|
|
Zobraziť predchádzajúcu tému :: Zobraziť nasledujúcu tému |
Autor |
Správa |
iurai Strieborný užívateľ....
Založený: 14.06.2007 Príspevky: 17354 Bydlisko: Brati ZLA va
|
Zaslal: Ne Sep 30, 2007 10:53 pm Predmet: |
|
|
Zag Napísal: |
.
schema co je na fotke je len z ako na to posledne stranky su zapojenia ktore su tak ubohe ze normalne clovek ktory nevie citat dobre zapojenia nema sancu aj ked je tam ako prva stranka zapojeni navod ako to citat ale to asi tiez nejaky magor poriesil ...
sledujem ze sa tu moc luida na takuto temu nerozpisuju ale sak to je normalne poznam to z GSM ... |
prezradim Ti, ze tie ubohe zapojenia su original Opel _________________ UPOZORNENIE: sukromne spravy mi nepiste. kontakt cez E-mail: jurajlanyi(zavinac)gmail.com
cas sa minul ... |
|
Návrat hore |
|
|
Zag Strieborný užívateľ....
Založený: 17.09.2007 Príspevky: 259
|
Zaslal: Ne Sep 30, 2007 11:13 pm Predmet: |
|
|
ano to viem ale nie uplne ale skor ako blokove ... sak ked som premeriaval central od jednotkyyy tak som kolaboval ... nie take service manual mam v hlave ale toto ma dorazilo ... to clovek ak nema skusenosti bude 3h cumiet do toho papiera a potom 5h merat aj tak sa len potom na to one ee.... kolko bolo zmien v zapojeniach na ktore ma opel pravo bez oznamenia a aj uplne zapojenia su ine ... PROSTE JA ZHANAM KOMPLETKU SERVICE MANUAL ... |
|
Návrat hore |
|
|
iurai Strieborný užívateľ....
Založený: 14.06.2007 Príspevky: 17354 Bydlisko: Brati ZLA va
|
Zaslal: Po Okt 01, 2007 11:39 pm Predmet: |
|
|
Zag Napísal: |
ano to viem ale nie uplne ale skor ako blokove ... sak ked som premeriaval central od jednotkyyy tak som kolaboval ... nie take service manual mam v hlave ale toto ma dorazilo ... to clovek ak nema skusenosti bude 3h cumiet do toho papiera a potom 5h merat aj tak sa len potom na to one ee.... kolko bolo zmien v zapojeniach na ktore ma opel pravo bez oznamenia a aj uplne zapojenia su ine ... PROSTE JA ZHANAM KOMPLETKU SERVICE MANUAL ... |
ked to budes mat, ponukni aj Oplu, urcite im pomozes.
mne sa tie schemy pacia. oproti FORD-ovskym uplna nadhera
ale chyb som nasiel dost aj ja _________________ UPOZORNENIE: sukromne spravy mi nepiste. kontakt cez E-mail: jurajlanyi(zavinac)gmail.com
cas sa minul ... |
|
Návrat hore |
|
|
Zag Strieborný užívateľ....
Založený: 17.09.2007 Príspevky: 259
|
Zaslal: Ut Okt 02, 2007 11:51 am Predmet: |
|
|
sak opel to ma komplet shcemta a komplet "stavebnicu" kasne a seckeho len to necheju davat ani do servisof ... ja neviem preco to tak strazia ale zopar ludi to ma ale nechcu to dat a ani predat... asi vedia preco ... |
|
Návrat hore |
|
|
zero_cool Opelclub Member - Zlatý užívateľ...
Založený: 24.05.2007 Príspevky: 234 Bydlisko: Senica
|
Zaslal: St Okt 03, 2007 8:16 pm Predmet: |
|
|
no tak moje zaciatocne postrehy... kupil som kabel s multiplexorom OBD2. Vyskusal som to na notbooku s PCMCIA kartou na RS232 - fungovalo mi len nieco... napriklad km mi nejdu zmenit ani za svet. skusal som to, ze ci to vobec ide. Dalej som skusal druhy book, ktory nema PCMCIA ale express card tak som ju nechcel kupovat ale zohnal som si USB-RS232 prevodnik. Asi som ho trafil, lebo na moje auto mi vacsina ide. Ide mi aj diagnostika motora, airbag, palubka - tiez len nieco, abs... no a napriklad do centralu sa nedostanem ani z jedneho pc. Dalej som sa nastval a hodil som si cely pc do garaze a skusal to napojit priamo na COM1 v pc. No a na moje prekvapenie, to bolo to iste ako zhruba ten book z USB-RS232 prevodnikom. Niektore verzie programu isli na to, ine zas na nieco ine... nenasiel som verziu programu, ktora by mi isla normalne na jednom z tychto troch skusanych pc. Idem testovat dalej... uvidime k comu sa dopracujem.
Nikde na nete som nenasiel cesku, alebo slovensku verziu programu OpelTEch2... alebo nejaky iny program, co by bol v cestine/slov. Takze ak by niekto nieco mal, prosim dajte mi vediet, nech mozem testovat a skusat...
Dakujeeem.... _________________ > PODPIS < |
|
Návrat hore |
|
|
Zag Strieborný užívateľ....
Založený: 17.09.2007 Príspevky: 259
|
Zaslal: St Okt 03, 2007 11:36 pm Predmet: |
|
|
Pani viete mi povedat ci sa da moja plechovka 9/95-1,8 16v pripojit /motor/ secko ostatne mi ide alebo sa neda ... a este ako zistim aky mam mootor lebo v UK papieroch mi pise prdddd ... Vraj ze sa neda pripojit az od 97 motor na vctre b tak jestvuje vobec nieco alebo ako na to ...dakujem pekne ... |
|
Návrat hore |
|
|
zero_cool Opelclub Member - Zlatý užívateľ...
Založený: 24.05.2007 Príspevky: 234 Bydlisko: Senica
|
Zaslal: Št Okt 04, 2007 7:23 am Predmet: |
|
|
Zag Napísal: |
Pani viete mi povedat ci sa da moja plechovka 9/95-1,8 16v pripojit /motor/ secko ostatne mi ide alebo sa neda ... a este ako zistim aky mam mootor lebo v UK papieroch mi pise prdddd ... Vraj ze sa neda pripojit az od 97 motor na vctre b tak jestvuje vobec nieco alebo ako na to ...dakujem pekne ... |
myslim, ze s tymito nasimi kablami a softom co mame k dispozicii sa k motoru nepripojis. Skor by ti pomohla ta 200tisicova masinka, ktoru ma par ludi na slovensku... podla info co mam, tak ta cita vsetko a este sa nestretli s tym, ze by nieco neslo... Ja som skusal pripojit tigru 1996 no a nic..okrem airbagu a este nejakych drobnosti..no a potom som skusal pripojit 1,6 8V Vectra B (1997)no a ta tiez nic, ani prd...tak neviem... _________________ > PODPIS < |
|
Návrat hore |
|
|
Zag Strieborný užívateľ....
Založený: 17.09.2007 Príspevky: 259
|
Zaslal: Št Okt 04, 2007 12:22 pm Predmet: |
|
|
No ja som dostal echo ze zo sOPLOM je trosku poblem .... len musim dosjt nato kde a ako to odstranit ... vraj ze sa to da len treba skusat ... |
|
Návrat hore |
|
|
zero_cool Opelclub Member - Zlatý užívateľ...
Založený: 24.05.2007 Príspevky: 234 Bydlisko: Senica
|
Zaslal: Št Okt 04, 2007 1:04 pm Predmet: |
|
|
no tak keby si na nieco prisiel, hod info... cokolvek noveho
jo a este keby si mal k dispozicii nejaky soft... alebo vedel kde ho stiahnut... ok?
napr. taky program opel.km to vobec nefunguje... stale to vypisuje hned pri spusteni ze "NTAcces not" neviem uz presne co..ale take nieco... hmf...
som zvedavy, ci najdem nejaky program alebo postup, ako napr. zmenit tie km... a tak... _________________ > PODPIS < |
|
Návrat hore |
|
|
Zag Strieborný užívateľ....
Založený: 17.09.2007 Príspevky: 259
|
Zaslal: So Okt 06, 2007 11:42 pm Predmet: |
|
|
Takze po dlhom skusani baudof a neviem coho seckeho sa mi konecne postastilo pripojit moju plechovku ku laptopu ... Ako si uz zacinam zvykat na to ze sa nikdy nedockam uspokojivej odpovedi oplaci skuste to aspon raz ...
Skusal som secky mozne verzie sOPELTECHU a aeste zopar programof ako je napr VISA/DBCODICI.EXE ktory bezi pod dosom ak sa neone a asi nekorekntne pod xp mozno 98 alebo me lebo to zamrzalo a nastastie sa mi nepostastilo spojit hlaska /v preklade/ ako ze sa nemozem spojit s com2 a ked prehodim a nanutim mu secko co sa len da tak ze nemoze com1 ma tak stvala zesom isiel kusat nabku ku laptopu ... Tak som to asi po hodke zrusil a isiel som na techa !!! CZ verzia /ktoru neziadajte,dal som slub o nesireni ani za love ani free a to mienim dodrzat,jedna z TOP zasad umna/ mi citala secko okrem agregatu co som uz vedel ale nedalo mi tak som skusal jemne az po brutalne PC presvedcovanie ... Neuspesne alebo som zle kombinoval ... Mam aj nejaku verziu A-B com ktora asi po 15 presvedcovania podlahla mojej krutej prosbe cez "klavesnicu" a dopracoval som sa ku tomuto ... /este zdoraznim ze skoro kazda verzia techu mi hadze inaksi rok ... je to na urovni asi aku ma VISTA ... /
Takze tu je jeden SCR ...
a po pripojeni mi slahlo toto :
Manuf. Teile Nr.: 2515C
Manuf. ECU software number: 21c21i25j
ECU Software version: 0852
ECU Typkennungs Nr.: S96007
System Typ: X18XE
Werkstatt Nr. oder Tester Serien Nr.: S001003827
Programmierungs Datum: 19980921
Hersteller: 0203
Kalibrations Datum: 565SC020
Kalibrations Software Nr.: 75C00300
preto ze viem po nem. asi tak ako po cinskyyy /navoloval som aj anglinu-ignoracia/ nakukol som do hlasiek od tech cez ...
P0505
-0 Regulator nasavani vzduchu pri volnobehu - chyba
-1 Regulator nasavani vzduchu pri volnobehu - prerusen
-2 Regulator nasavani vzduchu pri volnobehu - zkrat
-4 Regulator nasavani vzduchu pri volnobehu - zadny signal
-8 Regulator nasavani vzduchu pri volnobehu - nekorektni signal
mne pripada toto samozrejme : -1 Regulator nasavani vzduchu pri volnobehu - prerusen
budem rad ak mi niekdo nieco napise ku tej hlaske ... auto ide,nic nesvieti,nic nekolise,krokac po cistke a ventil zaslepka a po cistke ...
No a odpoved preco mi moju plechovku nacitalo cez A-Bcom Tech ako X18XE /co predpokladam ze mam,sice v UK nic neni nemozne ze mam nieco ine/ ale nacitalo mi motor aj ako X18XE 1.
Skusal som secko mozne aj usb verzie,usb prevodniky,manualne setupofat jemne,brutalne presviedcit ale vacej som nedostl nic len toto ...
Je to v podstate rovnake SW ... Ak mi viete napisat viacej a objasnit mi konecne niekdo ako to je s rocnikom do 97 budem rad ... Uz mi bolo pisane o zmene protokolu ale po tomto seckom akosi mi to nesedi aj ked nepisem ze to neni pravda-len potom kde je ... Dakujem pekne oplaci ...
jj a ako tradicne sorrac za skarbopis ... _________________ Vectra B-X18XE-UK |
|
Návrat hore |
|
|
Zag Strieborný užívateľ....
Založený: 17.09.2007 Príspevky: 259
|
Zaslal: Po Okt 08, 2007 2:37 pm Predmet: |
|
|
.... _________________ Vectra B-X18XE-UK |
|
Návrat hore |
|
|
macil Forum Admin, Opelclub Member
Založený: 25.02.2006 Príspevky: 29027 Bydlisko: Košice
|
Zaslal: Po Okt 08, 2007 3:02 pm Predmet: |
|
|
Sľub je sľub, s tým sa nedá nič robiť...
A vieš, ospravedlňuješ sa za škrabopis. O.K., ale musel som si urobiť čas, aby som sa prelúskal tvojím príspevkom. Žiadna interpunkcia, veľké písmená len sem-tam, neviem ktorá veta je oznamovacia, kde sa pýtaš,... Vlastne o vetách sa ani nedá hovoriť, je to len zmes textu... Tak sa nečuduj, že ti hneď nikto neodpovedá. Naozaj, je namáhavé nielen prečítať ale hlavne porozumieť tomu, čo chcel autor povedať. A to neplatí len o tomto príspevku. Je vidieť, že v mnohých veciach sa vyznáš, ale odovzdávanie skúseností písmnou formou, ti fakt neide. Možno by bolo riešením, keby si to nahrával a posielal sem odkazy na audio súbory.
K tej hláške:
0505 - Porucha v obvodu/systému regulace otáček volnoběhu
Porucha ostáva zapísaná v pamäti od jej odstránenia do doby, kým neodpojíš napájanie od riadiacej jednotky, alebo po dobu 20 (niekde sa uvádza 30) naštartovaní, tj. keď otáčky stúpnu nad 400ot/min, počas ktorých sa chyba neobjaví. _________________ Opel Astra F-CC, X18XE
Xing Tao Fu Shi 兴涛服饰 a diagnostika - 診斷
|
|
Návrat hore |
|
|
macil Forum Admin, Opelclub Member
Založený: 25.02.2006 Príspevky: 29027 Bydlisko: Košice
|
Zaslal: Po Okt 08, 2007 3:04 pm Predmet: |
|
|
Ešte dodatok.
Ak máš ročník `97, tak máš motor X18XE. _________________ Opel Astra F-CC, X18XE
Xing Tao Fu Shi 兴涛服饰 a diagnostika - 診斷
|
|
Návrat hore |
|
|
iurai Strieborný užívateľ....
Založený: 14.06.2007 Príspevky: 17354 Bydlisko: Brati ZLA va
|
Zaslal: Po Okt 08, 2007 4:14 pm Predmet: |
|
|
preco nejdete s tym k Oplu. Dnes som tam volal, diagnostika stoji 3500 Sk.
MaH Polianky _________________ UPOZORNENIE: sukromne spravy mi nepiste. kontakt cez E-mail: jurajlanyi(zavinac)gmail.com
cas sa minul ... |
|
Návrat hore |
|
|
macil Forum Admin, Opelclub Member
Založený: 25.02.2006 Príspevky: 29027 Bydlisko: Košice
|
Zaslal: Po Okt 08, 2007 4:21 pm Predmet: |
|
|
Majú zlaté káble? _________________ Opel Astra F-CC, X18XE
Xing Tao Fu Shi 兴涛服饰 a diagnostika - 診斷
|
|
Návrat hore |
|
|
iurai Strieborný užívateľ....
Založený: 14.06.2007 Príspevky: 17354 Bydlisko: Brati ZLA va
|
Zaslal: Po Okt 08, 2007 5:36 pm Predmet: |
|
|
macil Napísal: |
Majú zlaté káble? |
asi zlateho majitela. ten co som ho dostal na telefon s tou cenovou politikou zjavne nesuhlasil.
asi si tam dam RJ z 1984, kde nie je treba tech, len vymienat tranzistory _________________ UPOZORNENIE: sukromne spravy mi nepiste. kontakt cez E-mail: jurajlanyi(zavinac)gmail.com
cas sa minul ... |
|
Návrat hore |
|
|
Zag Strieborný užívateľ....
Založený: 17.09.2007 Príspevky: 259
|
Zaslal: Po Okt 08, 2007 6:03 pm Predmet: |
|
|
Jo jo macil uz sa polepsim az na interpunkciu tu ja nemozem .
To s nahravanim radsej neries lebo by Vas hlavka bolela !!!
Co sa jedna o tu hlasku nejde mi to akosi do mojej bedni.Uz som startoval X-krat a baterku mal odpojenu na dost dlho ked som riesil pristrojovku.Ono to o pamati viem /co si pisal/.Raz som pocas chodu odpojil krokac auto samozrejme zdochlo ale to bolo uz fakt davno a cas na reset mala MCU tiez.
Mam rocnik 9/95 takze aj ja predpokladam ze je tam x18xe ale naisto to neviem,a je to az tak nepodstatne.Zaujima ma skor preco je problem s pripojovanim modelov do 97 /uz sa opakujem:niekdo mi pisal o zmene protokolu/ ? Bud neni vela skusenosti s OBD-ckom a Techom + rocnik do 97 alebo nikdo nechce prezradzat finticky a ja som mal len stastie a trpezlivost.
to iurai
S bednou akou nosim na krku a mojou povahou /nejde o peniaze/ neplatit za nieco co si viem aj sam a pricom sa mozem nieco naucit ma asi tazko stretne nejake ANGLICKE tela co mi pripoji kabel v OPLI.
Tak pani pokial fakt mate skusenosti s OBD-ckom a techom budem rad ak mi to niekdo objasnite co,preco,ako atd ... Pokial sa nechcete rozpisovat uzavriem to tuna /dalej nebudem pripisovat nic ku tomuto topicu/ ale urcite by ma potesila kvalitna debata aspon cez ICQ ...
Joooj macil,snazil som sa ako len mozem a to mi zabralo kopec casu-nemozem pomalicky pisat lebo mi anglictina tlaci na mozoggg .. _________________ Vectra B-X18XE-UK |
|
Návrat hore |
|
|
iurai Strieborný užívateľ....
Založený: 14.06.2007 Príspevky: 17354 Bydlisko: Brati ZLA va
|
Zaslal: Po Okt 08, 2007 7:59 pm Predmet: |
|
|
vraj do modeloveho roku 1996 vcetne treba na diagnostiku riadiacej jednotky motora Tech1. Od MJ 1997 treba Tech2
ak mas orig. RJ z roku 95, tak by to mohlo ist podobne ako u Vectry A,
ci nie ?
Zag Napísal: |
Mam rocnik 9/95 takze aj ja predpokladam ze je tam x18xe ale naisto to neviem,a je to az tak nepodstatne.Zaujima ma skor preco je problem s pripojovanim modelov do 97 /uz sa opakujem:niekdo mi pisal o zmene protokolu/ ? Bud neni vela skusenosti s OBD-ckom a Techom + rocnik do 97 alebo nikdo nechce prezradzat finticky a ja som mal len stastie a trpezlivost.
|
_________________ UPOZORNENIE: sukromne spravy mi nepiste. kontakt cez E-mail: jurajlanyi(zavinac)gmail.com
cas sa minul ... |
|
Návrat hore |
|
|
Zag Strieborný užívateľ....
Založený: 17.09.2007 Príspevky: 259
|
Zaslal: Po Okt 08, 2007 8:10 pm Predmet: |
|
|
Dakujem za odpoved. Takze ako som si predstavoval je to len v SW.Ja to pripajam cez konektor pod rucnou . Tak idem popozerat po strankach na cracky na opel tech1 kde som stiahol aj verziu A-B com opel tech,lenze v ziadnej verzii pod r.96 neni 1,8 len nejaka 1,6 ... Tak bud sa niekdo sekol alebo sa na to sralo lebo neni spolahliva komunikacia s 55 ci 56 ci aku mi to riadiacu jednotku naslo to som si zabudol kuknut.Ja sa musim na to pozriet hlbsie len to ze nemam schemata ... To sa lahko potom vie kde co a ako ... _________________ Vectra B-X18XE-UK |
|
Návrat hore |
|
|
macil Forum Admin, Opelclub Member
Založený: 25.02.2006 Príspevky: 29027 Bydlisko: Košice
|
Zaslal: Po Okt 08, 2007 8:58 pm Predmet: |
|
|
S týmto ja asi veľa nepomôžem. Keďže nemám notebook, tak som sa o to nejak veľmi ani nezaujímal. Inak motor budeš mať určite X18XE, pretože X18XE1 sa do VeBe montoval až od 1998-ho roku a ECU bude Simtec 56.5 Napadlo ma však: Koľko pinový máš ten diagnostický konektor? Moja Astra je z r. 1997 a mám 16 pinový a myslím, že vyvedené signály na pinoch nie sú identické s 10 pinovým. Ale ako vravím, istý si nie som.
P.S.: Hneď sa to lepšie čítalo. Za námahu dostaneš verejnú pochvalu pred naštartovanou MV6-kou. _________________ Opel Astra F-CC, X18XE
Xing Tao Fu Shi 兴涛服饰 a diagnostika - 診斷
|
|
Návrat hore |
|
|
|
|
Nemôžete odosielať nové témy do tohto fóra Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete hlasovať v tomto fóre
|
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
|