|
|
Zobraziť predchádzajúcu tému :: Zobraziť nasledujúcu tému |
Autor |
Správa |
Kesi Opelclub Member - Zlatý užívateľ...
Založený: 23.09.2008 Príspevky: 4865 Bydlisko: EHMK :-)
|
Zaslal: Ut Aug 09, 2011 9:03 pm Predmet: |
|
|
Sory za OT ale ak niekto predáva niečo také ako "palivový ekonomizer" do zásuvky zapaľovača tak to svedčí o celkovej úrovni ponúkaných produktov. _________________ Astra F 1,4 Caravan
Astra H GTC 1,9 (110 kw)
|
|
Návrat hore |
|
|
iurai Strieborný užívateľ....
Založený: 14.06.2007 Príspevky: 17354 Bydlisko: Brati ZLA va
|
Zaslal: Ut Aug 09, 2011 11:54 pm Predmet: |
|
|
Kesi Napísal: |
Sory za OT ale ak niekto predáva niečo také ako "palivový ekonomizer" do zásuvky zapaľovača tak to svedčí o celkovej úrovni ponúkaných produktov. |
nesuhlasim.
ked do samoobsluhy chodi stetka, tak vsetci zakaznici su na obdobnej urovni (stetky, marketeri, dopln ...) ?
chodis do samoosbsluhy, alebo kupujes rozky cez internet ? _________________ UPOZORNENIE: sukromne spravy mi nepiste. kontakt cez E-mail: jurajlanyi(zavinac)gmail.com
cas sa minul ... |
|
Návrat hore |
|
|
iurai Strieborný užívateľ....
Založený: 14.06.2007 Príspevky: 17354 Bydlisko: Brati ZLA va
|
Zaslal: Ut Aug 09, 2011 11:57 pm Predmet: Re: HHO |
|
|
otto Napísal: |
Minuli rok som mal 8,3 a sem tam som sa musel s rychlosťou krotiť. |
ak chces vycislit presny efekt, musis organizovat merania. to nie je sranda, ale drina. _________________ UPOZORNENIE: sukromne spravy mi nepiste. kontakt cez E-mail: jurajlanyi(zavinac)gmail.com
cas sa minul ... |
|
Návrat hore |
|
|
otto Opelclub Member - Zlatý užívateľ...
Založený: 10.02.2008 Príspevky: 145 Bydlisko: topolcany
|
Zaslal: St Aug 10, 2011 4:44 pm Predmet: HHO |
|
|
ja viem stale testujem zatial som spokojny hlavne ta spotreba v meste stale sa to drži na 6,7 l. za tych istych podmienok som mal už 10 l.ja si myslim že je to slušne a hlavne ma lepši ťah už od nizkych otačok 5-ka taha v pohode už 1200 ot. ovšem po rovine .takže neradim tak často. |
|
Návrat hore |
|
|
Kesi Opelclub Member - Zlatý užívateľ...
Založený: 23.09.2008 Príspevky: 4865 Bydlisko: EHMK :-)
|
Zaslal: Št Aug 11, 2011 8:37 pm Predmet: |
|
|
iurai Napísal: |
Kesi Napísal: |
Sory za OT ale ak niekto predáva niečo také ako "palivový ekonomizer" do zásuvky zapaľovača tak to svedčí o celkovej úrovni ponúkaných produktov. |
nesuhlasim.
ked do samoobsluhy chodi stetka, tak vsetci zakaznici su na obdobnej urovni (stetky, marketeri, dopln ...) ?
chodis do samoosbsluhy, alebo kupujes rozky cez internet ? |
Obchod je o tovare nie o zákazníkoch _________________ Astra F 1,4 Caravan
Astra H GTC 1,9 (110 kw)
|
|
Návrat hore |
|
|
iurai Strieborný užívateľ....
Založený: 14.06.2007 Príspevky: 17354 Bydlisko: Brati ZLA va
|
Zaslal: Pi Aug 12, 2011 12:13 am Predmet: |
|
|
Druhy pokus o pochopenie tvojej myslienky
Ked Carrefour predava plesnovy syr Roquefort Societe (nemylit si s Nivou) za 30 Eur/ 1 kilogram tak asi aj ziarovky v oddeleni automobilovych doplnkov budu na vysokej urovni.
OOOOPS. NIE _________________ UPOZORNENIE: sukromne spravy mi nepiste. kontakt cez E-mail: jurajlanyi(zavinac)gmail.com
cas sa minul ... |
|
Návrat hore |
|
|
webz Pravidelný užívateľ...
Založený: 02.04.2010 Príspevky: 78
|
Zaslal: St Aug 17, 2011 4:50 pm Predmet: Re: HHO |
|
|
otto Napísal: |
komplet sadu som si objednaval z čiech za 5200 kč plus zariadenie na nastavenie hodnot lambdy a MAP senzora ,to som doobjednaval na slovensku viac sa mi pačil ako ten česky a ma dig.dysplej zhruba 80 eu. veb adresa www.vodikovegeneratory.wbs.cz |
autorovi tej stranky by som vylepil riadne zaucho jake shity tam predava, hlavne ten turbonator a ten dalsi mackazak pod tym, to kupis z ciny za 10 dolarov
ale chcel som k tym HHo- nema tam ani kolko platnovy je ten generator hlavne ze 13tis. kč a vraj 5l plynu /min. ,,,, ani polovica neni realna podla fotky toho generatora.
najvacsi co som videl pre osobne auta bol 34 platnovy co vyraba 3,5l realne |
|
Návrat hore |
|
|
alpiners2 Nový užívateľ...
Založený: 23.08.2011 Príspevky: 1
|
Zaslal: Ut Aug 23, 2011 10:15 pm Predmet: |
|
|
brat má 7 platničkový vyvíjač, do destilky dáva KOH. laborovali sme s vysokofrekvenčným napájaním ale nebolo to ono. teraz je to zapojené napriamo od alternátora a vyrába to cca 2-3 litre za minútu. spotreba šla dole cca 1,5 litra. mierne stúpol výkon v nižších otáčkach.
ovidíme čo na to povie moja omega dti |
|
Návrat hore |
|
|
leilak1 Strieborný užívateľ....
Založený: 27.09.2009 Príspevky: 214 Bydlisko: Piešťany
|
|
Návrat hore |
|
|
jojo7 Nový užívateľ...
Založený: 23.11.2011 Príspevky: 1
|
Zaslal: Pi Nov 25, 2011 8:27 pm Predmet: |
|
|
Zaujimava tema, rad by som vyskusal i ja spalovat HHO v motore, ale mam benzin co komplikuje situaciu koli lambda sondam.
Mal by som par otazok na niekoho kto to uz ma/mal namontovane:
1. ako je riesena ochrana proti nasatiu vody do motora pri silnom podtlaku? Napr. pri brzdeni motorom.
2. na ebay som nasiel generator ktory vraj vyraba iba cisty vodik bez kyslika (z vody elektrolyzou), vy co mate s generatormi uz nejake skusenosti ... myslite ze to moze byt realne alebo je to nezmysel?
3. nejake sady co som videl na nete su s "bublerom" , ine bez ... naco je dobry ten "bubler" ?
4. naozaj plati priama umera, ze cim viacej platni ma suchy clanok, tak tym sa vyrobi viacej HHO plynu?
Diky (snad sa nepytam az take velke koniny) |
|
Návrat hore |
|
|
Kajo Opelclub Member - Zlatý užívateľ...
Založený: 09.05.2008 Príspevky: 9412 Bydlisko: Bratislava
|
Zaslal: Pi Nov 25, 2011 9:00 pm Predmet: |
|
|
5. ako je zabezpečená ochrana vody proti zamrznutiu? _________________
|
|
Návrat hore |
|
|
leilak1 Strieborný užívateľ....
Založený: 27.09.2009 Príspevky: 214 Bydlisko: Piešťany
|
Zaslal: Ut Dec 06, 2011 12:57 am Predmet: |
|
|
1. ak nie je viac ako do polovice nádržky elektrolyt nie je možné nasatie...
2. no reálne to môže byť, ale neviem aký to má význam zbavovať sa kyslíka....
3. bubler je skôr ochranný prvok ako spätný ventil, alebo ževraj aj čistiaci plyn, ale ako efektívne? ...ale často nepouživa sa...
4. viac platní nemusí znamenať viac plynu ale skôr efektivitu a neprehrievanie sa... Záleží aj od velkostí platní , moc veľké platne zas nestačia odvádzať teplo a generátor sa prehrieva a hlavne ak má málo platní a vysoký odber prúdu a vyrába veľa plynu... záleží teda aj od konštrukcie.
Najideálnejší na použitie v automobile pri napätí 13,8 - 14,2 sú generátory s 5 neutrálnymi platňami veľkosti platní okolo 12cm x12cm a ak platne presahujú mimo gumu kde sa ochladzujú....Pri týchto generátoroch prakticky nekolíše odber A.
Čo z toho vyplýva ?
Menej platňový generátor s 3-4 neutrálnymi platňami napríklad 9 platňový môže vyrobiť rovnako plynu ako 19 platňový s neutrálnymi 5 platňami. Nevýhoda v menej platňovom, že bude veľmi kolísať teplota, odber A a voda môže zovreť, neefektívnejšia výroba plynu ...možné poškodenie hadíc, gúm, rýchlejšie opotrebenie systému, odpaľovanie poistky...atď....
5. používa sa o 100% viac hydroxidu ako cez leto ... do -10 potom nie sú problémy ...ak sú nižšie teploty treba byť opatrný už...alebo systém vyprázdniť a nepoužívať...
Používa sa aj denaturovaný lieh...ale ten pri pridaní dosť kazí elektrolyt rýchlejšie "hrdzavie" preto moc neodporúčam _________________ Salem sa zobudil a fotky už sú - fajn
Astra 1,7cdti 130PS Opcom diagnostika, aktivácia palubného pc,
Mám momentálne HHO komplet na predaj.
http://www.leilak1.salem.sk/fotka.php?cislo=1&album=A1254673239 |
|
Návrat hore |
|
|
Kajo Opelclub Member - Zlatý užívateľ...
Založený: 09.05.2008 Príspevky: 9412 Bydlisko: Bratislava
|
Zaslal: So Feb 04, 2012 11:29 pm Predmet: |
|
|
Zdá sa, že s tým systémom je veľmi veľa starostí a tie potrebuje iba málokto.
Já si chci svoje vlasy jenom umýt a jít.
Tým pádom je to nezaujimavé.
Komu nevadí znížený komfort, kúpi si radšej lpg, čo je už vyzretá technológia, v porovnaní s hho..
Navyše tieto bublery nie sú homologované, takže je obrovské riziko to používať. Za vinného sa totiž vždy považuje vodič auta s nepovoleným zariadením, také auto nie je spôsobilé na premávku.
Ďalším sporným bodom je úspora paliva, na ktorú nejestvujú hodnoverné dôkazy. Je to niečo ako homeopatia, ale pre autá. _________________
|
|
Návrat hore |
|
|
Komo Strieborný užívateľ....
Založený: 19.03.2007 Príspevky: 2924 Bydlisko: Komjatna [RK]
|
Zaslal: So Feb 04, 2012 11:39 pm Predmet: |
|
|
Je to zatial len pre takych "domacich kutilov" aj ked nebol by som taky skeptik Kajo.
Je to pomerne neinvazivne, co sa tyka montaze do auta, ci uz noveho alebo starsieho, ale osobne by som radsej volil starsie.
Ak ma niekto dostatocny financny prijem a chut to otestovat a poklada sa za kutila, myslim ze tych cca 200 euro a par hodin alebo desiatok hodin hrania sa s tym za to stoji, preco aj nie ... ja by som to aj vyskusal, uvidime co bude po lete. _________________ VeCe Z18XE
VeA C20NE - ex
- Diagnostika -
|
|
Návrat hore |
|
|
donkey Nový užívateľ...
Založený: 26.02.2012 Príspevky: 4
|
Zaslal: Ne Feb 26, 2012 1:07 pm Predmet: |
|
|
Rôzne elektrolyty v kombinácii s rôznymi elektródami začínajú prepúšťať elektrický prúd až od určitého napätia. V elektrolyte sa totiž bez prítomnosti elektrického prúdu vytvorí medzi elektródami vlasné napätie, ktoré je potrebné pre naštartovanie elektrolýzy prekonať. Toto napätie je zväčša v intervale 1.2 V až 2 V. Toto napätie je zároveň aj ideálnym pracovným napätím elektrolyzéra, nakoľko zvyšné napätie sa premieňa na teplo a znamená teda stratu systému....leilak1-ako si dal,tých článkov musí byť toľko ako si napísal....máloktorý predajca vie povedať dôvod,aký je rozdiel v počte článkov...
l |
|
Návrat hore |
|
|
Respo Strieborný užívateľ....
Založený: 22.08.2009 Príspevky: 1073 Bydlisko: Pressburg
|
Zaslal: Ne Feb 26, 2012 1:24 pm Predmet: |
|
|
možno je to fakt blbosť čo trepnem ale prečo si nekúpite vodík a nedávate si ho tak do auta ? ako LPG ibaže v nádrži nebude zemný plyn ale vodík ... staré LPG sa montovaly do sania ... i tak še da ...
alebo trepem blbosti ? _________________ mám OPEL |
|
Návrat hore |
|
|
buci_vectra Moderátor - Zlatý užívateľ...
Založený: 20.04.2009 Príspevky: 7280 Bydlisko: Košice
|
|
Návrat hore |
|
|
donkey Nový užívateľ...
Založený: 26.02.2012 Príspevky: 4
|
Zaslal: Ne Feb 26, 2012 4:35 pm Predmet: |
|
|
páni,robíte si srandu no je známe,že motor má účinnosť asi 30%,ostatné je pasé.Učinnosť sa dá zvýšiť použitým iných materialov pri výrobe,alebo zvyšovaním tlaku vstrekovacieho čerpadla.Kedže motor saje vzduch a ten vzduch je zložený z 20% oxigenov (plyn podporujúci horenie) asi 3% iných plynov a 77% dusíka.Dusík nieje oxigén a nepodporuje horenie,HHO generátor svojim málom mení pomer oxigénu a horľavého plynu v spaľovacom priestore.No jednu vec by som chcel vedieť od použivatelov HHO,ono kto jazdil na favorite,či inom aute prerobenom na lpg,musel častejšie kontrolovať hladinu oleja v motore,plyn nemaže steny valca atd.Kedže pri šetrnejšej jazde nafta menej maže vstrekovacie čerpadlo,spalovací priestor,ventily...či nieje náhodou potrebné dávať do nafty aditíva na zlepšenie mazania palivom,dakujem |
|
Návrat hore |
|
|
webz Pravidelný užívateľ...
Založený: 02.04.2010 Príspevky: 78
|
Zaslal: Po Mar 26, 2012 3:25 pm Predmet: |
|
|
to co sa pyta respo aj mne dlhsie vrtalo v hlave. Ale podla mna by to bol strasny extrem keby auto slape len na vodik, muselo by to byt nejak regulovane aby to neslo prilis rychlo.
Jasne ze vodik sa neda kupit, ale predavaju sa generatory na zvaranie atd. Skratka doma by sa vyrobil a plnil do nadrze otazne je vymienat nadrz pravidelne to by asi tak jednoduche nebolo, hlavne cele dost nebezpecne |
|
Návrat hore |
|
|
Kajo Opelclub Member - Zlatý užívateľ...
Založený: 09.05.2008 Príspevky: 9412 Bydlisko: Bratislava
|
|
Návrat hore |
|
|
|
|
Nemôžete odosielať nové témy do tohto fóra Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete hlasovať v tomto fóre
|
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
|