Opelclub Fórum
Problém s vectrou 2,0dti kontrolka motora
Choď na stránku 1, 2  Ďalší
 
Odoslať novú tému   Odpovedať na tému    Obsah fóra Opelclub Fórum -> VECTRA - MOTOR/PREVODOVKA
Zobraziť predchádzajúcu tému :: Zobraziť nasledujúcu tému  
Autor Správa
majk11
Nový užívateľ...
Nový užívateľ...


Založený: 01.10.2007
Príspevky: 9

PríspevokZaslal: St Okt 10, 2007 8:35 pm    Predmet: Problém s vectrou 2,0dti kontrolka motora Odpovedať s citátom

Ahojte, mam problém s mojou vectrou 2,0dti, pri 3000 otáčkach sa mi rozsvieti kontrolka motora a zaroveň poklesne výkon motora.Povypnuti a opatovnom nastartovani nesvieti, opät sa pozsvieti az pri 3000otáčkach[/code][/quote]
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu
Signum
Opelclub Member - Zlatý užívateľ...
Opelclub Member - Zlatý užívateľ...


Založený: 02.05.2007
Príspevky: 4787
Bydlisko: Galanta

PríspevokZaslal: St Okt 10, 2007 8:40 pm    Predmet: Odpovedať s citátom

Bolo by dobre ist s tym na diagnostiku Wink ,moze to byt EGR ventil,podtlakovy system,solenoidny ventil...... motor vtedy pracuje v nudzovom rezime
_________________
mám OPEL
*** Diagnostika vozidiel Opel***
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mail
majk11
Nový užívateľ...
Nový užívateľ...


Založený: 01.10.2007
Príspevky: 9

PríspevokZaslal: St Okt 10, 2007 8:56 pm    Predmet: Odpovedať s citátom

Na diagnostike som bol , bez závad
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu
majk11
Nový užívateľ...
Nový užívateľ...


Založený: 01.10.2007
Príspevky: 9

PríspevokZaslal: St Okt 10, 2007 8:57 pm    Predmet: Odpovedať s citátom

Kde sa nachádza ten solenoidný ventil
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu
Signum
Opelclub Member - Zlatý užívateľ...
Opelclub Member - Zlatý užívateľ...


Založený: 02.05.2007
Príspevky: 4787
Bydlisko: Galanta

PríspevokZaslal: Št Okt 11, 2007 6:53 am    Predmet: Odpovedať s citátom

Tie solenoidy su tam tri, dva na lavej strane- ovladanie EGR ventilu,virivych klapiek a jeden na pravej ovladanie turba Wink
_________________
mám OPEL
*** Diagnostika vozidiel Opel***
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mail
majk11
Nový užívateľ...
Nový užívateľ...


Založený: 01.10.2007
Príspevky: 9

PríspevokZaslal: Št Okt 11, 2007 4:47 pm    Predmet: Odpovedať s citátom

Da sa u motora X20dth zaslepit EGRventil
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu
Signum
Opelclub Member - Zlatý užívateľ...
Opelclub Member - Zlatý užívateľ...


Založený: 02.05.2007
Príspevky: 4787
Bydlisko: Galanta

PríspevokZaslal: Št Okt 11, 2007 7:46 pm    Predmet: Odpovedať s citátom

Nie Crying or Very sad
_________________
mám OPEL
*** Diagnostika vozidiel Opel***
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mail
Janco
Nový užívateľ...
Nový užívateľ...


Založený: 13.06.2007
Príspevky: 22
Bydlisko: Blava

PríspevokZaslal: So Okt 13, 2007 5:23 pm    Predmet: Re: Problém s vectrou 2,0dti kontrolka motora Odpovedať s citátom

majk11 Napísal:
Ahojte, mam problém s mojou vectrou 2,0dti, pri 3000 otáčkach sa mi rozsvieti kontrolka motora a zaroveň poklesne výkon motora.Povypnuti a opatovnom nastartovani nesvieti, opät sa pozsvieti az pri 3000otáčkach[/code]
[/quote]
Ahoj pozrel bi som vsetky potlakove hadicky co idu do solenoidnich ventilov
a egr vetlil sa fizicky da zablokovat ale pocitac to zaznamena
moze to byt vaha vzduchu a lebo snimac tlaku turba
ako to ze pocitac neukazal nic?
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu
tomo662
Nový užívateľ...
Nový užívateľ...


Založený: 13.10.2007
Príspevky: 3
Bydlisko: Vitanova

PríspevokZaslal: Ne Okt 14, 2007 10:10 am    Predmet: Odpovedať s citátom

nazdar mal som taky problem a benzinovou corsou a bola to vaha vzduchu
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu
majk11
Nový užívateľ...
Nový užívateľ...


Založený: 01.10.2007
Príspevky: 9

PríspevokZaslal: Ne Okt 14, 2007 3:25 pm    Predmet: Re: Problém s vectrou 2,0dti kontrolka motora Odpovedať s citátom

Janco Napísal:
majk11 Napísal:
Ahojte, mam problém s mojou vectrou 2,0dti, pri 3000 otáčkach sa mi rozsvieti kontrolka motora a zaroveň poklesne výkon motora.Povypnuti a opatovnom nastartovani nesvieti, opät sa pozsvieti az pri 3000otáčkach[/code]

Ahoj pozrel bi som vsetky potlakove hadicky co idu do solenoidnich ventilov
a egr vetlil sa fizicky da zablokovat ale pocitac to zaznamena
moze to byt vaha vzduchu a lebo snimac tlaku turba
ako to ze pocitac neukazal nic?[/quote]

Dakujem za radu kde sa nachadza snimac tlaku turba.
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu
icerowicz
Nový užívateľ...
Nový užívateľ...


Založený: 29.12.2007
Príspevky: 17

PríspevokZaslal: Ut Jan 08, 2008 10:54 pm    Predmet: Odpovedať s citátom

takze, co sa tyka EGR u diesela, nachadza sa na nasavacom potrubi, vedie k nemu jedna hadicka od solenoidu ( ventil s dvoma hadickami - vstup/vystup ). Najprv vysrubovat von, vycistit . Potom skusit jednoduchou tlakovou skuskou, stlac ventil, priloz jazyk na ten plast, kde vedia ta hadicka od solenoidu a pokial drzi tlak a piestik ostane vysiet, tak je ok. Pokial nedrzi a padne dole , tak mas vadne EGR.

Cena v PanEuro ( Opel KE ) je 14 000 Skk s dph bez roboty ( pretoze Opel samostatne nepredava EGR , da sa zohnat len s celym novym nasavanim ).

Druha moznost je najst z vrakoviska, ja osobne som kupil za 800CZK + postovne . Funguje v pohode, chlapik to tam pretestoval vyssie spominanym testom.


K tvojej poruche: V pripade, ze EGR ventil mas v poriadku, skontroluj tie hadicky od solenoidov. Jedna je k EGR ( 2 solenoidy vedla baterie ), dalsi solenoid je za Turbom. 2 znich su rovnake, mozes skusit prehodit, malo by ti to ist este horsie Smile Pokial ano mas vadny bud solenoid, alebo stale podtlakove hadicky.

Co sa tyka hadiciek, tak v opli ti to premeraju za 1h, cena asi 750 bez dph. Doma to urobis bez podtlakoveho testera tazko. Mozes skusit skratit hadicky na spojkach.

Smile eto vsjo
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu
Kat
Opelclub Member - Zlatý užívateľ...
Opelclub Member - Zlatý užívateľ...


Založený: 12.10.2007
Príspevky: 888
Bydlisko: Bratislava

PríspevokZaslal: Pi Aug 14, 2009 12:33 pm    Predmet: Odpovedať s citátom

icerowicz Napísal:

K tvojej poruche: V pripade, ze EGR ventil mas v poriadku, skontroluj tie hadicky od solenoidov. Jedna je k EGR ( 2 solenoidy vedla baterie ), dalsi solenoid je za Turbom. 2 znich su rovnake, mozes skusit prehodit, malo by ti to ist este horsie Smile Pokial ano mas vadny bud solenoid, alebo stale podtlakove hadicky.


co sa tyka prehodenia selenoidov (vedla baterie) ked ich prehodim kompletne (hadicky aj elektro konektory) a su rovnake, tak by to malo ist tak isto zle (vadny EGR) alebo lepsie (vadny selenoid).

dobre predpokladam, alebo sa mylim ???
_________________
Vlado Kat
Vectra B Caravan 2.0 DTI (X20DTH) 16V 74kw r.v. 1998
viac na: http://forum.opelclub.sk/viewtopic.php?t=5554
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mail
Kat
Opelclub Member - Zlatý užívateľ...
Opelclub Member - Zlatý užívateľ...


Založený: 12.10.2007
Príspevky: 888
Bydlisko: Bratislava

PríspevokZaslal: Po Aug 17, 2009 2:41 pm    Predmet: Odpovedať s citátom

Kat Napísal:
icerowicz Napísal:

K tvojej poruche: V pripade, ze EGR ventil mas v poriadku, skontroluj tie hadicky od solenoidov. Jedna je k EGR ( 2 solenoidy vedla baterie ), dalsi solenoid je za Turbom. 2 znich su rovnake, mozes skusit prehodit, malo by ti to ist este horsie Smile Pokial ano mas vadny bud solenoid, alebo stale podtlakove hadicky.


co sa tyka prehodenia selenoidov (vedla baterie) ked ich prehodim kompletne (hadicky aj elektro konektory) a su rovnake, tak by to malo ist tak isto zle (vadny EGR) alebo lepsie (vadny selenoid).

dobre predpokladam, alebo sa mylim ???


co vy na to Question
_________________
Vlado Kat
Vectra B Caravan 2.0 DTI (X20DTH) 16V 74kw r.v. 1998
viac na: http://forum.opelclub.sk/viewtopic.php?t=5554
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mail
Kat
Opelclub Member - Zlatý užívateľ...
Opelclub Member - Zlatý užívateľ...


Založený: 12.10.2007
Príspevky: 888
Bydlisko: Bratislava

PríspevokZaslal: Št Aug 20, 2009 9:04 am    Predmet: Odpovedať s citátom

motor pada do nudzoveho rezimu uplne nepredvidatelne, vzdy az po zahriati motora na prevadzkovu teplotu.
mam pocit ze sa to stava hlavne pri castejsom manipulovani s plynom, v kolonach pri neustalom zrychlovani a spomalovani, stava sa to v nizsich otackach tak do 2000.
niekedy ked po kratkom odstaveni motora ho idem este teply nastartovat tak sa kontrolka rozsvieti uz po otoceni kluca do prvej polohy pred startom a po nastartovani je motor v nudzaku.
v nudzaku sa to sprava akoby to islo bez turba a motor toci maximalne do 3700 ot.
po par sekundach-niekedy minutach to zase uplne nepredvidatelne, niekedy po zosliapnuti plynu na podlahu, inokedy po ustaleni otacok motora, proste stale v inom rezime naskoci na normal kontrolka zhasne a vsetko je ok.

dnes som si vsimol dalsie zvlastne spravanie motora:
idem po dialnici bez nudzovehu rezimu a som si uvedomil ze po zosliapnuti pedalu na podlahu a po prekonani 4000 ot akoby motor prestal zrychlovat rovnomerne, stratil dych, a zacal ist nepravidelne ale v pravidelnych intervaloch akoby si sam uberal a znovu pridaval plyn, stale dokola....

diagnostika ukazala vadny EGR a nespravne hodnoty na vstupe a vystupe palivoveho cerpadla.

EGR som vymenil za novy, povymienal som hadicky a gumene spojky na podtlakoch, skusal som prehadzovat aj selenoidne ventily ale bez uspechu...

som uz s toho zufaly
co to este moze byt???
snimac podtlaku??
cerpadlo??
turbo??
alebo nieco celkom ine..
_________________
Vlado Kat
Vectra B Caravan 2.0 DTI (X20DTH) 16V 74kw r.v. 1998
viac na: http://forum.opelclub.sk/viewtopic.php?t=5554
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mail
miko455
Bronzový užívateľ...
Bronzový užívateľ...


Založený: 20.04.2008
Príspevky: 86
Bydlisko: Vráble

PríspevokZaslal: Št Aug 20, 2009 9:30 am    Predmet: Odpovedať s citátom

to majk11: môže to byť aj turbo, mne tiež vypadávalo okolo 3000 otáčok, zastavil som, vypol zapol, išlo, potom znova vypadlo pri vyšších otáčkach. Bohužial to neprežilo, teraz mám nové a v pohode. Menil som váhu vzduchu a turbo. Skús si nato posvietiť. V Ba je dobrá firma čo repasuje turbá www.bruko.sk, predávajú tam aj repasované turbá za slušné ceny, záruky na turbá dávajú 12 mesiacov.
_________________
Vectra C 2.2 DTI 16V Y22DTR
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu
Kat
Opelclub Member - Zlatý užívateľ...
Opelclub Member - Zlatý užívateľ...


Založený: 12.10.2007
Príspevky: 888
Bydlisko: Bratislava

PríspevokZaslal: Št Aug 20, 2009 11:10 am    Predmet: Odpovedať s citátom

miko455 Napísal:
to majk11: môže to byť aj turbo, mne tiež vypadávalo okolo 3000 otáčok, zastavil som, vypol zapol, išlo, potom znova vypadlo pri vyšších otáčkach. Bohužial to neprežilo, teraz mám nové a v pohode. Menil som váhu vzduchu a turbo. Skús si nato posvietiť. V Ba je dobrá firma čo repasuje turbá www.bruko.sk, predávajú tam aj repasované turbá za slušné ceny, záruky na turbá dávajú 12 mesiacov.


neviem mne to vypadava v nizzsich otackach cca do 2000 Crying or Very sad
_________________
Vlado Kat
Vectra B Caravan 2.0 DTI (X20DTH) 16V 74kw r.v. 1998
viac na: http://forum.opelclub.sk/viewtopic.php?t=5554
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mail
iurai
Strieborný užívateľ....
Strieborný užívateľ....


Založený: 14.06.2007
Príspevky: 17354
Bydlisko: Brati ZLA va

PríspevokZaslal: Pi Aug 21, 2009 10:57 pm    Predmet: Odpovedať s citátom

Kat Napísal:
som uz s toho zufaly
co to este moze byt???
snimac podtlaku??
cerpadlo??
turbo??
alebo nieco celkom ine..


tymto dieslom moc nerozumiem

diagnostika ukazala vadny EGR a nespravne hodnoty na vstupe a vystupe palivoveho cerpadla.

co tym myslis ?

preco ide RJ vstrekovania do nudzoveho rezimu ?

--

standardna odpoved by bola, ze ak to nie je kvoli jednoduchym chybam, tak to moze byt aj RJ vo vstrkovacom cerpadle
_________________
UPOZORNENIE: sukromne spravy mi nepiste. kontakt cez E-mail: jurajlanyi(zavinac)gmail.com
cas sa minul ...
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu Zobraziť autorove WWW stránky
Signum
Opelclub Member - Zlatý užívateľ...
Opelclub Member - Zlatý užívateľ...


Založený: 02.05.2007
Príspevky: 4787
Bydlisko: Galanta

PríspevokZaslal: So Aug 22, 2009 7:22 am    Predmet: Odpovedať s citátom

iurai Napísal:
Kat Napísal:
som uz s toho zufaly
co to este moze byt???
snimac podtlaku??
cerpadlo??
turbo??
alebo nieco celkom ine..


tymto dieslom moc nerozumiem

diagnostika ukazala vadny EGR a nespravne hodnoty na vstupe a vystupe palivoveho cerpadla.

co tym myslis ?

preco ide RJ vstrekovania do nudzoveho rezimu ?

--

standardna odpoved by bola, ze ak to nie je kvoli jednoduchym chybam, tak to moze byt aj RJ vo vstrkovacom cerpadle

presne tak Jurai
_________________
mám OPEL
*** Diagnostika vozidiel Opel***
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mail
Kat
Opelclub Member - Zlatý užívateľ...
Opelclub Member - Zlatý užívateľ...


Založený: 12.10.2007
Príspevky: 888
Bydlisko: Bratislava

PríspevokZaslal: Ne Aug 23, 2009 7:23 am    Predmet: Odpovedať s citátom

iurai Napísal:


preco ide RJ vstrekovania do nudzoveho rezimu ?

--

standardna odpoved by bola, ze ak to nie je kvoli jednoduchym chybam, tak to moze byt aj RJ vo vstrkovacom cerpadle


tak to by ma teda velmi nepotesilo Crying or Very sad
_________________
Vlado Kat
Vectra B Caravan 2.0 DTI (X20DTH) 16V 74kw r.v. 1998
viac na: http://forum.opelclub.sk/viewtopic.php?t=5554
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mail
iurai
Strieborný užívateľ....
Strieborný užívateľ....


Založený: 14.06.2007
Príspevky: 17354
Bydlisko: Brati ZLA va

PríspevokZaslal: Ne Aug 23, 2009 11:40 am    Predmet: Odpovedať s citátom

Kat, nespravne hodnoty na vstupe a vystupe palivoveho cerpadla. to je co ?
_________________
UPOZORNENIE: sukromne spravy mi nepiste. kontakt cez E-mail: jurajlanyi(zavinac)gmail.com
cas sa minul ...
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu Zobraziť autorove WWW stránky
Zobraziť príspevky z predchádzajúcich:   
Odoslať novú tému   Odpovedať na tému    Obsah fóra Opelclub Fórum -> VECTRA - MOTOR/PREVODOVKA Časy uvádzané v GMT + 1 hodina
Choď na stránku 1, 2  Ďalší
Strana 1 z 2

 
Prejdi na:  
Nemôžete odosielať nové témy do tohto fóra
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete hlasovať v tomto fóre



Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group