|
|
Zobraziť predchádzajúcu tému :: Zobraziť nasledujúcu tému |
Autor |
Správa |
Kajo Opelclub Member - Zlatý užívateľ...
Založený: 09.05.2008 Príspevky: 9412 Bydlisko: Bratislava
|
Zaslal: St Dec 22, 2010 10:17 pm Predmet: |
|
|
Ja som spojku tento rok pri štartovaní stlačil iba raz, keď Doblo stálo 4 dni v Tatrách a vonku bolo -20.
Tak som si povedal, že uľahčím tej 44 Ah minibaterečke.
Napriek tomu to točilo pomaly a naštartovalo to až na druhý krát.
To však nič nie je.
Vedľa bolo BMW E60 530d.
Chlapík točil štartérom asi pol hodinu, nechápal som, ako je možné, že ten aku to vydržal.
Štartér točil točil, občas akoby to chcelo chytiť a potom to skapalo.
Šiel som sa naraňajkovať a keď som sa vrátil, stále ešte štartoval.
Potom to odtiahli, skúšali to rozťahať a viac som to nesledoval.
Ale aká hanba! _________________
|
|
Návrat hore |
|
|
Midzi Strieborný užívateľ....
Založený: 11.04.2010 Príspevky: 159 Bydlisko: Bratislava
|
Zaslal: St Dec 22, 2010 11:01 pm Predmet: |
|
|
red baron Napísal: |
a vie mi niekto vysvetliť kedy motor ľahšie otočí - naštartuje ... ked stlačíme spojku alebo ked ju nestlačíme ? zvlášť v zime , ked je olej hustý ....
dobre by som si to premyslel , skôr než by som sa pokúsil naštartovať bez stlačenia spojky .... |
dnesne motory by sa mali startovat bezstlacenia spojky. Starter je dostatocne silny a oleje sa uz pouzivaju kvalitnejsie ako niekedy. Navyse sa vraj viac opotrebuje spojkove lozisko. Niekde som cital ze sme vraj spolu s CR jedine krajiny v Europe kde sa to este uci aj v autoskolach.
Ja nepouzivam rucnu brzdu na pri parkovani ale zaradujem rychlost. Takze startujem stale so stlacenou spojkou a zatial som loziska ani raz nemenil. _________________ Astra H, 1,9 cdti, 88kW |
|
Návrat hore |
|
|
24petusko Opelclub Member - Zlatý užívateľ...
Založený: 11.12.2009 Príspevky: 6975 Bydlisko: Košice okolie
|
Zaslal: Št Dec 23, 2010 11:07 am Predmet: |
|
|
ja tiez startujem bez vytlacania spojky, ale zase na neutrali a aj za silnych mrazov a bez problemov...
motor startne na bzink a pekne drzi
co sa tyka toho, ze sme asi jedine krajiny kde je to zauzivane - tak by som to bral s rezervou
mnohe dnesne auta nutia vodicov startovat s vytlacenou spojkou _________________ VeCe: '06, Z18XER, Black beauty OPC
|
|
Návrat hore |
|
|
lubo22 Strieborný užívateľ....
Založený: 14.04.2009 Príspevky: 4321 Bydlisko: trstena
|
Zaslal: Št Dec 23, 2010 12:23 pm Predmet: |
|
|
ja startujem ked uz klesne teplota pod 0 so spojkou ale uz ako motor zohrejem a po chvilke zasa startujem tak uz bez spojky. _________________ Vectra C cierna
Vectra C modra ex |
|
Návrat hore |
|
|
kimino Strieborný užívateľ....
Založený: 29.12.2008 Príspevky: 4564
|
Zaslal: Št Dec 23, 2010 5:30 pm Predmet: |
|
|
petusko ma pravdu ... bmw startovanie tlacitkom musis stlacit spojku az potom stlacit tlacidlo ktore ti nastartuje alebo teta co ma yarisku tak ma tam funkciu vypinania motora pri dobrzdovani tak startovanie so spojkou je tiez nutne a podla mna az zlozite ked mi vysvetlovala co treba urobit ked jej skape (ona sa na tom uci) |
|
Návrat hore |
|
|
MajklNajt Strieborný užívateľ....
Založený: 18.07.2009 Príspevky: 377 Bydlisko: BB
|
|
Návrat hore |
|
|
24petusko Opelclub Member - Zlatý užívateľ...
Založený: 11.12.2009 Príspevky: 6975 Bydlisko: Košice okolie
|
Zaslal: Ut Jan 04, 2011 1:15 pm Predmet: |
|
|
no a ludia kupujte jazdene diesle... _________________ VeCe: '06, Z18XER, Black beauty OPC
|
|
Návrat hore |
|
|
iurai Strieborný užívateľ....
Založený: 14.06.2007 Príspevky: 17354 Bydlisko: Brati ZLA va
|
Zaslal: Ut Jan 04, 2011 2:28 pm Predmet: |
|
|
Midzi Napísal: |
dnesne motory by sa mali startovat bezstlacenia spojky. Starter je dostatocne silny a oleje sa uz pouzivaju kvalitnejsie ako niekedy. Navyse sa vraj viac opotrebuje spojkove lozisko. Niekde som cital ze sme vraj spolu s CR jedine krajiny v Europe kde sa to este uci aj v autoskolach.
Ja nepouzivam rucnu brzdu na pri parkovani ale zaradujem rychlost. Takze startujem stale so stlacenou spojkou a zatial som loziska ani raz nemenil. |
vidim, ze niekto je velmi mudry. ale preco to nechape vyrobca auta, a nedava to do priruccky _________________ UPOZORNENIE: sukromne spravy mi nepiste. kontakt cez E-mail: jurajlanyi(zavinac)gmail.com
cas sa minul ... |
|
Návrat hore |
|
|
angel33 Pravidelný užívateľ...
Založený: 09.03.2010 Príspevky: 36 Bydlisko: SL
|
Zaslal: Ne Feb 05, 2012 9:38 pm Predmet: |
|
|
Tak to je zaujímavé? Na novej Astre J (R.V.2011) inak ani nenaštartujete auto , len stlačením spojky a štartovaním, je to proste blokované. Žeby tí technici z Oplu chceli, aby Vám odišiel čim skôr motor ?! Veď už aj tak majú dosť problémov? A má to tiež dvojhmotový zotrvačník. _________________ OPEL VECTRA C
r.v. 2002
2,2 DTI 16V
motor: Y22DTR, 92kW |
|
Návrat hore |
|
|
dikard Strieborný užívateľ....
Založený: 03.08.2010 Príspevky: 6943 Bydlisko: Okres Nove Zamky
|
Zaslal: Ne Feb 12, 2012 9:06 pm Predmet: |
|
|
ja som startoval so spojkou potom bez a zase som teraz pri stlacani lebo to ujo OPEL napisal v prirucke tak sa toho drzim akurat v praci pri vzduchovo-kvapalinovej ju nestlacam ale tam mam 4x180Ah baterie
dalej k tym turbam: turbo by nemalo vobec piskat ani nove(teda aspon to oplacke nie)
dalej nafta kde ti kto bude garantovat ze ti neodide comonrail nikto nikde zial teraz chce kazdy zarobit a nie pomôct _________________ Opel Astra G Caravan 2.0 DI 16V 60KW intercooler, ročník 2000,X20DTL,prevodv. F23, 225 000km |
|
Návrat hore |
|
|
Kajo Opelclub Member - Zlatý užívateľ...
Založený: 09.05.2008 Príspevky: 9412 Bydlisko: Bratislava
|
Zaslal: Ne Feb 12, 2012 10:05 pm Predmet: |
|
|
angel33 Napísal: |
Žeby tí technici z Oplu chceli, aby Vám odišiel čim skôr motor ?!... |
Trafil si. _________________
|
|
Návrat hore |
|
|
KFL Opelclub Member - Zlatý užívateľ...
Založený: 20.07.2010 Príspevky: 155 Bydlisko: BA
|
Zaslal: Po Feb 13, 2012 12:17 pm Predmet: |
|
|
Ja spojku pri startovani stlacam, lebo
1. Je to napisane v prirucke
2. Skusal som aj bez, lenze obcas som zabudol, ze tam nie je neutral. chvalabohu sa nikomu a nicomu nic nestalo _________________ Astra H Caravan 1.7CDTi, 74kW, 11/2006
Op-Com |
|
Návrat hore |
|
|
f_fabregas4 Site Admin, Opelclub Member
Založený: 04.09.2010 Príspevky: 2973 Bydlisko: Poprad
|
Zaslal: Po Feb 13, 2012 4:06 pm Predmet: |
|
|
kajo, aj omegy a vectry štartuješ bez spojky? a neskočilo ti to ešte?
a čo ja viem, pár vecí som sa dozvedel, ktoré som ani nepočul a niektoré som počul ináč. niekde som čítal, že 2-hmoťáku robí zle, keď ide na voľnobeh, pri preradzovaní a teda všeobecne v nízkych otáčkach a tu pán píše, že práve brzdenie motorom mu nerobí dobre. tak kde je pravda? mám veriť českému ujovi, či internetovým zdrojom? a s tým štartovaním cez spojku už je to jednoducho tak. na astre ináč nenaštartujete, je to ošetrené elektronicky a na mazde v týchto mrazoch je tak hustý olej v prevodovke, že radšej mu pomôžem. aj tak všeobecne som si na to zvykol. radšej štartnem cez spojku, ako nechať náraznik na obrubníku ako raz jedna slečna na fóbii.
a k tým šanteniam, mnoho chlapcov to ešte nepochopilo. šak prečo by som tankoval drahší benzín do auta, ktoré mi oproti dízlaku požere oveľa viac. tak kúpim TDI, čipnem a mám raketu. a potom sa mi snaží nahovoriť, aká super vec to je. sedel som v chrochtavke 1.9TDI aj 66 aj 74KW a ono to zájde za otáčky, kde turbo tíska najviac a už je to zdechlina. by som hoc aj astrou s prstom v nose trhol. ako nehovorím, že tie nové dízle nie sú silné. keď vidím tie krútiace momenty, tak sa mi niekedy hlava krúti. ale hold, nie sú stavané na šantenie. a potom si nejaký dobráčisko taký shit kúpi. ja som tiež mamu ukecával na jednu insigniu, ale mala 25000 km a bola dízel, čo predstavuje určité nevýhody pre nás. ale bola krásna _________________ Real identity: Robo
Astra J, A14NET+LPG, r.v. 2012 |
|
Návrat hore |
|
|
kimino Strieborný užívateľ....
Založený: 29.12.2008 Príspevky: 4564
|
|
Návrat hore |
|
|
f_fabregas4 Site Admin, Opelclub Member
Založený: 04.09.2010 Príspevky: 2973 Bydlisko: Poprad
|
Zaslal: So Apr 28, 2012 8:37 am Predmet: |
|
|
po prvom článku....
ach, prečo ja len tankujem drahý benzín do auta, ktoré má vyššiu spotrebu, je tak náchylné na nedobré zmiešavanie zmesi a môže sa tak dostať do núdzového režimu a dymí. _________________ Real identity: Robo
Astra J, A14NET+LPG, r.v. 2012 |
|
Návrat hore |
|
|
bukelo Moderátor - Zlatý užívateľ...
Založený: 24.01.2008 Príspevky: 17800 Bydlisko: Banská Bystrica
|
Zaslal: So Apr 28, 2012 9:59 am Predmet: |
|
|
fabre ... neries , diesel je fajn, ked je v novom aute ... a zaroven vo firemnom _________________
::: Čoskoro opäť amatérske diagnostikovanie pomocou OP-COM ::: |
|
Návrat hore |
|
|
f_fabregas4 Site Admin, Opelclub Member
Založený: 04.09.2010 Príspevky: 2973 Bydlisko: Poprad
|
Zaslal: So Apr 28, 2012 11:05 am Predmet: |
|
|
nemusí byť ani nové, stačí firemné
ja som povedal, že dízel nikdy. to radšej by som hľadal alternatívy, ako si znížiť náklady na prepravu. akurát, že možno 1.9TDI 66kW by mal LEN kvôli spotrebe dvere otverené _________________ Real identity: Robo
Astra J, A14NET+LPG, r.v. 2012 |
|
Návrat hore |
|
|
kimino Strieborný užívateľ....
Založený: 29.12.2008 Príspevky: 4564
|
Zaslal: So Apr 28, 2012 2:04 pm Predmet: |
|
|
nerieste obaja , tie clanky su urcene na pomoc ludom, ktori chcu kupit ojazdeninu
ja si myslim, ze v dnesnej dobe benzin vs. diesel je skor o tom co clovek chce, co mu viac vyhovuje
my mame auta kupovane vzdy na firmu, diesle, aj ked pravdou je, ze sa nam to nikdy neoplatilo investovat do dieslu
zase ja si neviem predstavit mat maloobjemovy benzin - siel som na toyote (100koni) a zdalo sa mi to take nemastne neslane, kebyze to ma este turbo, tak si myslim, ze 100bodov, ked som cuval do kopca tak mi to normalne skapinalo (aj ked najprv som sa pokusal cuvat na 6.) - spotrebu by som uz fakt neriesil, to auto chodi v pohode za 5,nieco mimo mesta, no stale vravim, ze mu chyba ta sviznost
ked benzin tak bud s turbom, alebo s vacsim poctom valcov
mal som oktavku s 1.9TDi 66kW a daval som tomu riadne do nosa - mimo obce aj 130, dialnica 170 a spotreba 5,5 myslim si, ze su aj lepsie motory ako toto - ako sme mali v zafire 1.9CDTi 150k
zase ked to porovnavam s 2.0TDi tak ta taha slusne
kupa ojazdeneho auta si myslim, ze je tak ci tak loteria a ako mozes kupit na prd diesel, tak mozes kupit na prd benzin (pripadne moze byt na prd nieco uplne ine ako motor)
no u tych starsich aut je kupa dieslu ako mat stierace na ponorke |
|
Návrat hore |
|
|
kimino Strieborný užívateľ....
Založený: 29.12.2008 Príspevky: 4564
|
Zaslal: Pi Jún 22, 2012 8:24 am Predmet: |
|
|
doplnená časť venovaná opravám vstrekovačov |
|
Návrat hore |
|
|
dikard Strieborný užívateľ....
Založený: 03.08.2010 Príspevky: 6943 Bydlisko: Okres Nove Zamky
|
Zaslal: Ut Jún 26, 2012 7:50 pm Predmet: |
|
|
kimino diky za doplnenie uz preluskane super clanky nezabudaj doplnat budem velmi povdacny _________________ Opel Astra G Caravan 2.0 DI 16V 60KW intercooler, ročník 2000,X20DTL,prevodv. F23, 225 000km |
|
Návrat hore |
|
|
|
|
Nemôžete odosielať nové témy do tohto fóra Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete hlasovať v tomto fóre
|
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
|