JTDcek v modelech aut
http://en.wikipedia.org/wiki/JTD_engine _________________ Astra G Caravan NJOY Y20DTH 74kW + Vectra C Caravan Elegance Z19DTH 110kW |
|
Návrat hore |
|
|
|
|
Nemôžete odosielať nové témy do tohto fóra Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete hlasovať v tomto fóre
|
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
|