|
|
Zobraziť predchádzajúcu tému :: Zobraziť nasledujúcu tému |
Autor |
Správa |
kreator391 Pravidelný užívateľ...
Založený: 01.04.2007 Príspevky: 50 Bydlisko: united kingdom
|
Zaslal: Pi Sep 14, 2007 6:07 pm Predmet: |
|
|
No ten EGR ventil som zaslepil. A ten krokac z benzinom, ale sa neda dostat ku tej tycke. Da sa ta tycka dajako vysrubovat vonku? Hm a tie podtlakove hadicky su kde ? Ja som tiez ako ty na elektroniku software a tak. |
|
Návrat hore |
|
|
macil Forum Admin, Opelclub Member
Založený: 25.02.2006 Príspevky: 29027 Bydlisko: Košice
|
Zaslal: Pi Sep 14, 2007 6:23 pm Predmet: |
|
|
Benzín si nalej do nádrže. Kúp čistič na karburátory a ten tam nastriekaj. Tyčku vyberať nemusíš, len to poriadne prepláchni, naruš štetcom a keď už z toho nepôjde čierny maglajz, tak to prepláchni benzínom a poskladaj. EGR rovnako. Pred zaslepením musí byť funkčný, inak ti to bude hádzať chybu. Hadičky prekontroluj všetky. Tie tenké sú ukončené takými gumenými kolienkami a tie občas praskajú. _________________ Opel Astra F-CC, X18XE
Xing Tao Fu Shi 兴涛服饰 a diagnostika - 診斷
|
|
Návrat hore |
|
|
kreator391 Pravidelný užívateľ...
Založený: 01.04.2007 Príspevky: 50 Bydlisko: united kingdom
|
Zaslal: Pi Sep 14, 2007 7:24 pm Predmet: |
|
|
no ten EGR asi je funkcny lebo mi nevypisuje ziadnu chybu. Dufam ze nebude problem v prevodovke. A este jedna vec macil=kupil som si do nahrady ECU jednotku ze vraj "perfect wotking" ale ked som ju zapojil a otocil klucikom tak hned zacala vkuse blikat kontrolka ecu a niekde som cital na nete ze je to problem s imobilizerom ze nespolupracuje ten cip v kluciku s ecu. Nevies ako mam "obelhat" ten system? |
|
Návrat hore |
|
|
macil Forum Admin, Opelclub Member
Založený: 25.02.2006 Príspevky: 29027 Bydlisko: Košice
|
Zaslal: Pi Sep 14, 2007 7:31 pm Predmet: |
|
|
S tým ti asi neporadím.
Čo je "wotking"? _________________ Opel Astra F-CC, X18XE
Xing Tao Fu Shi 兴涛服饰 a diagnostika - 診斷
|
|
Návrat hore |
|
|
Signum Opelclub Member - Zlatý užívateľ...
Založený: 02.05.2007 Príspevky: 4787 Bydlisko: Galanta
|
Zaslal: Pi Sep 14, 2007 7:51 pm Predmet: |
|
|
kreator391 Napísal: |
no ten EGR asi je funkcny lebo mi nevypisuje ziadnu chybu. Dufam ze nebude problem v prevodovke. A este jedna vec macil=kupil som si do nahrady ECU jednotku ze vraj "perfect wotking" ale ked som ju zapojil a otocil klucikom tak hned zacala vkuse blikat kontrolka ecu a niekde som cital na nete ze je to problem s imobilizerom ze nespolupracuje ten cip v kluciku s ecu. Nevies ako mam "obelhat" ten system? |
RJ motora+imobilizer su sparovane to je prva vec a ak nebola RJ motora co si kupil odhlasena z imobilizeru vozidla v ktorom bola namontovana tak Ti je na nic _________________ mám OPEL
*** Diagnostika vozidiel Opel*** |
|
Návrat hore |
|
|
kreator391 Pravidelný užívateľ...
Založený: 01.04.2007 Príspevky: 50 Bydlisko: united kingdom
|
Zaslal: So Sep 15, 2007 7:10 am Predmet: |
|
|
MACIL to si robis srandu zo mna? Mal som na mysli "working" vidis ze "t" je blizko "r" niekedy sa stane ked pises rychlo. Aj kon ma 4 nohy a predsa sa podkne , som clovek omylny tvor. A ja to uz nedokazem odhlasit tu jednotku? |
|
Návrat hore |
|
|
macil Forum Admin, Opelclub Member
Založený: 25.02.2006 Príspevky: 29027 Bydlisko: Košice
|
Zaslal: So Sep 15, 2007 9:34 am Predmet: |
|
|
Podľa toho, čo napísal Signum, tak k odhláseniu jednotky asi potrbuješ aj pôvodný imobilizér.
PS: Nie som v angličtine taký zbehlý, aby som rozoznal preklep od slova, ktoré nepoznám. _________________ Opel Astra F-CC, X18XE
Xing Tao Fu Shi 兴涛服饰 a diagnostika - 診斷
|
|
Návrat hore |
|
|
kreator391 Pravidelný užívateľ...
Založený: 01.04.2007 Príspevky: 50 Bydlisko: united kingdom
|
Zaslal: So Sep 15, 2007 1:56 pm Predmet: |
|
|
To nic stou anglictinou ja som mal tiez problem ale musel som sa naucit aspon nieco ked chcem zit tu. Tak ten tupec co mi to predal ta je dobry ko... vydno ze je to anglican ked navie co predava |
|
Návrat hore |
|
|
kreator391 Pravidelný užívateľ...
Založený: 01.04.2007 Príspevky: 50 Bydlisko: united kingdom
|
Zaslal: Št Okt 11, 2007 7:05 am Predmet: |
|
|
caute oplaci a macil. Takze nepomohlo ani vycisteni ani zaslepenie egr ventila a krokoveho motorceka. horsie je ze teraz mi ide tak ze ked stojim na krizovatke zo zaradenim D tak snim nenormalne trasie a este ktomu ked stojim na volnobeh tak ked vyberiem tu tycku co sa kontroluje olej tak ide s tamade dum jak z vyfuku. ale po dialnici /pocas jazdy slape jak hodinky/ no neviete ci moze byt s tym dymom? |
|
Návrat hore |
|
|
alino Strieborný užívateľ....
Založený: 24.10.2007 Príspevky: 152 Bydlisko: Modrý Kameň
|
Zaslal: So Okt 27, 2007 2:43 pm Predmet: |
|
|
kreator391 Napísal: |
caute oplaci a macil. Takze nepomohlo ani vycisteni ani zaslepenie egr ventila a krokoveho motorceka. horsie je ze teraz mi ide tak ze ked stojim na krizovatke zo zaradenim D tak snim nenormalne trasie a este ktomu ked stojim na volnobeh tak ked vyberiem tu tycku co sa kontroluje olej tak ide s tamade dum jak z vyfuku. ale po dialnici /pocas jazdy slape jak hodinky/ no neviete ci moze byt s tym dymom? |
Vadné krúžky na piestoch, alebo tenenie pod hlavou. Tlak pri zapálení ide popri nich do olejovej vane a cez odvetrávanie do výfuku. |
|
Návrat hore |
|
|
turbo astra Strieborný užívateľ....
Založený: 07.09.2008 Príspevky: 155 Bydlisko: kosice
|
Zaslal: St Feb 18, 2009 11:28 pm Predmet: |
|
|
vsetci tu pisete o tom vyblikani kodov co to je? _________________ astra G coupe 2.0 16V Turbo |
|
Návrat hore |
|
|
emilko Pravidelný užívateľ...
Založený: 13.04.2009 Príspevky: 66 Bydlisko: Skalica
|
Zaslal: Ut Apr 14, 2009 12:05 am Predmet: |
|
|
kreator391 Napísal: |
caute oplaci a macil. Takze nepomohlo ani vycisteni ani zaslepenie egr ventila a krokoveho motorceka. horsie je ze teraz mi ide tak ze ked stojim na krizovatke zo zaradenim D tak snim nenormalne trasie a este ktomu ked stojim na volnobeh tak ked vyberiem tu tycku co sa kontroluje olej tak ide s tamade dum jak z vyfuku. ale po dialnici /pocas jazdy slape jak hodinky/ no neviete ci moze byt s tym dymom? |
kreator, ja som mal podobny problem. Otacky nizkoa, auto sa triaslo, rozsvietila sa kontrolka motoru, pridal som stratila sa. No a nakoniec sme zistili ze napinacia kladka na alternator je vadna. Pri nizkych otackach sa rozklepala jak osika a koniec. Kukni, mozno je to blbost a mozno pomoze. |
|
Návrat hore |
|
|
TUKESKO Strieborný užívateľ....
Založený: 11.12.2008 Príspevky: 1336 Bydlisko: Hrádok medzi NM a PN pri D1
|
Zaslal: Ut Apr 14, 2009 2:10 pm Predmet: |
|
|
emilko Napísal: |
kreator391 Napísal: |
caute oplaci a macil. Takze nepomohlo ani vycisteni ani zaslepenie egr ventila a krokoveho motorceka. horsie je ze teraz mi ide tak ze ked stojim na krizovatke zo zaradenim D tak snim nenormalne trasie a este ktomu ked stojim na volnobeh tak ked vyberiem tu tycku co sa kontroluje olej tak ide s tamade dum jak z vyfuku. ale po dialnici /pocas jazdy slape jak hodinky/ no neviete ci moze byt s tym dymom? |
kreator, ja som mal podobny problem. Otacky nizkoa, auto sa triaslo, rozsvietila sa kontrolka motoru, pridal som stratila sa. No a nakoniec sme zistili ze napinacia kladka na alternator je vadna. Pri nizkych otackach sa rozklepala jak osika a koniec. Kukni, mozno je to blbost a mozno pomoze. |
Ked piseš prispevok pozri najprv na datum, odpovedaš na 2roky staru temu a pochybujem ze mu to este nejde! ahoj _________________ 0918338400
Opel omega B 3.2 CARAVAN
auto scan opel |
|
Návrat hore |
|
|
|
|
Nemôžete odosielať nové témy do tohto fóra Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete hlasovať v tomto fóre
|
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
|