|
|
Zobraziť predchádzajúcu tému :: Zobraziť nasledujúcu tému |
Autor |
Správa |
majk11 Nový užívateľ...
Založený: 01.10.2007 Príspevky: 9
|
Zaslal: St Okt 10, 2007 8:35 pm Predmet: Problém s vectrou 2,0dti kontrolka motora |
|
|
Ahojte, mam problém s mojou vectrou 2,0dti, pri 3000 otáčkach sa mi rozsvieti kontrolka motora a zaroveň poklesne výkon motora.Povypnuti a opatovnom nastartovani nesvieti, opät sa pozsvieti az pri 3000otáčkach[/code][/quote] |
|
Návrat hore |
|
|
Signum Opelclub Member - Zlatý užívateľ...
Založený: 02.05.2007 Príspevky: 4787 Bydlisko: Galanta
|
Zaslal: St Okt 10, 2007 8:40 pm Predmet: |
|
|
Bolo by dobre ist s tym na diagnostiku ,moze to byt EGR ventil,podtlakovy system,solenoidny ventil...... motor vtedy pracuje v nudzovom rezime _________________ mám OPEL
*** Diagnostika vozidiel Opel*** |
|
Návrat hore |
|
|
majk11 Nový užívateľ...
Založený: 01.10.2007 Príspevky: 9
|
Zaslal: St Okt 10, 2007 8:56 pm Predmet: |
|
|
Na diagnostike som bol , bez závad |
|
Návrat hore |
|
|
majk11 Nový užívateľ...
Založený: 01.10.2007 Príspevky: 9
|
Zaslal: St Okt 10, 2007 8:57 pm Predmet: |
|
|
Kde sa nachádza ten solenoidný ventil |
|
Návrat hore |
|
|
Signum Opelclub Member - Zlatý užívateľ...
Založený: 02.05.2007 Príspevky: 4787 Bydlisko: Galanta
|
Zaslal: Št Okt 11, 2007 6:53 am Predmet: |
|
|
Tie solenoidy su tam tri, dva na lavej strane- ovladanie EGR ventilu,virivych klapiek a jeden na pravej ovladanie turba _________________ mám OPEL
*** Diagnostika vozidiel Opel*** |
|
Návrat hore |
|
|
majk11 Nový užívateľ...
Založený: 01.10.2007 Príspevky: 9
|
Zaslal: Št Okt 11, 2007 4:47 pm Predmet: |
|
|
Da sa u motora X20dth zaslepit EGRventil |
|
Návrat hore |
|
|
Signum Opelclub Member - Zlatý užívateľ...
Založený: 02.05.2007 Príspevky: 4787 Bydlisko: Galanta
|
Zaslal: Št Okt 11, 2007 7:46 pm Predmet: |
|
|
Nie _________________ mám OPEL
*** Diagnostika vozidiel Opel*** |
|
Návrat hore |
|
|
Janco Nový užívateľ...
Založený: 13.06.2007 Príspevky: 22 Bydlisko: Blava
|
Zaslal: So Okt 13, 2007 5:23 pm Predmet: Re: Problém s vectrou 2,0dti kontrolka motora |
|
|
majk11 Napísal: |
Ahojte, mam problém s mojou vectrou 2,0dti, pri 3000 otáčkach sa mi rozsvieti kontrolka motora a zaroveň poklesne výkon motora.Povypnuti a opatovnom nastartovani nesvieti, opät sa pozsvieti az pri 3000otáčkach[/code] |
[/quote]
Ahoj pozrel bi som vsetky potlakove hadicky co idu do solenoidnich ventilov
a egr vetlil sa fizicky da zablokovat ale pocitac to zaznamena
moze to byt vaha vzduchu a lebo snimac tlaku turba
ako to ze pocitac neukazal nic? |
|
Návrat hore |
|
|
tomo662 Nový užívateľ...
Založený: 13.10.2007 Príspevky: 3 Bydlisko: Vitanova
|
Zaslal: Ne Okt 14, 2007 10:10 am Predmet: |
|
|
nazdar mal som taky problem a benzinovou corsou a bola to vaha vzduchu |
|
Návrat hore |
|
|
majk11 Nový užívateľ...
Založený: 01.10.2007 Príspevky: 9
|
Zaslal: Ne Okt 14, 2007 3:25 pm Predmet: Re: Problém s vectrou 2,0dti kontrolka motora |
|
|
Janco Napísal: |
majk11 Napísal: |
Ahojte, mam problém s mojou vectrou 2,0dti, pri 3000 otáčkach sa mi rozsvieti kontrolka motora a zaroveň poklesne výkon motora.Povypnuti a opatovnom nastartovani nesvieti, opät sa pozsvieti az pri 3000otáčkach[/code] |
|
Ahoj pozrel bi som vsetky potlakove hadicky co idu do solenoidnich ventilov
a egr vetlil sa fizicky da zablokovat ale pocitac to zaznamena
moze to byt vaha vzduchu a lebo snimac tlaku turba
ako to ze pocitac neukazal nic?[/quote]
Dakujem za radu kde sa nachadza snimac tlaku turba. |
|
Návrat hore |
|
|
icerowicz Nový užívateľ...
Založený: 29.12.2007 Príspevky: 17
|
Zaslal: Ut Jan 08, 2008 10:54 pm Predmet: |
|
|
takze, co sa tyka EGR u diesela, nachadza sa na nasavacom potrubi, vedie k nemu jedna hadicka od solenoidu ( ventil s dvoma hadickami - vstup/vystup ). Najprv vysrubovat von, vycistit . Potom skusit jednoduchou tlakovou skuskou, stlac ventil, priloz jazyk na ten plast, kde vedia ta hadicka od solenoidu a pokial drzi tlak a piestik ostane vysiet, tak je ok. Pokial nedrzi a padne dole , tak mas vadne EGR.
Cena v PanEuro ( Opel KE ) je 14 000 Skk s dph bez roboty ( pretoze Opel samostatne nepredava EGR , da sa zohnat len s celym novym nasavanim ).
Druha moznost je najst z vrakoviska, ja osobne som kupil za 800CZK + postovne . Funguje v pohode, chlapik to tam pretestoval vyssie spominanym testom.
K tvojej poruche: V pripade, ze EGR ventil mas v poriadku, skontroluj tie hadicky od solenoidov. Jedna je k EGR ( 2 solenoidy vedla baterie ), dalsi solenoid je za Turbom. 2 znich su rovnake, mozes skusit prehodit, malo by ti to ist este horsie Pokial ano mas vadny bud solenoid, alebo stale podtlakove hadicky.
Co sa tyka hadiciek, tak v opli ti to premeraju za 1h, cena asi 750 bez dph. Doma to urobis bez podtlakoveho testera tazko. Mozes skusit skratit hadicky na spojkach.
eto vsjo |
|
Návrat hore |
|
|
Kat Opelclub Member - Zlatý užívateľ...
Založený: 12.10.2007 Príspevky: 888 Bydlisko: Bratislava
|
Zaslal: Pi Aug 14, 2009 12:33 pm Predmet: |
|
|
icerowicz Napísal: |
K tvojej poruche: V pripade, ze EGR ventil mas v poriadku, skontroluj tie hadicky od solenoidov. Jedna je k EGR ( 2 solenoidy vedla baterie ), dalsi solenoid je za Turbom. 2 znich su rovnake, mozes skusit prehodit, malo by ti to ist este horsie Pokial ano mas vadny bud solenoid, alebo stale podtlakove hadicky.
|
co sa tyka prehodenia selenoidov (vedla baterie) ked ich prehodim kompletne (hadicky aj elektro konektory) a su rovnake, tak by to malo ist tak isto zle (vadny EGR) alebo lepsie (vadny selenoid).
dobre predpokladam, alebo sa mylim ??? _________________ Vlado Kat
Vectra B Caravan 2.0 DTI (X20DTH) 16V 74kw r.v. 1998
viac na: http://forum.opelclub.sk/viewtopic.php?t=5554 |
|
Návrat hore |
|
|
Kat Opelclub Member - Zlatý užívateľ...
Založený: 12.10.2007 Príspevky: 888 Bydlisko: Bratislava
|
Zaslal: Po Aug 17, 2009 2:41 pm Predmet: |
|
|
Kat Napísal: |
icerowicz Napísal: |
K tvojej poruche: V pripade, ze EGR ventil mas v poriadku, skontroluj tie hadicky od solenoidov. Jedna je k EGR ( 2 solenoidy vedla baterie ), dalsi solenoid je za Turbom. 2 znich su rovnake, mozes skusit prehodit, malo by ti to ist este horsie Pokial ano mas vadny bud solenoid, alebo stale podtlakove hadicky.
|
co sa tyka prehodenia selenoidov (vedla baterie) ked ich prehodim kompletne (hadicky aj elektro konektory) a su rovnake, tak by to malo ist tak isto zle (vadny EGR) alebo lepsie (vadny selenoid).
dobre predpokladam, alebo sa mylim ??? |
co vy na to _________________ Vlado Kat
Vectra B Caravan 2.0 DTI (X20DTH) 16V 74kw r.v. 1998
viac na: http://forum.opelclub.sk/viewtopic.php?t=5554 |
|
Návrat hore |
|
|
Kat Opelclub Member - Zlatý užívateľ...
Založený: 12.10.2007 Príspevky: 888 Bydlisko: Bratislava
|
Zaslal: Št Aug 20, 2009 9:04 am Predmet: |
|
|
motor pada do nudzoveho rezimu uplne nepredvidatelne, vzdy az po zahriati motora na prevadzkovu teplotu.
mam pocit ze sa to stava hlavne pri castejsom manipulovani s plynom, v kolonach pri neustalom zrychlovani a spomalovani, stava sa to v nizsich otackach tak do 2000.
niekedy ked po kratkom odstaveni motora ho idem este teply nastartovat tak sa kontrolka rozsvieti uz po otoceni kluca do prvej polohy pred startom a po nastartovani je motor v nudzaku.
v nudzaku sa to sprava akoby to islo bez turba a motor toci maximalne do 3700 ot.
po par sekundach-niekedy minutach to zase uplne nepredvidatelne, niekedy po zosliapnuti plynu na podlahu, inokedy po ustaleni otacok motora, proste stale v inom rezime naskoci na normal kontrolka zhasne a vsetko je ok.
dnes som si vsimol dalsie zvlastne spravanie motora:
idem po dialnici bez nudzovehu rezimu a som si uvedomil ze po zosliapnuti pedalu na podlahu a po prekonani 4000 ot akoby motor prestal zrychlovat rovnomerne, stratil dych, a zacal ist nepravidelne ale v pravidelnych intervaloch akoby si sam uberal a znovu pridaval plyn, stale dokola....
diagnostika ukazala vadny EGR a nespravne hodnoty na vstupe a vystupe palivoveho cerpadla.
EGR som vymenil za novy, povymienal som hadicky a gumene spojky na podtlakoch, skusal som prehadzovat aj selenoidne ventily ale bez uspechu...
som uz s toho zufaly
co to este moze byt???
snimac podtlaku??
cerpadlo??
turbo??
alebo nieco celkom ine.. _________________ Vlado Kat
Vectra B Caravan 2.0 DTI (X20DTH) 16V 74kw r.v. 1998
viac na: http://forum.opelclub.sk/viewtopic.php?t=5554 |
|
Návrat hore |
|
|
miko455 Bronzový užívateľ...
Založený: 20.04.2008 Príspevky: 86 Bydlisko: Vráble
|
Zaslal: Št Aug 20, 2009 9:30 am Predmet: |
|
|
to majk11: môže to byť aj turbo, mne tiež vypadávalo okolo 3000 otáčok, zastavil som, vypol zapol, išlo, potom znova vypadlo pri vyšších otáčkach. Bohužial to neprežilo, teraz mám nové a v pohode. Menil som váhu vzduchu a turbo. Skús si nato posvietiť. V Ba je dobrá firma čo repasuje turbá www.bruko.sk, predávajú tam aj repasované turbá za slušné ceny, záruky na turbá dávajú 12 mesiacov. _________________ Vectra C 2.2 DTI 16V Y22DTR |
|
Návrat hore |
|
|
Kat Opelclub Member - Zlatý užívateľ...
Založený: 12.10.2007 Príspevky: 888 Bydlisko: Bratislava
|
Zaslal: Št Aug 20, 2009 11:10 am Predmet: |
|
|
miko455 Napísal: |
to majk11: môže to byť aj turbo, mne tiež vypadávalo okolo 3000 otáčok, zastavil som, vypol zapol, išlo, potom znova vypadlo pri vyšších otáčkach. Bohužial to neprežilo, teraz mám nové a v pohode. Menil som váhu vzduchu a turbo. Skús si nato posvietiť. V Ba je dobrá firma čo repasuje turbá www.bruko.sk, predávajú tam aj repasované turbá za slušné ceny, záruky na turbá dávajú 12 mesiacov. |
neviem mne to vypadava v nizzsich otackach cca do 2000 _________________ Vlado Kat
Vectra B Caravan 2.0 DTI (X20DTH) 16V 74kw r.v. 1998
viac na: http://forum.opelclub.sk/viewtopic.php?t=5554 |
|
Návrat hore |
|
|
iurai Strieborný užívateľ....
Založený: 14.06.2007 Príspevky: 17354 Bydlisko: Brati ZLA va
|
Zaslal: Pi Aug 21, 2009 10:57 pm Predmet: |
|
|
Kat Napísal: |
som uz s toho zufaly
co to este moze byt???
snimac podtlaku??
cerpadlo??
turbo??
alebo nieco celkom ine.. |
tymto dieslom moc nerozumiem
diagnostika ukazala vadny EGR a nespravne hodnoty na vstupe a vystupe palivoveho cerpadla.
co tym myslis ?
preco ide RJ vstrekovania do nudzoveho rezimu ?
--
standardna odpoved by bola, ze ak to nie je kvoli jednoduchym chybam, tak to moze byt aj RJ vo vstrkovacom cerpadle _________________ UPOZORNENIE: sukromne spravy mi nepiste. kontakt cez E-mail: jurajlanyi(zavinac)gmail.com
cas sa minul ... |
|
Návrat hore |
|
|
Signum Opelclub Member - Zlatý užívateľ...
Založený: 02.05.2007 Príspevky: 4787 Bydlisko: Galanta
|
Zaslal: So Aug 22, 2009 7:22 am Predmet: |
|
|
iurai Napísal: |
Kat Napísal: |
som uz s toho zufaly
co to este moze byt???
snimac podtlaku??
cerpadlo??
turbo??
alebo nieco celkom ine.. |
tymto dieslom moc nerozumiem
diagnostika ukazala vadny EGR a nespravne hodnoty na vstupe a vystupe palivoveho cerpadla.
co tym myslis ?
preco ide RJ vstrekovania do nudzoveho rezimu ?
--
standardna odpoved by bola, ze ak to nie je kvoli jednoduchym chybam, tak to moze byt aj RJ vo vstrkovacom cerpadle |
presne tak Jurai _________________ mám OPEL
*** Diagnostika vozidiel Opel*** |
|
Návrat hore |
|
|
Kat Opelclub Member - Zlatý užívateľ...
Založený: 12.10.2007 Príspevky: 888 Bydlisko: Bratislava
|
Zaslal: Ne Aug 23, 2009 7:23 am Predmet: |
|
|
iurai Napísal: |
preco ide RJ vstrekovania do nudzoveho rezimu ?
--
standardna odpoved by bola, ze ak to nie je kvoli jednoduchym chybam, tak to moze byt aj RJ vo vstrkovacom cerpadle |
tak to by ma teda velmi nepotesilo _________________ Vlado Kat
Vectra B Caravan 2.0 DTI (X20DTH) 16V 74kw r.v. 1998
viac na: http://forum.opelclub.sk/viewtopic.php?t=5554 |
|
Návrat hore |
|
|
iurai Strieborný užívateľ....
Založený: 14.06.2007 Príspevky: 17354 Bydlisko: Brati ZLA va
|
Zaslal: Ne Aug 23, 2009 11:40 am Predmet: |
|
|
Kat, nespravne hodnoty na vstupe a vystupe palivoveho cerpadla. to je co ? _________________ UPOZORNENIE: sukromne spravy mi nepiste. kontakt cez E-mail: jurajlanyi(zavinac)gmail.com
cas sa minul ... |
|
Návrat hore |
|
|
|
|
Nemôžete odosielať nové témy do tohto fóra Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete hlasovať v tomto fóre
|
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
|